IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пълният автопилот дойде, "ЩЕ"... ъъъъ СЕГА:

    https://www.tesmanian.com/blogs/tesm...eta-first-look

    https://www.teslarati.com/tesla-full-self-driving-beta-release-notes-video/
    Last edited by DaveBG; 22.10.2020, 09:12.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Зависи от размера на батерията. Тесла 3 (75 киловата) с преход 400-500км. Сметката сам ще си я направиш, но в Европа на ток е 5 до 10 пъти по-евтино само заради горивото. Отделно поддръжката на електричка е почти никаква.





      Планираш пътуването като проверяваш къде има зарядни станции. Тесла дава информация за техните зарядни и ти ги показва на екрана в колата, но такава можеш да намериш и в сайтове за планиране пътуване с EV. За екзотични пътувания до острови без ток си караш дизелчето или зареждаш на макс преди острова.

      Засега инфраструктурата не е добре развита в источна Европа.
      По-евтино 5 пъти ама само ако си го крадеш Ти ни си карал, ни си зареждал, стига с глупостите че стана смешен

      Коментар


      • Не от размера, а от капацитета зависи. И от дълбочината на разряда. 75kWh батерия, от 0 до 100%, ПОГЛЪЩА около 100 kWh но, ОТДАВА 75.
        ...Друг въпрос, че точно до 0 да се разрежда и точно до 100% да се зарежда, казват, не е желателно.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

          колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота?
          Зависи от размера на батерията. Тесла 3 (75 киловата) с преход 400-500км. Сметката сам ще си я направиш, но в Европа на ток е 5 до 10 пъти по-евтино само заради горивото. Отделно поддръжката на електричка е почти никаква.



          Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
          ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя?
          Планираш пътуването като проверяваш къде има зарядни станции. Тесла дава информация за техните зарядни и ти ги показва на екрана в колата, но такава можеш да намериш и в сайтове за планиране пътуване с EV. За екзотични пътувания до острови без ток си караш дизелчето или зареждаш на макс преди острова.

          Засега инфраструктурата не е добре развита в источна Европа.

          Коментар


          • Китайския шипинг към Европа идва:
            https://www.youtube.com/watch?v=W6gXbHxqSKg

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
              Имам два въпроса, които отдавна са ми интересни. Знам, че сигурно ги има някъде назад в темата, но вече е 350 страници, а не ми се изучава в дълбочина... Първо, колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота? Тоест, ако я включа в "контакта" в гаража, колко ще ми струва едно зареждане? И второ, ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя? Понеже вече има планове да махаме другите автомобили, интересно ми е. И послепис, ходя през лятото на един остров в Гърция, ток няма, ако искаш да заредиш телефона, отиваш в кафето в едното село и там има къде. Като цяло, отида ли с електричката, ще я връщам с репатрак май?
              Към момента, се налага да зареждаш между 30 ѝ 35+ (%) от енергията, която трябва да изкараш от батерията. Плащането - според потреблението и тарифата, а колко ще ти дръпне колата за километрите, зависи от:
              -Скоростта
              -Мощността
              -Сезона (топло/студено, сухо/мокро/сняг/лед/от всичкото)
              -Маниера на водача и тежестта на крака му,
              -Пътуването сам/в колона
              и т.н.
              И, определено, където няма зареждаща инфраструктура, си е предизвикателство. Ей затуй, и аз -въпреки, че съм привърженик на електриките - не бързам да се вкарвам в нови филми. Спокойствието и автономността, за мен, са важни.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.

                Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
                Ако не се случи нещо катастрофално, до месец, предполагам, трябва да се задвижат едни пластове. Ако ли гледаш, какви ги дращи El Cretino rojo, нека се знае, че това е поредният ников клонинг на Импотеция/Факю, на „ниво" = "adrol 31", т.е. 3 (три) педи под пода и, да се очаква каквото и да е от ...такива, си е загуба. На каквото се сетиш.

                Коментар


                • Имам два въпроса, които отдавна са ми интересни. Знам, че сигурно ги има някъде назад в темата, но вече е 350 страници, а не ми се изучава в дълбочина... Първо, колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота? Тоест, ако я включа в "контакта" в гаража, колко ще ми струва едно зареждане? И второ, ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя? Понеже вече има планове да махаме другите автомобили, интересно ми е. И послепис, ходя през лятото на един остров в Гърция, ток няма, ако искаш да заредиш телефона, отиваш в кафето в едното село и там има къде. Като цяло, отида ли с електричката, ще я връщам с репатрак май?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.

                    Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
                    Па колко да е невъзможно - да плещи глупости напушен и да обещава - вече 15 години май станаха Де са му способностите, че той даже не е дипломиран май тоя.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      И по отношение електричките, също там и сега, е ПМ². Тук, и пазар оскубан, и клиентите - едни клиенти, и инвеститорите скромни, и работна ръка -Мъка... Та, способностите са хубаво нещо но, опитваш ли да ги упражняваш насред пустиня, пак пустиня.
                      Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.

                      Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Бъркаш късмет със способности. Ако беше само Paypal да кажеш, че е късмет.
                        И по отношение електричките, също там и сега, е ПМ². Тук, и пазар оскубан, и клиентите - едни клиенти, и инвеститорите скромни, и работна ръка -Мъка... Та, способностите са хубаво нещо но, опитваш ли да ги упражняваш насред пустиня, пак пустиня.

                        Коментар


                        • Комплексно е, и от софтуера за менажиране зависи и от химията. Има и скапани батерии които колкото и да ги бавиш ще се прецакат - пример даден по долу.
                          Има и хубави които като ги държиш на 100% и после пък паднат до 0 и я оставиш на студено 1 седмица на нула после батерия нанайси. Защото така заряда ще падне реално доста под "0%" и батерията заминава.

                          Моята Тесла е на старо взета, с човека от който я взех буквално от третото изречение разбрак как я е ползвал и че разбира и нямам никакви проблеми. Пак бих си взел на старо че скоро ще ми трябва втора за жената че се караме вече кой с коя кола да ходи

                          Коментар


                          • Започвам да си мисля че не са важни толкова батериите колкото софтуера- преди 2-3 години ни купиха лампи мисля че бяха по около 200 евро парчето, миналата седмица ги погледнах- слагаш я на заряд- зарежда напълно, след това свети не повече от 1-2 минути и заряда пада наполовина, след около 4-5 минути отива на една чертичка. Имаме също много винтоверти хилти- абсолютно същата работа- батериите не държат- според колеги които работят с тези хилтита батериите изкарват максимум 2 години

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              [SIZE=16px]
                              [SIZE=16px]Учудващо и за мен строежа на фабриката в Германия се развива със страхотни темпове и това ще е поредния пример за възможностите на Тесла, въпреки скептицизма към всичко с което се е захванал Мъск.
                              Ако имаш финансиране и ти ще се справиш, какъв е проблема. А и също за батериите- според мен никой не мисли да си кара колатаедин милион км. Тук таксиметърджии няма, ако се разровиш ще намериш много таксита- тико при това на повече от милион км

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Примерът с Мъск е още да покаже, колко е важно, да си на Правилното Място ​​​и в Правилния Момент (ПМ²).
                                ПМ е друга бира.
                                Бъркаш късмет със способности. Ако беше само Paypal да кажеш, че е късмет.

                                Коментар

                                Working...
                                X