IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Всички пишехте редовно допреди време...

    «- А там, мертвые с косами стоят. И ТИШИНА.»

    Я да видим сега, дали наистина, сме в час с материята, чрез няколко специфични и подли въпроси:
    ​​​​​​1. Кой показател на ел.мобилите към момента, се влияе негативно от увеличаване енергийната плътност ?
    2. Кой параметър на акумулатора оказва най-силно влияние върху ускорението на ел.мобила: Номиналния товарен токто, номиналното изходно напрежение при еднакъв капацитет на батерията и еднаква мощност на двигателя...или?
    3. Кое е по-вредно за трайността на батерията: Натоварването в номинални граници, или нееднаквостта на елементите? ЗАЩО?
    4.Ако има варианти по т.3, кога, какви и защо?
    5.В спорните като качества и показатели днешни батерии на ТЕСЛА, на какво се пада най-висок дял от непроизводителната маса?
    6.Какви са последиците (с думи прости и, възможно, със стрелчици) върху клиента, когато излезе от строя елемент от батерията?

    ...заповядайте, експерти. Имате думата.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение



      1939 Duesenberg Coupé Simone Midnight Ghost
      ТОВА електричка ли е било? Преди 81 години?

      Коментар





      • 1939 Duesenberg Coupé Simone Midnight Ghost

        Коментар


        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
          Pyramid Разгледай мнение:
          "Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?
          Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен

          Радвам се, че се кефиш. Определено, след среща с мен, удрят джакпота.

          Коментар


          • Pyramid Разгледай мнение:
            "Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?
            Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
            Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Ха-ха-хаааа!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
              Коя логика - Тесла е стартъп и още не може да избута на печалба - вече 12 години ли станаха? Лапат пари от държавата за еко-квоти и лъжат потребителите. В електрото в момента лидер е Нисан - Лийфа е най-продаваната до момента. Инак електро има отпреди повече от 100 години в производство (отпреди ДВГ и да се намеси Форд с конвейера), експериментите са дори още по-стари.
              Хайде, уж сте големи хора. Кой е казал, че конкуренция няма да има, че няма да се играят мръсни номера и т.н.? ВСЕ ПО-ИНТЕРЕСНО ЩЕ СТАВА, вЕрвайте ми.
              И все по-грозни борби ще се водят.
              Last edited by Pyramid; 20.09.2020, 17:55.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


                Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


                Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.
                Коя логика - Тесла е стартъп и още не може да избута на печалба - вече 12 години ли станаха? Лапат пари от държавата за еко-квоти и лъжат потребителите. В електрото в момента лидер е Нисан - Лийфа е най-продаваната до момента. Инак електро има отпреди повече от 100 години в производство (отпреди ДВГ и да се намеси Форд с конвейера), експериментите са дори още по-стари.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                  Дали ускорява под 3 секунди или не е важно за мъжете така, както е важно за жените дали има огледалце на сенника и дали цвета е в тон с новата рокля и обувки. Другото са дреболии и се обсъжда само тогава, когато човек вече се е цакнал да си купи някаква кола, и си търси оправдание, че не е сбъркал ....
                  Когато си прав, прав си.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                    ...
                    Масовия потребител си купува колата за да го закара със сигурност и комфорт от т.А до т.Б, а не дали ускорява под 3 сек за 100 км или ще се надбягва по скоростно лимитираните пътища,
                    Дали ускорява под 3 секунди или не е важно за мъжете така, както е важно за жените дали има огледалце на сенника и дали цвета е в тон с новата рокля и обувки. Другото са дреболии и се обсъжда само тогава, когато човек вече се е цакнал да си купи някаква кола, и си търси оправдание, че не е сбъркал ....

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Нагледно потвърждение на предишното послание - традиционните производители са обречени
                      VW планира над 12 готови модела електрички през следващата година, другите също следват тренда здраво.
                      Масовия потребител си купува колата за да го закара със сигурност и комфорт от т.А до т.Б, а не дали ускорява под 3 сек за 100 км или ще се надбягва по скоростно лимитираните пътища, 120 до 200 HP са супер достатъчни, нали и 2/3 от населението живее във градска среда (със трафик).
                      Трябва да се видят всички аспекти на промяната към електрички.
                      Дизелите със Евро 6 и Бензиновите със катализаторите покриват и последните строги екологични изисквания.
                      Иначе със Електричките, отделни области на икономиката и работни места ще изчезнат.
                      Гледам Амазон щел да строи нови 1000 склада в САЩ, ами късмет на малките търговски бизнеси там, добре че системата му за доставки куца по принцип в Европа и засега е слабо представен.
                      Last edited by hazard; 20.09.2020, 15:06.

                      Коментар


                      • Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


                        Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


                        Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                          Каквото и да лъжат троловете че нямало проблем да ремонтираме тия коли които постоянно се развалят и имат нужда от скъпи горива и масла за да работят краят им идва:
                          2 дни преди батери дей изтече добра информация относно какво да очакваме. С една дума РЕВОЛЮЦИЯ.

                          https://www.youtube.com/watch?v=94ZzLzFP5Zg
                          Дейви, новите коли които рекламирате тук дали могат да готвят и да правят свирки- ето това би било революция, иначе ламарина седалка и гуми- все ще ме закара до където искам. Не сме мръднали от времето на каруците, нооооооооооо сегашното шумно го обявавате за революция. Най вероятно за теб и алекса и айфона са революция, ама да ти кажа че не са- просто еволюция

                          Коментар


                          • Каквото и да лъжат троловете че нямало проблем да ремонтираме тия коли които постоянно се развалят и имат нужда от скъпи горива и масла за да работят краят им идва:
                            2 дни преди батери дей изтече добра информация относно какво да очакваме. С една дума РЕВОЛЮЦИЯ.

                            https://www.youtube.com/watch?v=94ZzLzFP5Zg

                            Коментар


                            • Tesla Model Y vs BMW X3M vs Mercedes Benz AMG GLC 63
                              by EDMUND


                              Нагледно потвърждение на предишното послание - традиционните производители са обречени


                              25-30% по-скъпи ламарини издухани от иноватор на 10 години
                              Attached Files

                              Коментар


                              • Tesla engineering is 5-10 years ahead (Sandy Munro)



                                Трудно е да се повярва но фактите са си факти.

                                Коментар

                                Working...
                                X