Измамник да не са те изхвърлили и от там?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеИзглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта
поста беше за всички електрички, а не само за тесларите
И, последно, всяка кола (вкл.ел.) може неограничено дълго да стои в гараж ... ако не искаш от нея, някакси тутакси, изведнъж, да тръгне след това. А още... Ако от студа, батерията "губи капацитет" БЕЗ саморазряд (затова именно, сложих кавичките) значи...
ЗНАЧИ, дали един или десет дни ще стои на студено, АКО НЕ Е ТЕКЪЛ САМОРАЗРЯД, "загубата на капацитет", освен обратима, би трябвало, да се още и самоограничи. И, след 30 дни на -20°С, да е почти колкото след 1. Помислете малко от електрихимична гледна точка: Процесите на генериране на ЕДН, само са приглушени от ниската температура. Зарядът е там вътре и, за да бъде отдаден, не би ли трябвало, просто, да се загрее, пуста батерия? Пробегът ще е на минус, разбира се: Отопление на купето, увеличен вискозитет на смазката в редуктора, увеличено приплъзване на гумите върху леда, повече използване на фаровете в тъмното и т.н. но, до там. Други е саморазрядът. Ама, за да настъпи той, се иска проводимост на електролита (който, е -за "беда" - почти замръзнал, какво ти движение на йони?), както и други процеси на фона на увеличено съпротивление, потискани.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНекой ден може и водородните двигатели да са на мода
Некви джапанаци са измислили начин да разграждат чрез слънцето водата до водород и кислород почти със 100% ефикасност.
То не че нямаше и подобни опити преди, но процесите са скъпи, не-ефективни и не ставаха. Ама се работи в тази насока и може да изскочи и от там нещо. Демек бъдещето да не е баш електрическо.
https://fuelcellsworks.com/news/phot...-close-to-100/
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
Коментар
-
Некой ден може и водородните двигатели да са на мода
Некви джапанаци са измислили начин да разграждат чрез слънцето водата до водород и кислород почти със 100% ефикасност.
То не че нямаше и подобни опити преди, но процесите са скъпи, не-ефективни и не ставаха. Ама се работи в тази насока и може да изскочи и от там нещо. Демек бъдещето да не е баш електрическо.
https://fuelcellsworks.com/news/phot...-close-to-100/
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Весела Коледа!
Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%
За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година
Набалончената акция спря в момента, в който докосна S&P 500 индекса и друсна същия ден 6% надолу, точно индикация на балон за балъци като теб - бас държа че пак си купил на върха. А бяха едни надежди говежди, ся напушеняка се мъчи отчаяно да се слива с някой установен производител, ама никой не го ще... апропо ръстовете на чистите китайци са по-големи от тесларския, а аз досега читава кола оттам не съм видял
ПП: теслата 2012 дори не е правена от тях, купено от Лотус шаси + китайска батерийка и айдеееее кола ша правим Те и до ден днешен имат карикатурни проблеми, точно щото не е кола, с най-ниския рейтинг за качество от 32 марки в САЩ, дето са изследвани.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
You can’t beat it (Tesla). Good luck to everybody trying to compete with Elon Musk.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Валентине, честита Коледа и на теб.
Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.
От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.
Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.
За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:
Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada
269 973 показвания
•23.11.2020 г.
Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.
От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.
Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.
За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:
Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеТесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_...ar_controversy
Ай весела Коледа инак, да илядите!
Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%
За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada
269 973 показвания
•23.11.2020 г.
Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada
269 973 показвания
•23.11.2020 г.
Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
Коментар
Коментар