IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Tesla Just Changed Everything
    Мъск промотира блестящата идея на собствениците на коли, да зареждат през деня евтин (или безплатен) индустриален ток, там където работят, и после, привечер, да го продават на Електрото, за по-висока цена, баси и кокошкарската работа.
    Ама тоя явно си мисли, че притежателите на Тесла събират купони и пазаруват в Лидл, за по-икономично.

    Където има плантации от соларки, те директно си го продават на Енергото, не им трябват батериите му.
    Сега, ако някоя фирма има само десетина панела да захранва склада си, си струва да се запази неизползваната дневна енергия за утрешната консумация.
    Кога Мъскчо ще вгради соларни панелки на покривите на EV-та, както Тойота експериментира, е друг въпрос.
    Друг плюс е взаимнозаменяемоста на батерията му за други марки EV.
    Не знам за света на домашните акумулиращи системи, но вече има такива на пазара със излизането на соларките.
    Last edited by hazard; 26.10.2020, 22:18.

    Коментар


    • Deйви, с какви гуми е твоята кола- какъв размер и цолаж

      Коментар


      • "Около 20 камиона ме задминаха на магистралата" - шофьор на Тесла.

        Коментар


        • Постовете ми са много кратки- по няколко реда, останалото е клипчето. Клипчетата са правени от грип- това е предаване по телевизията обикновено около 6-6,30 вечерта започва- тестват се всякакви коли, както електрически, така и голфове, може би и каруца са тествали- не знам. Така както пишете ми е ясно че никой не е гледал нито едно от двете клипчета. И докато едното за дизела е от 2017 година лятото, всъщност едва ли са се променили технологиите коренно, то другото е съвсем ново и актуално- от зимата на 2020. Преди следващите обвинения изгледайте първото клипче края- около 2-4 минути преди края гледайте, за второто ще трябва да гледате цялото тъй като са дадени данните след всяко изпитание- дадено е всичко- колко е цената, колко е обещания пробег и колко е реалния и загубата в %. Който иска да гледа, който иска да не гледа- това е реалността, в която живеем- за различните автомобили загубата е различна, като най-голяма е мисля че беше при реното

          Относно първото клипче- ами дизеловият автомобил беше по добър- снимаха през 430км непрекъснато, накрая- електрокара караше с 30км и му свиреха всички, а дизелака имаше накрая около 3 литра гориво. Кой както иска да интерпретира двата клипа, за мен са си реални и показват реалното състояние на нещата към момента

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Tesla Just Changed Everything


            О МАЙ ГАД, настина ли промени ЕВРИТИНГ!? Това е толкова много!

            Коментар


            • Tesla Just Changed Everything



              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
                Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
                И двете и двете, те тия работи вървят ръка за ръка

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
                  Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
                  Те туй е смещното - до 2020та единствената причина някой да се на-теслари беше рейнджа, само че сега има и други марки вече на пазаря с подобен рейндж и десетилетия повече опит в автомобилостроенето - вече не става само с общи приказки и обещания

                  ПП; за тия с 10-20км дневно има от поне 30 години електрически модели и от Рено, и от Пежо, и от Фолксваген. Туй че не го знаете е друга тема.
                  Last edited by redcretin; 26.10.2020, 12:00.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    При нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола
                    Тя на картинка в Интернет не губи и 1% бре

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                      Потресаващо е. Тези коли дори не са бета-версия още. И за какво, за лъжливи, фалшиви "природоопазващи" цели.
                      Потресаващо е да, това е "конкуренцията" която идва да "убие" Тесла, обясни го това на Кретин... той каза че с Тесла е свършено когато дойдат другите.
                      Това са комплаянс колици които са само за замазване на положението. Почти всички сегашни автопроизводители ще фалират. Мисля че VW може би ще се запази но повечето други са аут.

                      Колкото до природните цели , все пак дори с такава кола си по добре от фосилите. Изчислявано е и е смятано и коментирано, няма смисъл пак да почваме тая тема.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        При нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола
                        Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
                        Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Хайде и още нещо
                          Diesel oder Elektro - was ist sparsamer? | GRIP


                          https://www.youtube.com/watch?v=ekjbLquP9Cc-- кой караше кона- май тя беше най зле

                          Да не говорим за пробега- нафолксвагена 100км надолу- трябва някой да е луд за да си купи такава кола

                          Препоръчвам този клип да се закачи на всяка страница на тази тема най-отгоре и да не се помръдва страницата преди потребителя да изгледа клипа
                          С партенките е така. Ако караш Тесла, сметката е друга. От 310 мили по каталог рейнджа пада на 275 (-11%). Да кажем че падне с 20% при под 10 градуса. Model 3 "Real World" Winter Range

                          От 500-550 км ще караш 400км прз зимата. Едни и същи глупости повтарящ до втръсване. Миналата зима същата песен пееше. А от тогава Тесла на няколко пъти увеличиха рейнджа и в момента е с над 10% по-голям.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                            Чел съм им заявките, ама това е 0.002% от населението там.
                            Сигурно, тия дето пият белина, бъркат в контакти и се самоубиват неволно с оръжие са повече, парите не миришат, търговията да върви, лумпени да търсиш там.
                            А и резервацията означава блокирани едни $1000, не се знае с тая криза колко ще се откажат или по други причини.
                            Такъв дизайн ще направи всеки слаб студент I курс в университета.

                            П.П.
                            Taя кола беше обявена на 21.11.19, значи навярно половината от заявените не са знаели какъв проблем ще се окаже Ковида.
                            Ама все пак 600 милиона безплатен кредит за година - две, не е за изпускане, така беше и със Тесла 3.
                            Pyramid, прежали $12 и си купи автобиграфията на тоя хитрец дето прави пари от въздуха, гаранция няма да седиш гладен, препоръка е.
                            - Че то и сега не седя гладен, как ти хрумна

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Хайде и още нещо
                              Diesel oder Elektro - was ist sparsamer? | GRIP


                              https://www.youtube.com/watch?v=ekjbLquP9Cc-- кой караше кона- май тя беше най зле

                              Да не говорим за пробега- нафолксвагена 100км надолу- трябва някой да е луд за да си купи такава кола

                              Препоръчвам този клип да се закачи на всяка страница на тази тема най-отгоре и да не се помръдва страницата преди потребителя да изгледа клипа
                              Потресаващо е. Тези коли дори не са бета-версия още. И за какво, за лъжливи, фалшиви "природоопазващи" цели.

                              Коментар


                              • При нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола

                                Коментар

                                Working...
                                X