IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • зА МЕКОТАТА е това което са ми обяснявали шеф- механиците и другите инженери , за ефективност не мога да споря- силно се съмнявам че е така при условие че това е така, защо не се направи и по другите двг. Товарните кораби на които съм работил НЕ са използували такава система- бил съм както на кораби 30 годишни- само един, така и на кораби по на 2 години- сменил съм поне 20 кораба като започнеш от 12000 тонни и достигнеш до 380000 тонни. Останалите глупости за перчеми и джуджета в тази тема няма да ги коментирам
    Last edited by v_tin; 25.09.2018, 16:35.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Споко, пирамидалния тук и той така мери, та му се смяхме преди 2-3 седмици
      ЛЪЖЕШ, Доматофф. Ти и Импотехов лъжете най-безцеремонно и дебелооко.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

        Да кажем, че примерно мерят мощност в киловатчаса!

        И аз имам предложение: открии и ти някоя укорима теза и сподели. Ако намираш такава!

        Намирам статията за открито лобистка, но въпреки това има разни полезни обобщения и непознати за мен елементи. Пример за много полезен и непознат за мен елемент е положението в Китай и актуалните регулации.
        Споко, пирамидалния тук и той така мери, та му се смяхме преди 2-3 седмици

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          Кои са дивотиите?
          Да кажем, че примерно мерят мощност в киловатчаса!

          И аз имам предложение: открии и ти някоя укорима теза и сподели. Ако намираш такава!

          Намирам статията за открито лобистка, но въпреки това има разни полезни обобщения и непознати за мен елементи. Пример за много полезен и непознат за мен елемент е положението в Китай и актуалните регулации.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
            Вътре в тази статия има откровени дивотии, които дори слабо грамотен в техническата тема човек (като мен) веднага долавя и ме кара да се смея.
            Има обаче и разни други елементи, които при по-просветено прочитане и правене на необходими корекции, биха били полезни за осветляване на голямата картина и извеждане на дългосрочни тенденции.


            7 причини за доминацията на електромобилите
            Кои са дивотиите?

            Коментар


            • Вътре в тази статия има откровени дивотии, които дори слабо грамотен в техническата тема човек (като мен) веднага долавя и ме кара да се смея.
              Има обаче и разни други елементи, които при по-просветено прочитане и правене на необходими корекции, биха били полезни за осветляване на голямата картина и извеждане на дългосрочни тенденции.


              7 причини за доминацията на електромобилите

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Ако някой присади на ел мотор на кола едно моторче да кажем 50-150 кубика работещо непрекъснато и захранващо батерията , тогава мисля че биха се получили нещата- на практика ще имаш все едно от тези модерните колелета с батерията- като въртиш зареждаш батерията, и тя подава ток , а не въртиш заради пътя

                малко не се получи поста- значи ел мотор, батерия, ДВГ и генератор - палиш двг-то и едва тогава газ от батерията
                Първата версия на Шевролет Волт има такъв генератор, втората - Болт вече няма и за в бъдеще няма да се използва. Това е положението, Путин.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Не ми се четат алабализми написани от такива като теб, но понеже съм добър човек и ще те образУвам, а покрай теб и останалите. Кораба има няколко двигателя които въртят генератори, генераторите подават ток на ел моторите и те задвижват винта. Това е теорията, На куин мери 2 има непрекъснато работещи 4 елдвигателя от общо 6. Идеята е ще двата са резервни във всеки един момент и могат да бъдат пуснати във всеки момент, но винаги работещи са 4 или по малко. Идеята да се ползуват ел двигатели е основана на принципа че този двигател е много по еластичен/ маневрен в оборотите от ДВГ. Не знам по каква причина- може би заради " мекотата" на движение но много пасажерски кораби са с такива двигатели- всъщност всички които съм виждал и на които съм работил. Недостатък на тази конструкция е че се изисква страшно много място за цялата система. Докато в товарен кораб машината се помещава в помещение с размери на 3 етажен блок, при пасажерите може спокойно да се умножи необходимото място за същата големина на кораба поне по 2

                  Нямам нужда да чета уйкипедия за корабите- виж за локомотивите може би бих прочел когато падна до това ниво
                  Това с "мекотата" са глупости, още по-смешно е това за размерите. Основната причина е ефективност, по този начин дизеловият двигател работи с точно определени оптимални обороти, които са доста ниско оборотни - около 600 в минута и КПД-то е към 50%, много над обичайното КПД за стандартни дизелови двигатели. Товарни кораби също ползват подобна хибридна система, особено големите.
                  А прехода към ел. транспорт най-малко джуджето на снимката ти може да го предотврати, дори гледам го ускорява с последни напъни заедно с неговия оранжев приятел да вдигнат цената на петрола.

                  Коментар


                  • Ако някой присади на ел мотор на кола едно моторче да кажем 50-150 кубика работещо непрекъснато и захранващо батерията , тогава мисля че биха се получили нещата- на практика ще имаш все едно от тези модерните колелета с батерията- като въртиш зареждаш батерията, и тя подава ток , а не въртиш заради пътя

                    малко не се получи поста- значи ел мотор, батерия, ДВГ и генератор - палиш двг-то и едва тогава газ от батерията

                    Коментар


                    • Не знам защо но ми се струва че в тази тема пишат----------- хммммммммм дървени философи- я да си кажете колко от вас са виждали тесла на живо, колко човека са карали ел кола и какъв е пробега на ел колата. За мен определящ е пробега- няма как да тръгна от германия да се прибирам за бг - 2200 км и да щакам да ми се зареди батерията по няколко часа. Има форум за леки коли в бг на ток- ами прочетете нещо от там и тогава пишете. Има клипчета в тубата- не помня мисля че беше хюндай минал около 350км с едно зареждане с фантастичната скорост от около 38-40км в час. Ами че при тази скорост докато се прибера и ще трябва да се връщам.

                      Преди месец си купих тойота и питам дилъра - ако купя хибрид каква ще ми е ползата- отговор само при градско и само при скорост от около 30км в час ще имаш файда- тоест хибрида е добър за градско каране , навън- ами гори си като обикновена кола. Познайте от веднъж каква кола си купих. В момента се мъчат по екстензивен начин да увеличат капацитета, уплътняването, КПД-то. Емииииииииииии не става поне за сега. За по нататък - ще видим

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Не ми се четат алабализми написани от такива като теб, но понеже съм добър човек и ще те образУвам, а покрай теб и останалите. Кораба има няколко двигателя които въртят генератори, генераторите подават ток на ел моторите и те задвижват винта. Това е теорията, На куин мери 2 има непрекъснато работещи 4 елдвигателя от общо 6. Идеята е ще двата са резервни във всеки един момент и могат да бъдат пуснати във всеки момент, но винаги работещи са 4 или по малко. Идеята да се ползуват ел двигатели е основана на принципа че този двигател е много по еластичен/ маневрен в оборотите от ДВГ. Не знам по каква причина- може би заради " мекотата" на движение но много пасажерски кораби са с такива двигатели- всъщност всички които съм виждал и на които съм работил. Недостатък на тази конструкция е че се изисква страшно много място за цялата система. Докато в товарен кораб машината се помещава в помещение с размери на 3 етажен блок, при пасажерите може спокойно да се умножи необходимото място за същата големина на кораба поне по 2

                        Нямам нужда да чета уйкипедия за корабите- виж за локомотивите може би бих прочел когато падна до това ниво
                        Ето, можело да напишеш нещо съществено и то не много различно от това, което аз съм написал. Трябвало да пропуснеш само първото изречение.
                        Благодаря.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение

                          Както обикновено си проявил завиден интелект. Прочети си сам какво пише в уикипедията, и какво съм написал аз, особено последното изречение.
                          Не ми се четат алабализми написани от такива като теб, но понеже съм добър човек и ще те образУвам, а покрай теб и останалите. Кораба има няколко двигателя които въртят генератори, генераторите подават ток на ел моторите и те задвижват винта. Това е теорията, На куин мери 2 има непрекъснато работещи 4 елдвигателя от общо 6. Идеята е ще двата са резервни във всеки един момент и могат да бъдат пуснати във всеки момент, но винаги работещи са 4 или по малко. Идеята да се ползуват ел двигатели е основана на принципа че този двигател е много по еластичен/ маневрен в оборотите от ДВГ. Не знам по каква причина- може би заради " мекотата" на движение но много пасажерски кораби са с такива двигатели- всъщност всички които съм виждал и на които съм работил. Недостатък на тази конструкция е че се изисква страшно много място за цялата система. Докато в товарен кораб машината се помещава в помещение с размери на 3 етажен блок, при пасажерите може спокойно да се умножи необходимото място за същата големина на кораба поне по 2

                          Нямам нужда да чета уйкипедия за корабите- виж за локомотивите може би бих прочел когато падна до това ниво

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                            Колко от нас продадоха конвенционалният си автомобил, откакто се шуми по дезилгейт? Има ли изобщо такива, продали /подарили/ личният си автомобил с ДВГ като негоден и замърсяващ околната среда? Колко от нас си купиха електромобил и автомобилът им с ДВГ вече стана излишен?


                            През юли срещнах информация, в която гордо се рапортуваше, че за полугодието в Бг са продадени 64 електрически автомобила. Все някой трябва да се завъртял тъдява?!
                            Иначе си прав, това не се е случило за сметка на разкарването на конвенционалния автомобил.

                            Днес срещнах информация за новата инвестиционна програма на ZF. Не е казано в прав текст, но е твърде вероятно компанията поетапно да започне да се "оттегля" от развитието на ръчни и автоматични скоростни кутии за някои видове превозни средства, задвижвани от двг.

                            Новият акцент е категоричен - електрическо оборудване.

                            Някак ми докривя!
                            И аз не знам защо.


                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение

                              Модерните големи круизни кораби например ползват дизел(газ-турбина)-електрическо задвижване.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Oasis-...hnical_details



                              Дизеловите локомотиви на БДЖ са всъщност дизел-електрически - около 3000 кс.
                              Идеята е, че електрическия двигател предоставя огромен въртящ момент от 0 оборота нагоре, което елиминира нуждата от скоростни кутии и съединители. Това, което го спира електрическия двигател в транспорта, е не липсата на мощност, а липсата на електричество.


                              Постът ми долу изобщо НЕ изчерпва възможните движители. Тук за аудиторията, ако и да има познания в доста области - все пак желае да разбере написаното. Дали ще разбере написаното в цялостта на нечии разсъждения - това си е личен проблем на всеки.

                              По конкретният - горе цитат - така е! Гребните електродвигатели обслужват /дву- и тривинтови/ кораби с големи мощности. "Липсата на електричество" е проблем - така е! Т.е. - ЗА ДА СЕ развъртят генераторите за производство на ел.енергия до необходимите обороти, в паралел ли ще работят или каквито са изискванията - е необходим въртящ момент. От къде идва той? Колегата го е казал: използват се газотурбинни топлинни двигатели, които работят с някоя от фракциите от дестилациите на нефта /т.е. - с въглеводороди/. Въглеводородите ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ да замърсяват атмосферата, защото така работи цялата схема на пазарното стопанство!

                              Сега някой ще каже, че на тия ВСЕ ОЩЕ не им е дошъл акъла... Слънчеви панели, бе - нашият! Още ли не си чувАл за тях? Да де, ама - НЕ! Защо? Защото е важна получаваната ефективна мощност! Да повторим: десетки и стотици хиляди киловати!!!

                              Ама техниката се развива/ЛА/, ама - ай фоните - вижте, хора! За последните години и т.н..... Вярвам, че ЩЕ стане!

                              В кой живот ще е това?

                              Екологичните проблеми са СЕГА!

                              Колко от нас продадоха конвенционалният си автомобил, откакто се шуми по дезилгейт? Има ли изобщо такива, продали /подарили/ личният си автомобил с ДВГ като негоден и замърсяващ околната среда? Колко от нас си купиха електромобил и автомобилът им с ДВГ вече стана излишен?

                              Има ли такива? Кой ще признае тук първи? Предлагам да учредим награден фонд за първите трима, които докажат с документи закупуването на електромобил и отнасянето за отпадъци на работещият им кросоувър, закупен след 2015 година!

                              Няма начин, ако вече хората са привикнали с някакви удобства - да се откажат заради нещо, което няма да им донесе същото качество на една услуга, същият комфорт или усещания, или пък ще го получат срещу в пъти по-голяма цена...


                              Лично и неангажиращо мнение!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                И как става химията с прехвърлянето от нефт/ някакво гориво/ на ток ще кажеш ли- пише ли в уикипедия
                                Както обикновено си проявил завиден интелект. Прочети си сам какво пише в уикипедията, и какво съм написал аз, особено последното изречение.

                                Коментар

                                Working...
                                X