Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Определено по голяма глупост не съм чувал поне от 3 месеца. Никой от никого не иска да пести енергия- това е консуматорско общество и колкото повече консумираш толкова по добре. Ако живееш в палатка и се топлиш с ток, мислиш ли че някой ще дойде да ти каже защо правиш това. Не, дори от енергото ще ти изпратят картичка за рожденния ти ден като голям потребител
Пробвай нещо друго
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Проспах го да, ти също защото никой така и не го видя на живо. Няма и да го видиш
Продължавай да чакаш и да плащаш , а междувременно да лъхаш изгорелите газове от ракогенератора а аз ще си карам Теслата и ще ми е гаднохахах
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Това и 100 пъти да то повториш няма как да стане вярно. Едно си знаеш едно си баеш.
Много повече пътувам от преди и как така нямам проблеми не знам...
300-400 издържа ако караш с 180 по магистралата постоянно и то без да трябва да спираш. Аз поне на 400км поне веднъж трябва да спра да пикая или да пия едно кафе, през това време зареждам и няма ниакви проблеми.
Със сапуерка на газ например като спираш да зареждаш на 200км трябва да спираш много по често и за повече време от колкото аз спирам. 1000км мога да ги мина с 1 спиране за 40мин а ти с поне 4 по 15... и пак съм по бърз.
Wsъщност ако караш със 50км може и да стане, ама 180------- направо трябва да се обадиш на тесла да ти плащат за реклама
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Определено е хахаха- в момента в който тръгнеш на 300-400км и проклинаш деня в който си се родил
Много повече пътувам от преди и как така нямам проблеми не знам...
300-400 издържа ако караш с 180 по магистралата постоянно и то без да трябва да спираш. Аз поне на 400км поне веднъж трябва да спра да пикая или да пия едно кафе, през това време зареждам и няма ниакви проблеми.
Със сапуерка на газ например като спираш да зареждаш на 200км трябва да спираш много по често и за повече време от колкото аз спирам. 1000км мога да ги мина с 1 спиране за 40мин а ти с поне 4 по 15... и пак съм по бърз.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Според мене човек трябва да има поне 2 коли - едната електричка, а другата ДВГ. С електричката ще кара из града и на близки разстояния (макс. 150 км. отдалечаване), а с ДВГ-то ще ходи на по-дълги курсове. При такава концепция ДВГ-то ще се използва много рядко, а електричката - буквално ежедневно. Нощем се зарежда, а денем се кара.
Има разбира се неприятни ограничения - човек трябва да живее в къща или ако е в жилищен блок, да притежава собствен гараж или собствено неприкосновено паркомясто със заключване, за да има къде да монтира личната зарядна станция. Тези ограничения още дълго време ще лимитират бурния ръст на електричките, но добрата новина е, че малкото на брой първоначални ентусиасти ще станат първопричината за развитието на инфраструктурата от зарядни станции.
ПП: Всички хора, които познавам и са си купили електрички, всъщност си имат една или повече други коли, така че явно това е верният път на развитие. Като цяло електричките вече са част от нашето ежедневие, но до пълното изчезване на ДВГ колите явно ще мине още много-много време.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Мисля ти отговорих вече. Баба Меркел иска от немските поданици да пестят енергията. И за да е сигурна им налага редица такси и набавки над производствената цена.
Пробвай нещо друго
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Определено е хахаха- в момента в който тръгнеш на 300-400км и проклинаш деня в който си се родил
Има разбира се неприятни ограничения - човек трябва да живее в къща или ако е в жилищен блок, да притежава собствен гараж или собствено неприкосновено паркомясто със заключване, за да има къде да монтира личната зарядна станция. Тези ограничения още дълго време ще лимитират бурния ръст на електричките, но добрата новина е, че малкото на брой първоначални ентусиасти ще станат първопричината за развитието на инфраструктурата от зарядни станции.
ПП: Всички хора, които познавам и са си купили електрички, всъщност си имат една или повече други коли, така че явно това е верният път на развитие. Като цяло електричките вече са част от нашето ежедневие, но до пълното изчезване на ДВГ колите явно ще мине още много-много време.Last edited by Mateev; 25.10.2020, 12:16.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Проспах го да, ти също защото никой така и не го видя на живо. Няма и да го видиш
Продължавай да чакаш и да плащаш , а междувременно да лъхаш изгорелите газове от ракогенератора а аз ще си карам Теслата и ще ми е гаднохахах
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Май си проспал момента с отрицателните цени на петрола - от тая годинаТи явно си Ушко - а оня двубуквения е Зъбчо . От приказките под шипковия храст
Продължавай да чакаш и да плащаш , а междувременно да лъхаш изгорелите газове от ракогенератора а аз ще си карам Теслата и ще ми е гаднохахах
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Ся ти живееш в америка и би трябвало да си по- информиран за личността на мъск. В Гугъла ще прочетеш само хубави цензурирани новини за бай ти мъск и колко е велик предприемач и супер успешен бизнесмен. И ..... нищо повече
Препоръчвам ти да влезеш в истинския интернет - в даркнета и там да се поразровиш малко и ще останеш безкрайно учуден от чистата и НЕЦЕНЗУРИРАНА информация за бай ти мъск. Предполагам като технически грамотен знайш как се влиза в даркнета, нал ?? Всъщност нал знайш кво е тва даркнет ?? Убаво ... действай .... ако успееш да влезеш,, в което не се съмнявам знайш как се комуникира там и по какъв начин , как се пита и търси и прочие ....
Действай мъжки ... ти си ....
И все пак умната кат влизаш в даркнета, то не е кат да влизаш в форума на инвестор ... дръж се прилично и културно ....Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Попитах няколко пъти, но ти не даваш отговор, може би сега ще отговориш. Защо след като цената намалява в германия ми се вдига тока с 3% от нова година
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Точно обратното е. Цените на бензина и дизела са такива заради economy of scale. Тея петролни платформи в океаните са толкова скъпи, че ако падне потреблението моментално стават нерентабилни. Станат ли нерентабилни и спрат цената ще се вдигне толкова, че литър петрол ще струва повече от колата на която ще го сипеш. Да не говорим че по това време ще спрат и субсидиите за петролния бизнес и тогава вече петрол ще има само по музеите.
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.Ти явно си Ушко - а оня двубуквения е Зъбчо . От приказките под шипковия храст
Коментар
-
Ясно колата си го казва, Нужно е асистиране от страна на водача, като се държат постоянно ръцете на волана и гледате постоянно пътя.
Това не е Бета, това е Алфа и се чака дъъъълъг път докато стане пълно автономно шофиране.
Общественото тестване на пътища е сериозна отговорност и използването на необучени потребители за валидиране на софтуер на ниво бета на обществени пътища е опасно и несъвместимо със съществуващите насоки и индустриални норми.
Освен това е изключително важно да се изясни границата между помощта на водача и автономията. Системите, изискващи надзор от страна на шофьора, не са самоуправляващи се и не бива да се наричат самоуправляващи се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Цената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Коментар
Коментар