IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение
    Все повече статии излизат с недостатъците на електромобилите в международен план. Но, дано скоро всички имат тази възможност да ги карат. Все пак нямат вредни емисии, както всички стари коли, които караме.
    Имат но, равнят с ДВГ някъде около 150 хил.км., и вече оттам насетне, балансът се измества към електричките.

    Коментар


    • Все повече статии излизат с недостатъците на електромобилите в международен план. Но, дано скоро всички имат тази възможност да ги карат. Все пак нямат вредни емисии, както всички стари коли, които караме.
      I dream

      Коментар


      • Мисля, че тази статия е интересна и донякъде мн вярна. Но, все пак става въпрос за Испания, която е с много по - добре развита икономика.

        https://topgear.bg/lipsata-na-mosthn...li-v-ispaniya/
        Повече от красива

        Коментар


        • https://www.youtube.com/watch?v=MOreJAyfUUU, от медиен официоз за китайските електромобили.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Те са против батериите с висока енергийна плътност, не са засега. Когато започне да се живее по закони които не се пишат и всички ги спазват тогава няма да има проблем за всякакви техники нови - технологии. Сега е проблем.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
              На гърците им дошъл акъла и почват да ограничават качването на фериботите на електрически-псевдоавтомобили-запалителни-бомби, засега изискват батерия със заряд до 40%, ще видим нататък как ще се развият нещата. То пък като знам как е положението с електричеството по някои острови, направо кеф да ти стане да се изсипеш с половин заряд там... Направо паркираш до пристанището, да може поне да се качиш на обратния ферибот. Измамата с електрическите псевдоавтомобили взе да се разпада от доста краища. Или ще измислят скоро работещи батерии, или чао. Какво стана с на Тойота твърдоелектродните, май и това пропадна?
              Батериите СА измислени. Производителите са твърде късогледи обаче, и виждат само до върха на носа си. Правилната думичка е "тъпи" но...
              А твърдо- ЕЛЕКТРОЛИТНИТЕ батерии на ТОЙОТА не са лоши. Стават, АМА САМО ДОНЯКЪДЕ. Остаряла е организацията и, като цяло, концепцията им. С Истинските батерии, не е проблем и 100% да са заредени но...
              ...но, с тъпи хора - толкова. Да си се оправят, наистина. ТЕХЕН ПРОБЛЕМ.

              Коментар


              • На гърците им дошъл акъла и почват да ограничават качването на фериботите на електрически-псевдоавтомобили-запалителни-бомби, засега изискват батерия със заряд до 40%, ще видим нататък как ще се развият нещата. То пък като знам как е положението с електричеството по някои острови, направо кеф да ти стане да се изсипеш с половин заряд там... Направо паркираш до пристанището, да може поне да се качиш на обратния ферибот. Измамата с електрическите псевдоавтомобили взе да се разпада от доста краища. Или ще измислят скоро работещи батерии, или чао. Какво стана с на Тойота твърдоелектродните, май и това пропадна?

                Коментар


                • BYD са пуснали комбинирани хибриди, работи и като последователен хибрит - мотор генератора зарежда батерията само и тя захранва електродвигател който задвижва колелата, работи и в режим при който двигателя направо задвижва колелата и междувременно може и батерията да зарежда ако е изтощена. Батерията е само 18 киловатчаса. За разхода не е ясно, компанията казвала с един резервоар 45 литра бензин - 2000км., но не е уточнено в какъв скоростен режим - с каква скорост се движи автомобила.. Има вече клипове на които тестват колите и при скорост 45км.ч. без климатик има шанс да ги измине тези 2000км. или казват 1800 ще стигне, до 2000 малко са много.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Става 1975 година и те още дизелов двигател за лек автомобил нямат направен, иначе правят v12. Някакви големи щайги с разход 35 на сто.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                      Защо трябва да правим каквото е да е било за сметищата в Китай? Съвсем изплискахте легена.

                      Да не говорим, че проблемът е именно, защото някой е решил да "прави нещо". И понеже е направил "нещо", резултатът е че скутер + батерия е по-евтин от батерия.
                      Ами тъпа им е батерията бе. Съвършено идиотска. Тя не просто си плаче за проблем, ТЯ Е ПРОБЛЕМ.

                      Коментар


                      • Pyramid, нищо няма да купят, а да се направи някаква разработка въобще е много трудно. Модулна батерия трябва за електрическа трансмисия, вместо разни сложни неща които трябва да се смазват - генератор и електромотор. Двигателя трябва да работи в постоянен режим, генератора с по малка мощност и електродвигателя вече да може да развива мощност, между тях батерия която при ускоряване да се изтощава, добавя ток и после се зарежда. Батерията трябва да е LTO, литий титанатоксид. За пълна електричка - две батерии, едната батерия която произвежда ток на база химическа - ядрена реакция, зарежда буферната която може да отдава много. От такива огромни 60 киловатчаса батерии въобще няма нужда. Летящи транспортни средства - електрически жирокоптери, които могат да излитат вертикално както вертолетите, захранване с компресиран в балон под ниско налягане водород. Не знам защо правят тези сложнотии в момента. В Русия още не са инвестрирали в такива чудеса и ще са най податливи да произвеждат променящи играта техники. Другите са наринали по две планини пари в недомислени проектирани от доказали се в индустрията специалисти със 7 цифрени месечни заплати. Теглото на големите автомобили би трябвало да върви към 400 - те килограма, те ги правят по 2400, това е разход на енергия който по никакъв начин не се оправдава.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Т.е., знаем.че е тъпо но, НЕ правим нищо срещу това. Понеже, "ово йе стандарт". Ами йебем го тоя "стандарт".
                          Защо трябва да правим каквото е да е било за сметищата в Китай? Съвсем изплискахте легена.

                          Да не говорим, че проблемът е именно, защото някой е решил да "прави нещо". И понеже е направил "нещо", резултатът е че скутер + батерия е по-евтин от батерия.

                          Коментар


                          • Това не е заради батериите, банките го правят - дали са кредити на фирми които с тях са купили тези неща, фирмите обявяват фалит и банките им вземат материалната част и понеже не ги бива друго да направят ги складират по този начин и чакат да се разпаднат явно..не знам какво чакат и ако някой ги пита и те едва ли знаят.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                              Ово е стандарт. Евеш, хвърляш.
                              Т.е., знаем.че е тъпо но, НЕ правим нищо срещу това. Понеже, "ово йе стандарт". Ами йебем го тоя "стандарт".

                              Коментар


                              • Ово е стандарт. Евеш, хвърляш.

                                Коментар

                                Working...
                                X