IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    potentielle_energie, кликни му на канала да разгледаш всички видеа, развива 80км.ч., при 40 е най икономично, той го тества и показва, ще е покрито със соларни клетки, няма да се зарежда с ток или гориво, това е идеята светлината да го задвижва. Иначе е самоделка, но може да се направят много по добри и както и да погледнеш е по безопасно от скутерче при катастрофа, ако рамата е направена правилно. В един момент ще се появят много такива. Някой ако е запознат конструкцията може да се принтира и да се направи по здраво и по леко, също и в аеродинамиката може да се подобри, но такива са му възможностите на момчето с такова оборудване той е доста добър и грамотен. Ако става въпрос такива неща ще могат да се натъпчат с батерии които са леки, а с голям капацитет и такива батерии ще се появят, а като се паркира батерията се зарежда и тока може да се използва за мобилни дейности. Например ще почистват улици, ще извършват някакви други дейности с такива, зареждания на магазини също може. Сега може да не го харесваш, но това е до проблем с ЕГН-то, младите хора харесват такива неща, те искат да са мобилни и не могат да си позволят големи разходи. Електрически велосипеди и скутери също са добри, но трябва да се зареждат и да чакаш.
    Чудих се какво да отговоря и ми възникна следния въпрос:След като я има технологията с троен p-n преход защо все още няма соларни панели за масово ползване ?
    И накъде върви икономиката след като всяка по-нова технология е с цел да се ускори конвейера ?

    Коментар


    • potentielle_energie, кликни му на канала да разгледаш всички видеа, развива 80км.ч., при 40 е най икономично, той го тества и показва, ще е покрито със соларни клетки, няма да се зарежда с ток или гориво, това е идеята светлината да го задвижва. Иначе е самоделка, но може да се направят много по добри и както и да погледнеш е по безопасно от скутерче при катастрофа, ако рамата е направена правилно. В един момент ще се появят много такива. Някой ако е запознат конструкцията може да се принтира и да се направи по здраво и по леко, също и в аеродинамиката може да се подобри, но такива са му възможностите на момчето с такова оборудване той е доста добър и грамотен. Ако става въпрос такива неща ще могат да се натъпчат с батерии които са леки, а с голям капацитет и такива батерии ще се появят, а като се паркира батерията се зарежда и тока може да се използва за мобилни дейности. Например ще почистват улици, ще извършват някакви други дейности с такива, зареждания на магазини също може. Сега може да не го харесваш, но това е до проблем с ЕГН-то, младите хора харесват такива неща, те искат да са мобилни и не могат да си позволят големи разходи. Електрически велосипеди и скутери също са добри, но трябва да се зареждат и да чакаш.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • v_tin, това за младежите е супер. Те ги мислят да може да има легло отзад и за пътешествия - яко е.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • v_tin, на това ако му сложи от последните китайски фотоволтаинчи клетки, тези двулицевите то има 6 квадратни метра площ за покриване, при слънчево време ще се движиш с него и накрая и ток ще можеш да чертиш от батерията му за някакви други неща. Ще генерира ток повече отколкото му трябва ми е мисълта. Разбира се е да отидеш на работа с него, примерно по второстепенни пътища да се движиш бавно, и дори ако стане нещо си по защитен отколкото на един скутер.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            https://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
            Това ако ще е, защо не просто електрически велосипед? Единствено че си на седалка е разликата, и че влачиш 40 допълнителни метра алуминиеви тръби.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              https://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
              А бе това е като малко камионче. За това ще бъде оправдан вица- капни няколко капки бензин на колата, и отговора- а да ти пръцна в гумичките не искаш ли

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                https://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
                Зависи от концепцията.Доколкото ми е известно германските магистрали са с наклон 1 до 3 процента.Тази концепция не ми изглежда като внедорожник.
                https://www.volkswagen.bg/id4

                Коментар


                • https://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • potentielle_energie, с атомни реактори ще стане всичко. Източници на енергия да искаш, има толкова много.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
                      Е ли е възможно електростатиката и кристалооптиката да произведат мощност чрез дъгов разряд за задвижване на малко майбахче6 ИД1 така ,че останалите дялове на физиката да не изпадат в рецесия?
                      Сигурно. Питай там , неколцината фец-експерти, и отрицателни цени ще ти дадат, и всичко. Нв, че стигат до краен потребител нали, ама това, са дребни детайли

                      Коментар


                      • Е ли е възможно електростатиката и кристалооптиката да произведат мощност чрез дъгов разряд за задвижване на малко майбахче6 ИД1 така ,че останалите дялове на физиката да не изпадат в рецесия?

                        Коментар


                        • Много са се променили нещата откакто си говорехме в темата. Сега последно на пазара пускат смартфони с графенови батерии, те ги изчисляват че са повишили енергийната плътност с 543%. Съответно по малко вложени суровини в батерия със същия капацитет ще са 5 пъти по малко. В Азия се случват нещата, преди гледах с 50% някакви стартъпи, от америка имаше бяха пуснали на пазара, а тези казват 543%. И за много неща е така, ще се учудите че се предлагат вече на пазара. Например най голямата ефективност, която се виждаше за соларни клетки беше 23% пишеха, сега има пак 23% пишат, но добавят още 6% защото е двулицева и още 3-4% казват от подложка която се поставя под клетката т.е. отиват на 30%. Същите предлагат още и клетките на 23%, та чак на тях им се пресичат нещата защото имат сигурно мощности за тези с 23%, та така се казва че са с 30% за тези които искат да четат откриваш че са на 30% вече. Това става за година и нещо, след 5 ще е нещо съвсем друго. Но сега цените им са много високи за нас, ние не ги правим и произвеждаме така че там навлизат и вече като по стара технология може би ще дойдат и насам тези новите неща.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Би трябвало батериите да са унифицирани- независимо колко голяма е колата ти да може да събира 1-2-3 блока с батерии, всеки блок да бъде с някаква стандартна мощност- +- 5%. Например един блок да изкарва 200км- реално 150. Нормално си караш колата с един блок, ако отиваш на почивка или на дълго пътешествие- арендоваш втори- трети блок. Тоест имаш поне едно гнездо празно. Трябва да има батерии за аренда, тогава ще се понижат цените. В момента доколкото съм чел всяка фирма се стреми да направи по голяма батерия- за по дълъг пробег и това повишава цените
                            ... А, най-зверски, ги повишава уникалността. Т.е., онова, дето го пея за стандартизацията, е повече от вярно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Цените се повишават заради количеството използвани суровини при електричките, гледах някъде едно твърдение за 5-6 пъти повече използвани суровини за производство на един електромобил, отколкото на един конвенционален автомобил. Не ми изглежда вярно това .
                              Би трябвало батериите да са унифицирани- независимо колко голяма е колата ти да може да събира 1-2-3 блока с батерии, всеки блок да бъде с някаква стандартна мощност- +- 5%. Например един блок да изкарва 200км- реално 150. Нормално си караш колата с един блок, ако отиваш на почивка или на дълго пътешествие- арендоваш втори- трети блок. Тоест имаш поне едно гнездо празно. Трябва да има батерии за аренда, тогава ще се понижат цените. В момента доколкото съм чел всяка фирма се стреми да направи по голяма батерия- за по дълъг пробег и това повишава цените

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Но ако това твърдение за 5-6 пъти повече суровини - енергия за произвоство на един електромобил е вярно, просто електромобилите ги пишем жертва на войната. Неспасяема ситуация, ако не се обърне посоката при цените на енергоносителите.
                                Споко, НЕ Е вярно. Пък и двигатели също се правят и с алуминиеви намотки, (въпрос на преценки) и спадът в теглото, може да се използва за намаляване потребния капацитет (а, с това, и маса) на залаганите батерии при фиксиран пробег. Правено е вече при бензинките, проверено е, работи (имам предвид, по-малки резервоари). Освен това, саморазрядът: При по-големия капацитет, съответно, при простой в гараж и еднакъв процент, месечно, се губи повече а значи, ако си знаеш режима на придвижване (приблизително), може допълнително да оптимизираш.

                                Коментар

                                Working...
                                X