Положителното от "кризата" в Европа е забавянето на техническия прогрес освен ако ракетите не забавят въртенето на планетата.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Има такива генераторчета на ток с двг, продават се в Китай и са за монтаж в електромобилите. Няма нужда да са с голям ресурс, да издържат много часове работа. Рядко се случва да се наложи да се използва. Не е най удачно, по добре една батерия химически източник на ток, но да е лека и може да стои и 20 години. Не ги решаваме ние тези неща, всичко е частен случай. Важното е че по добри акумулатори не са невъзможни.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
supertrader,
Чрез вакуумно изпаряване могат да се създават покрития и върху полимери.
Колко да са много металите при положение че покритието в запаметяващо устройство с твърд магнитен диск е към 90 нанометра?
Въпроса с удължаването на пробега вероятно може да се реши с подходящ електролит(при зареждане кондензатор при разреждане хит)
и конфигурация на електродите като въздушен кондензатор.
Незнам дали тази утопия която написах може да работи но ако може никой няма да я внедри(много вериги за доставки ще се сринат)
По въпроса с електроните незнам какво точно работят онези с колайдера
но знам че съществува протонна терапия и на няко атоми на външния електронен слой има 1 електрон или 0
Коментар
-
potentielle_energie, целта е в батериите да има по малко метали и по малко материали, за злато въобще не говорим да се слага защото кой ще ги ползва. Графена в момента май е по скъп от злато, но той не е най удачен, по точно да е на лист. Структурата му да е като на пемза, но вътре порите да са с едноатомни стени и ще поемат много заряд при малко тегло. Дори има такъв артефакт намерен на възраст милиони години, в сфера, кутия такъв порест метал с много финни пори. Иначе вече може да си купиш телефон в батерията на който се използва графен и е с няколко пъти по голяма енергийна плътност. Имаше някъде как го правят, пробиват слоя с много малки отвори и така поставят много слоеве един върху друг и електроните - частиците на зарядите да могат да бягат между тях. Цените на тези батерии обаче са неприятни и за електромобили въобще да се ползват и дума не може да става. Батерии също може да се направят, които да са химични източници на ток, електромобила има нужда от тях защото могат да имат невероятна енергийна плътност и нищо не пречи стандартно да има всеки електромобил един такъв авариен източник на ток. Примерно случи ти се батерията - акумулатора да се разреди на пътя и вместо да викаш пътна помощ да те толва или да правиш панаири да те тегли друг автомобил, просто използваш батерията която не е акумулатор, по евтино и не толкова срамно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнениеХимичен източниизточник ток и акумулаторна батерия са различни неща.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.
Коментар
-
И да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеLTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
но от много отдавна политиката в автомобилната индустрия е да се произвеждат автомобили "еднодневки" и да се
получава печалба от сервизно обслужване.
https://www.cheaptubes.com/resources...y-users-guide/
Коментар
-
https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/bz4x/ , с LTO батерии е, не всички са се засилили да правят коли с батерии с кратък живот.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеLTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
Коментар
Коментар