IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


  • bota156
    Junior Member 07.12.2020, 23:17
    Проблеми за евтините батерии на Tesla
    Този тип батерии са предназначени за произвежданите в Китай Model 3, като обещаваха добър пробег - 468 км по цикъла NEDC, или повече отколкото със съпоставим литиево-йонен пакет. Оказа се, обаче, че новият тип клетки има сериозен проблем.
    Китайски уебсайт публикува информация за собственик на Model 3, чиито пробег от регулярните 420 километра паднал до едва 241 при по-студено време. Според медията, основната причина за това е, че американският производител не е тествал автомобилите си с LFP батерии достатъчно време, а вместо това е предпочел да разчита на данните, събирани от потребителите, за да развива и подобрява акумулаторите.
    Докато тестването на най-новите батерии 2170 NMC на Tesla e отнело 23 месеца, LFP са били пуснати на пазара едва след 12 месеца, твърди напуснал служител на фирмата. От компанията CATL потвърдиха, че им е отнело само 9 месеца между обявяването на Model 3 с тези акумулатори и началото на доставките.
    Извън по-ниския пробег, новите батерии имат и още един проблем. Потвърден е поне един случай на деградация на клетките, след като клиент от Шангахй забелязал, че неговата Tesla Model 3 се оказала с по-малък капацитет едва 2 седмици след покупката. Първоначално, собственикът на електромобила имал пробег от 412 км след зареждане, но скоро той станал 353. При посещение на сервизен център на марката било установено, че при пълно зареждане, капацитетът на батериите е 46,2 kWh, вместо 55, както трябвало да бъде.

    В публикация в китайската социална мрежа Weibo, след намаляването на цените на Model 3, от Tesla съветвали собствениците да зареждат напълно батериите на колите си поне веднъж седмично и дори винаги да ги пълнят на 100%. Според специалисти, обаче, това можело да повреди акумулаторите, тъй като, както и при хората, "преяждането съкращава жизнения цикъл".
    Важно е да се отбележи, че проблемът не засяга само китайските клиенти на Tesla. Продаваните от тази есен и в Европа Model 3 са същите, произведени в Шанхай. Като се има предвид, че най-силният пазар на електромобили е в най-студените европейски държави, като Норвегия, Финландия и Швеция, може и на нашия континент да се заговори за подобни неприятности.

    фалита неумолимо идва .
    Абе тия от шанхай как минават стотици хиляди километри за 2 седмици че им деградират ВЕЧНИТЕ батерии

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      Пак ли трябва да постваме същите линкове?
      Ей, тая, новата генерация не вдява бре или само тролиш тука, ай да ми обесниш !
      Една баба с Алцхаймер, пак ще измине пътя до магазина, може да отнеме минути, часове, дни, нали вре ?
      Имам едно телефонче от 2010, още работи, батерията държи две минути, въпроса е че още работи, нали и за това оня е извадил тоя шиб.н патент, не е много умен маркетинг, ама хваща дикиш за купувачите на Tройката .
      Как се променя задържането на енергия във старите и новите батерии по години и по мили ?
      Ако не знаеш отговора, не ми губи времето.
      Last edited by hazard; 01.01.2021, 15:40.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Дейви, къде видя "патента" И КОГА УСПЯХА ДА НАПРАВЯТ въпросните тестове? Знаеш ли, че, В ПАТЕНТ, НЕ СЕ ДОРИ ВПИСВАТ ЕФЕКТИ? Някой, като ви каже нещо, в което искате да вярвате, и забравяте въпроса с нужното за тези "тестове" ВРЕМЕ. Като вземаш скъпи решения, е редно да си трезвен и на хладен акъл. Успокой топката.
        Пак ли трябва да постваме същите линкове?

        Ето патента:
        https://electrek.co/2020/04/24/tesla...-mile-battery/

        Ето рисърча и тестовете:
        https://electrek.co/2020/10/18/tesla...-million-miles

        Забележи че става дума за 2 и 3 милиона мили но да не изпадаме в подробности нали...


        А гледам че и човека от Рено се появи...

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	31.6 КБ
ID:	3695957

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение




          Абе ти глупав ли си или да? Въпроса е риторичен. Колко пъти трябва да ти се обяснява че батерията на Тесла издържа милион и половина мили по патент само а на тестове показва и повече? Търси линковете пускани са няколко пъти. Има научни статии и интервюта с изобретателите. Зареждането им също отнема 20-40мин което пиш пауза. Тези батерии се влагат СЕГА в продаваните коли.
          Ако говориш за тия хибриди (малолитражки сапунерки за по 6 бона най евтините и икономични на света) дето всички тук се оказа че "карате" само и само да се окаже че са почти на нивото на икономичността на Тесла, на тях батериите им издържат 5-8г наистина, но говорим за истинска електрическа кола - има само една такава засега! Познай марката
          Естествено както твоят сайдкик червения крети каза "КОНКУРЕНЦИЯТА ИДВА", но досега не е дошла и пускат само комплаянс колици - те са същата мода -5-8г и край. От там ли идва объркването ти?
          Според мен тримцата шваби тука сте заминали на една тумба като гастербайтери и понеже знаете че скоро немската автоидустрия ще умре и ще трябва да ви натирят обратно и да започнете от нулата (или от същото място където сте били и преди за даминете , тоест без промяна) и затова хейтите.
          Всеки който прочете няколко от постовете ви веднага може да разбере че КАЗВАТЕ че ЕВтата са лоши коли, но за ЩАСТИЕ това са неща които всеки може да провери в нета и както се видя елементарно да опровергае. Естествено има и тук там някоя друга фалшива новина която се прокрадва през простолюдието но то винаги е било и най бедната част от обществото ...


          И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
          Дейви, къде видя "патента" И КОГА УСПЯХА ДА НАПРАВЯТ въпросните тестове? Знаеш ли, че, В ПАТЕНТ, НЕ СЕ ДОРИ ВПИСВАТ ЕФЕКТИ? Някой, като ви каже нещо, в което искате да вярвате, и забравяте въпроса с нужното за тези "тестове" ВРЕМЕ. Като вземаш скъпи решения, е редно да си трезвен и на хладен акъл. Успокой топката.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
            ..........



            И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
            Кой "онзи" търсиш?

            Онзи, който пусна тук инфо и снимка на стартъпа НИО - ли търсиш?

            Онзи, който ти каза, че акцията на НИО се купува на 2.5 $ - ли търсиш?

            Е, ако говориш за същият "онзи" - мога да ти кажа от негово име, че акцията на НИО сега е на 48 $.

            .....................

            Можеш да НИ кажеш колко е изгодно да купуваш акции над 250 $ - и как си "пълниш" нагоре - аз ти вярвам!

            Добре би било, ако пълнеШЕ при 2.5 $ !!!

            От "онзи" да го знаеш!

            ..................

            На всички - честита Новата 2021 година!

            Най-важно е да сме здрави и след това МНОГО да внимаваме с "инвестициите"!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник
              Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              До момента никой не е казал електрокара е лоша кола. Проблемът е батерията. Ако живея на село бих си купил електрокар и бих си сложил панели . Бих си карал с удоволстъвие електричката на 5-10км до работа и обратно и след това бих я зареждал с още по голямо удоволствие. Но аз живея в град, най близката бензиностанция е на 300м, най близката зарядна станция е около 10км- тази която аз знам, сигурно има и по близо. Живея на 3 етаж и не мога да спирам под прозореца си. А и не искам да кибича по няколко часа на зарядното. Просто няма какво толкова да купя. Ако е за 5-10 минути- да става, ще чакам. Но зареждането на който и да е електрокар не става за 5 минути, а за 5 часа

              Абе ти глупав ли си или да? Въпроса е риторичен. Колко пъти трябва да ти се обяснява че батерията на Тесла издържа милион и половина мили по патент само а на тестове показва и повече? Търси линковете пускани са няколко пъти. Има научни статии и интервюта с изобретателите. Зареждането им също отнема 20-40мин което пиш пауза. Тези батерии се влагат СЕГА в продаваните коли.
              Ако говориш за тия хибриди (малолитражки сапунерки за по 6 бона най евтините и икономични на света) дето всички тук се оказа че "карате" само и само да се окаже че са почти на нивото на икономичността на Тесла, на тях батериите им издържат 5-8г наистина, но говорим за истинска електрическа кола - има само една такава засега! Познай марката
              Естествено както твоят сайдкик червения крети каза "КОНКУРЕНЦИЯТА ИДВА", но досега не е дошла и пускат само комплаянс колици - те са същата мода -5-8г и край. От там ли идва объркването ти?
              Според мен тримцата шваби тука сте заминали на една тумба като гастербайтери и понеже знаете че скоро немската автоидустрия ще умре и ще трябва да ви натирят обратно и да започнете от нулата (или от същото място където сте били и преди за даминете , тоест без промяна) и затова хейтите.
              Всеки който прочете няколко от постовете ви веднага може да разбере че КАЗВАТЕ че ЕВтата са лоши коли, но за ЩАСТИЕ това са неща които всеки може да провери в нета и както се видя елементарно да опровергае. Естествено има и тук там някоя друга фалшива новина която се прокрадва през простолюдието но то винаги е било и най бедната част от обществото ...


              И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
              Last edited by DaveBG; 01.01.2021, 12:04.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение

                Що, ти имаш ли електрически автомобил? В Горна Оряховица колко електрически автомобила има?
                Микро си бил на акъл, Микро и ще си останеш. От не е ТВОЯ посрана работа имам или не но, ето, отговарям ти:
                -
                Засега, не ме удовлетворява автономността и зарядната инфраструктура. Затуй, не бързам.
                ...Колкото си разбрал.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Аха. Сам съм си отговорил, значи? Микро. Толкоз помни.
                  Що, ти имаш ли електрически автомобил? В Горна Оряховица колко електрически автомобила има?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

                    Червен кретеин, колата ми е с карбоново купе и шаси, не с някви псевдо лепенки има и малко алуминии около батериите, 8 години е международната гранцията, че батерята и няма да деградира и да си изгуби повече повече от 30% от първоначалния капацитет за този период, живота и е десетилетия 800к км, така че дерзай и си мечтай
                    Сега е момента да попитам 1:8 ли е мащаба... че си фантазьор няма нужда да се гадае Както и че нямаш опит с електрички. Събирай за нова батерия, пък после ще смениш ника и пак тука.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение
                      Мен ли, че аз не пиша в тази тема, щото нямам електрически автомобил
                      Аха. Сам съм си отговорил, значи? Микро. Толкоз помни. А сега, виж отново, как се казва темата. Не те питат имаш ли, са как ще влияят на пазарите. Ето, например, в гаражите, ще е хубаво да има някаква версия на зарядно...
                      ...Ама дали ТОВА ще им качи цената? Хайде де, нали си гаражен спекулант, спекулирай.
                      Last edited by Pyramid; 01.01.2021, 08:27.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Човекът те будалка бре.
                        Мен ли, че аз не пиша в тази тема, щото нямам електрически автомобил

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение
                          Я, ти си бил скрит повишител, а в темата за имотите се правиш на понижител, раздвоението на личността как се нарича?
                          Човекът те будалка бре.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                            [ATTACH=CONFIG]n3695756[/ATTACH]






                            , гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
                            След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
                            Я, ти си бил скрит повишител, а в темата за имотите се правиш на понижител, раздвоението на личността как се нарича?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Е като се променят, тогава ще си купя. За сега съм хвърлил око на един хюндай теракан 2,9 дизел за да мога да джиткам наляво надясно, че фиестата стана на 154000
                              Хюндай таракан. Колко приятно гали ухото.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                                [ATTACH=CONFIG]n3695867[/ATTACH]




                                Практичните англичани какво са измислили, не че Матеев спореше, че е било невъзможно, нямало такъв ампераж по колоната

                                02.05.2019

                                1076 нови жилищни точки за зареждане на EV са инсталирани в Лондон като част от схемата Go Ultra Low City (GULCS).
                                Точките могат да зареждат EV с 3-7 киловата на час, като 1056 са инсталирани на лампи на жилищни улици и 26 са свободно стоящи.
                                Смята се, че столицата ще се нуждае от значително подобрение на наличните точки за зареждане, за да се погрижи за очакваното увеличение на усвояването на електромобили през следващите години.
                                Използването на съществуващи колони с лампи се счита за по-ефективен начин за увеличаване на покритието на точките за зареждане в столицата, тъй като инсталацията е по-бърза от инсталирането на нова, самостоятелна точка.


                                П.П.Кабела на Рено Зое струва 200Е, малко е рисковано да се оставя така през ноща, по принцип
                                Пе нощта, светят лампите. През деня, ще им светят кабелите (маслото), по избор.
                                Иначе, браво на ингилизите, сетиха се.

                                Коментар

                                Working...
                                X