If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Ей, ама говорите така, все едно е очевидно, че автономният електрически транспорт е по-изгоден енергийно от двг-транспорта.
Това не е доказано и даже още не е показано.
И пак не може да бие Тесла
Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
Статус!
Пореше, Ауди, VW, Мерцедес, … влизайки в бизнеса с електрички просто ускоряват транзита. Вече има продукти и за най-върлите хейтъри на тесла, които за нищо на света няма да изберат тесла, а ще продължат да обясняват че компанията ще фалира всеки момент.
Качеството и цената нямат значение в случая, защото при растящ пазар хляб ще има за всички. Лъвския пай ще е в Тесла заради технологичното им предимство и достъпа до батерии.
Отдавна не бях влизал в темата и като гледам триенето, нравите и тона не се е подобрили особено
Онзи ден гледах порше са представили електрическата панамера (тайкан). Голям ентусиазъм има около модела - чупи всички рекорди на марката за ускорение. Имали 20-30 хиляди поръчки вече.
И пак не може да бие Тесла
Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
Отдавна не бях влизал в темата и като гледам триенето, нравите и тона не се е подобрили особено
Онзи ден гледах порше са представили електрическата панамера (тайкан). Голям ентусиазъм има около модела - чупи всички рекорди на марката за ускорение. Имали 20-30 хиляди поръчки вече.
Ха ха ха не всички сме краварски идиоти.тези коли изобщо не ме интересуват ако ще без пари да са.Просто са опасни за живота и няма как да кача семейството си в подобна каруца.По същата причина не слагам газова бутилка зад задната седалка.
Файтон, карета, каляска - са най-големите атракции в придвижването по улиците на Виена... Те пестят и време...
Например: за да се обходят километрите паркове и градини на двореца Шонбрун - задължително се взема карета... Така е гарантирано, че ще остане време за хубавата бира, която произвеждат на място - в разположените в подземията на заведението Salm Bräu - пивоварни...,
...шест вида бира /не са единствени!/. Сервират стограмки в началото, за да избереш и поръчаш халба...
Хапваш, пийваш и разсъждаваш, защо аджеба /за месец/ в цяла Виена си видял само една Тесла - срещу Държавната опера... И я "зареждат" там през ден... Е, да де - нали хората трябва да видят, че има и такова жУотно... И хората го виждат /жУотното/, минавайки край него, ама го НЕкупуват...
Файтоните превъзхождат най-малко СТОКРАТНО тесличките във Виена. /С извинение на феновете, но тенденцията е явна!/
Факт: бяла тесла, с един и същ номер - често С ЧАСОВЕ стои с разпънатите кабели и се зарежда в ляво, срещу Държавната опера на Виена... ))
.
Аз видях в един мол на главната улица една червена теслъ се продаваше ако не ме лъже паметта за 200000 евро.
Файтон, карета, каляска - са най-големите атракции в придвижването по улиците на Виена... Те пестят и време...
Например: за да се обходят километрите паркове и градини на двореца Шонбрун - задължително се взема карета... Така е гарантирано, че ще остане време за хубавата бира, която произвеждат на място - в разположените в подземията на заведението Salm Bräu - пивоварни...,
...шест вида бира /не са единствени!/. Сервират стограмки в началото, за да избереш и поръчаш халба...
Хапваш, пийваш и разсъждаваш, защо аджеба /за месец/ в цяла Виена си видял само една Тесла - срещу Държавната опера... И я "зареждат" там през ден... Е, да де - нали хората трябва да видят, че има и такова жУотно... И хората го виждат /жУотното/, минавайки край него, ама го НЕкупуват...
Файтоните превъзхождат най-малко СТОКРАТНО тесличките във Виена. /С извинение на феновете, но тенденцията е явна!/
Факт: бяла тесла, с един и същ номер - често С ЧАСОВЕ стои с разпънатите кабели и се зарежда в ляво, срещу Държавната опера на Виена... ))
.
С единствената Мисъл го правят:
- Да докажат, колко си прав. Е, доказаха. Евалла. Много си прав.
-Да влезе следващия.
Да карал съм.Особено зимата като впрегна шейната голям кеф.Ако имах файтон още по голем кеф от електрическия дръгел
Файтон, карета, каляска - са най-големите атракции в придвижването по улиците на Виена... Те пестят и време...
Например: за да се обходят километрите паркове и градини на двореца Шонбрун - задължително се взема карета... Така е гарантирано, че ще остане време за хубавата бира, която произвеждат на място - в разположените в подземията на заведението Salm Bräu - пивоварни...,
...шест вида бира /не са единствени!/. Сервират стограмки в началото, за да избереш и поръчаш халба...
Хапваш, пийваш и разсъждаваш, защо аджеба /за месец/ в цяла Виена си видял само една Тесла - срещу Държавната опера... И я "зареждат" там през ден... Е, да де - нали хората трябва да видят, че има и такова жУотно... И хората го виждат /жУотното/, минавайки край него, ама го НЕкупуват...
Файтоните превъзхождат най-малко СТОКРАТНО тесличките във Виена. /С извинение на феновете, но тенденцията е явна!/
Факт: бяла тесла, с един и същ номер - често С ЧАСОВЕ стои с разпънатите кабели и се зарежда в ляво, срещу Държавната опера на Виена... ))
Не, но като малък харесвах управлението на трамвай. Често висях зад ватмана да наблюдавам действията му.
Исках да стана космонавт или ватман на трамвай. Явно съм предусещал, че онова копеленце Мъск ще ме изпревари и в двете области.
Бе ти да не си колега на Евгени Минчев?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар