IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • [QUOTE=ED;n3653777]И така, ретроспекцията на представянето от вчера на новите батерии на Тесла.
    Кои батерии ? Чертежите ли ? Ама нищо, и Епъл не представиха нов извънземен телефон тази година, и батериите им държат за ден, такива са и от Самсунг, това е някакъв синдром навярно.

    Айде говорете само със факти, а не след години какво щял да направи.
    Правителството застана зад него (както Гейтс, ама му знаем продуктите), това е голямо улеснение, а преди това години наред увличаше инвеститори да вярват във него.
    Е в това му е таланта, изкусен "мошенник", брилянтен в маркетинга, да.
    Не че има понятие от ракети, коли, соларки, батерии, вие го изкарахте вундеркинд.
    Евреите, гърците и арменците я имат тази способност, досещате се коя.
    А иначе имаш чужди пари, плащаш най-високо, получаваш специалисти, рискуваш на високо, ако стане.
    Ако не стане, увличаш и други да вярват във теб и продължаваш със търсенето на специалисти.
    За 10 год трябваше да са окупирали пазара в Китай, нали може да прави космически кораби, а не са.
    Той е един от всичките, първи излезнал със едни гърди напред, съчетал шанс, възможности и маркетинг.

    Мерц казаха, че до 2024 половината им коли ще са хибриди и електрички.
    VW вади 12 модела електрички другата година.
    Старите немски вълци бързо се адаптират, имат си и клиентска мрежа, сервизи, пари за специалисти, контакти, влияние.
    Рено, Нисан и Шевро никога не съм ги смятал за коли, нo и те правят електрички и ги продават, щото са по-евтини.
    Темата тук не е, Тесла и всичко останало, озаптете се малко.
    Тук ще съм навярно, кажете Мъск като вземе 20% от пазара.
    Апповете и екстрите, не са новоткрития, допълнения са.

    Tesla се обърна към съда в опит да блокира митата на Тръмп върху вноса от Китай.
    Айде бе, за една загуба от 50 мил ли реват, и то за компютри и екрани на Теслата, ами законите са за всички.
    Срив на мрежата им вчера.
    Last edited by hazard; 24.09.2020, 08:07.

    Коментар


    • Леко си се поъбъркАл


      Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

      Тоя да Ви даваше пари, нямаше да го хвалите така.

      Е що да не го хвалиме? Човека прави революция във всяка дейсност която подхване. Нямам комплекси за малоценност като хейтърите дето се надпреварвате да търсите под вола теле.


      От десет години е на пазара, има влети толкова огромни пари във всичките му компании, ама още крета с мижава батерийка, а вие ми говорите за революции.
      Нека да видим нагледни резултати първо, вместо да се впечатляваме от думи.

      За 10 години промени всяка индустрия в която е влязъл. За още десет ще стане #1 в ракетостроенето, автомобилостроенето, енергийния сектор, автономното задвижване, и редица други, за които не си чувал.


      Соларната му фирма се оказа май провал.

      Както обикновено и в другите индустрии докара най-ниската цена на пазара в САЩ. Направи соларни покриви и до 2-3 години няма да има конкурент и на този пазар.


      Ракетата му е добра, успешна се оказа.

      Колата на едногодишна (от ЮНИ 2019) малка слаба китайска компанийка XPENG изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км), айде това ми обяснете аргументирано.
      И колата и батерията на китайците са по-евтини.
      Можел е да си купи една бройка преди година, да я разглоби на парчета, да види къде бърка все още.

      В голяма заблуда си. Мисля вече ти обясних че сравнението е с Модел 3 и единствения показател по който може да се сравнява с Тесла е интериора. Да се обзалагаме ли какви ще са продажбите на XPENG спрямо тези на Тесла?




      А, да, сети се да проектира евтина кола за 25к$, понеже видя, че в ниския клас му дишат във врата като цени.
      Само да не е супер грозна отвън, че клиентите вече са взискателни и ще избягат при конкуренцията.
      Само, че това е грешка, много късно, така даде въздух на конкуренцията да се развива, айде сега да става монополист.

      Никой не му диша във врата. Просто е по-умен от всички самодоволни CEOта в индустрията. Започна със скъпа нишова кола. Със спада в цената на батериите навлиза във все по-ниските сегменти, за да може да произвежда печелившо и да расте бизнеса устойчиво. Всички останали авто производители продават или на загуба или компромисни compliance cars, заради наложените им задължения да продават EVта определен процент от продукцията. От печелившите продажби на ДВГ субсидират загубите от EVта.


      Едва ли ще прескочи 18% от глобалния пазар на електрички в света, колкото има и другия "монополист" IPhone.
      Ако успеят да постигнат и половината от това което показаха за батериите вчера няма да има конкурент в следващите 20 години. Всички други ще са принидени да купуват батерии и електромотори от Тесла.

      Срещу Tesla S получаваш елегантна, голяма Honda CRV Hybrid и няма да занимаваш със кабеляци, зимата ще пали ... или Тойота RAV 4 Hybrid.

      Няма модел, който да може да се конкурира с Тесла ценово. За БМВ, Мерц и Ауди вече стана ясно че са по-скъпи и за покупка и за поддръжка. Модел 3 и модел Y са еквивалентни на Тойота, Хонда или VW ако се вземат предвид разходите за поддръжка и гориво. Зимата ще ти се иска да си с Тесла щото ще си подгрееш купето от телефона вместо да дзиндзирикаш докато стържеш стъклата.

      Коментар


      • Чакай сега , ти мислиш че на Тесла и трябва по голям обсег ли? Или не си виждал че рекорда за 1000км в момента е направен с Тесла с 1 зареждане?
        Освен това от колите в продукция Тесла е с най-дългия рейндж и най-нисък разход. Сега не ми се рови, но дори някой си ПРОТОТИП да е направил повече на хартия това не означава нищо.
        Уж рекорд има, ама не го влага в колите ????
        Не е нужно да ровиш, има линк в мой пост по-долу за китайците.
        Китайците не са прототип, листнати са на NYSE, в продукция са и продават от 14 месеца по 2к бройки на месец и батерията им НЕ Е по-тежка от тази на Тесла, нищо че колата върви със 120км по-дълго.
        И на представянето Мъск пак САМО обещава за батериите.

        Училището го направи заради сина си, малко е, какво му е особеното, искаше сина му да учи в "по-разчупено" училище.В MIT приемат по заложби, а не като дете на богат родител.
        Само че, ако не бяха познанствата на Мъск със неговите съученици да започнат Paypal заедно, съдбата му май щеше да е друга.
        Едва ли можеш да сравниш базата на MIT и Hаrward със неговото училище от няколко паралелки, а пропуските от евентуалните запознанства със десетките хиляди евентуални успешни съученици го оставям настрана....
        Соларките му в началото бяха скръб, нямаше ли рестрикции за китайски панели в САЩ ?
        Апповете не са ми приоритет, нищо че китайците (и конкуренцията) по дефолт ще си свържат колите скоро със сателитите и 5G, сигурно и аппове имат някакви.
        Поршето Тайкан е друга категория кола и клас със шестцифрена цена, несравнимо.
        Аl & Neuralink са само проекти в развитие, нека да покаже резултати.
        Last edited by hazard; 23.09.2020, 23:09.

        Коментар


        • ...Ти мАни, ами и новата му батерия не става по-малко пожароопасна, нито по-неуязвима, нито по-лесна за замяна...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
            Соларната му фирма се оказа май провал.
            Май или юни? Защото в момента тя е с най-ниска цена на ват а именно 1,49 долара на ват в щатите и има рекордни продажби...


            Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
            Ракетата му е добра, успешна се оказа.
            Меко казано...

            Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
            Колата на едногодишна (от ЮНИ 2019) малка слаба китайска компанийка XPENG изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км), айде това ми обяснете аргументирано.
            И колата и батерията на китайците са по-евтини.
            Можел е да си купи една бройка преди година, да я разглоби на парчета, да види къде бърка все още.
            Чакай сега , ти мислиш че на Тесла и трябва по голям обсег ли? Или не си виждал че рекорда за 1000км в момента е направен с Тесла с 1 зареждане?
            Освен това от колите в продукция Тесла е с най-дългия рейндж и най-нисък разход. Сега не ми се рови, но дори някой си ПРОТОТИП да е направил повече на хартия това не означава нищо.
            Освен това самият Мъск каза че най-лесното нещо е да се сложи 200кв батерия в една кола. Но никой не му трябва такава....

            Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
            А, да, сети се да проектира евтина кола за 25к$, понеже видя, че в ниския клас му дишат във врата като цени.
            Само да не е супер грозна отвън, че клиентите вече са взискателни и ще избягат при конкуренцията.
            Само, че това е грешка, много късно, така даде въздух на конкуренцията да се развива, айде сега да става монополист.
            Едва ли ще прескочи 18% от глобалния пазар на електрички в света, колкото има и другия "монополист" IPhone.
            Много интересно сравнение. Тесла прави евтини коли, и има отворено АПИ. В момента има куп приложения освен Тесла апа с които да си контролираш колата. Нищо не заключва. Аз например ползвам TezLab и съм много доволен.
            Сравнението ти издиша. Айфона заключва вскичко и вдига цените Тесла прави обратното. Не виждам да казваш за Тайкана който е пъти по скъп и няма нито един апп за него.

            Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
            П.П.На цената на новия IMac взимаш 17'' геймърски лаптоп MSI със Ryzen 7,
            Срещу Tesla S получаваш елегантна, голяма Honda CRV Hybrid и няма да занимаваш със кабеляци, зимата ще пали ... или Тойота RAV 4 Hybrid.
            Няма value price в цените му. ..... и акцията му.
            Ама понеже има контракти с военните, финансовия регулатор не му налага наказания за нечестните му практики на борсата.
            Мъск, ако не беше свързал Пейпал със Ибей, първите никога нямаше да са доминиращи сега (както Ундуса на Гейтс).
            Даже от Ибей не дават на хората да ползват друга компания, е така се прави насилствено монополизъм.
            Умен измамник от Южна Африка, знаещ цената си.
            Чел съм за една порнозвезда станала и депутат в Италия, Чочолина май беше.
            Именно на цената на Тайкан взимаш Модел С за теб и Модел 3 за жената и ще ти останат пари... Пак глупаво сравненине.
            Забравяш тунелната компания, неуралинк, open AI, а и частните училища за деца на Мъск където учат децата на едни от най-богатите хора в света. Много хора мислят че е само ракетите и колите, но той всъщност е водещ ум на редица компании за които не си чувал. Всичките правят революционни неща които не са правени досега.
            Last edited by DaveBG; 23.09.2020, 22:28.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
              Какво говориш човече, такива неща дори и аз не очаквах. Всяка дума излизаща от устата на Мъск и хората му беше обявяване на ренесанс в технологиите.
              Тоя да Ви даваше пари, нямаше да го хвалите така.
              Високата цена на Тесла трябва да се запази, както и инвеститорите, които са в компанията да са доволни, затова е било представлението му.
              От десет години е на пазара, има влети толкова огромни пари във всичките му компании, ама още крета с мижава батерийка, а вие ми говорите за революции.
              Нека да видим нагледни резултати първо, вместо да се впечатляваме от думи.
              Соларната му фирма се оказа май провал.
              Ракетата му е добра, успешна се оказа.
              Колата на едногодишна (от ЮНИ 2019) малка слаба китайска компанийка XPENG изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км), айде това ми обяснете аргументирано.
              И колата и батерията на китайците са по-евтини.
              Можел е да си купи една бройка преди година, да я разглоби на парчета, да види къде бърка все още.

              А, да, сети се да проектира евтина кола за 25к$, понеже видя, че в ниския клас му дишат във врата като цени.
              Само да не е супер грозна отвън, че клиентите вече са взискателни и ще избягат при конкуренцията.
              Само, че това е грешка, много късно, така даде въздух на конкуренцията да се развива, айде сега да става монополист.
              Едва ли ще прескочи 18% от глобалния пазар на електрички в света, колкото има и другия "монополист" IPhone.

              П.П.На цената на новия IMac взимаш 17'' геймърски лаптоп MSI със Ryzen 7,
              Срещу Tesla S получаваш елегантна, голяма Honda CRV Hybrid и няма да занимаваш със кабеляци, зимата ще пали ... или Тойота RAV 4 Hybrid.
              Няма value price в цените му. ..... и акцията му.
              Ама понеже има контракти с военните, финансовия регулатор не му налага наказания за нечестните му практики на борсата.
              Мъск, ако не беше свързал Пейпал със Ибей, първите никога нямаше да са доминиращи сега (както Ундуса на Гейтс).
              Даже от Ибей не дават на хората да ползват друга компания, е така се прави насилствено монополизъм.
              Умен измамник от Южна Африка, знаещ цената си.
              Чел съм за една порнозвезда станала и депутат в Италия, Чочолина май беше.

              Last edited by hazard; 23.09.2020, 21:40.

              Коментар


              • Какво говориш човече, такива неща дори и аз не очаквах. Всяка дума излизаща от устата на Мъск и хората му беше обявяване на ренесанс в технологиите.

                Човека действа така сякаш че всяка спецификация, всяка съществуваща технология и процес е грешна и правят всичко от начало с най-добрите инженери на света. Това позволява умопомрачителни оптимизации на процесите не виждани досега...

                Всички най добри инженери в света са отишли в Тесла и СпейсХ... Те не обявиха революция , те обявиха ренесанс в толкова индурстрии че ми се зави свят. Минното дело променят, добиването на материали от рудите, след това извличането на тези материали, след това производството , след това технологиите и накрая крайния резултат е десетки проценти на СТЪПКА по добър... това невероятно!

                Коментар


                • И така, ретроспекцията на представянето от вчера на новите батерии на Тесла.

                  1/ Тесла започват да произвеждат и собствени батерии, за да задоволят търсенето. От 30 гв днес целта е да достигнат 3тв до 2030та година, като половината са за автомобило произвидството, а другата половина за съхранение на енергия. Около 100 пъти увеличение на производството. Целта е да достигнат капацитет от 15-20 милиона автомобила годишно.

                  2/ Подобрения в производството на батерията:
                  - над 50 % увеличение на пробега
                  - над 50% намаление на цената
                  - 69% намаление на капиталовите разходи за производство на батериите
                  Click image for larger version

Name:	TESLA.jpg
Views:	1
Size:	68.8 КБ
ID:	3653778




                  3/ Ниско бюджетен автомобил до 3 години на цена около $25 000

                  4/ Топ лайн модел S с впечатляващи показатели – без конкурент по динамика и цена (LUCID и Porsche)
                  Click image for larger version

Name:	MODEL S.jpg
Views:	1
Size:	22.5 КБ
ID:	3653779



                  Click image for larger version

Name:	SRAVNENIE.jpg
Views:	1
Size:	30.3 КБ
ID:	3653780

                  Click image for larger version

Name:	SRAVNENIE 02.jpg
Views:	1
Size:	28.4 КБ
ID:	3653781


                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                    Наблюдавам акцията на едни китайци XPENG.
                    Имат две коли засега, втората P7 (седан) e по-луксозна от градската им версия, по-скъпа е ,
                    изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км),
                    424HP (Tesla S 504HP),
                    0-100km за 4.3 сек (Tesla S 3.2сек),
                    цена 36к$ (Tesla S 80k$)

                    Колата има фунциите за самопаркиране и следване на предната кола.
                    Данните сочат, че в Китай до 2025 ще бъдат продадени 4.2 мил електрички, спрямо 900к досега.
                    Алибаба и Хиоми са зад компанията финансово.
                    Компанията може да ползва зарядните станции на NIO в страната, тоест веднага имат достъп до 50к точки за зареждане.
                    Почнаха продажби на Р7 през пролетта, продали са 2к бройки за юни, другият им модел е от юни 2019, от него продават по 3к на месец.
                    IPO на компанията беше преди 3 седмици, цената сега е около 18$
                    Пазара в Китай на електрички е убийствено труден, не мисля че ще е конкурент на Тесла, интересувам се от спекулация на акцията и.
                    Има някъкъв риск, защото има съдебен спор със Тесла, че XPENG са копирали софтуера на автопилота им.
                    Друг риск е премахването на китайските компании от NYSE на 31.12.2021 ...ако Тръмп е още там и удържи обещанието си де.
                    Компания правеща качествени коли, загубите намаляват със всеки месец.
                    Кой знае, може със голям хеджфонд или голям автопроизводител да направят смесено дружество.

                    *В Китай не са ваксинирани от болестта снобизъм и младите хора парадират със Айфон, Тесла, Найк, Прада, нищо че има догонващи ги местни марки на пазара със доста по-ниски цени.
                    Посочените показатели за рейндж са на хартия и не са сравними с тези на Тесла, най-малкото защото са по различен стандарт. В реални условия Теслите Модел 3 са по-икономични и имат по-голям рейндж. Единственото предимство на P7 (сравняват го с М3, а не със S) е в интериора. Ако си купувач обаче само интериора едва ли ще те мотивира да избереш китайски неналожен производител на сходна с Тесла цена за сметка на ДОКАЗАНИЯ лидер със зарядна мрежа, рейндж, ъпдейти и пр.

                    В сегмента на електромобили има един лидер и това е Тесла. Те са преминали през трудната част по пътя си на развитие, за разлика от всички останали стартъпи. Във всяка индустрия има водещи и догонващи (които рядко успяват да ги стигнат). При всички положения по-успешния подход е да си с лидера. Потребителите не купуват недоказани копирачи без инфраструктура и традиция.

                    Автомобило производството е много труден бизнес и е чудо че Тесла изобщо успяха да пробият. Дали и други ще успеят предстои да видим, но аз бих заложил на тях заради перспективите за растеж в следващите 10 години с 40-50% годишно (батерии, енергийни системи, покриви, солари, споделени пътувания, ...)

                    Ако ползваме Епъл за пример - те отдавна не са иноватор, но въпреки това обират лъвския пай в приходите и цената им е астрономическа в сравнение със всички останали конкуренти. Тесла обаче ще дърпат сегмента поне докато Мъск е начело. След това не знам.

                    Но от друга страна може пък точно XPENG да направят чудо и да детронират Тесла, кой знае
                    Last edited by ED; 22.09.2020, 18:29.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Така е, всички планират да продават електрички, но като паднат някак си магиески цените на батериите. От това което виждаме единствено Тесла работи здраво за да се случи това.

                      Все още няма модел в продажби който да има по-добри комплексни показатели от Тесла. Засега единствено Порше тайкан изкара по-бърз модел с няколко мили-секунди на двойна цена спрямо Тесла S.
                      Наблюдавам акцията на едни китайци XPENG.
                      Имат две коли засега, втората P7 (седан) e по-луксозна от градската им версия, по-скъпа е ,
                      изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км),
                      424HP (Tesla S 504HP),
                      0-100km за 4.3 сек (Tesla S 3.2сек),
                      цена 36к$ (Tesla S 80k$)

                      Колата има фунциите за самопаркиране и следване на предната кола.
                      Данните сочат, че в Китай до 2025 ще бъдат продадени 4.2 мил електрички, спрямо 900к досега.
                      Алибаба и Хиоми са зад компанията финансово.
                      Компанията може да ползва зарядните станции на NIO в страната, тоест веднага имат достъп до 50к точки за зареждане.
                      Почнаха продажби на Р7 през пролетта, продали са 2к бройки за юни, другият им модел е от юни 2019, от него продават по 3к на месец.
                      IPO на компанията беше преди 3 седмици, цената сега е около 18$
                      Пазара в Китай на електрички е убийствено труден, не мисля че ще е конкурент на Тесла, интересувам се от спекулация на акцията и.
                      Има някъкъв риск, защото има съдебен спор със Тесла, че XPENG са копирали софтуера на автопилота им.
                      Друг риск е премахването на китайските компании от NYSE на 31.12.2021 ...ако Тръмп е още там и удържи обещанието си де.
                      Компания правеща качествени коли, загубите намаляват със всеки месец.
                      Кой знае, може със голям хеджфонд или голям автопроизводител да направят смесено дружество.

                      *В Китай не са ваксинирани от болестта снобизъм и младите хора парадират със Айфон, Тесла, Найк, Прада, нищо че има догонващи ги местни марки на пазара със доста по-ниски цени.
                      Last edited by hazard; 22.09.2020, 18:12.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Дейви, новите коли които рекламирате тук дали могат да готвят и да правят свирки- ето това би било революция, иначе ламарина седалка и гуми- все ще ме закара до където искам. Не сме мръднали от времето на каруците, нооооооооооо сегашното шумно го обявавате за революция. Най вероятно за теб и алекса и айфона са революция, ама да ти кажа че не са- просто еволюция
                        Няма нужда нищо да рекламираме. Тесла няма нужда от реклама. Всеки който има дори една мозъчна клетка го разбира.

                        Ето едно много точно мнение на заклет възрастен инвеститор което много точно ще ти разясни защо е така:
                        https://www.youtube.com/watch?v=Qy4SdjQr7PM

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Така е, всички планират да продават електрички, но като паднат някак си магиески цените на батериите. От това което виждаме единствено Тесла работи здраво за да се случи това.

                          Все още няма модел в продажби който да има по-добри комплексни показатели от Тесла. Засега единствено Порше тайкан изкара по-бърз модел с няколко мили-секунди на двойна цена спрямо Тесла S.

                          За масовия потребител като стане дума за електричка първата му асоциация е Тесла, след това са всички останали. Целта на Мъск е да измести ДВГ автомобилите с електрически. За да стане факт цената на електричките трябва да се изравни което вече е факт в горния сегмент. Остават масовите модели от мид и лоу сегмента, но и това ще стане факт до година-две с темповете, с които се развиват. Практически за останалите марки ще е много трудно да се конкурират с Тесла ценово и технически.

                          Подозирам, че Тесла ще ускорят подмяната като лицензират батерии и задвижване (и автопилот в един момент) и започнат да ги продават на другите брандове.

                          На дизелите е изпята песента, а бензиновите ще станат непродавами заради високите разходи за експлоатация и поддръжка. Според общоприетите прогнози от 2025та елетричките ще се изравнят ценово с ДВГ и в ниските сегменти, но Тесла ще съкрати перида с 1-2 години.

                          Отделни области в икономиката ще изчезнат и ще се появат други, както се е случвало преди, както ще се случва и в бъдеще.
                          „Магическото” спадане на цените на батериите предстои, т.к.вече се осъществяват сериозни стъпки в тази насока и от Вашия покорен слуга. Смея да твърдя, поне половината от текущите им проблеми, не само са решими, ами са и решени.
                          Иначе, относно изпетите песни, не бих бързал. Ще се използват и ДВГ...
                          ...все по-рядко.
                          Last edited by Pyramid; 22.09.2020, 17:29.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Коя логика - Тесла е стартъп и още не може да избута на печалба - вече 12 години ли станаха? Лапат пари от държавата за еко-квоти и лъжат потребителите. В електрото в момента лидер е Нисан - Лийфа е най-продаваната до момента. Инак електро има отпреди повече от 100 години в производство (отпреди ДВГ и да се намеси Форд с конвейера), експериментите са дори още по-стари.
                            Няма нищо вярно, но трябва да си отвориш очите, за да го видиш. Тесла реализира грос маржин около 20% от всеки произведен автомобил. Ако искаха да са на печалба щяха да го направят още 2013-14 година.

                            Целта обаче е друга - елетрическите автомобили да изместят ДВГ. За да се случи това трябва пазарен дял и лидерска позиция, които могат да се постигнат само с много и агресивни инвестиции в заводи, технология, софтуер, зарядна мрежа каквато вече имат! Тесла е на печалба в 4 поредни тримесечия (една цяла година) въпреки пандемията, инвестициите в заводите в Китай, Германия и Тексас, така че не останаха вече малоумни аргументи!

                            Я провери колко продадени Нисана лийф има в света и ги сравни с продадените Тесли и пак говори кой е лидер

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                              VW планира над 12 готови модела електрички през следващата година, другите също следват тренда здраво.
                              Масовия потребител си купува колата за да го закара със сигурност и комфорт от т.А до т.Б, а не дали ускорява под 3 сек за 100 км или ще се надбягва по скоростно лимитираните пътища, 120 до 200 HP са супер достатъчни, нали и 2/3 от населението живее във градска среда (със трафик).
                              Трябва да се видят всички аспекти на промяната към електрички.
                              Дизелите със Евро 6 и Бензиновите със катализаторите покриват и последните строги екологични изисквания.
                              Иначе със Електричките, отделни области на икономиката и работни места ще изчезнат.
                              Гледам Амазон щел да строи нови 1000 склада в САЩ, ами късмет на малките търговски бизнеси там, добре че системата му за доставки куца по принцип в Европа и засега е слабо представен.
                              Така е, всички планират да продават електрички, но като паднат някак си магиески цените на батериите. От това което виждаме единствено Тесла работи здраво за да се случи това.

                              Все още няма модел в продажби който да има по-добри комплексни показатели от Тесла. Засега единствено Порше тайкан изкара по-бърз модел с няколко мили-секунди на двойна цена спрямо Тесла S.

                              За масовия потребител като стане дума за електричка първата му асоциация е Тесла, след това са всички останали. Целта на Мъск е да измести ДВГ автомобилите с електрически. За да стане факт цената на електричките трябва да се изравни което вече е факт в горния сегмент. Остават масовите модели от мид и лоу сегмента, но и това ще стане факт до година-две с темповете, с които се развиват. Практически за останалите марки ще е много трудно да се конкурират с Тесла ценово и технически.

                              Подозирам, че Тесла ще ускорят подмяната като лицензират батерии и задвижване (и автопилот в един момент) и започнат да ги продават на другите брандове.

                              На дизелите е изпята песента, а бензиновите ще станат непродавами заради високите разходи за експлоатация и поддръжка. Според общоприетите прогнози от 2025та елетричките ще се изравнят ценово с ДВГ и в ниските сегменти, но Тесла ще съкрати перида с 1-2 години.

                              Отделни области в икономиката ще изчезнат и ще се появат други, както се е случвало преди, както ще се случва и в бъдеще.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


                                Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


                                Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.
                                ID 3 го рекламират от 3 години. Продажбите обаче започнаха едва това лято, защото не можеха да пуснат софтуера повече от година. Това което виждате с VW, Рено или други новенички марки му викат “Pent UP demand” (натрупано търсене). Като минат първите бройки продажбите спадат.

                                Търсене за по-ниския клас - градски коли ще има (VW ID & Зоуи), но Тесла още не е стъпила в тази ниша. Като се включат и там няма да остане хляб за конкуренцията.

                                Единствено в най-високия клас ще има място за Порше, LUCID може и други марки, където ще залагат на ултра лукс, който да компенсира техническите недостатъци спрямо теслите.

                                Втората част дето плямпаш глупости за търсенето на в US нещо си се поубъркАл. Дела на Тесла е над 80%. Продават всичко което произведат. Времето от производство до доставка е към 18 дни за Тесла спрямо 60-80 средно за индустрията.
                                Last edited by ED; 22.09.2020, 14:54.

                                Коментар

                                Working...
                                X