Ефективност, лекота на замяна на повредените елементи, цена (както на елементите, така и на самата операция по замяната), рециклируемост, безопасност, икономия на материали и т.н. Кое от всичко това, решават традиционните дизайни?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Споменавах ли преди време за или интегралните технологии на производство, всички елементи в един технологичен цикъл? Точно микромодулната структура позволява да се използват редица от преимуществата на идеята, което, да доведе до качествен скок в ПОТРЕБИТЕЛСКИТЕ СВОЙСТВА (онези, които, влияят на търсенето от крайните клиенти), и да увеличат продажбите. После може да дискутираме и тях. Искам сега да се върна и да попитам Лорда, какво разбира под споменатото словосъчетание "доста напред с батериите" за българския колега с явната конотация че, го сравнява с мен, неуспешния. Тъй де, да се копира, ли е напредъкът?
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Ви ся човече, не знам кои звезди ти казват това? Човекът ми показа прототип, който ще се бори за патент в Германия. Много е напред с батериите за разлика от теб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПирамиде,
Не, аз не те питам нищо. : )
Опитвам се да ти помогна да мислиш в по-правилна посока.
По света сигурно има 1000+ производителя на акумулатори. Всичките те имат инженери, физици, технолози, химици т.н.
Не е възможно всички те вече да не са си задавали същия въпрос, като теб:
"Бе не може ли да ползваме по-малко олово?... Така ще имаме технологично и ценово предимство пред другите производители. Плюс някой патент ще барнем, другите ще ни плащат, ако искат да правят като нашите."
Разбираш ли, след десетилетия производство и мислене не са измислили как да стане тоя номер. Явно си има причина или не само една, а няколко причини за това.Last edited by Pyramid; 16.04.2021, 13:46.
Коментар
-
Пирамиде,
Не, аз не те питам нищо. : )
Опитвам се да ти помогна да мислиш в по-правилна посока.
По света сигурно има 1000+ производителя на акумулатори. Всичките те имат инженери, физици, технолози, химици т.н.
Не е възможно всички те вече да не са си задавали същия въпрос, като теб:
"Бе не може ли да ползваме по-малко олово?... Така ще имаме технологично и ценово предимство пред другите производители. Плюс някой патент ще барнем, другите ще ни плащат, ако искат да правят като нашите."
Разбираш ли, след десетилетия производство и мислене не са измислили как да стане тоя номер. Явно си има причина или не само една, а няколко причини за това.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Видях, какво си дал. Ала на човекът няма пари да си плати за know-how, нито физически, човешки и финансов потенциал да си проектира машини за нова конструкция батерии. Ако мислиш, че вие с Матеев ,ТУК, сте ми сериозният опонент или изобщо, от НЯКАКВО значение за развитието на технологията, грешиш. С вас, си чеша езика и, междувременно, докато габровският екс-аспирант ме плюе, току си подхващам някои въпроси и идеи, проверявам си ги, и си подготвям контактите с наистина, сериозни Фактори. Повтарям, бледите ви напъни, ме забавляват. Сладури.Last edited by X_Y; 15.04.2021, 23:03.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Мани, ама много настойчиво с трейдъра питаха кой българин произвежда батеррии за ел. коли и като им го дадох, млъкнаха
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПирамиде,
Докато си разглобявал акумулатора, сигурно си забелязал и етикета, на който пише и че осигурява стартов ток от порядъка на 500-600A. Нали се сещаш 600 ампера през какво сечение трябва да минат за да не се стопят връзките. За припомняне може да погледнеш врътката с амперажите на някой електрожен. : ) А да се правят от по-евтин метал само връзките, ще има други "електрохимични" проблеми. Също, не забравяй, че при автомобилите има и вибрации и трябва да издържат плочите и на тях. Сигурно има някакви изисквания с конкретни параметри да покриват.
Предполагам се сещаш и старите акумулатори от соц времената как изглеждаха. Бяха с 6 отделни клетки в кутия(имаше и в дървени), залети с асфалт и с външни оловни връзки между клетките. Те можеха да се ремонтират и да се смени само една клетка, ако се повреди. Но връзките между клетките пак си бяха оловни и дебели. : )
Между другото, ще ти е любопитно и че има и "навити" оловни акумулатори за автомобили. Примерно този:
https://avtozona33.bg/shop/akumulato...5a-r-yt-s-4-2/
Днес, (на онзи типогабарит акумулатори), площта на електродите, е 1,6*1*10 кв.дм (за клетка), т.е., 16 дм2, а 1000 (примерно) микромодула в паралел, всеки , 0,3*0,3 дм (0,09 дм2), прави 90 дм2. За дължината на металните връзки вече споменавахме, така че, разбирам, какво ме питаш но, намирам притесненията ти за технически разрешени. С други думи, ако имаш други -ок, ала ТЕЗИ, не са актуални.
Коментар
-
Пирамиде,
Докато си разглобявал акумулатора, сигурно си забелязал и етикета, на който пише и че осигурява стартов ток от порядъка на 500-600A. Нали се сещаш 600 ампера през какво сечение трябва да минат за да не се стопят връзките. За припомняне може да погледнеш врътката с амперажите на някой електрожен. : ) А да се правят от по-евтин метал само връзките, ще има други "електрохимични" проблеми. Също, не забравяй, че при автомобилите има и вибрации и трябва да издържат плочите и на тях. Сигурно има някакви изисквания с конкретни параметри да покриват.
Предполагам се сещаш и старите акумулатори от соц времената как изглеждаха. Бяха с 6 отделни клетки в кутия(имаше и в дървени), залети с асфалт и с външни оловни връзки между клетките. Те можеха да се ремонтират и да се смени само една клетка, ако се повреди. Но връзките между клетките пак си бяха оловни и дебели. : )
Между другото, ще ти е любопитно и че има и "навити" оловни акумулатори за автомобили. Примерно този:
https://avtozona33.bg/shop/akumulato...5a-r-yt-s-4-2/
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
... И от всички неща които си споменал, ти и хабер си нямаш,
Last edited by X_Y; 15.04.2021, 21:34.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНякои неща, разбира се, до днес, не са съществували. Как да "имат приложение"? С развитието на техниката, приложението само ще ги намери. Примери да искаш: Много отдавна, не е имало колело.. То нямало приложение. Измислили го, и днес е навсякъде. Нямало електрически лампи, електронни, нямало транзистори. Нямали приложение. Измислили ги...Днес, са навсякъде.
Нямало парен двигател, двг нямало, нямали приложение. Днес, са навсякъде. Нямало компютри телевизия, радио. Нямали приложение. Днес, са навсякъде и т.н.
Прочее, откога се ослушваме наш Матейко поне да предложи нещо, дето "няма приложение", а не някаква каска-глобус, която, приложението уж има, ама той не може да я направи.
Очаквахме много повече, пък нА...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Някои неща, разбира се, до днес, не са съществували. Как да "имат приложение"? С развитието на техниката, приложението само ще ги намери. Примери да искаш: Много отдавна, не е имало колело.. То нямало приложение. Измислили го, и днес е навсякъде. Нямало електрически лампи, електронни, нямало транзистори. Нямали приложение. Измислили ги...Днес, са навсякъде.
Нямало парен двигател, двг нямало, нямали приложение. Днес, са навсякъде. Нямало компютри телевизия, радио. Нямали приложение. Днес, са навсякъде и т.н.
Прочее, откога се ослушваме наш Матейко поне да предложи нещо, дето "няма приложение", а не някаква каска-глобус, която, приложението уж има, ама той не може да я направи.
Очаквахме много повече, пък нА...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеВече стана напълно ясно - Pyramid и Supertrader са два различни ника на Pyramid. И двата пишат технически подробности, все едно и двамата стоят там в гаража. И при двамата има мания за величие - единия е велик "изобретател:, а другия е "велик" трейдер - Супер Трейдер. В интерес на истината единия пише с една идея по-грамотно, така че може и да са двама приятели.
Тъпата им им оловна недомислица (пардон батерия) с тънки електроди и дупка в тях няма никакво приложение при електрическите автомобили, но и двамата спамят темата, вместо да си отворят нова тема за оловни акумулатори в електрокарите. Тя недомислицата и за тях не става, но можеш ли да убедиш един Наполеон от лудницата, че не се казва така?Last edited by Pyramid; 15.04.2021, 13:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Драги ми Наполеон - това не е тема за подводници .....Last edited by Pyramid; 15.04.2021, 06:57.
Коментар
Коментар