IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Ако си направи труда да се разходи до гаража няма да сгреши ! Идеята не е менте и има "случайно" прилика между нея и първата батерия на Волта. Може да изглежда лудо да се направи така батерия, но това е правилния начин и добрата здрава основа от която да се тръгне. Вярно е че изграждане на производство ще е предизвикателство, но после всеки който иска да се качи на лодката в която се правят батерии ще трябва да изкачи първо този баир което отнема време и средства. Първо такава батерия ще се окаже най непретенциозна спрямо редки елементи които се добавят за да се получи батерия с приличен живот а не менте за 2 години, после всяка електрохимия може да влезе в нея и дори тези които не са разработени. Няма да стане за 2 дена, на Тесла фабриките оборудването което е сега ще се амортизира докато стане мащабно. Става въпрос за скъпа развойна дейност от която резултатите трябва да се материализират защото ще струва пари, няма да падат от небето. На инженерите от Бош едва ли им е приятно че марката прави акумулатори 4 годишни ментета, но като е било заложено на суровини които намаляват като запаси..основата и да не се вижда е важна част в строителството са казали тези които "не разбират" от строителство.
    Ама той идва! Проблем засега е че няма билети за самолет заради коронавируса.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Споменавах, мисля,: Виждал съм отблизо клетка (2V) на бг подводница. Не съм я теглил но, на прима виста, беше около 5-8 ТОНА. Представете си, това чудо излиза от строя. Колко време, какви разходи и какви сили се искат за замяната му? Да започнем от там, че подводницата се извежда на док, реже се здравият корпус...
      ...
      А сега, вариант 2: дефектните модули, се вадят/спускат през товарен люк/торпеден апарат.
      Толкова по "няма перспективи".
      Драги ми Наполеон - това не е тема за подводници .....

      Коментар


      • Вече стана напълно ясно - Pyramid и Supertrader са два различни ника на Pyramid. И двата пишат технически подробности, все едно и двамата стоят там в гаража. И при двамата има мания за величие - единия е велик "изобретател:, а другия е "велик" трейдер - Супер Трейдер. В интерес на истината единия пише с една идея по-грамотно, така че може и да са двама приятели.

        Тъпата им им оловна недомислица (пардон батерия) с тънки електроди и дупка в тях няма никакво приложение при електрическите автомобили, но и двамата спамят темата, вместо да си отворят нова тема за оловни акумулатори в електрокарите. Тя недомислицата и за тях не става, но можеш ли да убедиш един Наполеон от лудницата, че не се казва така?

        Коментар


        • Ако си направи труда да се разходи до гаража няма да сгреши ! Идеята не е менте и има "случайно" прилика между нея и първата батерия на Волта. Може да изглежда лудо да се направи така батерия, но това е правилния начин и добрата здрава основа от която да се тръгне. Вярно е че изграждане на производство ще е предизвикателство, но после всеки който иска да се качи на лодката в която се правят батерии ще трябва да изкачи първо този баир което отнема време и средства. Първо такава батерия ще се окаже най непретенциозна спрямо редки елементи които се добавят за да се получи батерия с приличен живот а не менте за 2 години, после всяка електрохимия може да влезе в нея и дори тези които не са разработени. Няма да стане за 2 дена, на Тесла фабриките оборудването което е сега ще се амортизира докато стане мащабно. Става въпрос за скъпа развойна дейност от която резултатите трябва да се материализират защото ще струва пари, няма да падат от небето. На инженерите от Бош едва ли им е приятно че марката прави акумулатори 4 годишни ментета, но като е било заложено на суровини които намаляват като запаси..основата и да не се вижда е важна част в строителството са казали тези които "не разбират" от строителство.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

            Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
            Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
            Е в САЩ нали писа на Мъск, сега он ше идва в гаража

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • 13ADROL, ти как разбра че той иска да прави батерии, каза ли ти го някой или ти си го мислиш. Защото той не споменава за батерии с марка " Тодор", понеже сигурно знае че бранда продава и да правиш бранд често няма смисъл. Това нещо е много сериозно, не е както си го мислите и от него биха спечелили всички, дори тези които си спинкат и нищо не подозират и никога няма да разберат че някъде се е дискутирало. Да подлагаш крак и да си пъхаш носа в нещо от което не разбираш не е работа за повишители на имотите, то по скоро е за понижителите това нещо. Коригирай се и не вземай грешна страна.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Pyramid, да се направят компактни модули има желязна логика, а в рециклирането е бъдещето на батериите. Не съм сигурен, но сериозно се съмнявам че за оловните батерии има проблем с добавката на антимон към оловото. Станала е скъпа, не може да е някакъв сговор между производителите да предлагат акумулатори с толкова кратък живот причина за това пазарно явление. Купуваш си "Бош" с живот 4 години, при положение че могат да се направят акумулатори с живот 14 години и те в миналото са произнеждали такива и знаят как. Освен това е и в ущърб и съсипва бранда. Просто запасите са малки и хищнически са били съсипани, сега има проблем с цената и количеството запаси. Те дори не ги рециклираха сериозно преди години оловните акумулатори, трябва да мине време да се усетят, че бизнеса им ще секне.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?
                  Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
                  Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
                  Last edited by 13ADROL; 14.04.2021, 23:16.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

                    Батърис'ако ти е по-разбираемо
                    Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
                      Споменавах, мисля,: Виждал съм отблизо клетка (2V) на бг подводница. Не съм я теглил но, на прима виста, беше около 5-8 ТОНА. Представете си, това чудо излиза от строя. Колко време, какви разходи и какви сили се искат за замяната му? Да започнем от там, че подводницата се извежда на док, реже се здравият корпус...
                      ...
                      А сега, вариант 2: дефектните модули, се вадят/спускат през товарен люк/торпеден апарат.
                      Толкова по "няма перспективи".

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
                        Батърис'ако ти е по-разбираемо
                        Last edited by X_Y; 15.04.2021, 09:45.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
                          https://papagal.bg/eik/203629566/3506

                          Това е фирмата и човека
                          Last edited by X_Y; 15.04.2021, 09:45.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
                            Факания измамник и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва лузъри нереализирани
                            Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
                            Last edited by X_Y; 15.04.2021, 09:45.

                            Коментар


                            • ............и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва .......
                              Last edited by RUBLA; 14.04.2021, 22:46. Причина: Спазвайте добрия тон!

                              Коментар


                              • Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X