Първоначално изпратено от Тъпо парче
Разгледай мнение
Despite the high price of the vehicle, Peugeot anticipated demand for around 15,000 to 20,000 Peugeot 106 Électriques each year, with an expected total production run of 100,000 vehicles. In the end, only 6,400 Peugeot 106 Électriques were sold between 1995 and 2003, most purchased by the French Administration.
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeo...ectric_version
Доста бутиков автомобил. Излиза че е можел да се движи с макс 90км/ч. Това така ли е било при теб?
Пасажа с рекуперацията също ми беше доста интересен и според очакванията ми, но засега няма да го коментирам в детайли..
Ето тук има описание на тридневно пътуване с такова Шежо https://www.evguide.nu/1128km.html
Това ме впечатли
At Minden we had still some power left in the batteries and decided to continue further on. Here we went on the motorway to skip some towns. The motorway was full of traffic and had a steep hill, where we couldn't keep the speed up. The trucks were not pleased with our uphill performance so we drove out on the hard shoulder, where we were climbing the hill with 40 km/h.
Това им е равносметката за първия ден от пътуването
The 357 km to Hamburg was done in 11h 15 min. which make an average speed of 31.7 km/h. (19,8 mph). In Hamburg we spend the evening with our friends on the banks of the river Elbe. Here we watch the cargo ships sailing in and out of Hamburg.
Накрая завършв оптимистично. Излезло им е два пъти по ефтино отколкото ако бяха с бензинова версия на автомобила.
Но това са стари неща. Ще потърся нещо за по-модерните ЕлМобили
Коментар