IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
    Тесла е лидер в EV революцията и обърна най-закостенелия сектор за рекордно време. Какво повече искаш и щекаш като кокошка вече няколко месеца? Казах ти го и преди казвам ти го и сега, ако си толкова сигурен че е балон пусни шорт или пут. Заложи пари. Аз заложих и продължавам да залагам лонг. Да видим накрая кой ще спечели.
    Неолибералите започнаха тая политика за "зелена" енергия, не че са се замислили за бъдещето на планетата.
    Можеха да премахнат старите коли и да дотират новите EURO 6 дизелови коли и по-добри катализатори на бензиновите.
    Иначе, Китай, Индия и САЩ не са подписали Парижкото Споразумение, извън Европа печките на дърва и въглища си работят свободно.
    Ама не, избраха да строят безплатни зареждащи станции на Тесла (нелоялна конкуренция), изкупуването на квотите за СО2 и правителствените дотации за електрички (които в началото бяха само на Тесла).
    Отделно африканчето се облажи от лесно финансиране и от военните контракти за Спейс Х, като задължението му е да предава следяща информация от спътниците и от колите му.
    Да не би създателя на Туитер да е вундеркинд ? Или 0лиг0фреНа Гейтс. открил Уиндоус от гаража си ?
    Не, това са послушковци, които имат и задължение да представят данни на няколко правителствени служби.
    Та, така се отвори пътя на Мъска, така и на Грета Тунберг.
    Нещо му се мръщят вече в Китай на Елона, използваха го да му откраднат де що има тайни, време е да си ходи, имат си техни локални компании да развиват.
    Дълбоката държава решава кой, дали и колко ще е лидер някъде.
    Last edited by распутин; 29.12.2020, 20:11.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

      Има сервизи в които ще направят пукнатината да изчезне срещу стотина евро.
      Аз карам японски хибрид от осем години, не е Приус, супер доволен, колата е на десет години, гони 230 000 км, никакъв проблем да изкара още доста години.
      Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
      Предполагам тази втора батерийка е издала багажа, понеже разхода ми от 6л/100 отиде на 8л/100, но няма да я сменям, цената е под 1000 лв за тази батерия,но вече не карам толкова много и може би ще я продавам колата.
      Пак ще си купя хибрид, евентуално Тойота/Лексус джип, никакви електрички или коли от стария тип.
      Аз имам доста лошо мнение за хибридите. За мен са безсмислена концепция. По-добре да си вземеш чисто ДВГ от хибрид. За мен те съществуват, само за заблуа на хората, хем да си мислят, че карат нещо по специално, хем да си плащат за гориво и повече части.
      Най-големите предимства на електромобила ги нямаш с хибрида, особено с тези които са REX а неплъгин. Нямаш безплатна или много евтина енергия на която да се движиш, нямаш облекчения като за електромобил, пак трябва да сменяш масла, филтри, рмъци и тъпотии. За сметка на това имаш двойно по сложна систеам за задвижване с повече неща за чупене и разваляне, по-висок разход на гориво от ДВГзащото возиш и батерия и електромотор, но пък имаш нисъл рейндж на ток. В твоя случай като и батерията ти е сдала багажа, просто ди караш по-тежко ДВГ и плащаш гориво за да возиш разни железа в багажника. Е такива работи.
      FinancialMarkets.Zone

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Тесла е лидер в EV революцията и обърна най-закостенелия сектор за рекордно време. Какво повече искаш и щекаш като кокошка вече няколко месеца? Казах ти го и преди казвам ти го и сега, ако си толкова сигурен че е балон пусни шорт или пут. Заложи пари. Аз заложих и продължавам да залагам лонг. Да видим накрая кой ще спечели.
        Лидера, дето не може да изкара пари Остави, ама напушеняка и останалите "бизнеси" ги жули по същия тертип - докато има балъци, ще има итарикати. Секторът си върви, ЕВтата са нищожна бройка все още - и традиционните компании вече подминаха тесларите и в ЕВ просто щото могат да произвеждат автомобили, а не играчки. Преглътни го, наливаш в балон - а като се пукне, ще смениш ника във форума, сефте

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Ма баш де, Теслата 17 години все започват и все ЩЕ, още ги чакаме Точно участник в пирамида си - дето оцелява благодарение на парите на новите балъци само
          Тесла е лидер в EV революцията и обърна най-закостенелия сектор за рекордно време. Какво повече искаш и щекаш като кокошка вече няколко месеца? Казах ти го и преди казвам ти го и сега, ако си толкова сигурен че е балон пусни шорт или пут. Заложи пари. Аз заложих и продължавам да залагам лонг. Да видим накрая кой ще спечели.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            +1, от една година съм с Тесла и това е най-добрата кола според мен (и не само мен). Почти всичките ми приятели след като ги повозих с мене си продадоха колите, като някои току що си бяха взели чисто нови такива, но като отидохме на няколко почивки и ги взех с нашата кола и видяха за какво става дума веднага си продадоха ДВГ-тата и си взеха и те ЕВ-та или са се зарекли следващата им кола да е Тесла.

            Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
            Ма баш де, Теслата 17 години все започват и все ЩЕ, още ги чакаме Точно участник в пирамида си - дето оцелява благодарение на парите на новите балъци само

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника
              Може - прави. Какво те притеснява?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                То не подържаш, ама ето преди 4 седмици едно камъче ми пукна леко предното стъкло, все нещо друго може да изскочи. Така или иначе, не е нормално най-скъпо оценената автомобилна компания да няма сервиз и дилършип в държават ти, че и в околните. Да има 4 модела най евтиния от които струва колкото висок клас автомобил от повечето други марки и т.н.
                Има сервизи в които ще направят пукнатината да изчезне срещу стотина евро.
                Аз карам японски хибрид от осем години, не е Приус, супер доволен, колата е на десет години, гони 230 000 км, никакъв проблем да изкара още доста години.
                Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
                Предполагам тази втора батерийка е издала багажа, понеже разхода ми от 6л/100 отиде на 8л/100, но няма да я сменям, цената е под 1000 лв за тази батерия,но вече не карам толкова много и може би ще я продавам колата.
                Пак ще си купя хибрид, евентуално Тойота/Лексус джип, никакви електрички или коли от стария тип.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника
                  То не подържаш, ама ето преди 4 седмици едно камъче ми пукна леко предното стъкло, все нещо друго може да изскочи. Така или иначе, не е нормално най-скъпо оценената автомобилна компания да няма сервиз и дилършип в държават ти, че и в околните. Да има 4 модела най евтиния от които струва колкото висок клас автомобил от повечето други марки и т.н.
                  Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 16:14.
                  FinancialMarkets.Zone

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                    Хванал си доста добро движение, спор няма.
                    Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
                    Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
                      Хванал си доста добро движение, спор няма.
                      Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
                      Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 14:56.
                      FinancialMarkets.Zone

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                        Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
                        Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.

                        П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
                        +1, от една година съм с Тесла и това е най-добрата кола според мен (и не само мен). Почти всичките ми приятели след като ги повозих с мене си продадоха колите, като някои току що си бяха взели чисто нови такива, но като отидохме на няколко почивки и ги взех с нашата кола и видяха за какво става дума веднага си продадоха ДВГ-тата и си взеха и те ЕВ-та или са се зарекли следващата им кола да е Тесла.

                        Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.

                        Коментар


                        • Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
                          Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.

                          П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
                          Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 10:26.
                          FinancialMarkets.Zone

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Предлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред
                            Ами недей тогава. Страдай.
                            ...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.
                              Предлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                                Абе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?

                                Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.

                                И така още 10-20 години до де си избие загубите.
                                Майтапчия, къде 20 години, тя 17 вече е на твърд минус - къде по 450 млн годишно Напушения не го интересува да излиза на печалба, нали балъците с акции му снесоха на него бонусите, ся да го духат под вода

                                Коментар

                                Working...
                                X