IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Вече съм убеден на 100%!

    Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

    Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

    Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
    Last edited by безимeн; 16.10.2017, 19:37.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна
      Има лесно ,коли под наем заредени които те чакат на Казанлък,слизаш от едната и яхваш другата до Варна.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане

        IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
        Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
        IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
        Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
        Пробег 280км

        ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????

        Ето на - и трифазният ток в къщи ще създаде нови работни места... Малко ще вдигне цената на автомобила, но ния сме за "зелената" енергия...

        мисля, че има още /САМО/ един проблем - страните, в които "стандартен" контакт е със 110V - а те ще са доста голям % от ония, които ще задължим да си претопят сегашните автомобили, пък и хибридите също ще ходят на боклука, защото тия ДВГ също са съмнителни...

        Новите работни места... Нови станции за зареждане, преустройство на бензиностанции, новообучени механици в сервизите - а и това ще е голям зор..., но най-вече - досегашните рафинерии за нефт - отиват за скраб! Оттам пак ще се смъкне сума ти парА..., братята роми ще има да носят жИлязо, ток и жица... ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
          Колкото до това как да накарат потребителите да ги купуват достатъчно е да закрият бензиностанциите,няма гориво няма проблем.
          В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна

          Коментар


          • Колкото до това как да накарат потребителите да ги купуват достатъчно е да закрият бензиностанциите,няма гориво няма проблем.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

              Тези които правиха досегашните коли ще правят и новите,но отворя им се 100 пъти по-вече работа за да подменят целият световен
              автомобилен парк.

              То било лесно, ама как пък да не се сетя и аз...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.
                Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане

                IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
                Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
                IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
                Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
                Пробег 280км

                ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  За 10 години една фабpика не опpавя нещата с подмяната на милиони МПС. Подмяна е невъзможна, защото трябва да има и платежоспособни купувачи, а повечето не са такива. А кой пък ще "компенсира" тия, с новите ДВГ на течни горива от последните години? Откъде ще дойде ресурса за изкупуване на същите за подмяна? Или - да си ги носят за претопяване така, работещи - и да си му мислят натам...

                  А кой ще принуди досегашните производители да прекратят производствата на традиционните ДВГ? Милиардите за преустройство вече са известни. Някакви декрети, или забрани? Кой висшестоящ би закрил производства и би оставил милиони на улицата? Ще ги пренасочи в новото производство, ли? Всичките? Вече хиляди бяха пренасочени, други хиляди - освободени..., да де, ама когато /и АКО/ това стане масово - те тогава някои ще видят... "кон боб яде ли"...

                  А средствата за преквалификация предлагам да си ги напечатаме и да си ги храним хората и семействата, докато се обучават /без откъсване от производството/... То ПА то, едно производство ще бъде... Май така беше и при соца... Та, кой от тия - пренасочените - от белите страни - ще влезе в токсичното производство на десетките хиляди новооткрити предприятия, чрез които ще "трябва" да "подменим" доброволно изхвърлените сегашни /работещи/ автомобили...

                  Абе, добре е, че нефтът вече е на изчерпване... Ще намерим и отговори на въпросите. Когато един ден се събудим - навсякъде ще движат "зелени" автомобили, но природата не се знае колко ще бъде зелена..., може пък и ония - в "белите" страни - също да позеленеят. Всичко ще е в унисон.

                  Малко фантазии за разтоварване...
                  Тези които правиха досегашните коли ще правят и новите,но отворя им се 100 пъти по-вече работа за да подменят целият световен
                  автомобилен парк.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                    Гледам ,че и фабриката на Солар про започва отново да бачка,нещата са вързани.

                    За 10 години една фабpика не опpавя нещата с подмяната на милиони МПС. Подмяна е невъзможна, защото трябва да има и платежоспособни купувачи, а повечето не са такива. А кой пък ще "компенсира" тия, с новите ДВГ на течни горива от последните години? Откъде ще дойде ресурса за изкупуване на същите за подмяна? Или - да си ги носят за претопяване така, работещи - и да си му мислят натам...

                    А кой ще принуди досегашните производители да прекратят производствата на традиционните ДВГ? Милиардите за преустройство вече са известни. Някакви декрети, или забрани? Кой висшестоящ би закрил производства и би оставил милиони на улицата? Ще ги пренасочи в новото производство, ли? Всичките? Вече хиляди бяха пренасочени, други хиляди - освободени..., да де, ама когато /и АКО/ това стане масово - те тогава някои ще видят... "кон боб яде ли"...

                    А средствата за преквалификация предлагам да си ги напечатаме и да си ги храним хората и семействата, докато се обучават /без откъсване от производството/... То ПА то, едно производство ще бъде... Май така беше и при соца... Та, кой от тия - пренасочените - от белите страни - ще влезе в токсичното производство на десетките хиляди новооткрити предприятия, чрез които ще "трябва" да "подменим" доброволно изхвърлените сегашни /работещи/ автомобили...

                    Абе, добре е, че нефтът вече е на изчерпване... Ще намерим и отговори на въпросите. Когато един ден се събудим - навсякъде ще движат "зелени" автомобили, но природата не се знае колко ще бъде зелена..., може пък и ония - в "белите" страни - също да позеленеят. Всичко ще е в унисон.

                    Малко фантазии за разтоварване...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Даммм, то нали учат децата, че и нефта е вече на изчерпване - има логика...
                      Гледам ,че и фабриката на Солар про започва отново да бачка,нещата са вързани.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                        До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.

                        Даммм, то нали учат децата, че и нефта е вече на изчерпване - има логика...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Заповядай при мен- докарай голф двойката и я смени с голф дизел с евро 6- премията е до 10000 евро- всички производители са пощръклели по тази смяна и дават пари за стари машини. Сигурно в края на краищата пак ще дойдат в бг
                          До 10 г старите отиват на скраб и се заменят с електромобили.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            То си зависи от капацитета на модела. Това което те интересува реално е разхода на ток на 100 км, това е крайната ти сметка, заедно със загубите. За Тесла модел Ес е около 20квч на 100 км, или около 3 лв при средна цена 15 ст. на тока нощна/дневна тарифа. Доста добре за кола по-бърза от която и да е ДВГ кола.
                            За по-малки и масови като Лийф - около 10-15квч/100 км

                            Хубаво нещо са сметките от типа "около". Не вярвам да си далеч от истината. Някои може и ДА ЗНАЯТ, че си далеч от истината, обаче...

                            Значи, откъде ми тръгват съмненията... Тоя път ЩЕ ОПИТАМ да съм кратък..., но не го обещавам, де...

                            1. Тия 100 км. - дали са САМО /и единствено/ на прав участък от пътя?... Защото бихме могли и да паднем под тоя разход на 100 км..., както и да го вдигнем значително /след като изминем 100-те /например от тест-драйва/...

                            2. Ще имаме ли големи наклони по пътя /дето им викат "баир"/, т.е. - натоварването на ЕЛ.двигателя ще расте значително, или ще си движим по идеално хоризонталният участък, където сме регистрирали "рекорда" на нашия /толкова ценен - български!/ - разход?...

                            3. Ще имаме ли неравности по пътя /да го наречем "български дупки"/.

                            4. Както и при неговия конкурент - важно е, дали ще използваме ел.мобила на магистрала, или в градско движение на принципа "спри-тръгни" на тоя и следващият светофар, а и на останалите, де...

                            Колко стана до тук т.нар. "средна цена"? А колко е високата?

                            Коя ще е високата, ли? Например, ако си купим от т.нар. ел.мобили - "втора ръка". Батерията /даваме си сметка, че тя подава енергията към ел.двигателя, нали/ - също ще бъде от същият клас - "втора ръка"... И това - в най-добрия случай, разбира се. А кой е най-лошият случай, ли? Да кажем - в ново състояние - 8-те години гаранция ми дават спокойствие... Това е било разбира се - спокойствието на предния собственик, от когото съм купил автомобил, за който ЗНАЯ /казано ми е на чашка/ - че той е супер!!! Та, предишният собственик - примерно - на петата година от експлоатацията - нещо му е засякла батерията... Той се е усмихнал широко, защото..., правилно - защото е имал гаранция... Отива в сервиза и там му дават една "нова" батерия, която ще издържи до кога?.../под секрет му казват - продавай автомобила, докато е "нов"!!!/ За мен - купувачът - ще е още по-нова, защото - нали - "на чашка" - доверен приятел ми каза...

                            Това е измислен сценарий. Да отидем ли в другата посока - сервизното поддържане? Ама това е електромобил, бе - кВо ще му се поддържа толкова? Е - да, щом е електромобил ВЕРОЯТНО няма разходи за: трансмисия, спирачки, окачване, кормилен механизъм, гуми, както и за съответните течности, които задвижват хидравлика, спирачки, мазане, почисване на стъкла...

                            Обещах да съм кратък. Със здраве!
                            Last edited by безимeн; 16.10.2017, 11:34.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                              Подмяната на автомобилният парк е бизнес за трильони евро и ще продължи поне 10г.Какви субсидии,трябва да се действа бързо?
                              Заповядай при мен- докарай голф двойката и я смени с голф дизел с евро 6- премията е до 10000 евро- всички производители са пощръклели по тази смяна и дават пари за стари машини. Сигурно в края на краищата пак ще дойдат в бг

                              Коментар


                              • Airbus’s Flying Taxi

                                Коментар

                                Working...
                                X