IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

    Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

    Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

    Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
    Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.

    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

      Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

      Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

      Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

      Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
      Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:58.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Вече съм убеден на 100%!

        Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

        Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

        Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
        Правят така ,че батериите да могат да се сменят за секунди и сегашните бензиностанции стават място за зареждане и подмяна на батериите и
        ходи дето искаш.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Вече съм убеден на 100%!

          Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

          Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

          Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
          Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

          Коментар


          • Вече съм убеден на 100%!

            Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

            Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

            Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
            Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:37.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна
              Има лесно ,коли под наем заредени които те чакат на Казанлък,слизаш от едната и яхваш другата до Варна.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане

                IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
                Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
                IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
                Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
                Пробег 280км

                ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????

                Ето на - и трифазният ток в къщи ще създаде нови работни места... Малко ще вдигне цената на автомобила, но ния сме за "зелената" енергия...

                мисля, че има още /САМО/ един проблем - страните, в които "стандартен" контакт е със 110V - а те ще са доста голям % от ония, които ще задължим да си претопят сегашните автомобили, пък и хибридите също ще ходят на боклука, защото тия ДВГ също са съмнителни...

                Новите работни места... Нови станции за зареждане, преустройство на бензиностанции, новообучени механици в сервизите - а и това ще е голям зор..., но най-вече - досегашните рафинерии за нефт - отиват за скраб! Оттам пак ще се смъкне сума ти парА..., братята роми ще има да носят жИлязо, ток и жица... ))

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
                  Колкото до това как да накарат потребителите да ги купуват достатъчно е да закрият бензиностанциите,няма гориво няма проблем.
                  В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна

                  Коментар


                  • Колкото до това как да накарат потребителите да ги купуват достатъчно е да закрият бензиностанциите,няма гориво няма проблем.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                      Тези които правиха досегашните коли ще правят и новите,но отворя им се 100 пъти по-вече работа за да подменят целият световен
                      автомобилен парк.

                      То било лесно, ама как пък да не се сетя и аз...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                        До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.
                        Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане

                        IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
                        Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
                        IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
                        Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
                        Пробег 280км

                        ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          За 10 години една фабpика не опpавя нещата с подмяната на милиони МПС. Подмяна е невъзможна, защото трябва да има и платежоспособни купувачи, а повечето не са такива. А кой пък ще "компенсира" тия, с новите ДВГ на течни горива от последните години? Откъде ще дойде ресурса за изкупуване на същите за подмяна? Или - да си ги носят за претопяване така, работещи - и да си му мислят натам...

                          А кой ще принуди досегашните производители да прекратят производствата на традиционните ДВГ? Милиардите за преустройство вече са известни. Някакви декрети, или забрани? Кой висшестоящ би закрил производства и би оставил милиони на улицата? Ще ги пренасочи в новото производство, ли? Всичките? Вече хиляди бяха пренасочени, други хиляди - освободени..., да де, ама когато /и АКО/ това стане масово - те тогава някои ще видят... "кон боб яде ли"...

                          А средствата за преквалификация предлагам да си ги напечатаме и да си ги храним хората и семействата, докато се обучават /без откъсване от производството/... То ПА то, едно производство ще бъде... Май така беше и при соца... Та, кой от тия - пренасочените - от белите страни - ще влезе в токсичното производство на десетките хиляди новооткрити предприятия, чрез които ще "трябва" да "подменим" доброволно изхвърлените сегашни /работещи/ автомобили...

                          Абе, добре е, че нефтът вече е на изчерпване... Ще намерим и отговори на въпросите. Когато един ден се събудим - навсякъде ще движат "зелени" автомобили, но природата не се знае колко ще бъде зелена..., може пък и ония - в "белите" страни - също да позеленеят. Всичко ще е в унисон.

                          Малко фантазии за разтоварване...
                          Тези които правиха досегашните коли ще правят и новите,но отворя им се 100 пъти по-вече работа за да подменят целият световен
                          автомобилен парк.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                            Гледам ,че и фабриката на Солар про започва отново да бачка,нещата са вързани.

                            За 10 години една фабpика не опpавя нещата с подмяната на милиони МПС. Подмяна е невъзможна, защото трябва да има и платежоспособни купувачи, а повечето не са такива. А кой пък ще "компенсира" тия, с новите ДВГ на течни горива от последните години? Откъде ще дойде ресурса за изкупуване на същите за подмяна? Или - да си ги носят за претопяване така, работещи - и да си му мислят натам...

                            А кой ще принуди досегашните производители да прекратят производствата на традиционните ДВГ? Милиардите за преустройство вече са известни. Някакви декрети, или забрани? Кой висшестоящ би закрил производства и би оставил милиони на улицата? Ще ги пренасочи в новото производство, ли? Всичките? Вече хиляди бяха пренасочени, други хиляди - освободени..., да де, ама когато /и АКО/ това стане масово - те тогава някои ще видят... "кон боб яде ли"...

                            А средствата за преквалификация предлагам да си ги напечатаме и да си ги храним хората и семействата, докато се обучават /без откъсване от производството/... То ПА то, едно производство ще бъде... Май така беше и при соца... Та, кой от тия - пренасочените - от белите страни - ще влезе в токсичното производство на десетките хиляди новооткрити предприятия, чрез които ще "трябва" да "подменим" доброволно изхвърлените сегашни /работещи/ автомобили...

                            Абе, добре е, че нефтът вече е на изчерпване... Ще намерим и отговори на въпросите. Когато един ден се събудим - навсякъде ще движат "зелени" автомобили, но природата не се знае колко ще бъде зелена..., може пък и ония - в "белите" страни - също да позеленеят. Всичко ще е в унисон.

                            Малко фантазии за разтоварване...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Даммм, то нали учат децата, че и нефта е вече на изчерпване - има логика...
                              Гледам ,че и фабриката на Солар про започва отново да бачка,нещата са вързани.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                                До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.

                                Даммм, то нали учат децата, че и нефта е вече на изчерпване - има логика...

                                Коментар

                                Working...
                                X