Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Арменския пoп Разгледай мнение
10000 е синко в Румъния след като се приспаднат субсидиите, т.е. 17000 - 7000 субсидии = 10000 (па чети линковете които съм дал)
Ама може и да не може.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеСамо преди месец и нещо, тук се мерна че, цената и ("някъде там"- къде точно, не знам) била 10000 Евро.
ПОВТАРЯМ:
Не 17000, а 10000 (ДЕСЕТ ХИЛЯДИ).
А СПРИНГ не означаваше ли още и "пружина'? Сиреч, носиш един голем ключ и, като свърши токът, навиваш и карашшшш...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Арменския пoп Разгледай мнениемалко извън темата, но ето какво направи дедо ви поп: Новата Дачия спринг електрик вече е в продажба от 1-ви април
Spring Electric - електрически градски автомобил на Dacia цена и първите бройки се очаква да бъдат доставени през есента. Цената е €17000 - 4000 субсидия = 13000 + транспорт от Холандия до БГ €500 = 13500 крайна цена.(с 5 годинипълна гаранция и безплатен сервиз)
Цената в БГ е също 17000, но в БГ субсидиите за електрически автомобили са непознат феномен. България е сред седемте страни в ЕС без субсидии при покупка на електромобил:: Investor.bg
Затова дедо поп поръча автомобила в Холандия.
ПОВТАРЯМ:
Не 17000, а 10000 (ДЕСЕТ ХИЛЯДИ).
А СПРИНГ не означаваше ли още и "пружина'? Сиреч, носиш един голем ключ и, като свърши токът, навиваш и карашшшш...
Коментар
-
малко извън темата, но ето какво направи дедо ви поп: Новата Дачия спринг електрик вече е в продажба от 1-ви април
Spring Electric - електрически градски автомобил на Dacia цена и първите бройки се очаква да бъдат доставени през есента. Цената е €17000 - 4000 субсидия = 13000 + транспорт от Холандия до БГ €500 = 13500 крайна цена.(с 5 годинипълна гаранция и безплатен сервиз)
Цената в БГ е също 17000, но в БГ субсидиите за електрически автомобили са непознат феномен. България е сред седемте страни в ЕС без субсидии при покупка на електромобил:: Investor.bg
Затова дедо поп поръча автомобила в Холандия.Last edited by Арменския пoп; 26.03.2021, 06:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Стига си се надувал като пуйка и стига си цапал тази тема. Отвори си нова тема да се самовъзхваляваш в нея, защото откакто се нанесе в тази тема, направи я на парцал като всяка една друга твоя тема. Изживявай си тихата лудост, ако това ще те направи щастлив, но не и в тази тема.
Колкото пъти се опитам да завърна темата в нейните нормални релси, толкова пъти се появяваш ти и се изсираш на метеното. Да ме извиниш, ама ми писна от тебе. Не знам откъде намираш това нахалство и тази наглост да осираш всичко по пътя си с манията си за величие, която яко те работи откакто те познавам. Живота ти е пълен провал и всичките ти "открития" са една голяма смешка, но Дънинг-Крюгер яко те работи, и затова не осъзнаваш действителното положение на нещата.
Нито всеобщата пожароопасност, като проблем на електричките, НЕЗАВИСИМО от вида на химията.
Нитто с мощностт и капацитета на отделните елементи... И обяви, невникнал, че било " нямало нищо ново". Виждали сме такива и друг път но, там си е за тема отделна. Ако се вгледаш внимателно и НЕпредубедено - поне, преди време, така мислех - би трябвало, да можеш да откриеш причините, които обуславят приложимостта на мерките но...или не се концентрираш достатъчно, или нарочно пишеш обратно на логиката, или ( всеки си има граници) сам, си достигнал своите и не си в състояние да ги преодолееш, да не река нещо по-солено.
А, за " темата-парцал" - да видим,
Сам, нищо не каза за прогнозирания от мен ход на цените (фактор, директно влияещ на пазарите) на технологично оборудване, метали и т.н. Единствено, спомена гумите (признавам) но, по електронната, електрическа и металургичната съставки -нито дума. И се оказа че, откъм съдържание, пак си добавил много скромно...пък тогова, койтомсподеля щедро, виниш във всички смъртни грехове. Щях да река "така не може"... и да сгреша. Можело. Матеев може, +/- още двама хубавци.
Какво радееш за "научност", на ТОЗИ фон на собствените си изяви, остава мистерия. Аргументите Матееви са слаби, едномерни, не кореспондират с много от явленията в обвивката на обекта на темата. И т.н., да не задълбавам. Дънинг-Крюгер.
Прочее, цитатът, който поместваш, не беше до теб.Last edited by Pyramid; 26.03.2021, 00:57.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеТези тук хубавци, мило и драго дават да,се провали оше един. Защо? Завист.
Убедено, си прав.
Колкото пъти се опитам да завърна темата в нейните нормални релси, толкова пъти се появяваш ти и се изсираш на метеното. Да ме извиниш, ама ми писна от тебе. Не знам откъде намираш това нахалство и тази наглост да осираш всичко по пътя си с манията си за величие, която яко те работи откакто те познавам. Живота ти е пълен провал и всичките ти "открития" са една голяма смешка, но Дънинг-Крюгер яко те работи, и затова не осъзнаваш действителното положение на нещата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение0
Ами Тодар да взема да направи нещо че за последните двайс години произвежда само смях.
А и друго има. То според теб излиза че човек трябва да се занимава само с неща които не е изучавал и от които нищо не разбира, и тогава предполагам изобретенията ще падат като ланска шума.
Но ако е така тогава Тодар има абсолютно предимство пред всички, заедно и поотделно.
Да му пожелаем успех!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.
Убедено, си прав.Last edited by X_Y; 25.03.2021, 20:41.
Коментар
-
0Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.
А и друго има. То според теб излиза че човек трябва да се занимава само с неща които не е изучавал и от които нищо не разбира, и тогава предполагам изобретенията ще падат като ланска шума.
Но ако е така тогава Тодар има абсолютно предимство пред всички, заедно и поотделно.
Да му пожелаем успех!
Last edited by Имхотеп; 25.03.2021, 20:37.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Имхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ами супертрейдър тази тема не може да спре така че да спре да се излага. Резултата от всичките му усилия ще бъде какъвто и с тръбичката.
С други думи, съдбата на всичко което е "изобретил" е същата като съдбата на търбичката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако не беше екипите да бяха измислили тези батерии които са в момента , ведна ще се съглася с теб на момента. Специално за Тесла имах една хипотеза как са се развили нещата за батериите.
- Мъск се е обадил в Панасоник и обаждането е било прието от някой, който го е предал по веригата в компанията - Обади се милиардера Мъск, иска да направи поръчки за милиарди !
Японците естественно няма да изпуснат такива поръчки, той им иска суперкачественни батерии и те казват - имаш ги от нас, ние сме най добрите.
Техните батерии се поставят във всякакви устройства и от това което слиза от поточната линия с тестовете те му отделят каймака.
Мъск прави страхотни коли с техните батерии и компанията продава все повече и повече коли и се разраства. Но на него му трябват повече батерии със суперкачество, а японците не могат да ги осигурят въпреки че ги произвеждат като количество и почват да му доставят и батерии които се клатят на фабричния тест но са си работоспособни. Вложени в електромобилите тези батерии започват да правят проблеми. Мъск се изказва че Тесла има проблем с батериите или май го премълчава първоначално, но прави фабрика в Китай който е голям пазар за коли и там в някакви предполагам партньорства сега се появиха литийполимержелязо батерии, никеллитий..сега се предлагат коли с 4 вида батерии на сайта на Тесла.
- Между другото батерия със солиден електролит е предлагана на Мъск от самия изобретател на литиевойонната батерия, но той го е пращал да си я изследва в независима лаболатория защо той такава батерия не можел да създаде и т.н.т. Как се казваше човека може да се намери в интернет.
Сега такива батерии ги има, могант да бъдат направени батерии със сух лектролит, има дори литиевотитаниеви батерии от този тип с много усилени електроди-фолиото което се навива вътре.
В момента май китайски батерии се влагат в Теслите или в част от тях, не знам в Америка произвеждат ли се някакви но предполагам вече има производство там във фабриките на Тесла. Както и да е - тези батерии които са хубави и издържат по 14 години са на Панасоник.
От всичко това май на Тесла и трябва кой да и разработва нови идеи за батерии, никак не е излишно защото че ще има какво да се прави е повече от сигурно.
Това което Пирамид предлага е много добро, само с идеите за патентоване не съм наясно и мисля малко като Матеев по скоро. Тези патенти са колкото да съблъзнят хората с идеи да ги направят публично достояние. В общия случай всички искат да ги ползват безплатно ако може или ги ползват пък ако бъдат предявени по съдебен път претенции тогава вече ще се договорят да платят евентуално, но адвокатите им ще се мъчат да ги измъкнат разбира се. Обаче в тази идея на Пирамид има едно нещо което не знам някой дали се усети, има нещо като формула която от самата батерия и да я държиш в ръцете си няма да можеш да извлечеш или научиш. Но идеята си е негова и аз само си казвам колкото да спрете да се карате безсмислено. Той си спря темата за топлообменника, в която и аз съм го нападал че това нещо ще се запушва понеже говори за някакви малки хлабини и няма да работи и тогава няма никаква практическа стойност. В един момент обаче прозрях за какво става въпрос и че ще си работи и още как ! Реакцията му беше - ей един най после мисли и си спря темата в която го разпъвахте на кръст. Матеев казва - той иска да го разберете без да сте го разбрали, някакво противоречие се получава. Сложна работа си е това с тези идеи, а са хубави защото това с батериите ще ги направи лесно рециклируеми, което е хубаво да всички както и да го погледнеш. Ако батериите станат много ще ги трупат някъде и сигурно ще казват че са се самозапалили, което си е гавра с изявленията за чисти и екологични технологии за каквито се представят но не се случват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако не беше екипите да бяха измислили тези батерии които са в момента , ведна ще се съглася с теб на момента. Специално за Тесла имах една хипотеза как са се развили нещата за батериите.
- Мъск се е обадил в Панасоник и обаждането е било прието от някой, който го е предал по веригата в компанията - Обади се милиардера Мъск, иска да направи поръчки за милиарди !
Японците естественно няма да изпуснат такива поръчки, той им иска суперкачественни батерии и те казват - имаш ги от нас, ние сме най добрите.
Техните батерии се поставят във всякакви устройства и от това което слиза от поточната линия с тестовете те му отделят каймака.
Мъск прави страхотни коли с техните батерии и компанията продава все повече и повече коли и се разраства. Но на него му трябват повече батерии със суперкачество, а японците не могат да ги осигурят въпреки че ги произвеждат като количество и почват да му доставят и батерии които се клатят на фабричния тест но са си работоспособни. Вложени в електромобилите тези батерии започват да правят проблеми. Мъск се изказва че Тесла има проблем с батериите или май го премълчава първоначално, но прави фабрика в Китай който е голям пазар за коли и там в някакви предполагам партньорства сега се появиха литийполимержелязо батерии, никеллитий..сега се предлагат коли с 4 вида батерии на сайта на Тесла.
- Между другото батерия със солиден електролит е предлагана на Мъск от самия изобретател на литиевойонната батерия, но той го е пращал да си я изследва в независима лаболатория защо той такава батерия не можел да създаде и т.н.т. Как се казваше човека може да се намери в интернет.
Сега такива батерии ги има, могант да бъдат направени батерии със сух лектролит, има дори литиевотитаниеви батерии от този тип с много усилени електроди-фолиото което се навива вътре.
В момента май китайски батерии се влагат в Теслите или в част от тях, не знам в Америка произвеждат ли се някакви но предполагам вече има производство там във фабриките на Тесла. Както и да е - тези батерии които са хубави и издържат по 14 години са на Панасоник.
От всичко това май на Тесла и трябва кой да и разработва нови идеи за батерии, никак не е излишно защото че ще има какво да се прави е повече от сигурно.
Това което Пирамид предлага е много добро, само с идеите за патентоване не съм наясно и мисля малко като Матеев по скоро. Тези патенти са колкото да съблъзнят хората с идеи да ги направят публично достояние. В общия случай всички искат да ги ползват безплатно ако може или ги ползват пък ако бъдат предявени по съдебен път претенции тогава вече ще се договорят да платят евентуално, но адвокатите им ще се мъчат да ги измъкнат разбира се. Обаче в тази идея на Пирамид има едно нещо което не знам някой дали се усети, има нещо като формула която от самата батерия и да я държиш в ръцете си няма да можеш да извлечеш или научиш. Но идеята си е негова и аз само си казвам колкото да спрете да се карате безсмислено. Той си спря темата за топлообменника, в която и аз съм го нападал че това нещо ще се запушва понеже говори за някакви малки хлабини и няма да работи и тогава няма никаква практическа стойност. В един момент обаче прозрях за какво става въпрос и че ще си работи и още как ! Реакцията му беше - ей един най после мисли и си спря темата в която го разпъвахте на кръст. Матеев казва - той иска да го разберете без да сте го разбрали, някакво противоречие се получава. Сложна работа си е това с тези идеи, а са хубави защото това с батериите ще ги направи лесно рециклируеми, което е хубаво да всички както и да го погледнеш. Ако батериите станат много ще ги трупат някъде и сигурно ще казват че са се самозапалили, което си е гавра с изявленията за чисти и екологични технологии за каквито се представят но не се случват.
С други думи, съдбата на всичко което е "изобретил" е същата като съдбата на търбичката.
Last edited by Имхотеп; 25.03.2021, 19:34.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, ако не беше екипите да бяха измислили тези батерии които са в момента , ведна ще се съглася с теб на момента. Специално за Тесла имах една хипотеза как са се развили нещата за батериите.
- Мъск се е обадил в Панасоник и обаждането е било прието от някой, който го е предал по веригата в компанията - Обади се милиардера Мъск, иска да направи поръчки за милиарди !
Японците естественно няма да изпуснат такива поръчки, той им иска суперкачественни батерии и те казват - имаш ги от нас, ние сме най добрите.
Техните батерии се поставят във всякакви устройства и от това което слиза от поточната линия с тестовете те му отделят каймака.
Мъск прави страхотни коли с техните батерии и компанията продава все повече и повече коли и се разраства. Но на него му трябват повече батерии със суперкачество, а японците не могат да ги осигурят въпреки че ги произвеждат като количество и почват да му доставят и батерии които се клатят на фабричния тест но са си работоспособни. Вложени в електромобилите тези батерии започват да правят проблеми. Мъск се изказва че Тесла има проблем с батериите или май го премълчава първоначално, но прави фабрика в Китай който е голям пазар за коли и там в някакви предполагам партньорства сега се появиха литийполимержелязо батерии, никеллитий..сега се предлагат коли с 4 вида батерии на сайта на Тесла.
- Между другото батерия със солиден електролит е предлагана на Мъск от самия изобретател на литиевойонната батерия, но той го е пращал да си я изследва в независима лаболатория защо той такава батерия не можел да създаде и т.н.т. Как се казваше човека може да се намери в интернет.
Сега такива батерии ги има, могант да бъдат направени батерии със сух лектролит, има дори литиевотитаниеви батерии от този тип с много усилени електроди-фолиото което се навива вътре.
В момента май китайски батерии се влагат в Теслите или в част от тях, не знам в Америка произвеждат ли се някакви но предполагам вече има производство там във фабриките на Тесла. Както и да е - тези батерии които са хубави и издържат по 14 години са на Панасоник.
От всичко това май на Тесла и трябва кой да и разработва нови идеи за батерии, никак не е излишно защото че ще има какво да се прави е повече от сигурно.
Това което Пирамид предлага е много добро, само с идеите за патентоване не съм наясно и мисля малко като Матеев по скоро. Тези патенти са колкото да съблъзнят хората с идеи да ги направят публично достояние. В общия случай всички искат да ги ползват безплатно ако може или ги ползват пък ако бъдат предявени по съдебен път претенции тогава вече ще се договорят да платят евентуално, но адвокатите им ще се мъчат да ги измъкнат разбира се. Обаче в тази идея на Пирамид има едно нещо което не знам някой дали се усети, има нещо като формула която от самата батерия и да я държиш в ръцете си няма да можеш да извлечеш или научиш. Но идеята си е негова и аз само си казвам колкото да спрете да се карате безсмислено. Той си спря темата за топлообменника, в която и аз съм го нападал че това нещо ще се запушва понеже говори за някакви малки хлабини и няма да работи и тогава няма никаква практическа стойност. В един момент обаче прозрях за какво става въпрос и че ще си работи и още как ! Реакцията му беше - ей един най после мисли и си спря темата в която го разпъвахте на кръст. Матеев казва - той иска да го разберете без да сте го разбрали, някакво противоречие се получава. Сложна работа си е това с тези идеи, а са хубави защото това с батериите ще ги направи лесно рециклируеми, което е хубаво да всички както и да го погледнеш. Ако батериите станат много ще ги трупат някъде и сигурно ще казват че са се самозапалили, което си е гавра с изявленията за чисти и екологични технологии за каквито се представят но не се случват.Last edited by supertrader; 25.03.2021, 19:24.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар