IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Правата вяра е на Фоня и Зацко. Всички останали, сме неверници. Мдам.
    Друга е думата...
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Ами не, казали че заради безопасността на ЕС не искат руски или китайски. Е, тошиба малко по скъпо вземат, но заради правата вяра ще направят всичко
      Правата вяра е на Фоня и Зацко. Всички останали, сме неверници. Мдам.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Умнико напиши колко им е вноса на германците, ако не е франция досега да са затворили половината фирми
        Не питаш правилния човек.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          Браво на мозъка на групата ни! Успя да изчисли колко ток трябва допълнително за 1 милион коли, без да знае техния пробег и техния разход. Днес сигурно е пренесъл на гарата в Горна повече торби с цимент, отколкото му понася.

          Вече правихме тези сметки в темата. Тогава посочихме изчисления на инженер от Нисан. Ето друг отговор:
          Fact: If 80% of all passenger cars become electric, this would lead to a total increase of 10-15% in electricity consumption.
          https://www.virta.global/blog/myth-b...the-power-grid

          Вече има много такива изчисления и всичките се въртят около тези числа. Това е, такива числа се съобщават след изчисления, а не след предчувствия. На практика 80% подмяна на колите с електрически, би означавало елементарен проблем за електрическата мрежа.
          Една колонка за ток в германия струва около 35000 евро- ти имаш ли парите да направиш една обществена пред вас, аз ще дойда да зареждам там

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

            Да, бе и във Ватикана папата заповядал да се построи АЕЦ. И да е руски.
            Ами не, казали че заради безопасността на ЕС не искат руски или китайски. Е, тошиба малко по скъпо вземат, но заради правата вяра ще направят всичко

            Коментар


            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

              Мда 1гвт атом, напиши колко Гвт ВЕИ са стартирали в 2020 само в Германия... германците са тъпи?
              Умнико напиши колко им е вноса на германците, ако не е франция досега да са затворили половината фирми

              Коментар


              • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                Сега ще има серия "те такоа жувотно нЕма!" Дори не забелязват, че този бизнес модел стимулира автопроизводителите да вкарват колкото се може по-дълговечни акумулатори... Ще получат и субсидии от държавите, защото така се облекчават мрежите и т.н и т.н.

                Обобщено - феновете на атома в днешно време останаха само българопредатели и полезни по ленински... Човек като види китайските инвестиции във ВЕИ и ПАВЕЦ, сравнени с АЕЦовете им и веднага му става ясно каква е посоката, ама тва е положението.
                Ние сме ли Китай, или не сме?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                  Ама кой ти е казал, че някой си купува EV за да регулира мрежата само? Купуваш си EV, включваш се в някаква програма V2G и колата ти излиза по-евтино. Ето тук някои правят по $1026 на година. Това малко ли е според тебе?
                  https://www.energy-storage.news/news...re-costs-still
                  Сега ще има серия "те такоа жувотно нЕма!" Дори не забелязват, че този бизнес модел стимулира автопроизводителите да вкарват колкото се може по-дълговечни акумулатори... Ще получат и субсидии от държавите, защото така се облекчават мрежите и т.н и т.н.

                  Обобщено - феновете на атома в днешно време останаха само българопредатели и полезни по ленински... Човек като види китайските инвестиции във ВЕИ и ПАВЕЦ, сравнени с АЕЦовете им и веднага му става ясно каква е посоката, ама тва е положението.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    Ама кой ти е казал, че някой си купува EV за да регулира мрежата само? Купуваш си EV, включваш се в някаква програма V2G и колата ти излиза по-евтино. Ето тук някои правят по $1026 на година. Това малко ли е според тебе?
                    https://www.energy-storage.news/news...re-costs-still
                    ...Само, дето, акумулаторите имат живот, измерван с цикли. И не им пука, пътувал ли си или не, щом циклите са текли, дори само в гаража ти да е седяла електричката. "По-евтин"акумулатор? Пак си помисли

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      а това да се купуват коли за да имало безплатна акумулираща мощ, сериозно ли е.
                      Ама кой ти е казал, че някой си купува EV за да регулира мрежата само? Купуваш си EV, включваш се в някаква програма V2G и колата ти излиза по-евтино. Ето тук някои правят по $1026 на година. Това малко ли е според тебе?
                      https://www.energy-storage.news/news...re-costs-still

                      Коментар


                      • Като нямат време за шофиране те няма да си купят нови автомобили, сега гледах една реклама примерно за 40к.евро и все пак и електрическите са по скъпи, да цените им щели да падат, но с цените на металите виждаш какво се случва..тези в батериите имам предвид. Във ВЕИ има риск, докато се изплати и стигне до евтиния ток, може някой ураган да го направи тотална щета все пак при всички има риск и с Фокушима знаем какво стана. Иначе поздравления, че очакваш да се уредиш с безплатен ток, ние въобще не сме противници на ВЕИ-тата, ако си го разбра. Проблема е в инвестицията, пък и подема на икономиката в България с ток от веита се отлага или отменя, икономическия подем отива на друго място където и без това си има икономически подем. Да се захранват индустриални мощности с такъв ток от ВЕИ все още е голям проблем, няма невъзможни неща но цената..цената. Ти убеди хората които нямат ВЕИ ток през зимата да замръзнат от студ, ще горят каквото им падне - гуми, пластмаси и боклуци които дори много трудно горят, има едни температуроустойчиви пластмаси почти огнеупорни - негорими. Трябва да ти кажа че успяват и такива да горят някои наши сънародници, а това нещо омирисва периметър в километри. Да си говорим какво се случва в ежедневието на българите и тогава да направим заключението от какво има нужда. За руските атомни реактори и централи какво може да се каже, ами единственните които рециклират горивото и имат технологията за това; Успели са да го направят. Във времето ако разгледаме ситуацията - кога се очертава българите да имат пари за ВЕИ големи мощности, тази година не я знам. Сега руснаците биха могли да вдигнат голям рекламен шум, това с рециклирането на горивото май на практика е една централа докато е жива да използва една и съща суровина, разбираш ли каква би могла да бъде цената на тази свободна енергия от атомните централи. А някой има притеснения че ще се произвежда плутоний, ами има го наличен толкова много сигурно, колко много реактори са работили и от колко десетилетия, той не се е разпаднал или изпарил. А въпроса всъщност е че България има нужда от атомна централа за да има ток в мрежата, защото в 21 век да си без ток е малко неудобно срамно и няма начин комунизма ако стане това да не се върне моментално.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          При инсталирани 12 [GW], 10% са 1,2[GW]. Какво не разбра?
                          Оле-ле, ново 20! За нашия всичките 12 [GW] дето ги имаме били еднакви. Ами те нямат нищо общо бе човек.
                          В България потребяваме към 35ТВч годишно, значи при 80% електромобили трябва да произведем 3.5ТВч допълнително. Ама ние и сега го произвеждаме и изнасяме и може да изнасяме доста повече без грам допълнителни мощности. Проблема е кога ще се сдобием с 80% EV, а дргия въпрос няма какво да го обсъждаме до тогава. Да го даваме пък като причина за Белене е очевидно чиста шизофрения.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            99%от времето, те са в покой но, енергията, успяват да изразходят за оставащите 10% от времето. КАКВО не разбра?
                            - казваш и в България всеки божи ден ще се изминават общо поне 300млн. "електрически" километра? (за да успеят туй е нужно да се случи )
                            подай другата частушка

                            трагедия си брато - ТРАГЕДИЯ!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              satz, стоят по улиците коли за които собствениците им не са похарчили никакви пари почти, например в България колко ли е средната цена на автомобил ? Електромобилите ще се движат много повече, хората биха ги купували ако им дават по голяма транспортна свобода а не да се ограничават в транспортните си разходи. Такава е идеята, а това да се купуват коли за да имало безплатна акумулираща мощ, сериозно ли е. Тя не е безплатна. Не си ли забелязал че тези които купуват нови коли го правят с идеята че тези коли ще се карат много.
                              Мне, просто 90% от хората и да искат, нямат време за шофиране, виж ко е просто

                              но при налични над 80Гвтч в акумулатори в коли, дори 1/4 да им ползваш инверторите, какво прави с нужността от 2Гвт АЕЦ, ако имаш и 80Гвт мощности вятър и слънце?

                              пп
                              съвсем скоро обедния ток ще стане най-евтин, но в България няма да е скоро,ще има яко спекулации и доене на мат'ряла.

                              Те в тая тема, разни атомни както се оказа невежи, се присмиваха на глупаците подписващи за 140лв./Мвтч, а сега смеещите се плащат почти 200 и те така те. На дряновеца тока например, е 60% по-скъп от средния който аз плащам (на 100% вече не плащам атомен ток), до 3-4 години живот и здраве и аз като Матеев ще съм с почти безплатен ток. (изплатено ВЕИ е хиляди пъти по-евтино от изплатен атом)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                                Кефиш,
                                пишат ти че над 90% от времето ВСИЧКИ каляски са в покой, он си каканиже какво било като пътували.... ъъъъ аре няма да оценявам, че може се обидиш.

                                пп
                                почни да осъзнаваш и факта, че това е без държавна инвестиция един готов почти безплатен за ползване "АкуЕЦ" (аре насмятай му Мвтч-те при 1млн. каляски по 50квтч) че нъл чешеше рЕпата по цените на акумулаторите
                                99%от времето, те са в покой но, енергията, успяват да изразходят за оставащите 10% от времето. КАКВО не разбра?

                                Коментар

                                Working...
                                X