IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • supertrader,
    Чрез вакуумно изпаряване могат да се създават покрития и върху полимери.
    Колко да са много металите при положение че покритието в запаметяващо устройство с твърд магнитен диск е към 90 нанометра?
    Въпроса с удължаването на пробега вероятно може да се реши с подходящ електролит(при зареждане кондензатор при разреждане хит)
    и конфигурация на електродите като въздушен кондензатор.
    Незнам дали тази утопия която написах може да работи но ако може никой няма да я внедри(много вериги за доставки ще се сринат)
    По въпроса с електроните незнам какво точно работят онези с колайдера
    но знам че съществува протонна терапия и на няко атоми на външния електронен слой има 1 електрон или 0

    Коментар


    • potentielle_energie, целта е в батериите да има по малко метали и по малко материали, за злато въобще не говорим да се слага защото кой ще ги ползва. Графена в момента май е по скъп от злато, но той не е най удачен, по точно да е на лист. Структурата му да е като на пемза, но вътре порите да са с едноатомни стени и ще поемат много заряд при малко тегло. Дори има такъв артефакт намерен на възраст милиони години, в сфера, кутия такъв порест метал с много финни пори. Иначе вече може да си купиш телефон в батерията на който се използва графен и е с няколко пъти по голяма енергийна плътност. Имаше някъде как го правят, пробиват слоя с много малки отвори и така поставят много слоеве един върху друг и електроните - частиците на зарядите да могат да бягат между тях. Цените на тези батерии обаче са неприятни и за електромобили въобще да се ползват и дума не може да става. Батерии също може да се направят, които да са химични източници на ток, електромобила има нужда от тях защото могат да имат невероятна енергийна плътност и нищо не пречи стандартно да има всеки електромобил един такъв авариен източник на ток. Примерно случи ти се батерията - акумулатора да се разреди на пътя и вместо да викаш пътна помощ да те толва или да правиш панаири да те тегли друг автомобил, просто използваш батерията която не е акумулатор, по евтино и не толкова срамно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Когато е хит чоферите не могат да сменят електролита и да разделят металите на катода,но за в гората си е добре.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
          Химичен източниизточник ток и акумулаторна батерия са различни неща.
          Ахам. Тя Е ХИТ, ама не всеки ХИТ, е АБ.

          Коментар


          • Химичен източник на ток и акумулаторна батерия са различни неща.

            Коментар


            • Да няма гаранции за нищо.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                И да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.
                Няма гаранции за някои работи.

                Коментар


                • И да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
                    То сигурно не е голяма философията с вакуумно изпаряване да се нанесе злато на анода и титан на катода ,
                    но от много отдавна политиката в автомобилната индустрия е да се произвеждат автомобили "еднодневки" и да се
                    получава печалба от сервизно обслужване.
                    https://www.cheaptubes.com/resources...y-users-guide/

                    Коментар


                    • https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/bz4x/ , с LTO батерии е, не всички са се засилили да правят коли с батерии с кратък живот.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
                        Такова бих купил със сигурност пред тия измишльотини които не изкарват и 8 години с пълноценна батерия. Интересно ми е сега новите с бързозарядните батерии какъв живот ще имат - според мен след 6 години ще са за смяна, ако не е имало някакъв сериозен пробив при технологиите, който съм проспал - възможно е, не следя сериозно. Иначе това е идеално - градска играчка със 100 километра пробег, ще си въртя из града с кеф, а истинската кола ще си седи в гаража само за пътешествия.

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=VGEUzol5o9o
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • https://www.okorrozii.com/korrozia-titana.html

                              Коментар


                              • https://www.khanacademy.org/science/...ion-potentials

                                Коментар

                                Working...
                                X