IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
    Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.

    Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
    Last edited by безимeн; 23.09.2018, 21:05.

    Коментар


    • И, отделно, какво е това, „същото”. Носиш батерия?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
        Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
        Само не е ясно, що толкоз бръмчиш. Никой не те бие.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
          Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електронни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
          Last edited by Krum Sokolov; 24.09.2018, 00:22.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid - малка ел.централа в багажника и например въглища на прах смесени с вода или още по добре отпадъчни въглеводороди, пластмаси и гуми и каквото и да е..може и суров петрол.Трансформират се в газ - метан и турбината го обръща на ток.Има си и проблеми, турбината не може да работи в движение поради жироскопичния ефект, но и акумулаторите ще отпаднат защото кондензаторите дръпнаха напред...50 км може на кондензатори. Големия проблем е колко хора могат да си купят тези неща.
            Лека-полека, и цените ще спаднат, и надеждността ще се повиши, и производството ще стане по-масово...на някои елементи. Това, с въглищата...е, докога с газгенератори, айде стига елементи от войната, 'баси.

            Коментар


            • Pyramid - малка ел.централа в багажника и например въглища на прах смесени с вода или още по добре отпадъчни въглеводороди, пластмаси и гуми и каквото и да е..може и суров петрол.Трансформират се в газ - метан и турбината го обръща на ток.Има си и проблеми, турбината не може да работи в движение поради жироскопичния ефект, но и акумулаторите ще отпаднат защото кондензаторите дръпнаха напред...50 км може на кондензатори. Големия проблем е колко хора могат да си купят тези неща.

              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid - не знам нищо за разклонени сондажи, тази технология за шистов добив е по един сондажен шнур. По принцип са опитвали и да изкопават масата пропита с петрол и да я центрофужат - съветска разработка на инж. с жълти допломи. Иначе много отдавна се знае че с вертикален сондаж може да се изпомпи едва 20-30 процента и повечето петрол е пропит в скалите.
                Не за разклонени. Те „разклонени” си ги правят от 30-те години на 20-ти век. За мултиплексни /много по-производителни и евтини/иде реч, мое лично изобретение (затуй, няма как да се „знае” повече, отколкото съм позволил да изтече) но, това към темата за електромобилите твърде малко общо има. Винаги с тях ще остане Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
                Last edited by Pyramid; 22.09.2018, 15:12.

                Коментар


                • Pyramid - не знам нищо за разклонени сондажи, тази технология за шистов добив е по един сондажен шнур. По принцип са опитвали и да изкопават масата пропита с петрол и да я центрофужат - съветска разработка на инж. с жълти допломи. Иначе много отдавна се знае че с вертикален сондаж може да се изпомпи едва 20-30 процента и повечето петрол е пропит в скалите.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Добре, какъв е смисъла. Те ползват сондажно оборудване за хоризонталните което е много скъпо и главата се локализира с радиосигнал - в нея има предавател а воденето е кошмарно сложно. Доколкото знам половината от приходите от кладенец отиват да се плати сондажа, но цената постоянно пада и към момента едва ли е толкова скъпо вече.
                    Смисълът е да се улесни достъпът до подземните залежи. Пък и не само за хоризонталните, ами и за всички наклонени сондажи. Все пак, тръгват от долу нагоре няколко от различни хоризонти, като отворен надолу чадър. С такъв радиус на завоя, каква стоманена ще вкараш? Особено, като влизаш с по-тясна корона, отколкото после се работи долу? Та, когато сринеш, буквално, цената на кладенеца 3-5пъти, времето за сондажи на всички разклонения отдолу нагоре (забравих, днес още не го могат, нямот моето know-what ) та, и времето няколко пъти, плюс сведат всички помпи до една (производство, транспорт, монтаж, поддръжка, енергия, заплати и т.н .) - какво става с чистата печалба, че остарявам и взех да забравям?
                    Last edited by Pyramid; 20.09.2018, 21:26.

                    Коментар


                    • Добре, какъв е смисъла. Те ползват сондажно оборудване за хоризонталните което е много скъпо и главата се локализира с радиосигнал - в нея има предавател а воденето е кошмарно сложно. Доколкото знам половината от приходите от кладенец отиват да се плати сондажа, но цената постоянно пада и към момента едва ли е толкова скъпо вече.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid - това което в момента правят доколкото съм запознат с хоризонталното дренажно сондиране е като се спусне сондата на дадена дълбочина в слоя който е пропит с петрол да започнат да я въртят в спирала която е хоризонтална и развивката и е километри. Така се получава много дълъг сондажен шнур - отвор с голяма площ през която в него да се изцежда петрола попил в скалите. Това безспорно е ефективна технология. Не виждам защо да трябва да се копае кухина с диаметър 200 метра, площта през която се изцежда петрола ще бъде по малка отколкото на тази спирала чисто логически оценявам - преценявам.
                        Ами, не си внимавал. Милиметри. На входа 200, надолу 300...
                        Last edited by Pyramid; 20.09.2018, 00:58.

                        Коментар


                        • Pyramid - това което в момента правят доколкото съм запознат с хоризонталното дренажно сондиране е като се спусне сондата на дадена дълбочина в слоя който е пропит с петрол да започнат да я въртят в спирала която е хоризонтална и развивката и е километри. Така се получава много дълъг сондажен шнур - отвор с голяма площ през която в него да се изцежда петрола попил в скалите. Това безспорно е ефективна технология. Не виждам защо да трябва да се копае кухина с диаметър 200 метра, площта през която се изцежда петрола ще бъде по малка отколкото на тази спирала чисто логически оценявам - преценявам.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Наистина ли искаш да чуеш?
                            -Добре:
                            Значи, укрепваш сондаж. Диаметърът долу, по-голям от този горе, пътят извит, усукан, радиусът на завой при диаметър над 200 мм, около 10 /десет/ метра. Решил съм въпроса. -Дай „формулата”.
                            Имаш думата.
                            Къде си го правил?
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Кажете някое друго "изобретение" дето сте изобретили, и ще науча още една.

                              Наистина ли искаш да чуеш?
                              -Добре:
                              Значи, укрепваш сондаж. Диаметърът долу, по-голям от този горе, пътят извит, усукан, радиусът на завой при диаметър над 200 мм, около 10 /десет/ метра. Решил съм въпроса. -Дай „формулата”.
                              Имаш думата.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid

                                Шо? Оставяме теб, ти знаеш там, една формула. Нищо, че не е по темата, някой ти я е написал, що не я приложиш и тук?
                                Кажете някое друго "изобретение" дето сте изобретили, и ще науча още една.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X