IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Видях колко си "акцентирал". Казваш, че бъркам кораб с автомобил. Това потвърждава факта, че хабер си нямаш...

    Та, кажи все пак, защо постоянно акцентуваш на кпд? Да не би да твърдиш, че това е факторът, който създава въртящият момент, или пък ми казваш, че кпд е фактор, който помага на автомобила за преодоляване на препятствия? Грешиш!

    (затова нямаш база за сравнение, когато тръгнеш да сравняваш кпд, а ти често го правиш и затова ти обръщам внимание, но зная, че не си склонен да научиш нещо, защото науката и практиката "тръгват от теб", т.е. - което вече си научил - до там)...
    С думи прости, щото не искам да те засягам: Матеев спомена автомобил на водород. С единица енергия, ще измине повече път на Ел.тяга, имах предвид. И още, ел.двигателят -да поясня, щото си пропуснал - има по-висок въртящ момент от ДВГ със същата мощност и почти линейна, х-ка момент/обороти, при постоянна мощност. МНОГО ВИСОК ПУСКОВ МОМЕНТ. ЗВЕРСКИ. ДВГ са просто мъниче по ТАЗИ линия.
    ​​​​​​​ Уточнявам: двигател на Ото, т.к.водороден дизел е ... Абе, твърде сложен, предвид огромната скорост на горене на водорода и ред други особености. В съчетание с проблемното, все още, съхраняване на огромно количество водород (дори с пастата, т.к.е с изкл.ниска плътност) ТАЗИ е причината, да спомена именно КПД, а не момента. Повтарям: Автономността, изисква кпд. ДВГ са просто ЗЛЕ по тази линия...
    Разбра ли, Всезнайко?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Отчитам и даже акцентирах, ПРЕДИ ТЕБ но, едно си баба знае, едно си бае... Затуй и не ти се сърдя, толкова можеш.

      Видях колко си "акцентирал". Казваш, че бъркам кораб с автомобил. Това потвърждава факта, че хабер си нямаш...

      Та, кажи все пак, защо постоянно акцентуваш на кпд? Да не би да твърдиш, че това е факторът, който създава въртящият момент, или пък ми казваш, че кпд е фактор, който помага на автомобила за преодоляване на препятствия? Грешиш!

      (затова нямаш база за сравнение, когато тръгнеш да сравняваш кпд, а ти често го правиш и затова ти обръщам внимание, но зная, че не си склонен да научиш нещо, защото науката и практиката "тръгват от теб", т.е. - което вече си научил - до там)...
      ​​​​​​​

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

        Напротив, ти си доста объркан, щом като не отчиташ въртящият момент при автомобилите!

        "Нали се движи там" - това ли си казваш?

        Не предполагах, че си толкова зле.
        Отчитам и даже акцентирах, ПРЕДИ ТЕБ но, едно си баба знае, едно си бае... Затуй и не ти се сърдя, толкова можеш.

        Коментар


        • През 2020 година продажбите на електромобили са нараснали почти с 40%

          https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...BE-355319.html

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            Ами да вземем да си купуваме и самолети да си ходим до имотите в чужбина?
            Самолета не можеш да го караш - там зависиш от пилот

            Има едно правило на трите Ф-та
            Не купувай what you fly, float, and f*ck

            Щото разходите са много големи

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

              Личния автомобил бил отживелица.

              За това хората си купуват по 2-3 автомобила за всеки член от семейството да има за по сигурно.
              Ами да вземем да си купуваме и самолети да си ходим до имотите в чужбина?
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                Да цитирам cool_alyn
                Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..
                Личния автомобил бил отживелица.

                За това хората си купуват по 2-3 автомобила за всеки член от семейството да има за по сигурно.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

                  имал е издънки,НО КАТО ЦЯЛО му се получава на южноафриканеца.В ЕЛЕКТРОНИКАТА Е ПЕТ години пред втория
                  По-скоро - дели с немците второто място.

                  Първи са, разбира се китайчетата.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Ако е вярно (дано да не е) ми се струва, че Е.М. залита в погрешна посока.
                    имал е издънки,НО КАТО ЦЯЛО му се получава на южноафриканеца.В ЕЛЕКТРОНИКАТА Е ПЕТ години пред втория

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Това, с въртящия момент...бъркаш кораб с автомобил. И изцяло, концепцията на едното, на другото, на работните им режими и т.н. Вярвай си там, в каквото желаеш. Продължаваш да ме забавляваш.
                      Напротив, ти си доста объркан, щом като не отчиташ въртящият момент при автомобилите!

                      "Нали се движи там" - това ли си казваш?

                      Не предполагах, че си толкова зле.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                        Другарю "техник"! Разглеждаш нещата прекалено едностранно. Едно електричарче няма необходимите познания.

                        Работата е в кпд, НО И във въртящият момент! Тук СМЕ коментирали (да ти го кажа разбираемо за теб!) И теглителната сила

                        ..................

                        Зная, че поради твоята некомпетентност и едностранно разглеждане на проблема - ще дам възможност на други - още по-некомпетентни да влязат в спора (в твоя "защита")..., но ще опитам да ти дам възможност да се опомниш и да не си така категоричен в доказателствата с едно изречение...

                        Припомни си габарити на съвременни кораби с дължина 150-200 метра и повече..., с главни двигатели, с мощност над 15 000 киловата..., товаровместимост, над 100 000 куб. метра...и други характеристики...

                        Дали (според теб, другарю "техник") - корабособственикът ще се интересува от кпд, ако конструкторът вече е вкарал кпд в ИНТЕРЕСНИТЕ характеристики?

                        ...............

                        Давам тоя ОЧЕБИЕН (и очеизваждащ!) пример, за да си наясно що е то въртящ момент!

                        И - ако си така добър, за да си припомниш и техническата механика, но и физиката (и други науки) - може и да "стоплиш" какво ти казвам за кпд-то (КПД - НЕ Е въртящ момент!)
                        Това, с въртящия момент...бъркаш кораб с автомобил. И изцяло, концепцията на едното, на другото, на работните им режими и т.н. Вярвай си там, в каквото желаеш. Продължаваш да ме забавляваш.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                          Да цитирам cool_alyn
                          Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..
                          Леле толкоз ме беше страх да го кажа това. Поздравления за смелостта.
                          Иначе за всички почитатели на "водорода" ще припомня че Ахмед Доган също му беше голям фен - имаше си лаборатория в Сараите.. После обаче се отклони към ВЕЦ-Цанков Камък, и накрая съвсем деградира до кафява енергия от ТЕЦ - ТЕЦ Варна.
                          Нали не мислите че Почетния Председател е лишен от прагматизъм и здрав разум.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            И да, и не. Работата е в кпд на двг и на Ел...... Тъй мисля.
                            Другарю "техник"! Разглеждаш нещата прекалено едностранно. Едно електричарче няма необходимите познания.

                            Работата е в кпд, НО И във въртящият момент! Тук СМЕ коментирали (да ти го кажа разбираемо за теб!) И теглителната сила

                            ..................

                            Зная, че поради твоята некомпетентност и едностранно разглеждане на проблема - ще дам възможност на други - още по-некомпетентни да влязат в спора (в твоя "защита")..., но ще опитам да ти дам възможност да се опомниш и да не си така категоричен в доказателствата с едно изречение...

                            Припомни си габарити на съвременни кораби с дължина 150-200 метра и повече..., с главни двигатели, с мощност над 15 000 киловата..., товаровместимост, над 100 000 куб. метра...и други характеристики...

                            Дали (според теб, другарю "техник") - корабособственикът ще се интересува от кпд, ако конструкторът вече е вкарал кпд в ИНТЕРЕСНИТЕ характеристики?

                            ...............

                            Давам тоя ОЧЕБИЕН (и очеизваждащ!) пример, за да си наясно що е то въртящ момент!

                            И - ако си така добър, за да си припомниш и техническата механика, но и физиката (и други науки) - може и да "стоплиш" какво ти казвам за кпд-то (КПД - НЕ Е въртящ момент!)

                            Коментар


                            • Да цитирам cool_alyn
                              Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..


                              Ето така трябва да се научим да живеем - да ПЕСТИМ ресурсите на Земята. Противоположното на консуматорското общество в капиталистическия свят
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • При водорода думата е Ренезис и Мазда, леко на пауза в момента.

                                Коментар

                                Working...
                                X