Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПазарите срещат купувачи и продавачи, да разменят пари за продукт (и обратно). Когато един продукт е твърде скъп, поради разни (технически, технологични, суровинни, с рециклирането, със целеобразността и т.н) проблеми, страдат всичкиѝ Едните купуват малко или почти нищо, другите продават толкова или по-малко (като извадят разходите за маркетинг и т.н.), печалба - АКО СЕ ФОРМИРА ...
...И тук, идват многоклетъчните. Преди около месец, в нета се просмука, как един юнак, си взел „Тесла” само за $5k (или някъде там): Някаква, била 99%ОК и само -с изтекла гаранция и сринат капацтет. Рискувал, взел я за ок.3,5 k, дал я на някакви свои познати, „оперирали” я, имало само 1 (ЕДИН!) сдухан елемент, сменили го за $1,5k и -готово, най-евтината Тесла. Изцяло работоспособна, с пълен обхват.
...тук някъде, е Пробивът, за който съм информиран от първа ръка, от силно мой човек. Затова, правим пауза и този път, аз питам за техническите и пазарни детайли:
Last edited by RUBLA; 03.01.2021, 11:54.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Пазарите срещат купувачи и продавачи, да разменят пари за продукт (и обратно). Когато един продукт е твърде скъп, поради разни (технически, технологични, суровинни, с рециклирането, със целеобразността и т.н) проблеми, страдат всичкиѝ Едните купуват малко или почти нищо, другите продават толкова или по-малко (като извадят разходите за маркетинг и т.н.), печалба - АКО СЕ ФОРМИРА ...
...И тук, идват многоклетъчните. Преди около месец, в нета се просмука, как един юнак, си взел „Тесла” само за $5k (или някъде там): Някаква, била 99%ОК и само -с изтекла гаранция и сринат капацтет. Рискувал, взел я за ок.3,5 k, дал я на някакви свои познати, „оперирали” я, имало само 1 (ЕДИН!) сдухан елемент, сменили го за $1,5k и -готово, най-евтината Тесла. Изцяло работоспособна, с пълен обхват.
...тук някъде, е Пробивът, за който съм информиран от първа ръка, от силно мой човек. Затова, правим пауза и този път, аз питам за техническите и пазарни детайли:
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение. (сигурно тука ще го продавам за 100к лв)
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеОбаче има един немец, първия дето мина 1 млн км с теслата и то с модел S - 3 батерии, 2 мотора дотук смяна, Ето ти сверка с реалността, дето я бъркаш с желанията си
И Бьорн беше сменил една батерия на няколко стотин хиляди в гаранция на първата му Тесла и до там, за друг случай чувал ли си? 2 значими случая от вече колко милиони коли продадени...
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеИ спри да бъркаш пробег с години. Каквито сте ошмулени скариди, за 8 години я направите 50 хил пробег я не, ще биете рекордите по ранна смърт на батерийка. Те не мрат като се ползват, мрат като стоят и се саморазреждат до нула...
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеако изобщо имаш кола разбира се хахахахахаLast edited by DaveBG; 01.01.2021, 18:48.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение[B]
Делът на чистите EV автомобили в Европа в момента е малко над 5 процента. Тук става дума за продажбите на чисто нови коли, а не за общия брой електромобили към общия брой автомобили като цяло.
Я сподели 2025та според теб колко дизелчета/бензинки ще се продават и колко EV-та?
На въпроса може да се отозват и останалите гении
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеСамо 5% от механиците могат да ремонтират електрически коли
Споко, става дума за наглосаксия, за бг сигурно и 1% нямат такъв сертификат
Е, що с чак такива заобикалки?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Абе пич, какви ремонти бе, за нова кола няма къде да минат на годишно обслужване в БГНай-близко за теслите примерно е Унгария хахахаха!
Аааааааааа сега се сетих защо дейви кара стара кола- за да не се налага да ходи до унгарияLast edited by v_tin; 01.01.2021, 16:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеСамо 5% от механиците могат да ремонтират електрически коли
Споко, става дума за наглосаксия, за бг сигурно и 1% нямат такъв сертификатНай-близко за теслите примерно е Унгария хахахаха!
Коментар
-
Само 5% от механиците могат да ремонтират електрически коли
Споко, става дума за наглосаксия, за бг сигурно и 1% нямат такъв сертификат
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Абе ти глупав ли си или да? Въпроса е риторичен. Колко пъти трябва да ти се обяснява че батерията на Тесла издържа милион и половина мили по патент само а на тестове показва и повече? Търси линковете пускани са няколко пъти. Има научни статии и интервюта с изобретателите. Зареждането им също отнема 20-40мин което пиш пауза. Тези батерии се влагат СЕГА в продаваните коли.
Ако говориш за тия хибриди (малолитражки сапунерки за по 6 бона най евтините и икономични на света) дето всички тук се оказа че "карате" само и само да се окаже че са почти на нивото на икономичността на Тесла, на тях батериите им издържат 5-8г наистина, но говорим за истинска електрическа кола - има само една такава засега! Познай марката
Естествено както твоят сайдкик червения крети каза "КОНКУРЕНЦИЯТА ИДВА", но досега не е дошла и пускат само комплаянс колици - те са същата мода -5-8г и край. От там ли идва объркването ти?
Според мен тримцата шваби тука сте заминали на една тумба като гастербайтери и понеже знаете че скоро немската автоидустрия ще умре и ще трябва да ви натирят обратно и да започнете от нулата (или от същото място където сте били и преди за даминете , тоест без промяна) и затова хейтите.
Всеки който прочете няколко от постовете ви веднага може да разбере че КАЗВАТЕ че ЕВтата са лоши коли, но за ЩАСТИЕ това са неща които всеки може да провери в нета и както се видя елементарно да опровергае. Естествено има и тук там някоя друга фалшива новина която се прокрадва през простолюдието но то винаги е било и най бедната част от обществото ...
И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!Гърчавата 3-ка няма да се справи и наполовина...
И спри да бъркаш пробег с години. Каквито сте ошмулени скариди, за 8 години я направите 50 хил пробег я не, ще биете рекордите по ранна смърт на батерийка. Те не мрат като се ползват, мрат като стоят и се саморазреждат до нула...
Ся швабците не сме гастари, щото живеем в швабия - идват чат пат такива като теб да берат ягоди, точно вие сте гастаритеИ после с някой кошник на старо - обратно в Булгаристан. В швабия обаче има избор на електрички, че и цените са с по 9000 евро под българските ПОНЕ, а познай защо
Та в тоя ред на мисли ако бяха толкова добри, щяхме да си купим и да хвалим, само че още са в периода на експерименти на гърба на такива бунаци като теб, ако изобщо имаш кола разбира се хахахахаха
Коментар
-
Пазарът на електромобили в Европа продължава да ръсте с огромно темпо. През месец ноември на континента са продадени 83 512 изцяло електрически превозни средства, което е ръст с над 180 процента спрямо ноември 2019 г.
Най-добре продаваният електромобил през изминалия месец в Европа е Renault ZOE със своите 9953 доставки. Следва го Volkswagen ID.3 с 8496 доставки, а на трето място се нарежда Hyundai Kona EV с 5375 реализации. На четвърто място се нарежда Tesla Model 3.
Делът на чистите EV автомобили в Европа в момента е малко над 5 процента. Тук става дума за продажбите на чисто нови коли, а не за общия брой електромобили към общия брой автомобили като цяло.
Почти на същото равнище са и продажбите на плъг-ин хибриди. През ноември от този тип задвижване са реализирани 82 743 продажби на континента. Съотношението на чистите електрически автомобили към PHEV в момента е 53 към 47 процента.
Ето и кои са най-продаваните електрически и плъг-ин хибридни коли в Европа за ноември 2020 г.:
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Пак ли трябва да постваме същите линкове?
Ето патента:
https://electrek.co/2020/04/24/tesla...-mile-battery/
Ето рисърча и тестовете:
https://electrek.co/2020/10/18/tesla...-million-miles
Забележи че става дума за 2 и 3 милиона мили но да не изпадаме в подробности нали...
А гледам че и човека от Рено се появи...
[ATTACH=CONFIG]n3695957[/ATTACH]
Коментар
-
↵Да, човекът с Рено и НИО се появи.
Нямам интерес да пиша в темата, защото всичко интересно съм написал
........................
Позицията на Рено беше класическо движение на акция. Повтарям - последователността:
1. Рено се търгува около 90 $ за акция
2. Тръгва срив поради разобличаване на шефа - Карлос Гон
3. Акцията пада около 17-18 $ /1 бр.
4. За броени месеци след срива акцията на Рено нараства до 36 $ за брой.
Дали и кога "ЩЕ" - всеки решава!
. ....,.........
Втори пример: акцията на стартъпа НИО нараства за по- малко от година 20 пъти (от 2.3-2.4 $ за акция - до 48 $ за акция СЕГА.
.................
Въпрос: КОГА акцията на Тесла "ЩЕ" нарасне 20 пъти?
Дали и кога ЩЕ : всеки решава!
..................
Ако не вдяваш, трудно ще ми е да ти обясня, какъв е начинът да се използва скандалът с Карлос Гон и кризата, довела до спад в акциите на Рено, Нисан и Мицубиши, след което - за броени месеци инвеститорите удвоиха вложенията си.
Но ти си "пълни" от акциите на Тесла, за да
"усредняваш" цената...Ще се наиграеш... (Т.е. - на жаргон: много ще спечелиш!)
Повторих неща, които вече съм казвал...
Коментар
Коментар