IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение

    Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави
    Понеже каза Дания. Та като им резнаха субсидиите продажбите там вървят с пълна сила.


    Коментар


    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

      Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

      Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

      Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

      Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
      Когато инвестираш в растеж е така - справка амазон. Съкращенията са повече от нормални. При 30% увеличение 2018 (заради М3) си трябва малко оптимизиране.

      За продажбите нещо си в грешка. Цифрите друго показват - доста им се радват
      Click image for larger version

Name:	tesla S.jpg
Views:	1
Size:	39.4 КБ
ID:	3437535
      Click image for larger version

Name:	M3.jpg
Views:	1
Size:	40.2 КБ
ID:	3437536


      "Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина." Ще гледаме, ама колко да гледаме вече.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        Последното тримесечие имат малка печалба. Може догодина да излязат на печалба. Надеждите им са за увеличаване на продажбите на на М3. Даже вече имал сертификати за Европа и ние ще може да си го купим за скромните 58 000 Евра или версия с екстри за 69 000 Евра.

        Като гледам цените май пазар за това нящо няма да има в Европа.
        Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ееее, те трябваше да излязат на печалба август по план. Со фар, со гууд.
          Последното тримесечие имат малка печалба. Може догодина да излязат на печалба. Надеждите им са за увеличаване на продажбите на на М3. Даже вече имал сертификати за Европа и ние ще може да си го купим за скромните 58 000 Евра или версия с екстри за 69 000 Евра.

          Като гледам цените май пазар за това нящо няма да има в Европа.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

            Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

            Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

            Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

            Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.


            Много си черноглед!

            Погледни в темата назад: има ИСТИНСКИ снимки на хора, които се тълпят да купуват!

            Айде малко по-оптимистично, остави го тия отчети - манипулирани са /както винаги!/, за да можем ние да се вредим и да си купим без да чакаме! Отчитайте правилно пазарните подсказки... и не забравяте, че Мъск е велик!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

              Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

              Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

              Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

              Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
              Ееее, те трябваше да излязат на печалба август по план. Со фар, со гууд.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Много щуротии четете. От това което покзават продажбите по-скоро си бетонира позицията на авто пазара. До скоро мечките се надпреварваха да обясняват, че тесла не може да излезе на печалба, след това че не може да изкара 2ро тримесечие на печалба а те къртат
                Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

                Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

                Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

                Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                  Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.

                  Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.

                  Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.
                  Много щуротии четете. От това което покзават продажбите по-скоро си бетонира позицията на авто пазара. До скоро мечките се надпреварваха да обясняват, че тесла не може да излезе на печалба, след това че не може да изкара 2ро тримесечие на печалба а те къртат

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                    Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.

                    Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.

                    Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.
                    Всичко е възможно но, не бих бързал с изводите. Тук съкращава, там наема допълнително хора...само, дето ... да си видял нейде публикации, когато наема? Не си? Ами сетѝ се, откъде идва лафът „...Злите езици говорят, че...”
                    Last edited by Pyramid; 31.01.2019, 20:36.

                    Коментар


                    • Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.

                      Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.

                      Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Реактора докато го подкараш, панелките са се изплатили по сегашните им цени. Оттам нататък няма какво да говорим.
                        ПП: още веднъж - локално производство и локална консумация. И бай Пешо безработен Той има фалшив ТЕЛК, няма да умре от глад на село.
                        Мечтата на всяко злобно гастарче.Така е след тежък труд и цял ден подритване и гърчене на работа и на улицата трябва и някъде да се направим на уни и успели....Ха ха ха ти будиш само присмех и съжаление...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Ся тия 10000 декара бяха на око казани. Имай впредвид че панелите се разполагат под ъгъл - мисля 45 градуса.. Това означава че ефективно заемат 1 кв м площ. А това също означава че имаш по един метър от двете страни свободен за обслужване. Това прави по един метър между редовете. Не знам дали трябва повече, но тези 10000 декара са близо до истината.
                          Не държа да е 100% истина, но евентуалната разлика ще е малка.
                          Безспорно е обаче че ядрен реактор дава тези 1гв постоянно, докато соларките зависят от времето.
                          Но - въпрос на преценка е дали едното или другото. За безопасност обаче даже не си струва да се говори.
                          Реактора докато го подкараш, панелките са се изплатили по сегашните им цени. Оттам нататък няма какво да говорим.
                          ПП: още веднъж - локално производство и локална консумация. И бай Пешо безработен Той има фалшив ТЕЛК, няма да умре от глад на село.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение

                            Ей затова не ви излизат сметките в Америка :-) на всеки 9-10 години.
                            На теория си прав, но на практика ти трябват 3 пъти повече площ ( само докато достигнеш до сравнение между инсталираните мощности)
                            След това, като съобразиш, че ядрената енергия и соларната имат различна плътност (Фактор на капацитета) и разликата между произведената енергия от единица мощност стига до 10 пъти - ето ти набързо една корекция от 30 пъти.
                            Дрън ...10-те хиляди декара станаха 300 хиляди декара.
                            Ся тия 10000 декара бяха на око казани. Имай впредвид че панелите се разполагат под ъгъл - мисля 45 градуса.. Това означава че ефективно заемат 1 кв м площ. А това също означава че имаш по един метър от двете страни свободен за обслужване. Това прави по един метър между редовете. Не знам дали трябва повече, но тези 10000 декара са близо до истината.
                            Не държа да е 100% истина, но евентуалната разлика ще е малка.
                            Безспорно е обаче че ядрен реактор дава тези 1гв постоянно, докато соларките зависят от времето.
                            Но - въпрос на преценка е дали едното или другото. За безопасност обаче даже не си струва да се говори.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              v_tin - ние си мечтаем за електрички по за 100-тина километра макс и бавно да се зареждат и батерията на 20 процента заряд задължително да отрязва защото е много опасно пълното разреждане..ще бутаме тогава но батерията трябва да се пази защото е много скъпа. Скъпа е защото е голям енергиен разход да се направи, не знам за какво се похарчва енергията - за тенекийката ли, за мембраната ли или за металите - литий, кобалт има малко.
                              Всички плуг-ин хибриди държат по 60-100км, след това се включва агрегата

                              Коментар


                              • v_tin - ние си мечтаем за електрички по за 100-тина километра макс и бавно да се зареждат и батерията на 20 процента заряд задължително да отрязва защото е много опасно пълното разреждане..ще бутаме тогава но батерията трябва да се пази защото е много скъпа. Скъпа е защото е голям енергиен разход да се направи, не знам за какво се похарчва енергията - за тенекийката ли, за мембраната ли или за металите - литий, кобалт има малко.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X