If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Pyramid, на него не му обръщам внимание, ти защо се нервиш ? Единственния начин микромодулните батерии да видят бяп свят е да се развият тези коли, те ще се продават независимо от другите автомобили. Има напредък сред разработчиците, те стигнаха до извода че такава кола въобще не може да бъде оборудвана като стандартните автомобили първо, защото всичко трябва да е леко, няма да има седалки с ел регулировка и тежащи по 30 -50 кг. прави се според този които ще я ползва и лека - 2 кг. При скорост от 50 км.ч. на равно разхода е 500 ватчаса до 1 киловатчас за 100 км. Тръбна рама при всички положения гарантира безопасност по добре отколкото краш тестовете на ламаринените коли. Те ако бяха безопасни нямаше за състезания да пъхат вътре една тръбна рама. Може да се направят автомати да ги заваряват и сглобяват тръбните конструкции, но как се подготвят специалисти - като работят това нещо с ръцете си, то като минава през ръцете и главите им. Иначе няма да има специалисти, специалисти има по ДВГ колите и за електромобилите ползват техния опит, те затова се различават по липсата на ауспуха. Електрическата мобилност трябва да се започне от по ниско ниво, отначало малко и батериите им са отврат, и електродвигателя не е много в ред.
Аз благодаря за загрижеността но, сам преценявам че, И ТАКА, прекалено много пиша тук.
Last edited by RUBLA; 19.08.2024, 10:12.
Причина: Не е по темата.
mikomikov, какво ще стане по пътя, човека е в здрава рама като тези за състезателни коли които умишлено се блъскат една в друга, обръщат се по таван и ако падне на колелата си продължава напред. Всички които са конструирали ламаринените коли са за затвора, те не са направили най сигурното купе, но никой не ги е затворил защото колите издържат на краш тестовете при които изисквания са занижени, не са завишени.
Pyramid, на него не му обръщам внимание, ти защо се нервиш ? Единственния начин микромодулните батерии да видят бяп свят е да се развият тези коли, те ще се продават независимо от другите автомобили. Има напредък сред разработчиците, те стигнаха до извода че такава кола въобще не може да бъде оборудвана като стандартните автомобили първо, защото всичко трябва да е леко, няма да има седалки с ел регулировка и тежащи по 30 -50 кг. прави се според този които ще я ползва и лека - 2 кг. При скорост от 50 км.ч. на равно разхода е 500 ватчаса до 1 киловатчас за 100 км. Тръбна рама при всички положения гарантира безопасност по добре отколкото краш тестовете на ламаринените коли. Те ако бяха безопасни нямаше за състезания да пъхат вътре една тръбна рама. Може да се направят автомати да ги заваряват и сглобяват тръбните конструкции, но как се подготвят специалисти - като работят това нещо с ръцете си, то като минава през ръцете и главите им. Иначе няма да има специалисти, специалисти има по ДВГ колите и за електромобилите ползват техния опит, те затова се различават по липсата на ауспуха. Електрическата мобилност трябва да се започне от по ниско ниво, отначало малко и батериите им са отврат, и електродвигателя не е много в ред.
[B][URL="http://investor.bg/forumusers/index/38293/"]mikomikov, по принцип някои неща се конструират и после се получават пари за този труд.
Ясно ми е от соца: "ЩЕ има да вземаш едни пари!"
Ударението е върху ЕДНИ (парички)...
Защо е тая работа БЕЗ ТРУДОВ ДОГОВОР? (данъци, осигуровки..., колко институции могат да се самосезират...)
Защо не се сключва договор за кредит?
Защо се анулират всички изисквания в изработване на проекто-конструкторската документация..., якостни изчисления....
КОЯ класификационна организация БИ РИСКУВАЛА ДА СИ ПОСТАВИ "ГЛАВАТА В ТОРБАТА" - ДА ПУСНЕ НА ПАЗАРА И ПО ПЪТИЩАТА ТОВА НЕДОНОСЧЕ НА "гаражните спецове"?
Класификационната организация също носи ОТГОВОРНОСТ = след съдебно дело - ЗАТВОР, с поправителен труд (по регламент и без гараж)...
https://lightyear.one/ това е едната компания която искаше да прави соларни коли. Те имат финансиране, но искат да произвеждат такива коли по стандартна технология. В един момент май фалираха, бяха обявили преди това че цената на колите ще бъде четвърт милион евро някъде..имаше такова нещо, производство така и не пуснаха. И 2 трилиона финансиране да имат пак няма да успеят. Има аматьори правят такива транспортни средства и изминават с тях стотици километри със заряд от слънцето за деня. Технически е осъществимо.
Сега всички чакат някой да направи сполучлив премислен дизайн. И не опира до пари или инструменти, трябва да се мисли и конструира.
Мхмммм, нека "някой мисли и конструира" без парЕ, да - и дизайнът е безплатен, точно както осигуряване безопасността, якостните и динамични изчисления и изпитания...
Някой да е наясно по въпроса, колко се плаща (западно от нас) за ЕДИН ЧАС КОНСТРУКТОРСКИ ТРУД?
Що ве! Нали у нас конструкторския труд е безплатен!
Уффф, все ги забравям тия български реалности...
Важно е да знаем "технологичната последователност" и да я съобщим в нета:
1. Едни момчета завариха едни тръби в един гараж.
2. Сега трябва един дизайнер да нарисува силует (няма да се изпитва модел в аеродинамичен тунел, защото трябва да го направим в... гаража)...
3. Някой спец - за без пари - който "да мисли и конструира" ?
Така де: вече сме го казвали - събираме всичко и Мъск ще гледа камарата.като ударен с мокър парцал, когато всички ще се втурнат да купуват...
Внимавайте: ПОСЛЕДЕН ЕТАП! ТЪРСИ СЕ НЯКОЙ, КОЙТО "ДА МИСЛИ И КОНСТРУИРА"
Най-после са решили, че има необходимост от спец, който ДА НОСИ ОТГОВОРНОСТ (за без пари)...
ОТГОВОРНОСТ = ЗАТВОР !
СЕРИОЗНА ДИЛЕМА...
Подсказка: за да носи отговорност - човекът трябва да има редовен ("гаражен") трудов договор ... Да работиш по трудово правоотношение, без пари - това ВЕРОЯТНО може да го има само в една страна от ЕС.
Да се хвана за 150млн докато се стигне до серийно производство. (на мен ми малеят ама да кажем че са толкова).
Да печели по 1000 кинта от изделие
това са 150 000 продажби или продажбите на нормални НОВИ коли за 5 години.
Единствения възможен начин е забрана на всичко друго в градовете, включително градския транспорт. Пълен абсурд.
И какво му е предимството на четириколка пред ел колилу?
- Колелото трябва да се занимаваш да го зареждаш, а това само го паркираш, после по комфортно се кара и се движи по бързо, няма да пречиш на трафика..а и по защитен си зад тази здрава рама.
Коментар