Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
По неговите приказки бяха че не се сменя, сменяли се само гуми и чистачки. Но да махнем с ръка и да си кажем че сме преподали урок на младото поколение
А бе дейви, ти ли беше писал че караш тесла, ей да знаеш че маслото се сменя на 15000км, всъщност може би колата ти да има датчик който мери омасляващата способност на маслото, хвърляй му от време на време по едно око. Сина ми сменя масло на около 10- 11 000км- горе долу тогава пада на около 10-12% тази способност. ИИИИИИИИ ще не ще сменя
Коментар
-
Tesla изтри за ден повече от общата капитализация на GM и Ford
След изненадващото си невключване в индекса S&P 500 във вторник американският пионер на пазара на електрически превозни средства Tesla Inc изтри около 80 млрд. долара от пазарната си стойност, сума, която минава общата стойност на General Motors Co и Ford Motor Co.
Акциите на Tesla отбелязаха най-високия си срив за един ден за всички времена и засилиха по-широката разпродажба на технологични акции, които доминираха при възстановяването на Wall Street от катастрофата, предизвикана от коронавируса по-рано тази година.
https://www.investor.bg/analizi/447/...i-ford-311655/
===============================================
Най - големия балон в автомобилостроенето !!!
Last edited by Асо Пика; 09.09.2020, 09:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Лагерите са капсуловани и вътре си има всичко. Аз за това попитах за масло което да сложа на колата си- представи си само- аз за моята плащам около 400 евро на 15000км- за теб не ми се мисли, слагаш 5литра такова масло и край с обслужването- няма да плащаш на механици и за масла- кеф
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
А то за маслото няма нужда да се чете зада се разбере, че трябва да се сменя. Просто трябва да се кара по-дълго време и по някоето време ще разбере, че е трябвало да го е сменил.
А бе дейви, ти ли беше писал че караш тесла, ей да знаеш че маслото се сменя на 15000км, всъщност може би колата ти да има датчик който мери омасляващата способност на маслото, хвърляй му от време на време по едно око. Сина ми сменя масло на около 10- 11 000км- горе долу тогава пада на около 10-12% тази способност. ИИИИИИИИ ще не ще сменяLast edited by v_tin; 09.09.2020, 00:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Тоест при всички случай се сменя масло/ наистина как не ми дойде на ума да пусна субтитрите/ . Е ще кажем че момчето дейв е младо, не е дочело инструкцията и ще отминем
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеАми при мен вървят субтитри на английски. Всъщност на първия клип от 4 минута нататък показват как се сменя маслото на редуктора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеВ упътването на Тесла пише че не се сменят масла и няма обслужвания освен смяна на чистачки и разменяне на гуми... (естествено ти няма как да знаеш)
Има Тесли на по милион километри и нищо не е сменяно по тази част. Освен това в лабораторията на Тесла двигателя и този редуктор са навъртяли на стенд при постоняно натоварване милион мили и изглеждат като нови.
- Мъск вече е трети по-богатсво (73 млрд), естествено със спекулата на борсата, звездните/соларните проекти и военните договори, дреме му за коментарите за Тесла, вече.
В Тубата има един изминал 1 милион км със Тесла Модел 3, друг изминал 720к
Във видеото на v_tin се казва, че маслото за редуктора струва .... 7 паунда литъра .... ама хората плащат за сервизно обслужване 500.Last edited by hazard; 09.09.2020, 00:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=meJp2lj_NnM- okolo четвъртата минута какво е това масло- извинявам се не мога да чуя добре момичето,на лаптопа не се чува добре. И в края отново говори за някакво масло
Хайде още едно https://www.youtube.com/watch?v=qIaPcpUBPoo Tesla Model S P85 Drive Unit Fluid Service
Last edited by Бързоходко; 09.09.2020, 00:04.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=meJp2lj_NnM- okolo четвъртата минута какво е това масло- извинявам се не мога да чуя добре момичето,на лаптопа не се чува добре. И в края отново говори за някакво масло
Хайде още едно https://www.youtube.com/watch?v=qIaPcpUBPoo Tesla Model S P85 Drive Unit Fluid Service
Last edited by v_tin; 08.09.2020, 23:30.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Лагерите не са релевантни в случея. При тях действа преобладаващо сила на триене. Сачмите или цилиндрите са закалени при специален режим -"циментиране". Проблем са зъбните колела При тях освен сила на триене има и сили на натиск на опън и т.н. ударни натоварвания при ускорявания, ако се появи и малак луфт нещата тръгват от зле към по-зле. При износването се отделят стружките за които вече бе споменато. Според мен ТЕСЛА пързалят публиката с лафа за двигател милионик пък кой каквото иска да разбира под това.
Има и още нещо касаещо очаквания експоненциален ръст на произвдство. всички тези детайли ще се оутсорснат към знайни и незнайни дестинации и качеството ще се срине. ефект наблюдаван многократно досега..
Така че от страна на двигателя ще стане, няма как да издържи според мен скоростна кутия и масла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеАз не съм специалист по механика и по износване на триещи се части, но мога да задам един въпрос:
Как се правят лагери, които да издържат по 20-30 години работа (непрекъснато въртене) без да се сменят?
Има и още нещо касаещо очаквания експоненциален ръст на произвдство. Всички тези детайли ще се оутсорснат към знайни и незнайни дестинации и качеството ще се срине. ефект наблюдаван многократно досега..Last edited by Бързоходко; 08.09.2020, 23:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Лагерите са капсуловани и вътре си има всичко. Аз за това попитах за масло което да сложа на колата си- представи си само- аз за моята плащам около 400 евро на 15000км- за теб не ми се мисли, слагаш 5литра такова масло и край с обслужването- няма да плащаш на механици и за масла- кефНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Би ли ни казал какви са използуваните от тесла масла че да издържат по 1000000км. Искам за моята кола да купя такова
1.Правят се при постоянно въртене. Установен режим, без спиране, време за окисление, ударни натоварвания, цикли студено-топло, конденз, и т.н. (в реалността, да не проникнеж влага, е трудно).
2.Поради горното, много бърже се навъртат милите, маслата нямат времето НОРМАЛНО да остареят. А износването, става основно при променливите режими.
3.Отделно, на тенд, не е реално обкръжението на семерините, постъпването на абразивни частици и т.н.
4.Трансмисионните масла, са проектирани да работят в често ударни натоварвания и близо до заваряване на металните контактни повърхности...и имаме не точно истинско поведение и т.н.
Все едно, човек, живял в тежки условия, вкл.лоши семейни, работни, влага, плесени и т.н.да му сравняваш здравето с това на англ.кралица илибоше някой, потомствен аристократ без грижи и болки.Last edited by Pyramid; 08.09.2020, 23:08.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеАз не съм специалист по механика и по износване на триещи се части, но мога да задам един въпрос:
Как се правят лагери, които да издържат по 20-30 години работа (непрекъснато въртене) без да се сменят?
Явно си има начин, има си масла, както и специална обработка на повърхнстите на триещите се части, щото да издържат много дълго време. Повредата на стар лагер на някоя машина в промишленоста е по-скоро изключение, отколкото нормална ситуация. Виждал съм машини на по 30-40 години, валовете на които денонощно се въртят, и никога не са им сменяни оригиналните лагери.
Също и за транспортните средства - има TIR-ове, които карат по 2 милиона километра, и на които никога не е сменян дори и един от оригиналните лагери.
Коментар
Коментар