...и сега вече се случва технологичният скок. Така е.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Грубо сметнато една електрическа кола харчи заряд 12 киловата за час за 100 км, при положение че тежи 2 тона и отгоре. Ако масата е под 1 тон би трябвало половината от тази енергия да я устройва. И още по..защо трябва един автомобил който транспортира 1 или двама души с тегло 100 или двеста килограма условно да тежи един тон, има свръхлеки и здрави материали които могат да смъкнат теглото и енергийния разход а в килограм въглеводороди има акумулиран заряд равностоен на 12 киловата за час. Има накъде да вървят нещата и картинката драстично да се промени откъм разход на енергия. Дори от соларни панели може да се добива енергия която да устройва персоналния транспорт на хора, ако не става въпрос за изминаване на големи растояния а примерно 50 километра на ден.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - пълно щастие няма, бях смятал бакалски колко е реалния кпд на бензинов автомобил и е убийственно нисък - в пъти по нисък от обявявания от 30 процента уж че и повече..няма 15 процента. Зареждаш въглеводороди и се издухват през ауспуха. Ти искаш соларните панели да бъдат..колкото толкова и си произвеждат ток от светлина, ако харчиш много и го разхищаваш е малко но ако харчиш ефективно както е с ел. колите не е малко. За цените не мисля че ще падат особенно като се ореже оборота на глобалната търговия продажбите на по свит пазар ще вдигнат цените..така че каквото беше е било до тук с китайската евтения.Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 22:47.
Коментар
-
Pyramid - пълно щастие няма, бях смятал бакалски колко е реалния кпд на бензинов автомобил и е убийственно нисък - в пъти по нисък от обявявания от 30 процента уж че и повече..няма 15 процента. Зареждаш въглеводороди и се издухват през ауспуха. Ти искаш соларните панели да бъдат..колкото толкова и си произвеждат ток от светлина, ако харчиш много и го разхищаваш е малко но ако харчиш ефективно както е с ел. колите не е малко. За цените не мисля че ще падат особенно като се ореже оборота на глобалната търговия продажбите на по свит пазар ще вдигнат цените..така че каквото беше е било до тук с китайската евтения.D.Y.F-091066
Коментар
-
Добре де, а ти не прочете ли какво писах, преди мибова да го изтрие? Акумулирането е друга бира и се акумулира тогава и само тогава, когато има ИЗЛИШЪК. Чудя ае и се мая къде толкоз производство, че и излишък на лунна светлина.
...Отделно, дето от слаб източник и добивът е слаб...АКО ИЗОБЩО, ГО ИМА.
Накратко, дай да не се излагаш, а?Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 11:08.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЧудесно.
Работи ли в сняг ? - Не.
Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
Работи ли нощем? - Не...
т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
- БлажЕни вярващите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнениеВече има проекти в пустините да се изградят огромни фотоволтаични централи, а не като в България да ги разполагат върху плодородни земи.
Работи ли в сняг ? - Не.
Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
Работи ли нощем? - Не...
т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
- БлажЕни вярващите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе що не питаш измамника, имате еднакво логическо мислене, и неминуемо ще се разберете.
"Логиката" ти е разтегливо понятие, за разлика от техниката.
В твоята "логика", например - има такова виждане, което /за мен/ е абсолютно неправилно, при което ти твърдиш, че автомобили от еднакъв клас, които са боядисани различно /зелен, син, червен..../ - имат различни скоростни и теглителни характеристики... Отново да попитам: ако два /нови/ автомобила са от една и съща марка, модел и са с еднаква мощност, но са боядисани по различен начин, то - има ли разлика между техните динамични и скоростни характеристики? Нека го кажем по-елементарно: различни ли са възможностите им за преодоляване на препятствия?
Ако отговорът ти на горния въпрос е положителен - мястото ти не е в тая тема. Темата ти е малко по-надолу, в коридора, а темата ти е "политика".
Разбира се, че това не е мнение по съществото на темата, а си е чист спам. Имам какво да пиша по темата, но политизирането ѝ от хора като теб правят усилията ми в тая посока безсмислени.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin
Pedale grande, колички на изцяло соларни панели съществуват вече от бая време - все още само за състезания и не практични, но и на това му идва времето
За разлика от теб имам доста опит в тая сфера, не като да се завирам в мръсния канал
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнениеВсеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 01:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.Last edited by Krum Sokolov; 24.09.2018, 00:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Милият той личен изобретател мамин, за един слънчев панел в тавана нимое се сети - дето доста коли го имат стандартен вече
А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не за разклонени. Те „разклонени” си ги правят от 30-те години на 20-ти век. За мултиплексни /много по-производителни и евтини/иде реч, мое лично изобретение (затуй, няма как да се „знае” повече, отколкото съм позволил да изтече) но, това към темата за електромобилите твърде малко общо има. Винаги с тях ще остане Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...
Коментар
Коментар