IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Какво нещо, какво НЕЩО! https://www.facebook.com/reel/132093...40aB7S9Ucbxw6v

    Коментар


    • Електромобили се произвеждат все повече, сега са пуснали за 8 хиляди евро - 150 конски сили с нормални размери кола, ускорение до 100 за 10 сек. и разход 10 киловатчаса в града. Вече се появят руски електромобили, но не зарежда при минус 20 градуса им е проблема. Грешка 15 евро и е нисан алмера обарнат на електромобил с екстра печка на нафта за зимата. Малко грозна кола в интерес на истината. Дизайна на 3-ката на Тесла е трепач, това с едни ръбове за разкрасяване, китайска кола - еволют се казва.
      Last edited by supertrader; 22.08.2023, 02:27.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        1. Nachrichten
        2. Panorama
        3. Aus aller Welt
        4. „Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach ausgebrochen
        Zugverkehr nach Frankfurt eingestellt„Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach
        Мдам. Абе върви си Прогресът.
        ...ама накъде точно, май и той не е сигурен.
        Last edited by Pyramid; 22.08.2023, 11:35.

        Коментар


          1. Nachrichten
          2. Panorama
          3. Aus aller Welt
          4. „Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach ausgebrochen

          Zugverkehr nach Frankfurt eingestellt„Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach

          Коментар


          • Скапан сайт- [URL="https://www.facebook.com/groups/384667955034209/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_p ermalinks=2599724643528518&__cft__[0]=AZW4YrWq-b0VGopirLCSNkEymCeeO9ZsrCs0TB77Q5fcBTj7jaqe1skDVhM csjPHn07tesQIqARLlEhdJDznQ7T_4-jxSW_qvNAnDvkx00o1IlYpXF_fJOZVStFBWH2HkxDLgSFwdgFs S_0Z-FPvGRuUURphdplEOzsS10UKM9oRtBHa8idKH-Ulhd7FfkCwgwQ&__tn__=-UC%2CP-R"]ГЕРМАНИЯ
            Last edited by v_tin; 21.08.2023, 00:15.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=IZSzSF0qdeE, ето какво преставлява напредъка в съвременните двигатели за автомобили. Луда работа, правят ги като самобръсначките за еднократна употреба и живота им е скъсен максимално, а цените под 50 хиляди няма за такива боклуци.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • bota156, не от Европа не дават, ще купувате от нас беше тяхната заповед . Ние можехме да имаме много производства и можем да произвеждаме, но те биха конкурирали тези в западна европа и от позиция на силата, че могат да дистуват ни накараха да ги затворим. Получихме..то се вижда какво получихме.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                  Абе, пичуви, днеска един укропитек ми разказва приказки как в Украйна яко далавера с електрички от Китай. Кораби със стотици парчета идвали директно. Знаете ли за такива неща и що жълтите нямат никъде завод в Европа?
                  Жълтите имаха в БЪЛГАРИЯ. Ама тиквата нарочно РЕКЕТИРА ганчев да го затвори
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • terziеv, корабите за транспорт на коли возят по няколко десетки хиляди бройки. Гледам ги украинците купуват коли от Полша, които полските джамбази са купили от Германия, Холандия и са абсолютен шрот на много километри и лъжат че понеже в Полша имало закон километрите да не се превъртат, те били с действителния си пробег..всичките са на един и същ пробег. Цените им са умножени по две. Украинците не само купуват боклуци, но и цената е двойна спрямо полската защото имат големи такси - цената на тези евтини коли се удвоява. Китайски електромобили в Европа не се продават защото не могат да ги сертифицират, не им дават да продават. По принцип са доста по евтини, но не и като се внесат в Европа. Дачия Спринг струва 5 хиляди, има много варианти в Китай които са същата кола, но ребрандирана - друг бранд уж. В Европа някой да е купил такава Дачия за 5 хиляди ? Няма..
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Абе, пичуви, днеска един укропитек ми разказва приказки как в Украйна яко далавера с електрички от Китай. Кораби със стотици парчета идвали директно. Знаете ли за такива неща и що жълтите нямат никъде завод в Европа?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение

                        Това с моторната спирачка не знам къде си го чел, но не е вярно. За нея няма никакво значение дали ЕГР-а е отворен, или не. Отделно, че при спускане на скорост, когато не се подава газ, гориво не се впръсква. Така, че азотни окиси няма откъде да се появят, та да има нужда да се отваря ЕГР клапана.

                        За останалото съм съгласен. Ползите от ЕГР-а са, че понижават температурата в горивната камера. Именно тя е основния виновник за азотните окиси. Когато двигателят е под товар и няма възможност за отваряне на ЕГР клапана, се намесва АдБлу системата. Не случайно коли които се карат предимно на магистрала и се тъпчат повече, точат резервоарчето на Адблуто доста по-бързо от същите такива, които се карат градско. В ниските обороти ЕГР-а е доказано ефективен, но не е панацея.
                        Подава се гориво, защото иначе гасиш двигателя, подава се минимално количество гориво, сместа е бедна и не може да гори нормално, затова се отделят повече азотни окиси. Като се вкарат изгорели газове те са бедни на кислород и тази смес вече не е бедна и изгаря сравнително нормално, губи се и спирачния ефект не напълно. Нито ЕГР - а решава проблема с азотните окиси напълно, нито адблуто дори като работи, защото на него му трябва време да загрее. Ако е студено и катализаторите на бензиновите двигатели и този на адблуто не работят по 10 -15 мин. Мръсни двигатели като съвременните, а те са много мръсни през тези минути.. замърсяват много въздуха и затова и зимата мирише страхотно около трафика в града. Просто отвратителни мотори правят, бълват въглеводороди и въглероден монооксид и се разчита на катализаторите да ги чистят. Ако вземеш един стар двигател от тези които един и същ модел се произвеждаше по 30 години, те са много добре прогонени за качествен горивен процес и газовете им са много чисти в сравнение с двувалка с фазорегулатори и турбо да тъпче повече въздух че да може да се вкара повече гориво и да вдигнат мощността за 1.5 литра работен обем - 190 к.с.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Клапан който свързва изпускателния с всмукателния тракт и като се отвори елиминира ефекта на моторната спирачка и работата на двигателя с много бедна горивна смес при което се отделят повече азотни окиси и те казват че така ги намаляват, което е вярно. Повлиява малко количеството азотни окиси и то само в режим на моторна спирачка, и истина тогава те са повечко и предпазва изпускателните клапани, има и икономия на гориво която не е съществена. Режим на моторна спирачка е когато се спуска по наклон, оборотите са високи, дроселовата клапа е затворена и гориво се подава много малко - сместа е бедна и гори бавно, догаря в изпускателния колектор. В общи линии ефекта не е панацея, а когато блокира отворен неприятностите са големи - липса на кислород при богата смес, повишен доста разход на гориво .Или - примитивна технология.
                          Това с моторната спирачка не знам къде си го чел, но не е вярно. За нея няма никакво значение дали ЕГР-а е отворен, или не. Отделно, че при спускане на скорост, когато не се подава газ, гориво не се впръсква. Така, че азотни окиси няма откъде да се появят, та да има нужда да се отваря ЕГР клапана.

                          За останалото съм съгласен. Ползите от ЕГР-а са, че понижават температурата в горивната камера. Именно тя е основния виновник за азотните окиси. Когато двигателят е под товар и няма възможност за отваряне на ЕГР клапана, се намесва АдБлу системата. Не случайно коли които се карат предимно на магистрала и се тъпчат повече, точат резервоарчето на Адблуто доста по-бързо от същите такива, които се карат градско. В ниските обороти ЕГР-а е доказано ефективен, но не е панацея.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            То ти стига и нейде през купето да просмуква, и онО си вони, та се не трае. Факт. Ама онова за водородното число...Вдигаш го, цетанът спада, и азотните гадости скачат. И няма угодия. Дизелова, е основно Европа, уж заради икономии (+ транспорта по море) ама ДГ скочи в цена над бензина и всички екстри, бяха нивелирани...почти.
                            Дизел - метан, дизел - водород , не пуши, не дими и работи по меко, а маслото остава светло, не почернява. Значи намалямаш твърдите частици - въглерод ..сажди и това е истинския DPF филтър. Хубаво е, качественно гориво, не да слагаш филтър в който да догарят и той филтъра си има и той работна температура, а като запали доста време температурата е по ниска от работната. Работещо решение е това, не като с филтъра само проблеми.
                            Дизеловите двигатели са набедени, нищо им няма като технология са добро решение. Електромобил с рейндж екстендер с дизелов двигател, според мен има смисъл, но лудите искат да ги забранят направо. Батерии по 100 киловатчаса няма да има за всички, да е електромобил с много голям пробег с едно зареждане. А и гледам много хора просто за да не висят не зареждат много електромобите, зареди за 50 км и не му се виси на кабела, защото станцията бавна и като зарежда 3 киловата на час..а слагат бавни защото са евтини, обществени станции има бавни сложени.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Клапан който свързва изпускателния с всмукателния тракт и като се отвори елиминира ефекта на моторната спирачка и работата на двигателя с много бедна горивна смес при което се отделят повече азотни окиси и те казват че така ги намаляват, което е вярно. Повлиява малко количеството азотни окиси и то само в режим на моторна спирачка, и истина тогава те са повечко и предпазва изпускателните клапани, има и икономия на гориво която не е съществена. Режим на моторна спирачка е когато се спуска по наклон, оборотите са високи, дроселовата клапа е затворена и гориво се подава много малко - сместа е бедна и гори бавно, догаря в изпускателния колектор. В общи линии ефекта не е панацея, а когато блокира отворен неприятностите са големи - липса на кислород при богата смес, повишен доста разход на гориво .Или - примитивна технология.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Катализаторите чистят монооксида който е отровен газ и въглеводородите, които са неизгоряло гориво, те се окисляват в каталитичната пита за да се изхвърли в атмосферата въглероден диоксид. Старото поколение двигатели изхвърляха по малко такива газове, затова въздуха в града когато има инверсия, не се движи не се усещаше толкова мръсен и с миризма. Новото поколение двигатели са с неизпипан горивен процес, те бълват такива газове и се разчита на катализаторите да ги изчистят - да изгорят в катализаторната пита. Проблема е че катализатора има работна температура, незагрял не ги изчиства, ако отбаче пък има много за чистене такива газове те като изгарят в него произвеждат топлина, той прегрява и питата се разрушава или дори стопява. Като се пусне двигателя катализатора е студен и не работи, всички палят и тръгват за работа или се връщат и катализаторите им не работят дори и нови да са и в града смог, не може да се диша ако има инверсия. Форд имаха един двигател - 6 цилиндров, слаган е на много модели автомобили, нов двигател трудно се конструира, искат се много тестове, купето може да правят на 6 месеца ново дето се вика, двигателите ги произвеждаха един модел по 30 години, точно заради тестовете и когато нямаха катализатори се напъваха да ги правят с по добро изгаряне, да подобряват горивния процес. Сега въобще не си дават зор хората, пускат мръсни двигатели, нова модификация всяка година, защото никой не ги тормози за качеството на изгарянето без катализатор, горят и масло от нови..Ако махнеш катализатора не може да караш с отворени прозорци, това означава че двигателя е много мръсен, направо токсичен.
                                То ти стига и нейде през купето да просмуква, и онО си вони, та се не трае. Факт. Ама онова за водородното число...Вдигаш го, цетанът спада, и азотните гадости скачат. И няма угодия. Дизелова, е основно Европа, уж заради икономии (+ транспорта по море) ама ДГ скочи в цена над бензина и всички екстри, бяха нивелирани...почти.

                                Коментар

                                Working...
                                X