[QUOTE=ED;n3653777]И така, ретроспекцията на представянето от вчера на новите батерии на Тесла.
Кои батерии ? Чертежите ли ? Ама нищо, и Епъл не представиха нов извънземен телефон тази година, и батериите им държат за ден, такива са и от Самсунг, това е някакъв синдром навярно.
Айде говорете само със факти, а не след години какво щял да направи.
Правителството застана зад него (както Гейтс, ама му знаем продуктите), това е голямо улеснение, а преди това години наред увличаше инвеститори да вярват във него.
Е в това му е таланта, изкусен "мошенник", брилянтен в маркетинга, да.
Не че има понятие от ракети, коли, соларки, батерии, вие го изкарахте вундеркинд.
Евреите, гърците и арменците я имат тази способност, досещате се коя.
А иначе имаш чужди пари, плащаш най-високо, получаваш специалисти, рискуваш на високо, ако стане.
Ако не стане, увличаш и други да вярват във теб и продължаваш със търсенето на специалисти.
За 10 год трябваше да са окупирали пазара в Китай, нали може да прави космически кораби, а не са.
Той е един от всичките, първи излезнал със едни гърди напред, съчетал шанс, възможности и маркетинг.
Мерц казаха, че до 2024 половината им коли ще са хибриди и електрички.
VW вади 12 модела електрички другата година.
Старите немски вълци бързо се адаптират, имат си и клиентска мрежа, сервизи, пари за специалисти, контакти, влияние.
Рено, Нисан и Шевро никога не съм ги смятал за коли, нo и те правят електрички и ги продават, щото са по-евтини.
Темата тук не е, Тесла и всичко останало, озаптете се малко.
Тук ще съм навярно, кажете Мъск като вземе 20% от пазара.
Апповете и екстрите, не са новоткрития, допълнения са.
Tesla се обърна към съда в опит да блокира митата на Тръмп върху вноса от Китай.
Айде бе, за една загуба от 50 мил ли реват, и то за компютри и екрани на Теслата, ами законите са за всички.
Срив на мрежата им вчера.
Кои батерии ? Чертежите ли ? Ама нищо, и Епъл не представиха нов извънземен телефон тази година, и батериите им държат за ден, такива са и от Самсунг, това е някакъв синдром навярно.
Айде говорете само със факти, а не след години какво щял да направи.
Правителството застана зад него (както Гейтс, ама му знаем продуктите), това е голямо улеснение, а преди това години наред увличаше инвеститори да вярват във него.
Е в това му е таланта, изкусен "мошенник", брилянтен в маркетинга, да.
Не че има понятие от ракети, коли, соларки, батерии, вие го изкарахте вундеркинд.
Евреите, гърците и арменците я имат тази способност, досещате се коя.
А иначе имаш чужди пари, плащаш най-високо, получаваш специалисти, рискуваш на високо, ако стане.
Ако не стане, увличаш и други да вярват във теб и продължаваш със търсенето на специалисти.
За 10 год трябваше да са окупирали пазара в Китай, нали може да прави космически кораби, а не са.
Той е един от всичките, първи излезнал със едни гърди напред, съчетал шанс, възможности и маркетинг.
Мерц казаха, че до 2024 половината им коли ще са хибриди и електрички.
VW вади 12 модела електрички другата година.
Старите немски вълци бързо се адаптират, имат си и клиентска мрежа, сервизи, пари за специалисти, контакти, влияние.
Рено, Нисан и Шевро никога не съм ги смятал за коли, нo и те правят електрички и ги продават, щото са по-евтини.
Темата тук не е, Тесла и всичко останало, озаптете се малко.
Тук ще съм навярно, кажете Мъск като вземе 20% от пазара.
Апповете и екстрите, не са новоткрития, допълнения са.
Tesla се обърна към съда в опит да блокира митата на Тръмп върху вноса от Китай.
Айде бе, за една загуба от 50 мил ли реват, и то за компютри и екрани на Теслата, ами законите са за всички.
Срив на мрежата им вчера.
Коментар