IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

    Напомняй му , че се губи из темите ... не е лошо момче , ама си живее в неговия си паралелен свят...


    Не, аз не твърдя, че е лошо момче. Твърдя, че няма знания, за да инициира смислена дискусия тук.

    Мога да му напомня да следи състоянието на горивния си филтър. Май не му е ясно защо колата му изобщо има горивен филтър.

    Скаран - не само със скоростта на горенето и с топлообмена... Няма понятие за подробности, на които до сега не е обръщал внимание, никаква идея как нещата са свързани и функционират.

    Сега ще каже, че всичко му е ясно. И отново ще зададе "засичащ", безсмислен въпрос, който няма общо с темата...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Не зная защо мислиш, че тук е аудитория или практикум, в които хората са длъжни да те обучават.


      Напомням ти: темата е за електромобилите.
      Напомняй му , че се губи из темите ... не е лошо момче , ама си живее в неговия си паралелен свят...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        безимeн - въглеводородите съставна част от течните горва ли са, ако са част то това значи че има и други части. Това не го знаех и би ли бил добър да кажеш кои са тези други съставни части, очевидно невъглеводороди трябва да са те.

        Не зная защо мислиш, че тук е аудитория или практикум, в които хората са длъжни да те обучават.

        Дали въглеводородите са съставна част на течните горива? Да, съставна част са!

        Какво друго има в горивата? Не се ли сещаш?

        Посочи ми поне една причина, за да говоря с теб в темата. Тази, че се хвърляш в безсмислени спорове - вече ми е ясна.

        Напомням ти: темата е за електромобилите.

        Коментар


        • безимeн - въглеводородите съставна част от течните горва ли са, ако са част то това значи че има и други части. Това не го знаех и би ли бил добър да кажеш кои са тези други съставни части, очевидно невъглеводороди трябва да са те.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • gigow - ако имаш идея какво е по добро сподели я вместо да ме квалифицираш, никакъв проблем не е съхранението на добавения водород - няма нужда от промени в мрежата за пренос на газ или в системата за конверсия на бензинов двигател за работа с метан. Няма гориво с по високо енергийно съдържание от водорода, ако то се пресмята за килограм тегло. Ниската скорост на горене на метана се дължи на CH3 молекулите в метана, има голямо количество такива, за това метан плюс водород е просто по добър метан и на практика обема на съдовете за съхранение няма нужда да се увеличи. Друга лоша новина е че метана може лесно да се синтезира и да не се купува от енергийни монополи или държави в които единственното което се развива е износ на енергоносители. Постепенно ще навлезе и това като технология, за да имат възможност тези страни да се преориентират и да не създават проблеми на тези които са ги хранили и обогатявали.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • http://www.thedrive.com/tech/9738/to...gas-fuel-cells
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                ....в кубичен метър метан има 3 пъти и нещо повече енергия отколкото в кубичен метър водород. Това няма значение защото водорода прави от метана добро гориво за ДВГ, той е лошо гориво за тези двигатели защото скоростта му на горене е много ниска. Обема на резервоарите ако автомобила е само на чист водород трябва да бъде три пъти и нещо по голям, и това е точно така и не го отричам. Но енергията която се добавя по този начин си е толкова колкото е добавена, като съответно търпи типичните за технологията загуби от не по високия от 25% кпд на двг, от преобразуване на ток във водород и т.н.т. Не говоря за прогнозиране на бъдещето , а какво може в момента да се направи.

                Казах ти, че говориш неща, които нямат връзка с практиката и причината за това е, че нямаш никакви знания, за да коментираш това, което казваш в поста си.

                Нямаш знания за въглеводородите, които са съставна част на течните горива.
                Нямаш знания /а скоро е писано тук/, защо течните горива са се наложили в двигателите, за които говориш. /което е вън от темата, защото не правиш съпоставка с ел.мобила/;
                Нямаш знания за това, какво представлява скоростта на изгаряне на горивото, нито пък - КАК тя влияе върху работата на двигателите, за които говориш.
                Нямаш знания за КПД на топлинните двигатели, защото стойностите, които сочиш тук се ДОБЛИЖАВАТ по-скоро до тия на парните машини.
                Нямаш знания и за онова, което е експериментирано вече, за да говориш какво можело да се направи.

                Подчертаното изречение е лишено от смисъл.

                Вън от това, че изречението е лишено от смисъл - то ти липсват и познания за топлинен баланс и топлоотвеждане в двигателите, за които говориш, което е в ПРЯКА ВРЪЗКА с дългосрочната работа на ДВГ и моторесурса на същият.

                /хайде, помисли, дали искаш автомобилът ти да поработи в първите 5-10 километра - и буталата му да се заклинят, ИЛИ...???/

                Доста неща не си чел, та ми е чудно как изобщо влизаш в подобни - предизвикани от теб "дискусии"! Защо заблуждаваш околните с измишльотини? Може би искаш да получаваш тук информацията си? Е - няма да ти се получи с подобни провокацийки. Почети повече, за да имаш представа какво говориш!

                Да повторя: темата е съвсем различна.

                Коментар


                • gigow - в кубичен метър метан има 3 пъти и нещо повече енергия отколкото в кубичен метър водород. Това няма значение защото водорода прави от метана добро гориво за ДВГ, той е лошо гориво за тези двигатели защото скоростта му на горене е много ниска. Обема на резервоарите ако автомобила е само на чист водород трябва да бъде три пъти и нещо по голям, и това е точно така и не го отричам. Но енергията която се добавя по този начин си е толкова колкото е добавена, като съответно търпи типичните за технологията загуби от не по високия от 25% кпд на двг, от преобразуване на ток във водород и т.н.т. Не говоря за прогнозиране на бъдещето , а какво може в момента да се направи.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    безимeн - Напротив ти си мислиш че не ми е ясно, но ми е ясно много добре. Метана е най лошото гориво за ДВГ, като се добави водород това се променя. Отварял ли си двигател работил на метан 100 000 км да видиш с очите си си че трупа по клапанните стебла както казват въглен, като се добави водород и този проблем го няма.Каква енергия ще се вложи - тази която е излишна и пречи на електрическата мрежа да се балансира, защото е от така наречените перки и панели. КПД при тези преобразувания няма да е 100 процента а далеч по малко, но това не е от значение ако водорода се произвежда с енергия която иначе просто ще се губи. Последното и не най маловажното е че да се конвертират автомобили на метан не е скъпо както с батериите на електрическите коли и зареждането с метан става за минути. Какво пак не ти харесва ?
                    Има страни в Европа където това се прави и е изгодно. Все повече ще го прилагат. Искате по чист въздух в градовете - това е начина, хората ще могат да си го позволят. Какъв е смисълът от неща които 99% от хората не могат да си позволят и е пределно ясно че няма да повлияят на замърсеността на въздуха в градовете. Като не ти харесва какво пиша - отвори си друга тема в която да пишеш, да съм ти забранявал да пишеш тук ?
                    Аман от твойте глупости! Какво откритие! Щял да меша метан с водород в колите на бъдещето! Че то и сега може да се меша бе! Само дето за едно и също количество гориво ще ти трябва толкова повече обем, колкото повече водород слагаш. Производството на водород е елементарно от сто години насам. Проблемът е в неговото съхранение, а по отношение на ДВГ и в това, че от водорода при изгаряне се получава твърде малко енергия от единица обем. В това отношение метанът е двойно по-добър, а по-тежките въглеводороди са още по-добре. Хабер нямаш от тези работи, ама дращиш постоянно.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • безимeн - Напротив ти си мислиш че не ми е ясно, но ми е ясно много добре. Метана е най лошото гориво за ДВГ, като се добави водород това се променя. Отварял ли си двигател работил на метан 100 000 км да видиш с очите си си че трупа по клапанните стебла както казват въглен, като се добави водород и този проблем го няма.Каква енергия ще се вложи - тази която е излишна и пречи на електрическата мрежа да се балансира, защото е от така наречените перки и панели. КПД при тези преобразувания няма да е 100 процента а далеч по малко, но това не е от значение ако водорода се произвежда с енергия която иначе просто ще се губи. Последното и не най маловажното е че да се конвертират автомобили на метан не е скъпо както с батериите на електрическите коли и зареждането с метан става за минути. Какво пак не ти харесва ?
                      Има страни в Европа където това се прави и е изгодно. Все повече ще го прилагат. Искате по чист въздух в градовете - това е начина, хората ще могат да си го позволят. Какъв е смисълът от неща които 99% от хората не могат да си позволят и е пределно ясно че няма да повлияят на замърсеността на въздуха в градовете. Като не ти харесва какво пиша - отвори си друга тема в която да пишеш, да съм ти забранявал да пишеш тук ?

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        ....най обикновен автомобил с двг в момента се конвертира сравнително лесно на метан, а в метана може да се вкара този водород и да се използва. Не е скъпо и не изисква инфраструктура която не е изградена, само ще се добавят към нея някои неща. Най достъпното и реално постижимо е това като преход, с батерийките няма да станат нещата за всички е невъзможно.

                        Не става ясно - към какво е този преход. Най-вероятно - към научната фантастика.

                        Не ТИ е ясно каква енергия влагаш за получаването на тоя водород
                        Не ТИ е ясно, защо към ВЪГЛЕВОДОРОДА - МЕТАН ще вкарваш ОЩЕ ВОДОРОД.
                        Не ТИ е ясно, защо точно в ДВГ ще го вкарваш.
                        Не ТИ е ясно, каква температура ще получаваш в подобна компилация.
                        Не ТИ е ясно, как ще понасят тази температура материалите, където ще става горенето /бутала, цилиндри, горивна камера/.
                        Не ТИ е ясно, какъв процес ще се извършва.
                        Не ТИ е ясно, ще се охлажда ли и в каква степен, при което предложението губи смисъла си .

                        /имаш големи празноти в знанията, за да имаш самоувереността, че казваш нещо смислено в областта на техниката/.


                        Въпреки това, можеш да се ориентираш, към отварянето на нова тема - например "за фантасмагориите". В нея ще бъде достатъчно да ти работи единствено фантазията... ))

                        Все пак тук темата е различна.

                        Коментар


                        • Innocent - най обикновен автомобил с двг в момента се конвертира сравнително лесно на метан, а в метана може да се вкара този водород и да се използва. Не е скъпо и не изисква инфраструктура която не е изградена, само ще се добавят към нея някои неща. Най достъпното и реално постижимо е това като преход, с батерийките няма да станат нещата за всички е невъзможно.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Gas company actually ruined a Tesla Model S with a hydrogen fuel cell system

                            https://electrek.co/2017/12/14/gas-company-ruined-tesla-model-s-hydrogen-fuel-cell-system/

                            Коментар


                            • analog - затова писах че тези клетки които дават над 60% превръщайки метана в ток са сериозна крачка напред, обаче тук разни философи казаха - сега пък клетки да бъдели по добри от стария ДВГ.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • v_tin - бях писал как може да се пресметне косвенно ефективността на използване на горивото в автомобилите с ДВГ и е под 25%.

                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X