IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Tesla Model Y vs BMW X3M vs Mercedes Benz AMG GLC 63
    by EDMUND


    Нагледно потвърждение на предишното послание - традиционните производители са обречени


    25-30% по-скъпи ламарини издухани от иноватор на 10 години
    Attached Files

    Коментар


    • Tesla engineering is 5-10 years ahead (Sandy Munro)



      Трудно е да се повярва но фактите са си факти.

      Коментар


      • Компетентният инж. Росимир Матеев, моля? Имате думата.

        Коментар


        • Тъййй. Интересно, ако тези, в „заяждане” с които, ме обвини модерацията, дали те могат да предложат ефективни, поне наполовина колкото моите, решения за проблемите на електричките? Любопитно, просто.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Ха-ха-хаааа!

            Що, можеш да предложиш нещо?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

              Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
              Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.
              Ха-ха-хаааа!

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

                Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
                Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та
                  Само това ще е, да знаеш.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:]
                    Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                      Вальо, посочените от автора въглеродни отпечатъци, са при положение нова батерия от природни суровини. При рециклиране, разходът се срива с пъти. Пък и рециклажът „по Pyramid", допълнително, очаквам, да срине
                      цената двойно+. Оттам насетне особено, като прибавим ВЕИ- произхода на тази енергия,
                      САМО ТЕКУЩАТА НИСКА СТЕПЕН НА РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА, е спънката към масовост. С времето, и тя ще падне.

                      ...Естествено, дотогава, оставам с двг на LNG. За момента, най-много километри за лев и най-чисти изх.газове.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                        Както и да го въртиш електрическа Тесла излъчва средно-статистически 65% по-малко емисии при хипотезата, че живота на автомобила е 250хил километра. А както знаем батериите и електромотора има живот няколко пъти по толкова, така че на практика много по-малко.

                        Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:

                        Click image for larger version

Name:	COAL.jpg
Views:	1
Size:	45.8 КБ
ID:	3651583

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.
                          Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.
                            Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ами по-долу, приведох една сметка, Валентий още не може да я опровергае...
                              Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Ако си на път да те изхвърлят от бизнеса (традиционните автомобилни компании; петролни и пр.) ще приказваш и дезинформираш колкото можеш за да отложиш момента! Примера са тютюневите компанни, след това петролните и т.н.

                                Ето Ви едно обективно изследване на „Eindhoven University of Technology (TU/e)“ за емисиите на електрички спрямо ДВГ автомобили. В него са сравнявани директно три класа автомобили като се наблюдава едно и също – необходими са м/у 11 и 30 хиляди километра, за компенсиране производството на батерията.
                                [ATTACH=CONFIG]n3651301[/ATTACH]


                                Подробностите са в доклада, но в самърито са описани основните причини за „подвеждащите“ доклади представяни на публиката от „спонсорирани“ учени:

                                What follows is a list of the six biggest mistakes in studies that find electric vehicles have similar green house gas emissions as fossil fueled counterparts. The summary concludes with a matchup in terms of CO2 emissions of electric vehicles versus fossil fuel vehicles in different segments:
                                1 Exaggerate GHG emissions of battery production
                                2 Underestimate battery lifetime
                                3 Assume electricity will not get cleaner over the lifetime of the car
                                4 Use laboratory tests paid for by manufacturers themselves
                                5 Exclude or downplay fuel production emissions
                                6 Ignore the larger system
                                Ами по-долу, приведох една сметка, Валентий още не може да я опровергае...
                                Last edited by Pyramid; 17.09.2020, 10:10.

                                Коментар

                                Working...
                                X