Първоначално изпратено от cyclop
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеУсетихте ли се вече каква огромна измама са фалшивите автомобили на батерии, или още време ви трябва. Ако глупавите, безумно скъпи, смехотворно ефективни играчки се намокрят - има риск от самозапалване. (И да не връщаме към вероятно обсъждания факт, че батериите на автомобилите-играчки не могат да се угасят с вода.) Също е хубаво да се спомене, че дори при леко пътно произшествие, ако се деформират батериите - има риск от самозапалване. Миналата година оставиха лееко под сурдинка как и защо изгоря един ферибот. Ама се сещате.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...ami-sled-dazhd
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМогат да се херметизират така че с месеци да плуват във вода и капка да не влезе...
Коментар
-
Усетихте ли се вече каква огромна измама са фалшивите автомобили на батерии, или още време ви трябва. Ако глупавите, безумно скъпи, смехотворно ефективни играчки се намокрят - има риск от самозапалване. (И да не връщаме към вероятно обсъждания факт, че батериите на автомобилите-играчки не могат да се угасят с вода.) Също е хубаво да се спомене, че дори при леко пътно произшествие, ако се деформират батериите - има риск от самозапалване. Миналата година оставиха лееко под сурдинка как и защо изгоря един ферибот. Ама се сещате.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...ami-sled-dazhd
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЗа отрицателните цени на ел.енергията. Особено за внимават Заций и Фоню.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Pyramid, според мен трябва промяна, урбанизацията може до един момент да е добро нещо, но вече е дошло време за обратния процес и хората трябва да се движат. Потреблението на въглеводороди още повече ще се повиши и ако транспорта е базиран на тях ще доведе до недостиг и няма да се получи да имат възможност да се движат повече. Технически знаем че няма пречки. Пречките са че като се появи влака и цялото село е готово да плати дори той да не мине наблизо, да не им сгази патките.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.
Коментар
-
Pyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Ако се налепи със соларни клетки повъхността му, вместо да е лакирана - боядисана, ще се зарежда за някакъв пробег сам всеки ден в който има светлина. Може да се ползва в такъв режим. Нашето потребление така или иначе е ограничено, може да се ограничи на по ниско ниво. Не виждам как ще стане да се напълни със зарядни станции, трябват много средства и суровини. Също тези страни които разполагат с тях в момента ще ги вложат, но технологиите ще се развият и никой няма да иска електромобил който трябва да зарежда, например ако може да зарежда за 100км пробег е достатъчно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За станциите не знам но, дали самите киловатчасове ще са безплатни?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнениеВсеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.н
Коментар
-
Всеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.нПовече от красива
Коментар
Коментар