IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Аз не съм привърженик на електромобилите. От де да знам, тока с който си зареждат батериите, от кой ТЕЦ идва. И от там вече въпроса, "наистина ли са екологични!!!". Докато не се затвори и последния ТЕЦ и АЕЦ, от електромобили няма смисъл! По скоро на газ и метан отколкото всичко останало.
    http://georgipiskov.blogspot.com

    Коментар


    • Click image for larger version

Name:	Elon Musk.jpg
Views:	1
Size:	50.9 КБ
ID:	3330948

      Коментар


      • Minka - Немците не са доволни от ел.колите които правят, анализаторите обаче видяли че тяхната система била по добра; Това не е сериозно просто.Истината е че електрическите коли на газ ще размажат тези само с акумулатори които тежат по тон и половина за малка кола. Много по малко акумулатори за много по кратък пробег и удължител на пробега с газова турбина с КПД над 75 процента вече. Този ток така или иначе трябва да се произведе, варианта да се произвежда по този начин е добър поради добрата ефективност.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • За почитателите на Елон Мъск и Тесла: Tesla: ‘Articles of Faith Shaken,’ Says Barclays

          Barclays Summarizes 89-Page Tesla-Bashing Report To 5 Tweets For Dumb Americans And Tech Investors

          So with that fantastic trolling of its US and tech clients in mind, here are Barclays' five "quick 140-character takes" provided by Barclays to underscore its point, "all of which support our view that BMW’s modular strategy and near-term SUV mix improvements are deeply underappreciated by the market, whilst Tesla’s stock is deeply overvalued and a structural short." (incidentally, we hope all other sellside desks adopt this practice of summarizing nearly 100-page reports into a few pithy soundbites):
          1. Hey @elonmusk: German OEMs & other dinos you have mocked will be rolling out exciting new BEVs -- 6 new models in ’18, & 13 in’ 19 (p. 27-28)
          2. Production hell, nein; Industrie 4.0, ja: German mfg is state of the art now & gets better w/ a harmonious blend of humans + robots, AI, IoT
          3. TSLA went a robot too far? Despite the quest for an “Alien Dreadnought” @elonmusk admitted that automation needs to be dialed back, is that good for gross margins?
          4. Showdown on scale: German OEMs will leverage scale economies either thru large native EV platforms (VW) or modular approaches (BMW)
          5. With solid & profitable EVs coming while TSLA struggles, legacy OEMs deserve rerating – BMW (European OW, Top Pick) and GM (OW in US Autos)


          Коментар


          • Electric cars will come of age in 2018 | The Economist

            Коментар


            • Когато стане дума за електромобил малко хора се замислят, че те имат своите скрити опасности, които могат да се проявят с времето. С тях, обаче са добре запознати спасителите в света /не знам доколко у нас?/ и при ПТП с пожар или самозапалване на колата, често стоят без да правят нищо и чакат сама да изгасне.

              Причината за това бездействие е проста – професионалистите не са наясно по редица въпроси около инцидента – дали е повреден акумулатора, къде в този модел минават силовите кабели, дали са още под напрежение, защото при смачкан от удара или деформиран от огъня автомобил е много трудно да се разбере неговото устройство.

              Автопроизводителите днес не правят електромобилите си по еднакъв модел, а продължават да експериментират с конструкцията им, акумулаторите и елмрежата в тях. Затова и до днес няма общи експлоатационни стандарти за този тип моторни превозни средства.

              Затова, сблъсквайки се със сериозна катастрофа или пожар в електромобила спасителите и пожарникарите не са уверени в действията си, в това какво да направят за да не пострадат допълнително колегите им и пътниците. Защото в един електромобил има риск от токов удар с напрежение над 365 волта, при опасна за човека граница от 120 Волта прав ток.




              Използването на серво ножици и други спасителни инструменти предполага предварително и задължително познание за това къде минават силовите кабели на електромобила. Тук най-лошият варианте затискане в колата на пътник или водач, а спасителите не знаят как да помогнат, боейки се от токов удар.

              На практика в момента спасителните служби и пожарната изостават в подготовката си от прогреса в автомобилостроенето и подготовката им трябва срочно да бъде преразгледана и осъвременена. Още повече че в авариите с електромобили има сериозна опасност от повторно самозапалване без видима причина доста време след аварията. Често вече изгасен и изгорял автомобил откаран на автоморгата или на паркинг отново се самозапалва и то не веднъж, и дваж.

              Причината е в конструкцията на литиево-йонния акумулатор. В клетките му катодът и анодът обикновенно са разделени само с тънка преграда от порист полимерен материал. В резултат на аварията в нея се появяват пукнатини, което може да предизвика късо съединение с последващо нагряване до много висока температура – дори до 900 градуса Целзий. Именно това води до вторични самозапалвания без видима външна причина.

              В момента спасителите по света вече стартираха разработка на процедура за гасене на електромобили и разрязването им след ПТП. Първата стъпка в нея е бързото и ефективно охлаждане, най-вече с възможно максимално вода. Охлаждането, обаче, се затруднява от капсулирането на акумулатора, докато клетките се нагряват с верижна реакция, отделяйки голямо количество топлина.




              Най-зле са нещата при акумулаторите с използване на кобалтов окис. При тях с всяка изминала минута температурата пораства с 370°C, достигайки бързо високи показатели и предизвиква взрив. Дори след пълното потушаване на огъня, запасената в тях енергия остава висока дълго време и води до повторно самозапалване на електромобила.

              За да се избегне това в някои страни се практикува вече вкарването на аварирал електромобил под карантина. Колата се скрива в метален контейнер, напълнен със студена вода. Това помага на повредения акумулатор да изстине достатъчно бързо и да се избегне повторното му самовъзпламеняване.
              fuск the bеаr - give me the bееr

              Коментар


              • Вчера от нямане какво да се прави се завъртях из битака. Планини от акумулаторна техника без акумулатори или с немощни акумулатори. Пред очите ми изникна бъдещето на електрическите автомобили.

                Коментар


                • То е вече само търсене, плащането го няма. Безполезни са и не са фактор.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid - те еврогейските глупости се внушават от американците чрез техни агенти в ЕС, не си ли усетил как понякога се вземат едини луди решения - луда излагация. Путин трябва да направи като китайците, събира най умните руснаци от целия свят и им казва да дават идеи и да вземат решения как да се управлява Русия - икономиката и направо ще излети. В Китай е така ККП отдавна не управлява, нито пък лидера и - те са само фасада. Търмп сега като ги удари те измислят такива решения които ще елиминират САЩ като фактор - потребител на китайска продукция, технологичния цикъл е почти затворен защото изтеглиха всички мозъци в Хонг Конг и Сингапур.Те източиха сивото вещество дори на ябълката, тя вече е куха откъм сиво.
                    Никой няма интерес да си унищожава платежоспособно търсене, Дани. Грешиш.

                    Коментар


                    • Pyramid - те еврогейските глупости се внушават от американците чрез техни агенти в ЕС, не си ли усетил как понякога се вземат едини луди решения - луда излагация. Путин трябва да направи като китайците, събира най умните руснаци от целия свят и им казва да дават идеи и да вземат решения как да се управлява Русия - икономиката и направо ще излети. В Китай е така ККП отдавна не управлява, нито пък лидера и - те са само фасада. Търмп сега като ги удари те измислят такива решения които ще елиминират САЩ като фактор - потребител на китайска продукция, технологичния цикъл е почти затворен защото изтеглиха всички мозъци в Хонг Конг и Сингапур.Те източиха сивото вещество дори на ябълката, тя вече е куха откъм сиво.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Великобритания излиза от ЕС да освободи място за Русия да може тя да влезе в него.
                        Уместно. Тъкмо, биха могли да се допълва икономически, материално и военно.
                        ...Ако еврогейците не бяха толкова ПРОСТИ да лижат американски за-дници.

                        Коментар


                        • Великобритания излиза от ЕС да освободи място за Русия да може тя да влезе в него.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Императорът - знам това, но знаеш ли колко много петрол е добит и каква част от него акумулирана в петролни продукти които са боклук и за нищо не ставали а това е гориво при това енергията е концентрирана в още по малък обем отколкото на течните. Затваря се в една малка камера едно малко парченце слънце, вкарват се тези неща в нея и от нея излиза най простия въглеводород - метан. Вероятно има гориво за половин век да не се добива петрол и ще се наложи Русия да влезе в ЕС, което за редовите руснаци неолигарси е супер ..олигарсите няма нужда те и без това в ЕС живеят и ходят до Русия само да я "управляват".

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Pyramid - малка турбинка на лагери с магнитна левитация с мощност 500 вата е с теглото та четков електродвигател, има кпд 70 процента почти и горивото е пропан бутан, дизел, бензин. Японци ги направиха скоро, а идеята е автомобила да има акумулатори за 60-70 км пробег , с една такава турбина с генератор с мощност около 15 киловата за час генериран ток да се зарежда акумулатора, той се явява буфер за ускоряване когато е необходима голяма мощност и така няма нужда от голяма и мощна турбина. Това за лагеруване на въздушни лагери е китайска добавка, не знам да е възможно но на магнити няма проблем защото едите се охлаждат а другите са малко по специфични електромагнити. При тези турбини има проблем с жироскопичния ефект, но на китайците които са ги "направили" и това не им е ясно и 60 киловатова турбина ще слагат.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Супертрейдъров - потърси информация колко от слузта отива за горивце и после пиши - скоро ВР описаха подробно това в свой доклад. 20% чУек - това е. Всичко друго отива в другите индустрии и иде при нас под формата на най-различни работи - от химикалката до чорапите.

                                Русия също не я мислете - умирам от смях като и казват: жуже. Който държи РЕСУРСИТЕ, той държи всичко - разберете го туй. Преди време някой туканка (тоест май не беше туканка) се подиграваше как Букчето имало по-голяма пазарна капитализация от БВП на Русия - е, преди седмица пък аз го подигравах: какво стана с Букчето?

                                Софтуерните компании са кухи балони винаги - поради самата им специфика - идват и си отиват, ако останат САМО софтуерни, но ресурсите са неотменима стойност, защото те са не просто нагоре по течението (икономически речено), но те са самите ИЗВОРИ на икономиката от всякакъв тип. И то се вижда - защо всички скачат на Русия - защо обръщат такова внимание на бедното жуже? - Ами защото Русия е МОГЪЩА - а не жуже !!! Защото владее точно туй, което не се произвежда - но от него се произвежда всичко останало. Затова - такива компании като Букчета, Гуглета няма как да са ми цел - камо ли Теслички - дето ще останат в историята и студентите по финанси ще ги учат и след 100 години като една от най-феноменалните прояви на идиотство на финансовите пазари, откак въобще има финансови пазари. Абсурд е акциите на ГУБЕЩА компания, дето не е дала и цент на акционерите - да стигнат докъм 400 кинта - и да имат теслите двойно по-висока пазарна капитализация от Форд - дето са гъбави с кеш и дават хубави дивиденти... ама по логиката на някои - Теслата е гигант, а Форд - жуже?
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X