IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ......би ми било интересно, какви забележки има червения. Леко ме е гъдел, разбира се, да предложи нещо смислено, ама все пак. Аз им разкривам дълбокия смисъл на грешките в подхода на Тесла при организация на най-важния елемент на техния предмет на дейност (нещо, което досега, ги спъва като букаи на краката), той нещо писал... ...... не ми стана ясно съдържанието на възражението му. Или, директно, отсъствието на такова. Самият факт, че са милиарди вложили в R&D, и че произвеждат нещо, значава само, че са вложили. Какво получава клиентът, е и въпрос, и отговор отделен.
    Last edited by RUBLA; 26.11.2020, 08:48.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


      Не вярвах че Тесла ще постигнат такива резултати, толкова бързо с автопилота.
      То и никой не вярваше, но явно ще видим първите автономно задвижвани автомобили до година най-много. Първоначално ще е в ограничени райони, но до 2-3 години ще го вкарат масово поне в щатите. За Европа поне след 5.

      4 пъти "ще" и нищо налице. А не е нищо, връщат коли в сервизите за дефекти, че и се оказа че нямат кола, която да могат да продават в Европа Щели да мислят нов модел, още "ще"та

      Коментар




      • Не вярвах че Тесла ще постигнат такива резултати, толкова бързо с автопилота.
        То и никой не вярваше, но явно ще видим първите автономно задвижвани автомобили до година най-много. Първоначално ще е в ограничени райони, но до 2-3 години ще го вкарат масово поне в щатите. За Европа поне след 5.

        Коментар


        • Веднага правя уговорката, че следващият пост, има много и силно отношение към темата въпреки, че изглежда малко отнесен:
          Въпров такъв:
          Можете ли да изброите причините, поради които, всички животни, са многоклетъчни?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Mateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.
            Поединично - едва ли но, на стекове, вече се залага. Още на етап проектиране.

            Коментар


            • Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Mateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.
                Позна. Топло. Много топло, без да е всичко. Макс.1/3.

                Коментар


                • Mateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    И как това рефлектира върху ел.мобилите?
                    Ами например да си сложиш такива батерии във фенерчето, с което през нощта ще лежиш под електричката и ще се чудиш как да поправиш тази сложна електроника ...

                    Нали знаеш, че кола без фенерче не може ....

                    Коментар


                    • Ето и от другия тип батерии, които се зареждат директно от перата си. Давам линкове директно на тези батерии, които си ги купих преди малко:

                      https://www.ebay.com/itm/AA-1-5-V-Re...72.m2749.l2649
                      https://www.ebay.com/itm/KENTLI-Batt...72.m2749.l2649

                      А ето и една модерна и интелигентна автоматична зареждачка за такива батерии:

                      https://www.ebay.com/itm/UM4-UM2-C4-...72.m2749.l2649

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Хайде за да върна темата в електрическите релси и в акумулаторите ще кажа една новина, която не е чак толкова нова, но вече се появява доминиращия ефект, който ще затрие цялата индустрия за обикновени незареждаеми батерии АА, ААА и други подобни с напрежение 1.5V.

                        Та появили са се такива Li-ion акумулатори, които на изводите си имитират напрежение от 1.5V. Вътре има литиева батерия 4.2V, но с електроника го смъкват на ниво 1.5V и го поддържат стабилно през цялото време на разряд. Преимуществата на тези батерии са огромни - имат по-голям капацитет от обикновените батерии и могат да се презареждат 1000-1500 пъти.

                        Има 2 модела - при едните отстрани има микро USB порт за зареждане, а при другите заряда се извършва със специални зареждачки директно от перата на батерията. Вече си купих от тези акумулаторчета, защото ми писна да купувам от другите батерии и да изразходвам по поне 100 на година.



                        И как това рефлектира върху ел.мобилите?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Хора, сакън. Всички вие, сте наш Светъл пример за следване! Знаете, кой е „Измамникът”, немойте се гриза един друг!
                          Още повече, че темата отиде в рЯката...
                          Хайде за да върна темата в електрическите релси и в акумулаторите ще кажа една новина, която не е чак толкова нова, но вече се появява доминиращия ефект, който ще затрие цялата индустрия за обикновени незареждаеми батерии АА, ААА и други подобни с напрежение 1.5V.

                          Та появили са се такива Li-ion акумулатори, които на изводите си имитират напрежение от 1.5V. Вътре има литиева батерия 4.2V, но с електроника го смъкват на ниво 1.5V и го поддържат стабилно през цялото време на разряд. Преимуществата на тези батерии са огромни - имат по-голям капацитет от обикновените батерии и могат да се презареждат 1000-1500 пъти.

                          Има 2 модела - при едните отстрани има микро USB порт за зареждане, а при другите заряда се извършва със специални зареждачки директно от перата на батерията. Вече си купих от тези акумулаторчета, защото ми писна да купувам от другите батерии и да изразходвам по поне 100 на година.



                          Коментар


                          • Хора, сакън. Всички вие, сте наш Светъл пример за следване! Знаете, кой е „Измамникът”, немойте се гриза един друг!
                            Още повече, че темата отиде в рЯката...

                            Коментар


                            • ...тц-тц-тц-тц-тц! Я недейте така де, ама моля ви!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                То с математика всеки юе го докара, въпросът е прктиката какво казва. Оказа се че един хотел наблизо е направен точно с тази технология. Работи вече 3 години. Първо по сондажа- бият сондата на 5-6 метра дълбочина скала- фирма реже скалата - около 2-3 метра, сондажа продължава като добавят тези 3 метра. Резултат- близко до негативния- зимата при студове се налага да се пуска газово отопление.
                                Ако сондажите са пасивни, няма никакво значение каква е земната маса около тях. Ако са активни (за вода) - вече казах, че се изисква човек да има дадености. Намирането на водна жила понякога е трудна работа. Може един сондаж да има вода в изобилие, а друг на 5 метра от него да няма никаква вода. Затова се търсят хора с багети, които да намерят точното място, или пък се използват технически методи (така нареченото вертикално електрическо сондиране).
                                http://www.geofizika.bg/%D0%92%D0%B5...92%D0%95%D0%A1
                                Last edited by Mateev; 23.11.2020, 23:22.

                                Коментар

                                Working...
                                X