IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Измамник да не са те изхвърлили и от там?
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • ...Ето го и обяснението, с думи прости.
      Под толстым пластиком корпуса батареи на морозе происходят совсем другие процессы, а энергия никуда не девается.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Изглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта

        поста беше за всички електрички, а не само за тесларите
        И в Исландия, може би. Работата е там, дали имат хората отопляеми гаражи. ... Е, или Мъсконтий дали слага добра термоизолация с подгрев на батериите, щото, както установихме, за подгрев на батерията, може да се губи по-малко енергия, отколкото, от изстудяването и.

        И, последно, всяка кола (вкл.ел.) може неограничено дълго да стои в гараж ... ако не искаш от нея, някакси тутакси, изведнъж, да тръгне след това. А още... Ако от студа, батерията "губи капацитет" БЕЗ саморазряд (затова именно, сложих кавичките) значи...
        ЗНАЧИ, дали един или десет дни ще стои на студено, АКО НЕ Е ТЕКЪЛ САМОРАЗРЯД, "загубата на капацитет", освен обратима, би трябвало, да се още и самоограничи. И, след 30 дни на -20°С, да е почти колкото след 1. Помислете малко от електрихимична гледна точка: Процесите на генериране на ЕДН, само са приглушени от ниската температура. Зарядът е там вътре и, за да бъде отдаден, не би ли трябвало, просто, да се загрее, пуста батерия? Пробегът ще е на минус, разбира се: Отопление на купето, увеличен вискозитет на смазката в редуктора, увеличено приплъзване на гумите върху леда, повече използване на фаровете в тъмното и т.н. но, до там. Други е саморазрядът. Ама, за да настъпи той, се иска проводимост на електролита (който, е -за "беда" - почти замръзнал, какво ти движение на йони?), както и други процеси на фона на увеличено съпротивление, потискани.

        Коментар


        • Изглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта

          поста беше за всички електрички, а не само за тесларите

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
            Некой ден може и водородните двигатели да са на мода

            Некви джапанаци са измислили начин да разграждат чрез слънцето водата до водород и кислород почти със 100% ефикасност.

            То не че нямаше и подобни опити преди, но процесите са скъпи, не-ефективни и не ставаха. Ама се работи в тази насока и може да изскочи и от там нещо. Демек бъдещето да не е баш електрическо.

            https://fuelcellsworks.com/news/phot...-close-to-100/
            то не пречи да се комбинира, много обичам да давам за пример електролизните системи за производство на водород в река Елба в Хамбург за работа с излишната енергия от вятърни системи, на практика не само безплатна, а и плащат да я използваш

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
              -За твоите - да не говорим...

              Коментар


              • Некой ден може и водородните двигатели да са на мода

                Некви джапанаци са измислили начин да разграждат чрез слънцето водата до водород и кислород почти със 100% ефикасност.

                То не че нямаше и подобни опити преди, но процесите са скъпи, не-ефективни и не ставаха. Ама се работи в тази насока и може да изскочи и от там нещо. Демек бъдещето да не е баш електрическо.

                https://fuelcellsworks.com/news/phot...-close-to-100/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Весела Коледа!

                  Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%

                  За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година
                  Пак говориш глупости без данни, в момента 2020 стандарта е 300+км почти за всички и са с по-дълъг пробег от дъртата тесла, Рендето е 320, Пежето е 340, Нисана 360, Мустанга 480, къде си тръгнал въобще Едно нещо безспорно расте при тесларите и тук са бройките в рекол - вече удариха 40% от цялата и без това мижава продукция.
                  Набалончената акция спря в момента, в който докосна S&P 500 индекса и друсна същия ден 6% надолу, точно индикация на балон за балъци като теб - бас държа че пак си купил на върха. А бяха едни надежди говежди, ся напушеняка се мъчи отчаяно да се слива с някой установен производител, ама никой не го ще... апропо ръстовете на чистите китайци са по-големи от тесларския, а аз досега читава кола оттам не съм видял

                  ПП: теслата 2012 дори не е правена от тях, купено от Лотус шаси + китайска батерийка и айдеееее кола ша правим Те и до ден днешен имат карикатурни проблеми, точно щото не е кола, с най-ниския рейтинг за качество от 32 марки в САЩ, дето са изследвани.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
                    Не му е лесно, нито на него, нито на останалата група “доброжелатели”

                    You can’t beat it (Tesla). Good luck to everybody trying to compete with Elon Musk.


                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Валентине, честита Коледа и на теб.

                      Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.

                      От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.

                      Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.

                      За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:


                      Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
                      Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

                        269 973 показвания
                        •23.11.2020 г.


                        Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
                        Валентине, честита Коледа и на теб.

                        Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.

                        От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.

                        Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.

                        За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:


                        Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                          Тесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
                          Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!

                          https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_...ar_controversy

                          Ай весела Коледа инак, да илядите!
                          Весела Коледа!

                          Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%

                          За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

                            269 973 показвания
                            •23.11.2020 г.

                            Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
                            ...И, я „запали”, я-не. Хубава кола.

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

                              269 973 показвания
                              •23.11.2020 г.


                              Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали

                              Коментар


                              • Стискам палци на бай Илън, да ги овъртоли всички пишман-разбиратели.

                                Коментар

                                Working...
                                X