IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Ако някой иска да каже нещо полезно да го направи, нямам нищо против ако е да свършим полезна работа. Ако е да се дърлим вече прекалихме и губещия си основно ти, защото въпросния дизайн на батерия - модул не само че е възможен, но е много смислен. Хубава крачка напред при батериите, която се замете. Подобен модул не ще даде на късо по електролит както се твърдеше и по принцип в батериите не се използва чак толкова реактивоспособен електролит, защото се цели електродите да не деградират бързо.Особенно в тези съвременни батерии , при тях на проводимостта на електролита се разчита до толкова да е максимално добрата необходима, като се осигури минимално разтояние между електродите - притискат се за целта.
    Който е внимавал и е вникнал, не пише глупости като неколцината тролци тук но, Дани, Бог дал - Бог взел и няма смисъл да се занимаваме с тях. И нищо не е заметено, бъди спокоен. Свиркай си, а те да си бръмчат, пука ми.

    Коментар


    • Ако някой иска да каже нещо полезно да го направи, нямам нищо против ако е да свършим полезна работа. Ако е да се дърлим вече прекалихме и губещия си основно ти, защото въпросния дизайн на батерия - модул не само че е възможен, но е много смислен. Хубава крачка напред при батериите, която се замете. Подобен модул не ще даде на късо по електролит както се твърдеше и по принцип в батериите не се използва чак толкова реактивоспособен електролит, защото се цели електродите да не деградират бързо.Особенно в тези съвременни батерии , при тях на проводимостта на електролита се разчита до толкова да е максимално добрата необходима, като се осигури минимално разтояние между електродите - притискат се за целта.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Имхотеп, такова нещо е доста сериозно, графен в един слой на практика май още никой не е произвел. Поне това което пишат най напредналите в Австралия имали намерение да пуснат батерийка тип таблетка с алуминий йонна химия. По принцип всички си купуват материалите от такива които са специализирали производство на някакъв компонент - слой, не в графена а в другите слоеве има много тънкости и доста работа и пари са похарчени за да се направят. Електрохимиите които е възможно да се направят в по примитивни условия от нищото са доста слаби като напрежение на единичния елемент поначало. За графен да го произвеждат не видях някой да демонстрира перфектната проводимост, която би следвало да се очаква а при графита я има, например електрод в който като замериш съпротивлението на разстояние 5 см да е нула ома. Не са длъжни разбира се, може някъде нещо да е направено сполучливо. За компонентите в батериите има информация как да се направят груби и елементарни неща които работят, но да се направи тънкослойна батерия в която няма злоупотреба с материали има да се продават готови материали и електролити..мембрани, които с изключение на електролитите въобще не са чисти химически материали..за рецепти става въпрос. Имам някаква идея може би за графен или много фин графит на прах, който да се получи с електролиза. За съжаление когато се получи беше проблем че даваше на късо електродите в устройството и през ум не ми е минавало че може да е полезен, дори не съм го събирал да му измеря съпротивлението.
        ...Аз виждам, как се опитваш нещо да му кажеш но, недооценяваш субекта и неговите мотиви. Няма да те питам за графита, графена и измерването на техните съпротивления но, нещо ми нашепва че, Импотецият, крие козове в ръкава. Затуй, предлагам, да ни просвети. А ние - ние, ще го слушаме ококорени и ще кльопаме с уши от умиление. Поне аз - със сигурност
        Импотецие, mic back to you, go ahead.

        Коментар


        • Имхотеп, такова нещо е доста сериозно, графен в един слой на практика май още никой не е произвел. Поне това което пишат най напредналите в Австралия имали намерение да пуснат батерийка тип таблетка с алуминий йонна химия. По принцип всички си купуват материалите от такива които са специализирали производство на някакъв компонент - слой, не в графена а в другите слоеве има много тънкости и доста работа и пари са похарчени за да се направят. Електрохимиите които е възможно да се направят в по примитивни условия от нищото са доста слаби като напрежение на единичния елемент поначало. За графен да го произвеждат не видях някой да демонстрира перфектната проводимост, която би следвало да се очаква а при графита я има, например електрод в който като замериш съпротивлението на разстояние 5 см да е нула ома. Не са длъжни разбира се, може някъде нещо да е направено сполучливо. За компонентите в батериите има информация как да се направят груби и елементарни неща които работят, но да се направи тънкослойна батерия в която няма злоупотреба с материали има да се продават готови материали и електролити..мембрани, които с изключение на електролитите въобще не са чисти химически материали..за рецепти става въпрос. Имам някаква идея може би за графен или много фин графит на прах, който да се получи с електролиза. За съжаление когато се получи беше проблем че даваше на късо електродите в устройството и през ум не ми е минавало че може да е полезен, дори не съм го събирал да му измеря съпротивлението.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
            Имате ли разработки с графен нано тръби или нещо такова?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Да може да подава много по голям ток от батериите за кратко време..вярно е.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Капацитет се иска , площ и фаради в крайна сметка. Иначе зареждане до по високо напрежение и инвертора на електродвигателя вече го понижава един вид. С батериите е по добре, но най добре би било с нещо което да е между батерия и кондензатор - хибрид.
                Гадаем, доста наслука. Кондензатор, бих избрал за състезание с ел.драгстери. Само и единствено. Ама това съм аз, а кой съм аз?
                (Филм с Джеки Чан. Голям е Пич!)
                Last edited by Pyramid; 24.10.2021, 19:31.

                Коментар


                • Капацитет се иска , площ и фаради в крайна сметка. Иначе зареждане до по високо напрежение и инвертора на електродвигателя вече го понижава един вид. С батериите е по добре, но най добре би било с нещо което да е между батерия и кондензатор - хибрид.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                    Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
                    W=(1/2)*C*U^2. ТОВА е енергията, която, може да запаси един кондензатор. Което значи, за много енеегия, се иска високо напрежение.
                    Мощността, която развива двигателят, е функция на квадрата на напрежението. Т.е., при спадането му, тя зверски спада.
                    Батериите, докато се разреждат, губят напрежение десетки пъти по-бавно от кондензаторите. Затова, те много по-дълго, практически, до почти пълен разряд, могат да отдават максимална мощност.
                    Всичко това, ме кара да съм крайно скептичен за кондензаторите като вторичен енергиен източник.

                    Коментар


                    • Да по тежки са от батериите, имат по ниска енергийна плътност, те затова батериите са избрани за електромобилите. Иначе кондензаторите са много по чисти екологично, зареждат се много бързо и имат много голям брой цикли на заряд и разряд..батериите се палят обаче , а кондензаторите при късо съединение направо гърмят - експлоадират. Иначе има градски автобуси с кондензатори, въпроса е да може да стигне до края на маршрута си автобуса и там зарежда и така.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
                        По-тежки ли? Ти направо ме смайваш
                        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                        Коментар


                        • Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Не дразня, просто учтиво отговарям.
                              Прекаляваш.

                              Коментар


                              • Не дразня, просто учтиво отговарям.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X