If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
ЕД, ти ужким инвестираш на борсата, тази, онази. без значение.
Следващата и по-следващата година - ще са като тая, и децата знаят, че ще има рецесия още поне 18-24 месеца.
"Рецесия" ще е докогато, БВП на САЩ не се изравни със това за 2019 година, това е според мен, естествено Блумберг ще ти сравни 2021 със 2020, да ама не.
Така, че следващите две години максимум да стигнете половин милион на година, хората и бизнесите няма да харчат толкова.
11к продадени в Германия (във Франция са под 10к) на месец.
Е, къде тогава ще продавате в ЕС ? Холандия, Скандинавията ? Европа я пишете бегала за няколко години поне.
Тази евтината,Тесла за $25000 (предполагам, ще изглежда по-зле от Тройката) се чака до 3 години (поне).
Гаранция тая кола няма да има "автропилот" - ама това е един от козовете Ви, как с тоя евтинджос ще биете Голфа, Зоуи, БМВ, Дачия ???
Тая евтината, няма да оставя голям марджин да правите прекалено много заводи за коли, остави ами и ГОЛЯМ завод за батерии ще трябва, нали ще гоните няколкото милиона.
Сега, знам, че отговаряш избирателно и там където отговаряш даваш някакви бъдещи хипотези, двусмислици и т.н.
От евентуална рецесия Тесла ще излезе във върхова форма, за разлика от останалите производители. Видно от 2020та при затворени заводи, безработица, локдауни и какво ли не Тесла прави ръст от 30%. Това ако не ви говори достатъчно накъде върви търсенето и кой движи пазара не знам какво.
От изказвания се разбира, че батерии ще се произвежда в почти всеки завод, за да се скъси веригата на доставки и разходи. Маржина, Тесла го увеличава постоянно с или без ауто пилота. Важното за маржина е не само редуцираната цена на батерията, но и технологията на производство. Никой няма да произвежда с по-ниски разходи, а в същото време да продава като ТОП бранд.
И 800К ми стигат. Край на баса 31.12.2023. Ако се случи преди това, получаваш стотарката.
Последно уточнение - произведени, но и продадени автомобили. А не да стоят на паркинга им да хващат тен. За доказателство - отчетите на компанията - Balance sheet и annual report.
Ако ги направят следващата година затваряме ли баса?
Пазара както знаеш отразява очакванията за бъдещето, а отчетите отражение на миналото. Толкова за ЩЕто
700-800 хил ще ги направят още следващата година. За 23та бих заложил на 1,5 милиона поне.
И хубаво уиски става
ЕД, ти ужким инвестираш на борсата, тази, онази. без значение.
Следващата и по-следващата година - ще са като тая, и децата знаят, че ще има рецесия още поне 18-24 месеца.
"Рецесия" ще е докогато, БВП на САЩ не се изравни със това за 2019 година, това е според мен, естествено Блумберг ще ти сравни 2021 със 2020, да ама не.
Така, че следващите две години максимум да стигнете половин милион на година, хората и бизнесите няма да харчат толкова.
11к продадени в Германия (във Франция са под 10к) на месец.
Е, къде тогава ще продавате в ЕС ? Холандия, Скандинавията ? Европа я пишете бегала за няколко години поне.
Тази евтината,Тесла за $25000 (предполагам, ще изглежда по-зле от Тройката) се чака до 3 години (поне).
Гаранция тая кола няма да има "автропилот" - ама това е един от козовете Ви, как с тоя евтинджос ще биете Голфа, Зоуи, БМВ, Дачия ???
Тая евтината, няма да оставя голям марджин да правите прекалено много заводи за коли, остави ами и ГОЛЯМ завод за батерии ще трябва, нали ще гоните няколкото милиона.
Сега, знам, че отговаряш избирателно и там където отговаряш даваш някакви бъдещи хипотези, двусмислици и т.н.
Говриш само в бъдеще време. Имаш точно пет ЩЕ-та в поста ти. Едно ЩЕ стрва едно нищо - nada, zero, niente. Фантазия, мечти и надежди.
Аз ти говоря сега, фактите по документи. Три МЕГА ФАБРИКИ (дори две и половина), на цена 20.2 МИлиарда. Ти смятай колко ЩЕ струва следващата.
Нищо не каза за предложението ми? до 31 декември 2023, Тесла няма да имат повече от 800 000 (осемстотин хиляди) произведени и продадени коли годишно. Това са 20% под твоите 40%. Без оглед на причината - земетресение, закъснения в строежи, кризи, супервируси, господ да слезе на земята. Една стотачка
Пазара както знаеш отразява очакванията за бъдещето, а отчетите отражение на миналото. Толкова за ЩЕто
700-800 хил ще ги направят още следващата година. За 23та бих заложил на 1,5 милиона поне.
И хубаво уиски става
Четеш но не разбираш или не искаш да разбереш. Предполагам си наясно, че с всяка следваща итерация се научаваш да произвеждаш повече, на по-ниска цена. За Китай на спомен разходите са 70% по-ниски от Невада (смятай колко е излязла). В Германия фабриката ще е още по-добра и ефективна. В момента се надпреварват коя Германската или Тексаската фабрика ще отворят първи врати.
Капацитета зависи от технологията на производство. Ако в Невада са сглобявали първите М3 от стотици части, то в момента се прави от не повече от 10. С новата преса технологично колата ще се „щампова“ – което значи съкращаване на разходи, време и човешки грешки. Това никой не го прави освен Тесла, които свалят разходите драстично заради батерии и каросерия. Да не говорим, че ще произвеждат пъти повече батерии от сегашния капацитет.
Четеш евангелието с негативна нагласа, което е продиктувано от предварителната нагласа за компанията и Елън Мъск.
А...СУРОВИННАТА БАЗА за тези батерии? Ей там е Мазалото.
Той бота винаги пуска някаква брутална глупост и после да се чудим как ги измисля и какво има в предвид.
Всички графики му показват че всички отиват надолу а САМО Тесла има ръст, обаче той не може и не може да го осъзнае скоро няма да има и части за неговата бангия която предполагам консумира доста части
На принципа че като повтори нещо сто пъти става истина.
Хейтърите на електричките не осъзнават, че колкото повече производители пускат електрички, те не ядат от Тесла а от дела на ДВГ. Типичен пример е Порше, при които веднага след излизането на електрическия Тайкан се оказва най-продавания модел на марката с голяма преднина пред всички останали.
Тесла ще увеличава номинални продажбите с 40-50% ръст и ще държи лъвския пай, както като бройки така и като марж подобно на Епъл.
Ясно пише в Баланса за 2019 - Property, Plan and equipment - 20.2 Милиарда. Прегледай го по години, петица минимум за фабрика. МИНИМУМ
За 2019 - 400 000 автомобила прозведени , нали уж два милиона е капацитета? И това доколкото разбирам е от ВСИЧКИ (три) Гига-мега-Фабрики. Нека са три напълно функциониращи, и какво става - 150 000 годишно/ от фабрика. Как точно го смятате и виждате тия ДВА МИЛИОНа?
Четеш но не разбираш или не искаш да разбереш. Предполагам си наясно, че с всяка следваща итерация се научаваш да произвеждаш повече, на по-ниска цена. За Китай на спомен разходите са 70% по-ниски от Невада (смятай колко е излязла). В Германия фабриката ще е още по-добра и ефективна. В момента се надпреварват коя Германската или Тексаската фабрика ще отворят първи врати.
Капацитета зависи от технологията на производство. Ако в Невада са сглобявали първите М3 от стотици части, то в момента се прави от не повече от 10. С новата преса технологично колата ще се „щампова“ – което значи съкращаване на разходи, време и човешки грешки. Това никой не го прави освен Тесла, които свалят разходите драстично заради батерии и каросерия. Да не говорим, че ще произвеждат пъти повече батерии от сегашния капацитет.
Четеш евангелието с негативна нагласа, което е продиктувано от предварителната нагласа за компанията и Елън Мъск.
Той бота винаги пуска някаква брутална глупост и после да се чудим как ги измисля и какво има в предвид.
Всички графики му показват че всички отиват надолу а САМО Тесла има ръст, обаче той не може и не може да го осъзнае скоро няма да има и части за неговата бангия която предполагам консумира доста части
Няма как да знаем със сигурност какво и как ще се случи, но една Гига фабрика е към 2 млрд, строи се за година (дори по-малко), капацитета е за 2 мил/година. Променят методологията на производство с гига преса за купето и безумно ускорение в производството на батерии. Което намалява драстично както капиталовите така и оперативните разходи. Нуждите от капитал ще са доста по-ниски а сроковете по-кратки за реализация. При положение че поддържат растеж от 60 % до момента спад на ръста до 40% ми песимистичния вариант. В 2020та с КОВИД и поголовен спад на продажбите в цялата индустрия, Тесла правят над 30% ръст. Ако историята е някакъв показател съм по-склонен да вярвам че ще продължат със същото темпо, отколкото че ще забавят.
Всеки който е в автомобило производството е наясно, че производителите ще опитват да догонват технологично Тесла, но това няма да се случи в обозримо бъдеще, което дава зелена писта за огромен растеж, както в автомобилите, така и в другите бизнес линии – покриви, батерии (станции), софтуер, …
Тесла расте 23%, другите растат 300% и СА ПО ГОЛЕМИ от тесла. Как ще ги настигне, че и задмине?
НИКОГА НЯМА ДА ИМА И 1млн продажби
Коментар