Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтарите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
Коментар
-
Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
В кои години са вярвали, и как е сега?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ами микромодула е вече изобретен, остава само да започне производството му, и въпросът с електричките е решен!
Точно ти да задаваш такъв въпрос...
КЪМ БРАТА СИ
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани;
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Отечество мило любя,
неговият завет пазя;
но себе си, брате, губя,
тия глупци като мразя.
Мечти мрачни, мисли бурни
са разпалили душа млада;
ах, ръка си кой ще турне
на туй сърце, дето страда?
Никой, никой! То не знае
нито радост, ни свобода;
а безумно как играе
в отзив на плач из народа!
Често, брате, скришом плача
над народен гроб печален;
но, кажи ми, що да тача
в тоя мъртъв свят коварен?
Нищо, нищо! Отзив няма
на глас искрен, благороден,
пък и твойта й душа няма
на глас божий - плач народен!
Хр.Ботйов
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПредвид последния ми пост от снощи, какво ли ще стане на пазара на коли втора/трета ръка? Накъде ще тръгнат цените на двг/ел.?
Точно ти да задаваш такъв въпрос...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПредвид последния ми пост от снощи, какво ли ще стане на пазара на коли втора/трета ръка? Накъде ще тръгнат цените на двг/ел.?Last edited by fbr65; 03.05.2021, 14:44.
Коментар
-
ДВГ колите, те си вървят и ще си вървят, с ел.колите ще стане интересно. Вероятно ще се намерят предприемчиви хора да им поставят двг, когато батерията приключи при тези им цени на батериите стават просто украшение. Имах едни колеги като студенти си купиха за дребни пари бял Мерцедес на старо без ДВГ и редовно си пътуваха всяка няделя с него до град който бе на 350км, избутват го край пътя и чакат да мине някой с камион и го примолват да ги тегли по пътя че колата им не върви..гратисчийски номер. Тези с електричките на старо ще трябва да оттренират, сигурно ще стане популярно. И така - ще има електрички които ще са още лъскави на цена като за вторични суровини, това ми е прогнозата.Между другото тогава имаше добри хора, всички ги знаеха как пътуват безплатно не само в института а и шфьорите на товарни автомобили но пак си ги теглеха по няколко стотин километра.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар