IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo с бг регистрация


    Matt Leistner преди 3 седмици

    Thats it!? Just one Race with a sleeping Porsche driver!?



    32



    Cars with Pilot Tseno




    преди 3 седмици


    Matt Leistner hey Matt, that’s all we could film. I do apologise, however the cars belong to a specific owner I can’t decide how much he want to race. Also the Tesla took very long time to cool down between the starts, which led to even more time losses. Hopefully you understand. Cheers!

    Този модел не е най-бързия на Тесла. Да не говорим за разликата в цената: Теслата е 100, а Поршето 200 хил евро.

    Преднината от стотна от секундата при тайкана струва 100 евро. Който има възможност и мерак няма лошо нека ги дава

    Ето това вече е по-обективно сравнение, т.к са ползвали за сравнение най-бързата към момента модификация на Тесла S.
    В половината от опитите Поршето е по-бързо, а в другата половина Теслата.




    (интересната част е след 12:20)

    Коментар


    • https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo с бг регистрация



      Matt Leistner преди 3 седмици

      Thats it!? Just one Race with a sleeping Porsche driver!?



      32








      Cars with Pilot Tseno







      преди 3 седмици


      Matt Leistner hey Matt, that’s all we could film. I do apologise, however the cars belong to a specific owner I can’t decide how much he want to race. Also the Tesla took very long time to cool down between the starts, which led to even more time losses. Hopefully you understand. Cheers!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Не те знам какво и как зареждаш ама аз преди два дни се прибрах в Бг и на една бензиностанцич се засякохме с една тесла. Заедно влязохме на зарядка- аз заредих и дръпнах колата встрани, ядохме сладолед, гумите гледах, шматкахме се малко човека остана да зарежда
        Тествах един път зарядното в Пловдив - бързо зарежда но не ми се е налагало повече. Всяка сутрин колата ми е напълно заредена.
        Човека на чарджера най-вероятно е ходил и до тоалетна и след още 5-10 мин след тебе е тръгнал какво толкова? Ако си с деца 20те минути зареждане ще ти се видят малко.
        Last edited by DaveBG; 14.06.2020, 11:15.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Писал съм 2 страници по назад колко е яко с регена понеже не си изтриваш накладките. Има 2 режима може напълно да спира с регена може и само .
          Не те знам какво и как зареждаш ама аз преди два дни се прибрах в Бг и на една бензиностанцич се засякохме с една тесла. Заедно влязохме на зарядка- аз заредих и дръпнах колата встрани, ядохме сладолед, гумите гледах, шматкахме се малко човека остана да зарежда

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

            Това напълно охарактеризира теб и "вълшебната" тръбичка
            Нима? За другиго говорим.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Лично преживяно: Когато е да се наложи, конкретният човек, и на бялото черно казва, и на черното-бяло. И не му пука, че фактите са други.
              Това напълно охарактеризира теб и "вълшебната" тръбичка

              Коментар


              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                И с какво им помогна това, че за 1 миля дърпане се зарежда за да мине 1 миля?
                ??? Когато направиш смешен клип в нета се печелят едни пари.

                Този по случайност има милион и двеста хиляди гледания дали не са си избили времето, бензина изгорен за майтапа т.н.?

                Ето го и въпросния клип:
                https://www.youtube.com/watch?v=RaGVoB4Zn-Y

                Даже сега видях че съм го подценил, за 1 обиколка на пистата с дърпане на реген после теслата може да измине 5.6 обиколки от зареденото

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Чакай сега те нарочно теглеха така за да проверят колко зарежда. Иначе естествено че като теглиш за да се изтеглиш пускаш на свободно. Има си и режим за теглене също който освобождава спирането.
                  Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.
                  И с какво им помогна това, че за 1 миля дърпане се зарежда за да мине 1 миля? Че конструкторите не са ли го проверили това, ами някакви профани дърпат колата? Няма ли стендове, където да завъртят гумите и да засекат точно какво се случва? Ама да заснемем клипче и да го пуснем из нета....
                  На всичкото отгоре, ако колата е засилена до някаква скорост и да я поставиш на този режим, при който са я дърпали, тя няма да мине сигурно и 100 метра, а със заредения от това ток ще мине също толкова.
                  Ясно е, че тези електромобили са изключително иновативни и да се върне част от енергията необходима за спирането на автомобила в батерията е прекрасно решение.

                  А иначе дърпането на колата ми напомня за един покоен вече шуменски зевзек, който помолил един да го дърпа от Варна до Шумен, щото колата му се повредила. И човекът го дърпал, обаче като дошли в Шумен, настоял да види каква е повредата. Отворил капака и видял, че колата на зевзека няма двигател. Може да е само виц, ама това ми напомни въпросното дърпане.
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах
                    Лично преживяно: Когато е да се наложи, конкретният човек, и на бялото черно казва, и на черното-бяло. И не му пука, че фактите са други.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

                      Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
                      Чакай сега те нарочно теглеха така за да проверят колко зарежда. Иначе естествено че като теглиш за да се изтеглиш пускаш на свободно. Има си и режим за теглене също който освобождава спирането.
                      Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

                        Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
                        Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                          Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
                          Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

                          Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
                          Last edited by Mateev; 12.06.2020, 17:35.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение


                            Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
                            Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                              Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
                              Явно, един по един ще ги подгонват показателитена батериите: Вече като капацитет - и трайност, ако са близко до оптимума, остават безопасност и цена. Лошото е, че всички тези показатели, са крайно противоречиви един с друг.

                              Коментар


                              • Картината както обикновено струва повече от хиляди думи и безмислени доводи:

                                ЕV vs. Hydrogen vs. ДВГ
                                Click image for larger version

Name:	most-efficient.jpg
Views:	1
Size:	85.5 КБ
ID:	3612736

                                Коментар

                                Working...
                                X