IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Абе, пичуви, днеска един укропитек ми разказва приказки как в Украйна яко далавера с електрички от Китай. Кораби със стотици парчета идвали директно. Знаете ли за такива неща и що жълтите нямат никъде завод в Европа?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение

      Това с моторната спирачка не знам къде си го чел, но не е вярно. За нея няма никакво значение дали ЕГР-а е отворен, или не. Отделно, че при спускане на скорост, когато не се подава газ, гориво не се впръсква. Така, че азотни окиси няма откъде да се появят, та да има нужда да се отваря ЕГР клапана.

      За останалото съм съгласен. Ползите от ЕГР-а са, че понижават температурата в горивната камера. Именно тя е основния виновник за азотните окиси. Когато двигателят е под товар и няма възможност за отваряне на ЕГР клапана, се намесва АдБлу системата. Не случайно коли които се карат предимно на магистрала и се тъпчат повече, точат резервоарчето на Адблуто доста по-бързо от същите такива, които се карат градско. В ниските обороти ЕГР-а е доказано ефективен, но не е панацея.
      Подава се гориво, защото иначе гасиш двигателя, подава се минимално количество гориво, сместа е бедна и не може да гори нормално, затова се отделят повече азотни окиси. Като се вкарат изгорели газове те са бедни на кислород и тази смес вече не е бедна и изгаря сравнително нормално, губи се и спирачния ефект не напълно. Нито ЕГР - а решава проблема с азотните окиси напълно, нито адблуто дори като работи, защото на него му трябва време да загрее. Ако е студено и катализаторите на бензиновите двигатели и този на адблуто не работят по 10 -15 мин. Мръсни двигатели като съвременните, а те са много мръсни през тези минути.. замърсяват много въздуха и затова и зимата мирише страхотно около трафика в града. Просто отвратителни мотори правят, бълват въглеводороди и въглероден монооксид и се разчита на катализаторите да ги чистят. Ако вземеш един стар двигател от тези които един и същ модел се произвеждаше по 30 години, те са много добре прогонени за качествен горивен процес и газовете им са много чисти в сравнение с двувалка с фазорегулатори и турбо да тъпче повече въздух че да може да се вкара повече гориво и да вдигнат мощността за 1.5 литра работен обем - 190 к.с.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Клапан който свързва изпускателния с всмукателния тракт и като се отвори елиминира ефекта на моторната спирачка и работата на двигателя с много бедна горивна смес при което се отделят повече азотни окиси и те казват че така ги намаляват, което е вярно. Повлиява малко количеството азотни окиси и то само в режим на моторна спирачка, и истина тогава те са повечко и предпазва изпускателните клапани, има и икономия на гориво която не е съществена. Режим на моторна спирачка е когато се спуска по наклон, оборотите са високи, дроселовата клапа е затворена и гориво се подава много малко - сместа е бедна и гори бавно, догаря в изпускателния колектор. В общи линии ефекта не е панацея, а когато блокира отворен неприятностите са големи - липса на кислород при богата смес, повишен доста разход на гориво .Или - примитивна технология.
        Това с моторната спирачка не знам къде си го чел, но не е вярно. За нея няма никакво значение дали ЕГР-а е отворен, или не. Отделно, че при спускане на скорост, когато не се подава газ, гориво не се впръсква. Така, че азотни окиси няма откъде да се появят, та да има нужда да се отваря ЕГР клапана.

        За останалото съм съгласен. Ползите от ЕГР-а са, че понижават температурата в горивната камера. Именно тя е основния виновник за азотните окиси. Когато двигателят е под товар и няма възможност за отваряне на ЕГР клапана, се намесва АдБлу системата. Не случайно коли които се карат предимно на магистрала и се тъпчат повече, точат резервоарчето на Адблуто доста по-бързо от същите такива, които се карат градско. В ниските обороти ЕГР-а е доказано ефективен, но не е панацея.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          То ти стига и нейде през купето да просмуква, и онО си вони, та се не трае. Факт. Ама онова за водородното число...Вдигаш го, цетанът спада, и азотните гадости скачат. И няма угодия. Дизелова, е основно Европа, уж заради икономии (+ транспорта по море) ама ДГ скочи в цена над бензина и всички екстри, бяха нивелирани...почти.
          Дизел - метан, дизел - водород , не пуши, не дими и работи по меко, а маслото остава светло, не почернява. Значи намалямаш твърдите частици - въглерод ..сажди и това е истинския DPF филтър. Хубаво е, качественно гориво, не да слагаш филтър в който да догарят и той филтъра си има и той работна температура, а като запали доста време температурата е по ниска от работната. Работещо решение е това, не като с филтъра само проблеми.
          Дизеловите двигатели са набедени, нищо им няма като технология са добро решение. Електромобил с рейндж екстендер с дизелов двигател, според мен има смисъл, но лудите искат да ги забранят направо. Батерии по 100 киловатчаса няма да има за всички, да е електромобил с много голям пробег с едно зареждане. А и гледам много хора просто за да не висят не зареждат много електромобите, зареди за 50 км и не му се виси на кабела, защото станцията бавна и като зарежда 3 киловата на час..а слагат бавни защото са евтини, обществени станции има бавни сложени.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Клапан който свързва изпускателния с всмукателния тракт и като се отвори елиминира ефекта на моторната спирачка и работата на двигателя с много бедна горивна смес при което се отделят повече азотни окиси и те казват че така ги намаляват, което е вярно. Повлиява малко количеството азотни окиси и то само в режим на моторна спирачка, и истина тогава те са повечко и предпазва изпускателните клапани, има и икономия на гориво която не е съществена. Режим на моторна спирачка е когато се спуска по наклон, оборотите са високи, дроселовата клапа е затворена и гориво се подава много малко - сместа е бедна и гори бавно, догаря в изпускателния колектор. В общи линии ефекта не е панацея, а когато блокира отворен неприятностите са големи - липса на кислород при богата смес, повишен доста разход на гориво .Или - примитивна технология.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Катализаторите чистят монооксида който е отровен газ и въглеводородите, които са неизгоряло гориво, те се окисляват в каталитичната пита за да се изхвърли в атмосферата въглероден диоксид. Старото поколение двигатели изхвърляха по малко такива газове, затова въздуха в града когато има инверсия, не се движи не се усещаше толкова мръсен и с миризма. Новото поколение двигатели са с неизпипан горивен процес, те бълват такива газове и се разчита на катализаторите да ги изчистят - да изгорят в катализаторната пита. Проблема е че катализатора има работна температура, незагрял не ги изчиства, ако отбаче пък има много за чистене такива газове те като изгарят в него произвеждат топлина, той прегрява и питата се разрушава или дори стопява. Като се пусне двигателя катализатора е студен и не работи, всички палят и тръгват за работа или се връщат и катализаторите им не работят дори и нови да са и в града смог, не може да се диша ако има инверсия. Форд имаха един двигател - 6 цилиндров, слаган е на много модели автомобили, нов двигател трудно се конструира, искат се много тестове, купето може да правят на 6 месеца ново дето се вика, двигателите ги произвеждаха един модел по 30 години, точно заради тестовете и когато нямаха катализатори се напъваха да ги правят с по добро изгаряне, да подобряват горивния процес. Сега въобще не си дават зор хората, пускат мръсни двигатели, нова модификация всяка година, защото никой не ги тормози за качеството на изгарянето без катализатор, горят и масло от нови..Ако махнеш катализатора не може да караш с отворени прозорци, това означава че двигателя е много мръсен, направо токсичен.
              То ти стига и нейде през купето да просмуква, и онО си вони, та се не трае. Факт. Ама онова за водородното число...Вдигаш го, цетанът спада, и азотните гадости скачат. И няма угодия. Дизелова, е основно Европа, уж заради икономии (+ транспорта по море) ама ДГ скочи в цена над бензина и всички екстри, бяха нивелирани...почти.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Ти ги кажи тези функции, защото в интернет ще намериш много малко. И мога да позная че точно това и ще напишеш. За моторна спирачка чувал ли си ? Знаеш ли какво е.
                При наличието на тонове литература за конкретните системи, да кажеш, че се намира малко...не знам къде търсиш. Само не схващам какво общо има моторната спирачка в случая?

                Коментар


                • Ти ги кажи тези функции, защото в интернет ще намериш много малко. И мога да позная че точно това и ще напишеш. За моторна спирачка чувал ли си ? Знаеш ли какво е.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                    Ако знаеш ЕГР за какво е ? Направо ще се изумя...
                    След като плещиш глупостите долу, очевидно е, че не си запознат с функциите му.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение
                      Седнах да си пия кафето и какво да видя - върви с компот от безумни форумни теории. Гледам сте заговорили и за азотни окиси, изобщо някой разчел ли се е каква е функцията на ЕГР и Адблуто. Къде намесвате катализаторите изобщо?
                      Ако знаеш ЕГР за какво е ? Направо ще се изумя...
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Производството, добива на петрол е крайно недостатъчен и се използва за гориво защото по доброто му приложение е блокирано - за производство на пластмаси. Пластмасите не се прилагат поради наложената лоша практика с рециклирането и преработката им. Ако нямаше такъв проблем - 80 % от теглото на електромобилите би било пластмаси и за тях ще трябва петрол и пак петрол, а петрола преработен в такива суровини струва много..много пари, защото върши много повече работа отколкото ако се издуха - изгори.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Седнах да си пия кафето и какво да видя - върви с компот от безумни форумни теории. Гледам сте заговорили и за азотни окиси, изобщо някой разчел ли се е каква е функцията на ЕГР и Адблуто. Къде намесвате катализаторите изобщо?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            ...макар че, дизелите, основно заради азотните окиси ги морят. Що ли, ако не ги били изхвърляли?
                            Това срещу дизелите е истерия, ако горивото е с по високо водородно число - по богато на съдържание на водород няма азотни окиси, намаляват много повече отколкото ако ги чистиш с адблу, което също не работи при студен двигател въобще, т.е. в града не работи. Работи качеството на горивата. Азотните окиси не объркват климата, киселинни дъждове причиняват, но не и азотните окиси от автомобилите защото са малко и не са концентрирани. Всичко е за да се сложи една система която струва няколко хиляди и не работи в града понеже и трябват минимум 15 мин. да загрее до половин час.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Катализаторите чистят монооксида който е отровен газ и въглеводородите, които са неизгоряло гориво, те се окисляват в каталитичната пита за да се изхвърли в атмосферата въглероден диоксид. Старото поколение двигатели изхвърляха по малко такива газове, затова въздуха в града когато има инверсия, не се движи не се усещаше толкова мръсен и с миризма. Новото поколение двигатели са с неизпипан горивен процес, те бълват такива газове и се разчита на катализаторите да ги изчистят - да изгорят в катализаторната пита. Проблема е че катализатора има работна температура, незагрял не ги изчиства, ако отбаче пък има много за чистене такива газове те като изгарят в него произвеждат топлина, той прегрява и питата се разрушава или дори стопява. Като се пусне двигателя катализатора е студен и не работи, всички палят и тръгват за работа или се връщат и катализаторите им не работят дори и нови да са и в града смог, не може да се диша ако има инверсия. Форд имаха един двигател - 6 цилиндров, слаган е на много модели автомобили, нов двигател трудно се конструира, искат се много тестове, купето може да правят на 6 месеца ново дето се вика, двигателите ги произвеждаха един модел по 30 години, точно заради тестовете и когато нямаха катализатори се напъваха да ги правят с по добро изгаряне, да подобряват горивния процес. Сега въобще не си дават зор хората, пускат мръсни двигатели, нова модификация всяка година, защото никой не ги тормози за качеството на изгарянето без катализатор, горят и масло от нови..Ако махнеш катализатора не може да караш с отворени прозорци, това означава че двигателя е много мръсен, направо токсичен.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                                Въглеродния оксид е жестоко смъртоносен газ и не се отделя при каквото и да е горене. Отделя се въглероден ди оксид, който е най ценния ресурс за природата.
                                Дизеловите двигатели не изхвърлян отровни азотни окиси. Нека някой каже или да даде линк кой точно отровен азотен окис отделят дизеловите двигатели.
                                ...макар че, дизелите, основно заради азотните окиси ги морят. Що ли, ако не ги били изхвърляли?

                                Коментар

                                Working...
                                X