If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
При какви условия "са изминати" тия километри, че не става ясно от поста ти?
При условията на Флорида, ли!!!
Чунчо, май не схващаш много неща от експлоатацията на техниката /най-общо/.
Минусови температури, студ, горещини - всичко това ТОВАРИ батерията, без да си изминал дори километър!!!
Преодоляването на различни съпротивления - също ли не оказва влияние СПОРЕД ТЕБ? Силен вятър, наклонени терени, сцепление на гумите?
"УМНИК"! ))
СПОКО, де. Нали Боко „строи магистрали”?' И газопроводи, със „средна скорост 5км/ден”. Немой са к0рка, доде всички разберат, че теслите са боклук, и ще имаме по километърче магистрала за всеки българин...+/-
Живота на един автомобил е да кажем 20 год. Х 15 000 км/година = 300 000 км. Според статистиката на собствениците (и Бен Сълинс) капацитета ще е над 90%.
Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.
Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.
Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
Живота на един автомобил е да кажем 20 год. Х 15 000 км/година = 300 000 км. Според статистиката на собствениците (и Бен Сълинс) капацитета ще е над 90%.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
Виж най-долната, черната линия на най-интензивно използване на батерията (зареждащи цикли 25-100%). За първите 500 цикъла капацитетът на батерията спада с 15%.
Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.
Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.
Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.
Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.
Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ гледа заявлението за изтегляне на 2000 електромобила на Tesla.
Според Reuters, става дума за модел S и модел X от периода, между 2012-2019 години. През май софтуерът за зареждане на батерията на тези електромобили беше актуализиран. Сега Тесла получава много оплаквания за неизправност на батерията.
Предполага се, че в електромобилите на Тесла е открит дефект, който предизвиква пожара на акумулатора.
Искът е подаден на 17 септември от кантората на калифорнийския адвокат Едуард Чен. Сега Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ започна да го разглежда по същество.
Авторът на делото твърди, че електрическите превозни средства с дефекта са "много повече от 2000". Освен това, според Chen, компанията Е ЗНАЕЛА, че батериите са дефектни. Новото приложение, инсталирано на електрически автомобили, ще намали времето, необходимо за експлоатация на автомобила преди презареждане...
Доказателства дава този който представя теорията- в случая вашата групичка. Ако сега не представиш доказателства, утре спокойно може да кажеш че абсолютно всички коли и камиони и кораби и самолети са електрически и пак да ме пратиш да си търся информацията. И ако не мога да намеря такава информация то ще изляза некадърник.
Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми
Та доказателствата са...........?
Айде като за децата:
Revenue 2009 - ...
Revenue 2018 - ...
Коментар