Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by Pyramid; 24.05.2018, 23:42.
-
"Сони" обмисля да започне производство на автомобили
понският технологичен гигант "Сони" обмисля да започне производство на движещи се устройства. Това обяви изпълнителният директор на компанията Кеничиро Йошида, който пое поста през април и си постави амбициозни цели в различни сектори.Той уточни, че все още не може да съобщи нищо конкретно, но вече имал някакви идеи. Сред тях е започването на производство на автомобили, които най-вероятно ще бъдат електрически.
"Това е нещо, което едва ли ще има видим резултат, докато аз съм начело на компанията, но искам да започнем работа, за да може възможно най-бързо да се осъществи", обясни Йошида плана си за производство на автомобили. Той каза още, че компанията вече участва в подобни проекти, като осигурява мощности за устройства, които помагат за придвижването на хора. Целта пред "Сони" обаче е да започне сама да произвежда неща, които могат да се движат. Йошида уточни, че всичко може да започне с изработването на голф количка.
The emergence of another battery metal — graphite
The graphite industry is on an upward trend with increasing prices and rising demand, underpinned by the rapid uptake of lithium-ion batteries, according to Roskill. In its Natural and Synthetic Graphite: Global Industry, Markets and Outlook to 2027 report, Roskill forecasts consumption of graphite in battery applications to grow by 17-22 per cent per year between 2017 and 2027, depending on the penetration of electric vehicles and energy storage technologies – the main markets for lithium-ion batteries. The graphite industry is only just now recovering from several years of falling demand and low prices, according to Roskill.
“Both the largest markets for natural graphite (refractories) and synthetic graphite (electrodes) rely on the steelmaking industry, which has weakened with China’s slowing rate of industrialization. China’s crude steel output could continue to grow at just 1 per cent per year over the next decade,” Roskill stated.
Thanks to rising battery demand and supply cutbacks caused by plant closures in the Chinese flake graphite industry, prices of natural flake graphite strengthened in late 2017 and again in 2018. By second quarter 2018, the price of 94–97 per cent C flake was 35–45 per cent higher than in the middle of the previous year at $US865–1150/t, according to Industrial Minerals. Synthetic graphite prices increased sharply in 2017 as coal-based needle coke closures coincided with increasing demand for graphite electrodes – coal-based needle coke accounts for just under half of the needle coke used to produce synthetic graphite. Meanwhile, needle coke is being increasingly diverted into the battery market, which has also had an effect on its price. Synthetic graphite electrode prices rose nine-fold through the first three quarters of 2017, increasing from $US1748/t in January 2017 to a high of $US16,309/t in September.
Despite some fall back during the winter months, prices remained above $US15,600/t through February and March 2018.
The electric arc furnace (EAF) steel industry is the main user of graphite electrodes and global EAF output has strengthened since 2015 with the increasing availability of scrap steel in China and other Asian countries.
China produces just 6 per cent of its steel by EAF, compared to a global average of 25 per cent, but EAF production is likely to see a robust rise as China pushes to lower industrial pollution and improve recycling rates.
The adoption of EAF capacity will be boosted by the 2017 closure of all Chinese induction furnaces that produced poor quality steel based on steel scrap, resulting in larger amounts of steel scrap becoming available for use in EAFs, and by China’s increasing environmental taxes for traditional steelmaking methods. This will boost demand for graphite electrodes in the Chinese market.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеТесла щели да пуснат евтин модел - ама друг път.
Все пак решили, че за 35 000 доларес не могат да направят електричка и аре цената двойно. Найс а?
https://www.tesla.com/model3
Коментар
-
Pyramid - Като стартира турбината на 10-та секунда условно, дори е по пъргава тя дава 100 киловата за час променлив ток с висока честота. Той се изправя и се зареждат акумулатори и малко кондензатори, заредят ли се турбината спира. Сега с киловати ли ги зарежда или с джаули са подробности, важното е че КПД е минимум 75% и от един килограм въглеводороди се произвежда ток 16.78..киловата за час. Турбината работи при 75 хиляди оборота в минута и лагери няма, няма смазване на лагерите. От 10 килограма нафта например се произвежда ток за изминаване на 1000км, дори повече ако автомобила не е с тегло като лекотоварен пробега може и 1500км грубо да достигне. Генератор - турбина са с тегло 65кг., филтъра който лови въглеродния диоксид тежи 40кг. Тази технология ще се наложи и ще подмени двигателите с вътрешно горене.В Азия се правят нещта, не в Китай обаче а на друго място. Дали ще се произвеждат в Китай ? Със сигурност няма да се произвеждат там. Който има технология той казва каква ще бъде музиката, но в Германия, Япония, Италия и Китай няма да има производство на тези неща. Ще си ги внасят.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Не е съвсем по темата ,но не можах да отворя нова.
ПОКУПКА НА КОЛА НОВ ВНОС ОТ АВТОКЪЩА И НОВИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА ЕМИСИИ В КАТ
Какво става ако "новия внос " не мине теста.
при така зададения въпрос от продавачите получих бодри отговори от рода ,
-супер е колата ще мине
-ако не мине ще ти върнем парите,да но вече са ти я продали с фактура
и наи бодрия--Няма да се плашиш.
Та въпроса ми е как може да се предпазим при покупка на новия 10 годишен дизел.
Ако някои може да отвори нова тема моля да го премести там коментара ми
Коментар
-
Тесла щели да пуснат евтин модел - ама друг път.
Tesla’s once-affordable $35,000 Model 3 could now cost you $78,000
https://www.rt.com/business/427352-t...el3-elon-musk/
Все пак решили, че за 35 000 доларес не могат да направят електричка и аре цената двойно. Найс а?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение4i40 - по скоро на газ от отпадъчни въглеводороди, от боклуци и трурбинка - електроцентрала с мощност стотина киловата за час..така да има енергия за рязко ускорение.
„Подробности” от свадлив чичка. ;-)
Коментар
-
До като не се развие изцяло индустрията, електрическите автомобили ще си останат едни от най-честите клиенти на пътна помощ
репатрак ☎ 0876 448 333Last edited by Пътна Помощ; 21.05.2018, 16:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнениеКак седи въпросът с кражбата на електрическите автомобили, не е ли по-лесно?
Коментар
-
Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнениеКак седи въпросът с кражбата на електрическите автомобили, не е ли по-лесно?The Mumy is alive, do not care about it !!!
Коментар
-
Императорът - технологиите се променят, атмосферното горене с отпадъчни газове различни от въглероден диоксид скоро ще е е в историята. Знаеш ли за какво става въпрос - пробег от 100 км с максимум килограм и половина гориво на огромен автомобил от каквито реално няма нужда и ако са по леки и по малки за същото растояние ще е необходимо под килограм гориво. Това означава със 100кг да изминава 10 000 км и ще има и такива които с толкова ще се се зареждат. От какво точно си недоволен - от разхода на суровини ли ?
D.Y.F-091066
Коментар
-
Аз не съм привърженик на електромобилите. От де да знам, тока с който си зареждат батериите, от кой ТЕЦ идва. И от там вече въпроса, "наистина ли са екологични!!!". Докато не се затвори и последния ТЕЦ и АЕЦ, от електромобили няма смисъл! По скоро на газ и метан отколкото всичко останало.http://georgipiskov.blogspot.com
Коментар
Коментар