Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами не, казали че заради безопасността на ЕС не искат руски или китайски. Е, тошиба малко по скъпо вземат, но заради правата вяра ще направят всичко
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеУмнико напиши колко им е вноса на германците, ако не е франция досега да са затворили половината фирми
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Браво на мозъка на групата ни! Успя да изчисли колко ток трябва допълнително за 1 милион коли, без да знае техния пробег и техния разход. Днес сигурно е пренесъл на гарата в Горна повече торби с цимент, отколкото му понася.
Вече правихме тези сметки в темата. Тогава посочихме изчисления на инженер от Нисан. Ето друг отговор:
Fact: If 80% of all passenger cars become electric, this would lead to a total increase of 10-15% in electricity consumption.
https://www.virta.global/blog/myth-b...the-power-grid
Вече има много такива изчисления и всичките се въртят около тези числа. Това е, такива числа се съобщават след изчисления, а не след предчувствия. На практика 80% подмяна на колите с електрически, би означавало елементарен проблем за електрическата мрежа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Да, бе и във Ватикана папата заповядал да се построи АЕЦ. И да е руски.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Мда 1гвт атом, напиши колко Гвт ВЕИ са стартирали в 2020 само в Германия... германците са тъпи?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Сега ще има серия "те такоа жувотно нЕма!" Дори не забелязват, че този бизнес модел стимулира автопроизводителите да вкарват колкото се може по-дълговечни акумулатори... Ще получат и субсидии от държавите, защото така се облекчават мрежите и т.н и т.н.
Обобщено - феновете на атома в днешно време останаха само българопредатели и полезни по ленински... Човек като види китайските инвестиции във ВЕИ и ПАВЕЦ, сравнени с АЕЦовете им и веднага му става ясно каква е посоката, ама тва е положението.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ама кой ти е казал, че някой си купува EV за да регулира мрежата само? Купуваш си EV, включваш се в някаква програма V2G и колата ти излиза по-евтино. Ето тук някои правят по $1026 на година. Това малко ли е според тебе?
https://www.energy-storage.news/news...re-costs-still
Обобщено - феновете на атома в днешно време останаха само българопредатели и полезни по ленински... Човек като види китайските инвестиции във ВЕИ и ПАВЕЦ, сравнени с АЕЦовете им и веднага му става ясно каква е посоката, ама тва е положението.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ама кой ти е казал, че някой си купува EV за да регулира мрежата само? Купуваш си EV, включваш се в някаква програма V2G и колата ти излиза по-евтино. Ето тук някои правят по $1026 на година. Това малко ли е според тебе?
https://www.energy-storage.news/news...re-costs-still
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеа това да се купуват коли за да имало безплатна акумулираща мощ, сериозно ли е.
https://www.energy-storage.news/news...re-costs-still
Коментар
-
Като нямат време за шофиране те няма да си купят нови автомобили, сега гледах една реклама примерно за 40к.евро и все пак и електрическите са по скъпи, да цените им щели да падат, но с цените на металите виждаш какво се случва..тези в батериите имам предвид. Във ВЕИ има риск, докато се изплати и стигне до евтиния ток, може някой ураган да го направи тотална щета все пак при всички има риск и с Фокушима знаем какво стана. Иначе поздравления, че очакваш да се уредиш с безплатен ток, ние въобще не сме противници на ВЕИ-тата, ако си го разбра. Проблема е в инвестицията, пък и подема на икономиката в България с ток от веита се отлага или отменя, икономическия подем отива на друго място където и без това си има икономически подем. Да се захранват индустриални мощности с такъв ток от ВЕИ все още е голям проблем, няма невъзможни неща но цената..цената. Ти убеди хората които нямат ВЕИ ток през зимата да замръзнат от студ, ще горят каквото им падне - гуми, пластмаси и боклуци които дори много трудно горят, има едни температуроустойчиви пластмаси почти огнеупорни - негорими. Трябва да ти кажа че успяват и такива да горят някои наши сънародници, а това нещо омирисва периметър в километри. Да си говорим какво се случва в ежедневието на българите и тогава да направим заключението от какво има нужда. За руските атомни реактори и централи какво може да се каже, ами единственните които рециклират горивото и имат технологията за това; Успели са да го направят. Във времето ако разгледаме ситуацията - кога се очертава българите да имат пари за ВЕИ големи мощности, тази година не я знам. Сега руснаците биха могли да вдигнат голям рекламен шум, това с рециклирането на горивото май на практика е една централа докато е жива да използва една и съща суровина, разбираш ли каква би могла да бъде цената на тази свободна енергия от атомните централи. А някой има притеснения че ще се произвежда плутоний, ами има го наличен толкова много сигурно, колко много реактори са работили и от колко десетилетия, той не се е разпаднал или изпарил. А въпроса всъщност е че България има нужда от атомна централа за да има ток в мрежата, защото в 21 век да си без ток е малко неудобно срамно и няма начин комунизма ако стане това да не се върне моментално.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
При инсталирани 12 [GW], 10% са 1,2[GW]. Какво не разбра?
В България потребяваме към 35ТВч годишно, значи при 80% електромобили трябва да произведем 3.5ТВч допълнително. Ама ние и сега го произвеждаме и изнасяме и може да изнасяме доста повече без грам допълнителни мощности. Проблема е кога ще се сдобием с 80% EV, а дргия въпрос няма какво да го обсъждаме до тогава. Да го даваме пък като причина за Белене е очевидно чиста шизофрения.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
99%от времето, те са в покой но, енергията, успяват да изразходят за оставащите 10% от времето. КАКВО не разбра?
подай другата частушка
трагедия си брато - ТРАГЕДИЯ!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеsatz, стоят по улиците коли за които собствениците им не са похарчили никакви пари почти, например в България колко ли е средната цена на автомобил ? Електромобилите ще се движат много повече, хората биха ги купували ако им дават по голяма транспортна свобода а не да се ограничават в транспортните си разходи. Такава е идеята, а това да се купуват коли за да имало безплатна акумулираща мощ, сериозно ли е. Тя не е безплатна. Не си ли забелязал че тези които купуват нови коли го правят с идеята че тези коли ще се карат много.
но при налични над 80Гвтч в акумулатори в коли, дори 1/4 да им ползваш инверторите, какво прави с нужността от 2Гвт АЕЦ, ако имаш и 80Гвт мощности вятър и слънце?
пп
съвсем скоро обедния ток ще стане най-евтин, но в България няма да е скоро,ще има яко спекулации и доене на мат'ряла.
Те в тая тема, разни атомни както се оказа невежи, се присмиваха на глупаците подписващи за 140лв./Мвтч, а сега смеещите се плащат почти 200 и те така те. На дряновеца тока например, е 60% по-скъп от средния който аз плащам (на 100% вече не плащам атомен ток), до 3-4 години живот и здраве и аз като Матеев ще съм с почти безплатен ток. (изплатено ВЕИ е хиляди пъти по-евтино от изплатен атом)
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Кефиш,
пишат ти че над 90% от времето ВСИЧКИ каляски са в покой, он си каканиже какво било като пътували.... ъъъъ аре няма да оценявам, че може се обидиш.
пп
почни да осъзнаваш и факта, че това е без държавна инвестиция един готов почти безплатен за ползване "АкуЕЦ" (аре насмятай му Мвтч-те при 1млн. каляски по 50квтч) че нъл чешеше рЕпата по цените на акумулаторите
Коментар
Коментар