И така, ретроспекцията на представянето от вчера на новите батерии на Тесла.
1/ Тесла започват да произвеждат и собствени батерии, за да задоволят търсенето. От 30 гв днес целта е да достигнат 3тв до 2030та година, като половината са за автомобило произвидството, а другата половина за съхранение на енергия. Около 100 пъти увеличение на производството. Целта е да достигнат капацитет от 15-20 милиона автомобила годишно.
2/ Подобрения в производството на батерията:
- над 50 % увеличение на пробега
- над 50% намаление на цената
- 69% намаление на капиталовите разходи за производство на батериите
3/ Ниско бюджетен автомобил до 3 години на цена около $25 000
4/ Топ лайн модел S с впечатляващи показатели – без конкурент по динамика и цена (LUCID и Porsche)
1/ Тесла започват да произвеждат и собствени батерии, за да задоволят търсенето. От 30 гв днес целта е да достигнат 3тв до 2030та година, като половината са за автомобило произвидството, а другата половина за съхранение на енергия. Около 100 пъти увеличение на производството. Целта е да достигнат капацитет от 15-20 милиона автомобила годишно.
2/ Подобрения в производството на батерията:
- над 50 % увеличение на пробега
- над 50% намаление на цената
- 69% намаление на капиталовите разходи за производство на батериите
3/ Ниско бюджетен автомобил до 3 години на цена около $25 000
4/ Топ лайн модел S с впечатляващи показатели – без конкурент по динамика и цена (LUCID и Porsche)
Коментар