Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят
Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...
Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???
Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...
Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:58.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВече съм убеден на 100%!
Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...
Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?
Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
ходи дето искаш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВече съм убеден на 100%!
Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...
Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?
Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
Коментар
-
Вече съм убеден на 100%!
Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...
Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?
Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:37.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане
IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
Пробег 280км
ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????
Ето на - и трифазният ток в къщи ще създаде нови работни места... Малко ще вдигне цената на автомобила, но ния сме за "зелената" енергия...
мисля, че има още /САМО/ един проблем - страните, в които "стандартен" контакт е със 110V - а те ще са доста голям % от ония, които ще задължим да си претопят сегашните автомобили, пък и хибридите също ще ходят на боклука, защото тия ДВГ също са съмнителни...
Новите работни места... Нови станции за зареждане, преустройство на бензиностанции, новообучени механици в сервизите - а и това ще е голям зор..., но най-вече - досегашните рафинерии за нефт - отиват за скраб! Оттам пак ще се смъкне сума ти парА..., братята роми ще има да носят жИлязо, ток и жица... ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнениеКолкото до това как да накарат потребителите да ги купуват достатъчно е да закрият бензиностанциите,няма гориво няма проблем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
Тези които правиха досегашните коли ще правят и новите,но отворя им се 100 пъти по-вече работа за да подменят целият световен
автомобилен парк.
То било лесно, ама как пък да не се сетя и аз...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.
IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
Пробег 280км
ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
За 10 години една фабpика не опpавя нещата с подмяната на милиони МПС. Подмяна е невъзможна, защото трябва да има и платежоспособни купувачи, а повечето не са такива. А кой пък ще "компенсира" тия, с новите ДВГ на течни горива от последните години? Откъде ще дойде ресурса за изкупуване на същите за подмяна? Или - да си ги носят за претопяване така, работещи - и да си му мислят натам...
А кой ще принуди досегашните производители да прекратят производствата на традиционните ДВГ? Милиардите за преустройство вече са известни. Някакви декрети, или забрани? Кой висшестоящ би закрил производства и би оставил милиони на улицата? Ще ги пренасочи в новото производство, ли? Всичките? Вече хиляди бяха пренасочени, други хиляди - освободени..., да де, ама когато /и АКО/ това стане масово - те тогава някои ще видят... "кон боб яде ли"...
А средствата за преквалификация предлагам да си ги напечатаме и да си ги храним хората и семействата, докато се обучават /без откъсване от производството/... То ПА то, едно производство ще бъде... Май така беше и при соца... Та, кой от тия - пренасочените - от белите страни - ще влезе в токсичното производство на десетките хиляди новооткрити предприятия, чрез които ще "трябва" да "подменим" доброволно изхвърлените сегашни /работещи/ автомобили...
Абе, добре е, че нефтът вече е на изчерпване... Ще намерим и отговори на въпросите. Когато един ден се събудим - навсякъде ще движат "зелени" автомобили, но природата не се знае колко ще бъде зелена..., може пък и ония - в "белите" страни - също да позеленеят. Всичко ще е в унисон.
Малко фантазии за разтоварване...
автомобилен парк.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
Гледам ,че и фабриката на Солар про започва отново да бачка,нещата са вързани.
За 10 години една фабpика не опpавя нещата с подмяната на милиони МПС. Подмяна е невъзможна, защото трябва да има и платежоспособни купувачи, а повечето не са такива. А кой пък ще "компенсира" тия, с новите ДВГ на течни горива от последните години? Откъде ще дойде ресурса за изкупуване на същите за подмяна? Или - да си ги носят за претопяване така, работещи - и да си му мислят натам...
А кой ще принуди досегашните производители да прекратят производствата на традиционните ДВГ? Милиардите за преустройство вече са известни. Някакви декрети, или забрани? Кой висшестоящ би закрил производства и би оставил милиони на улицата? Ще ги пренасочи в новото производство, ли? Всичките? Вече хиляди бяха пренасочени, други хиляди - освободени..., да де, ама когато /и АКО/ това стане масово - те тогава някои ще видят... "кон боб яде ли"...
А средствата за преквалификация предлагам да си ги напечатаме и да си ги храним хората и семействата, докато се обучават /без откъсване от производството/... То ПА то, едно производство ще бъде... Май така беше и при соца... Та, кой от тия - пренасочените - от белите страни - ще влезе в токсичното производство на десетките хиляди новооткрити предприятия, чрез които ще "трябва" да "подменим" доброволно изхвърлените сегашни /работещи/ автомобили...
Абе, добре е, че нефтът вече е на изчерпване... Ще намерим и отговори на въпросите. Когато един ден се събудим - навсякъде ще движат "зелени" автомобили, но природата не се знае колко ще бъде зелена..., може пък и ония - в "белите" страни - също да позеленеят. Всичко ще е в унисон.
Малко фантазии за разтоварване...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Даммм, то нали учат децата, че и нефта е вече на изчерпване - има логика...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.
Даммм, то нали учат децата, че и нефта е вече на изчерпване - има логика...
Коментар
Коментар