IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

    Показвам, че единствено във Европейската Норвегия, Теслата се е изкачила нависоко до второ място за 2020 година със 7770 бройки, спрямо Ауди трон - 9227.

    By the way, „Инвестирахме общо 1,50 милиарда долара в биткойни по тази политика ... Освен това очакваме да започнем да приемаме биткойни като форма на плащане за нашите продукти в близко бъдеще.“
    Мъскчо се опитва и това конче да яхне.
    Toва хазартно типче, явно е закъсало за мангизи, че иска да трейдва убитиякойн, белким си плати водата във Берлин.

    А в Китай,
    Четири китайски регулаторни органи се срещнаха с Tesla и призовават компанията да "работи в съответствие с китайския закон"
    Звучи, че напрежението между Тесла и Китай може да се увеличава ...
    ИЗЛИШЕН Е ТАМ.
    Показваш това което аз исках да покажеш. Умело поставен от мен капан на който ти се хвана. Това е единствената пермутация при която Тесла не е на първо място а на незавидното второ и то с малко. Това във връка че безумния каза преди няколко мнения че не четял моите линкове (щото не му е изгодно нали). Затова поставих този капан и очаквах някой от хейтърите да се хване и да докаже дова за което говорим. Поздравления!

    Дотук добре, прочел си моя линк и безспорно се видя че Тесла не е на шесто място нито е с 37 бройки. Както и да го гледаш е лидер.

    Сега обаче едно въпросче закачка за теб , щото сега ако не отговориш на него трябва да те причислим към клуба на пълните с етрони (гугъл транслейт etron от френски за който не схваща майтапа). Та въпроса закачка за теб е (че има и друго което е написано по долу но за него ще те бъзна по натам) , като прочете моя линк прочете ли все пак и линка на (не)фалшивата новина на бозо? Щото там никъде не се споменават тия 37 бройки. Даже тия от сайта все пак пазят някаква линия като не цитират цифри а само косвено я броят на далечното шесто... В смисъл това е измислено число което изглежда теб не ти пречи. Интересно интересно.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение


      И пак да повторим (че има доста хора на които трябва да се повтаря), Тесла няма завод в Европа, и всички коли се внасят с огромни допълнителни мита, разходи за транспорт по кораби и други солени такси.
      Онуй недоразумение в Холандия какво е, царевичак? Тислътъ като завод скоро ще я национализират в Китай, вече ги подготвиха.

      Коментар


      • https://www.ams.bg/content/ilan-mask...estvoto-034810
        05.02.2021 10:45

        Шефът на Tesla Илън Мъск предупреди клиентите да не купуват един от автомобилите на неговата компания , когато е в ранните етапи на производството, защото може да е по-склонен към проблеми с контрола на качеството.

        Говорейки откровено пред консултанта по инженерни превозни средства Санди Мънро , който пусна публикации през 2018 г., когато критикува качеството на изработка на Tesla, Мъск каза: „Когато хората ме питат:„ Кога да купя Tesla? “, Казвам, че трябва или да го купите в началото или когато производството достигне стабилно състояние.
        ..............................

        През последните години публичният имидж на Tesla беше засегнат от проблеми с качеството на изработката, като клиентите използват социални медии и други публични форуми, за да сигнализират за проблеми, включително различни широчина пролуките на панелите и навлизането на вода.
        Мъск се обърна към някои от притесненията, обяснявайки, че ускоряването на производството, за да отговори на търсенето, подчертава възникващите проблеми: „Подобрихме разликата си и качеството на боята към края на миналата година - дори през декември. Успяхме да се съсредоточим върху това и го подобрихме до голяма степен. "

        Той каза, че един конкретен проблем е, че на боята не се дава достатъчно време да изсъхне, когато линията работи бързо, което означава, че автомобилите, построени през тези периоди, са по-склонни да имат проблеми. Мънро отбеляза, че неговият собствен Tesla Model 3 от 2021 г. има по-лошо покритие в сравнение с екземпляр от подобна възраст.

        ..........................

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

          Показвам, че единствено във Европейската Норвегия, Теслата се е изкачила нависоко до второ място за 2020 година със 7770 бройки, спрямо Ауди трон - 9227.

          By the way, „Инвестирахме общо 1,50 милиарда долара в биткойни по тази политика ... Освен това очакваме да започнем да приемаме биткойни като форма на плащане за нашите продукти в близко бъдеще.“
          Мъскчо се опитва и това конче да яхне.
          Toва хазартно типче, явно е закъсало за мангизи, че иска да трейдва убитиякойн, белким си плати водата във Берлин.

          А в Китай,
          Четири китайски регулаторни органи се срещнаха с Tesla и призовават компанията да "работи в съответствие с китайския закон"
          Звучи, че напрежението между Тесла и Китай може да се увеличава ...
          ИЗЛИШЕН Е ТАМ.

          В Китай има Регулатор. В Европа (Германия) - също.

          Първоначалната еуфория и либералният регулатор в Щатите - му дадоха увереност, че нещата се случват леко с манипулация на всяко правителство.

          Очевидно, почва да буксува, защото конкуренцията се оказа силна и опитна в производството. Не се занимават с борсови игри, а гонят бройката с качество!

          Къде му е качеството на Мъск?

          Самият той признава, че го няма! И "съветва" купувачите да купували в началото и след известен период от производството! Ега ти директното признание!

          Е, в такъв случай - къде да вкара онова, което кешира?...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            И какво показваш точно? Нали затова съм дал линка. Не шесто място ли е или е с 34 бройки. Както и да го гледаш е лидер. Само баламите не го виждат това.

            "6. Tesla Model 3 /37 продажби/"
            Това за колко години го преброи и как излиза от тия числа които ги има в линка който съм дал?
            Показвам, че единствено във Европейската Норвегия, Теслата се е изкачила нависоко до второ място за 2020 година със 7770 бройки, спрямо Ауди трон - 9227.

            By the way, „Инвестирахме общо 1,50 милиарда долара в биткойни по тази политика ... Освен това очакваме да започнем да приемаме биткойни като форма на плащане за нашите продукти в близко бъдеще.“
            Мъскчо се опитва и това конче да яхне.
            Toва хазартно типче, явно е закъсало за мангизи, че иска да трейдва убитиякойн, белким си плати водата във Берлин.

            А в Китай,
            Четири китайски регулаторни органи се срещнаха с Tesla и призовават компанията да "работи в съответствие с китайския закон"
            Звучи, че напрежението между Тесла и Китай може да се увеличава ...
            ИЗЛИШЕН Е ТАМ.
            Last edited by hazard; 08.02.2021, 23:02.

            Коментар


            • Остана да уточним, дали над 9 000 000 броя на Тойота за 2020 и още толкова - за Фолксваген - са повече или по- малко от половин милион на Тесла?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Все пак не отговори, кой от базовите модели ще ти дадат? Този, на който вратите му не се затварят плътно, или онзи, на който воланът му остава в ръцете ти..., а може би тоя, на който окачването му се разглобява?

                Ако някой успее да събере 10 души, които да поръчат кола през неговата връзка (персоналния линк), то той получава възможността да си купи Tesla Model X с екстри на цената на базов модел. Първият човек (във всеки от трите региона: Европа, Америка и Азия и страните близо до Тихия океан), достигнал 10 реферали (последователи), получава Tesla Model X напълно безплатно.
                Веча са ми го дали. Ето за този ми линк ли говориш? (пускал съм го и преди)
                https://ts.la/georgi87429

                Ето и ти да спечелиш от мен някой друг безплатен километър зареждане, понеже си ми приятел нали. Да ме запомниш с добро!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Пак ли от същия сайт даваш "достоверни" данни бе? Ти си съвсем шемет станал както те определят и други (без твоите сайдкикове естествено).

                  ................................


                  Засили световното производство, но не даваш милионите бройки на останалите автопроизводители, нали?

                  Тия дни ще ти ги дам, за да видиш къде се намират електромобилите на Тесла, съпоставено с автомобилите - произведени в света.

                  ...........................................

                  Все пак не отговори, кой от базовите модели ще ти дадат? Този, на който вратите му не се затварят плътно, или онзи, на който воланът му остава в ръцете ти..., а може би тоя, на който окачването му се разглобява?

                  Ако някой успее да събере 10 души, които да поръчат кола през неговата връзка (персоналния линк), то той получава възможността да си купи Tesla Model X с екстри на цената на базов модел. Първият човек (във всеки от трите региона: Европа, Америка и Азия и страните близо до Тихия океан), достигнал 10 реферали (последователи), получава Tesla Model X напълно безплатно.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Щом не вярваш на сайта-партньор на Инвестор - очевидно се съмняваш и в сайта /и форума/ в който пишеш тук?

                    Направи си твой сайт и не влизай тук. Можеш независимо /от някъде си/ да си събереш последователи и да ги убеждаваш и облъчваш, за да си получиш бонуса. Как не ти е дошло на ум все още? Елементарно е, нали?
                    Не е ясно кой на кого плаща. В България никой не плаща за реклама на ЕВта. Банерите са само от другите марки. Това щом не ти е ясно няма как да ти стане и ясно защо световно известни сайтове случайто си противоречат по данни с това което ти си изнамерил от малък нашенски сайт.
                    В смисъл ако не вярваш потърси и в гугъл тия данни са широко достъпни няма нужда да ги видиш само от едно място където ти е най-удобно. Абе ти да нямаш някакви умствени увреждания че трябва такива неща да ти обяснявам?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Пак ли от същия сайт даваш "достоверни" данни бе? Ти си съвсем шемет станал както те определят и други (без твоите сайдкикове естествено).

                      Ето ти малко истински данни:




                      https://ev-sales.blogspot.com/2020/1...mber-2020.html

                      Ето го и от друг сайт:
                      https://electrek.co/2020/10/30/tesla...-sales-change/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                        Хммм дали да вярвам на сайт който нито е дал линк от къде са взети данните нито нищо и досега от него ти самият си дал поне 5 фалшиви новини, или да вярвам на сайта който не само че е дал изходните данни и от къде са взети ами и с това се занимава? .............

                        Щом не вярваш на сайта-партньор на Инвестор - очевидно се съмняваш и в сайта /и форума/ в който пишеш тук?

                        Направи си твой сайт и не влизай тук. Можеш независимо /от някъде си/ да си събереш последователи и да ги убеждаваш и облъчваш, за да си получиш бонуса. Как не ти е дошло на ум все още? Елементарно е, нали?



                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                          Пробвай пак, ама със други номерца.
                          Ето от твоя сайт, ама съм показал YTD (за последните 12 месеца, от 5 Яну 2020 досега)
                          • Tesla Model 3 - 4,232 (7,770 YTD)
                          • Volkswagen ID.3 - 2,303 (7,754 YTD)
                          • Volvo XC40 Recharge - 772*
                          • Nissan LEAF - 692 (5,221)
                          • Polestar 2 - 670 (2,831 YTD)
                          • Audi e-tron - 454 (9,227 YTD)
                          • Mercedes-Benz EQC - 426 (3,614 YTD)
                          • Hyundai Kona Electric - up to 367* (around 5,000 YTD)
                          • MG ZS EV - 358 (3,720 YTD)
                          • BMW i3 - 240 (2,714 YTD)
                          • Renault ZOE - 114 (2,346 YTD)
                          • Volkswagen e-Golf - up to 71* (around 5,000 YTD)
                          И какво показваш точно? Нали затова съм дал линка. Не шесто място ли е или е с 34 бройки. Както и да го гледаш е лидер. Само баламите не го виждат това.

                          "6. Tesla Model 3 /37 продажби/"

                          Това за колко години го преброи и как излиза от тия числа които ги има в линка който съм дал?

                          EDIT:
                          Ето дадох и в световен мащаб 2 мнения нагоре, в отговор на безумния. И на теб ще ти свърши работа. Там разликата е 3 пъти. Ама сега нямат заводи. Всички тия Тесли идват от една палатка във Фримот. Китай е готов, скоро и Европа и Тексас почват да бълват.
                          Пиши сега с колко водите че догодина мани мани...
                          Last edited by DaveBG; 08.02.2021, 22:50.

                          Коментар


                          • Разбрах смисълът на това, някои хора тук да защитават фалшиви данни. Надявам се информацията в Уикипедия да е достоверна...



                            https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D0%B4% D0%B5%D0%BB_X



                            Първоначално Tesla Motors (от 1 януари 2017 г. – Tesla Inc.) планират доставките да започнат в началото на 2014 г. Въпреки това, през февруари 2013 г. компанията обявява, че продажбите са отложени да започнат към края на 2014 г. Целта на компанията е да достигнат 20 000 произведени Tesla Model S през 2013 г. През ноември същата година Tesla Motors съобщава, че очаква масовите поръчки на Tesla Model X да започнат през второто четиримесечие на 2015 г. Година по-късно, Tesla отново отлагат доставките за третото четиримесечие на следващата година – 2015 г. В крайна сметка, клиентите започват да получават колите си от 20 септември 2015 г. Проблеми със задните врати и охлаждането на моторите, когато е закачено ремарке, са сред причините за забавяне на доставките.

                            През 2016 г. Tesla съдят доставчика си Hoerbiger за произвеждане на некачествени врати. Твърди се, че страдат от изтичане на масло и прегряване. На 29 юли 2015 г. Tesla Motors представят новата си програма за „реферали“ (препоръки). Тя трае до 31 октомври 2015 г. и в нея могат да се включат всички, които притежават Tesla автомобил. Ако някой успее да събере 10 души, които да поръчат кола през неговата връзка (персоналния линк), то той получава възможността да си купи Tesla Model X с екстри на цената на базов модел. Първият човек (във всеки от трите региона: Европа, Америка и Азия и страните близо до Тихия океан), достигнал 10 реферали (последователи), получава Tesla Model X напълно безплатно.

                            На 23 юли 2016 г. Tesla представят своя Model X 60D (60 kWh батерия, два мотора – един отпред и един отзад), който има базова цена $74 000 преди таксите, сравнен с първоначалния, който е с цена $80 000. Този нов модел може да набере от 0 до ~100 km/h за 6 s, с максимална скорост 209 km/h. Батерията може да бъде увеличена софтуерно до 75 kWh. През август 2016 г. е представен и последният модел P100D (P за производителност, 100 kWh, два мотора). Той достига от 0 до ~ 100 km/h за 2,9 s и може да измине над 450 km с едно зареждане. Месец по-късно Tesla прекратяват продажбите на версията 60D и заменят пружинното окачване с въздушно, покачвайки цената до $85 000.

                            На 11 април 2016 г. Tesla доброволно призовава собствениците на 2700 Model X да върнат автомобилите си поради съображения за сигурност. По време на тестовете за катастрофа се открива, че облегалките на третия ред се откачат и сгъват върху втория ред. Tesla Motors посъветвали собствениците да не ползват третия ред, по възможност, докато проблемът бъде отстранен.

                            Понякога ястребовите врати не се отваряли или затваряли докрай или не се заключвали, когато са затворени. Прозорците от време на време не се отваряли или затваряли напълно. Tesla Motors поправят тези проблеми в рамките на няколко софтуерни обновления и оплаквания от този тип не са били засичани с версия 8.0 на софтуера. Tesla Motors били съдени, че са представили колата и са започнали да я произвеждат преди тя да е напълно готова да поеме по света. Към октомври 2016 г. проблемите са намалени с 92%.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Хммм дали да вярвам на сайт който нито е дал линк от къде са взети данните нито нищо и досега от него ти самият си дал поне 5 фалшиви новини, или да вярвам на сайта който не само че е дал изходните данни и от къде са взети ами и с това се занимава? (а и не е единственият сайт който дава тези данни нали) Въпроси въпроси... но всеки да вярва на което иска де.
                              https://insideevs.com/news/464304/no...december-2020/

                              Пак ти казвам, щом си толкова сигурен то очевидно Тесла потъва, пусни една шорт опция и при тази планина която е Тесла сега, като рухне (според твоите данни) ще станеш милионер за нула време! Хахахаха.
                              Само отбелязвам че за миналата година тия като тебе загубихте (или с други думи дадохте на мен) 38 МИЛИАРДА ДОЛАРА.
                              Казват, че добрия инвеститор променя мнението си според фактите (или промяната им). При шемета няма такива изгледи. Заинатил се е и каквито и факти да види няма да мръдне на йота

                              Това разбира се е лузърската стратегия, но вски да си носи кръста.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Norway: Massive EV Sales Record In December, Tesla Model 3 Beats VW ID.3

                                1. Tesla Model 3 - 4,232
                                2. Volkswagen ID.3 - 2,303
                                3.
                                4.
                                5.
                                6. Audi e-tron - 454

                                а шестият /Audi e-tron/ - 454 продажби??? опссс, как така САМО 400 лайна (етрони) в Норвегия??? Ми - скъпо, ве брато! .

                                https://insideevs.com/news/464304/no...december-2020/
                                Пробвай пак, ама със други номерца.
                                Ето от твоя сайт, ама съм показал YTD (за последните 12 месеца, от 5 Яну 2020 досега)
                                • Tesla Model 3 - 4,232 (7,770 YTD)
                                • Volkswagen ID.3 - 2,303 (7,754 YTD)
                                • Volvo XC40 Recharge - 772*
                                • Nissan LEAF - 692 (5,221)
                                • Polestar 2 - 670 (2,831 YTD)
                                • Audi e-tron - 454 (9,227 YTD)
                                • Mercedes-Benz EQC - 426 (3,614 YTD)
                                • Hyundai Kona Electric - up to 367* (around 5,000 YTD)
                                • MG ZS EV - 358 (3,720 YTD)
                                • BMW i3 - 240 (2,714 YTD)
                                • Renault ZOE - 114 (2,346 YTD)
                                • Volkswagen e-Golf - up to 71* (around 5,000 YTD)
                                Last edited by hazard; 08.02.2021, 22:13.

                                Коментар

                                Working...
                                X