Преди време питах - тогава Безименний нищо не рече - защо, според вас, сложните организми, са многоклетъчни и какво им дава това затуй, да попитам пак. Работата е там, Безименний, скрита. И там е решението на Онова, за което - голям прАз, че не ми вярваш, ама ми наду главата с бръмченето си - с ония проклети батерии. Как едното се проектира върху другото?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не мога да преценя дали имаш проблем с мисленето или си се заел да громиш капиталиста Мъск, но каквито и източници на информация да ползваш ще видиш, че запалените автомобили с ДВГ са 10 пъти повече от запалени електромобили.
Специално при Тесла броят на палежите се броят на двете ти ръце, но понеже Тесла е магнит за четене такива статии се отразяват много шумно (медии, реклама).
Палежите на ДВГ отдавна не е интересно, но въпреки това ако чукнеш в гугъл ще намериш ежегодни доклади за десетки хиляди палежи.
за няколко секунди стигам до статия за БМВ:
As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow
“Consumers have filed more than 90 complaints about the issue”
“These BMWs have [had] these fire problems for a very long time”
“But while U.S. regulators have declined to investigate, BMW has faced scrutiny elsewhere. The company was recently fined $9.9 million by the South Korean government after its transport ministry determined officials had tried to cover up technical problems related to dozens of engine fires in diesel cars and moved too slowly to recall affected vehicles.”
Отнесоха втора мултимилионна глоба заради батерии именно - в Германия, а фабриката още далеч от завършване дори
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНай-интетесна е комбинацията: горене и блокиране на вратите!
Хората, отвън не успяха да спасят водача.
Нечувано: компютърът блокира вратите на горящата Тесла, за да "предпази" водача от... кражба!
(не е лошо да си припомняме реалностите..., защото иначе опонентите ме "обвиняват", че съм се "покрил"..., а аз съм тук и дори ника си не сменям...)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПравилно: Започне ли. Ама се оказа, че може и да НЕ започва или, дори и да започне, да бъде рязко и силно ограничавано, до практически незабележимо тъй, щото, не просто да продължиш да си караш още колата, ами и със същата батерия и то, докато ти си решиш, да замениш дребен и евтин детайл. Т.е., някои неща, остават в миналото вече, а ти си говорѝ, говорѝ, не ни пречиш, радваш ни.
Най-интетесна е комбинацията: горене и блокиране на вратите!
Хората, отвън не успяха да спасят водача.
Нечувано: компютърът блокира вратите на горящата Тесла, за да "предпази" водача от... кражба!
(не е лошо да си припомняме реалностите..., защото иначе опонентите ме "обвиняват", че съм се "покрил"..., а аз съм тук и дори ника си не сменям...)
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТова е смисълът!
Започне ли горенето на сепараторите, които разделят разноименните полюси на батериите - спиране на горенето има, след изгарянето им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
А иначе интереса няма нищо общо със статута на най-сигурен автомобил.
Личността на Мъск и неговите компании е магнит за медиите, особено жълтите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
Това е смисълът!
Започне ли горенето на сепараторите, които разделят разноименните полюси на батериите - спиране на горенето има, след изгарянето им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Вярваш ли си?
As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow
"Representatives for BMW have declined repeated requests for interviews, but the company has issued statements saying that "with approximately 4.9 million BMW vehicles on U.S. roads, fire incidents involving BMWs are very rare. ... BMW takes every incident very seriously"
Отричат кат партизан на разпит!
Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Тук е и основната разлика - автомобилните производители прибират за проверка колите преди да изгорят и то за своя сметка, тесла производителите на сапунерки с батерийки събират данни от клиентите си - докато вторите жално гледат как колата им догаря трети ден... говори ми и то много
As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow
"Representatives for BMW have declined repeated requests for interviews, but the company has issued statements saying that "with approximately 4.9 million BMW vehicles on U.S. roads, fire incidents involving BMWs are very rare. ... BMW takes every incident very seriously"
Отричат кат партизан на разпит!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Епа баш норвежците друго разправят, освен ако КИА вече не е купила тесла
https://www.rt.com/news/327752-tesla-electric-car-fire/
Знам че си калпав в четенето, ама прочети и последното изречение - за конкурентите
Специално при Тесла броят на палежите се броят на двете ти ръце, но понеже Тесла е магнит за четене такива статии се отразяват много шумно (медии, реклама).
Палежите на ДВГ отдавна не е интересно, но въпреки това ако чукнеш в гугъл ще намериш ежегодни доклади за десетки хиляди палежи.
за няколко секунди стигам до статия за БМВ:
As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow
“Consumers have filed more than 90 complaints about the issue”
“These BMWs have [had] these fire problems for a very long time”
“But while U.S. regulators have declined to investigate, BMW has faced scrutiny elsewhere. The company was recently fined $9.9 million by the South Korean government after its transport ministry determined officials had tried to cover up technical problems related to dozens of engine fires in diesel cars and moved too slowly to recall affected vehicles.”
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Мисля, че си позабравил за онова клипче, което пуснах от зимните условия и представянето на 20-30 различни електромобила при тия условия?
Та, като махнем другите проблеми, норвежците все повече ще се убеждават в това, че Калифорния (Пало Алто) и Осло - НЯМАТ съпоставими географски ширини...
Факт е, че автомобилите с ДВГ са НАД 95% от електромобилите! Графика - желаеш ли?
Не знам какъв капацитет си в автомобилостроенето, но в случай че не знаеш – Тесла тестват зимните условия в Аляска.
Графиките дано са актуални щото с червения крети въртите стари филми.
Айде малко да се ограмотите с реални тестове на тема подобрения при Тесла. Само с поставянето на нова система за оптимизиране на топлообмена (октовал) разхода на електроенергия за загряване през зимата и изстудяване през лятото пада няколко пъти.
https://www.youtube.com/watch?v=HityyIwWSmQ
Интересно е заключението: „Новите модели са по-добри, но Тесла автомобилите са с такава преднина пред всички останали конкуренти, че дори стария модел е ненадминат.“ От практическа гледна точка разликата между стария и новия модел са 1-2 минути повече време при зареждане.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ейй една Тесла се запалила през януари 2016? Само това ли можа да намериш? Ето ти от преди СЕГА, и 77 000 кони "конкуренти" EV-та.
https://electrek.co/2020/10/12/hyund...-fire-lg-chem/
И до ден днешен най-безопасната кола в света е Тесла, не само по пожари ами и по катастрофи. Това не ти ли говори нещо?
Събирай броиките ако можеш да смяташ до толкова , балама
Коментар
-
Проблеми за евтините батерии на Tesla
Този тип батерии са предназначени за произвежданите в Китай Model 3, като обещаваха добър пробег - 468 км по цикъла NEDC, или повече отколкото със съпоставим литиево-йонен пакет. Оказа се, обаче, че новият тип клетки има сериозен проблем.
Китайски уебсайт публикува информация за собственик на Model 3, чиито пробег от регулярните 420 километра паднал до едва 241 при по-студено време. Според медията, основната причина за това е, че американският производител не е тествал автомобилите си с LFP батерии достатъчно време, а вместо това е предпочел да разчита на данните, събирани от потребителите, за да развива и подобрява акумулаторите.
Докато тестването на най-новите батерии 2170 NMC на Tesla e отнело 23 месеца, LFP са били пуснати на пазара едва след 12 месеца, твърди напуснал служител на фирмата. От компанията CATL потвърдиха, че им е отнело само 9 месеца между обявяването на Model 3 с тези акумулатори и началото на доставките.
Извън по-ниския пробег, новите батерии имат и още един проблем. Потвърден е поне един случай на деградация на клетките, след като клиент от Шангахй забелязал, че неговата Tesla Model 3 се оказала с по-малък капацитет едва 2 седмици след покупката. Първоначално, собственикът на електромобила имал пробег от 412 км след зареждане, но скоро той станал 353. При посещение на сервизен център на марката било установено, че при пълно зареждане, капацитетът на батериите е 46,2 kWh, вместо 55, както трябвало да бъде.
В публикация в китайската социална мрежа Weibo, след намаляването на цените на Model 3, от Tesla съветвали собствениците да зареждат напълно батериите на колите си поне веднъж седмично и дори винаги да ги пълнят на 100%. Според специалисти, обаче, това можело да повреди акумулаторите, тъй като, както и при хората, "преяждането съкращава жизнения цикъл".
Важно е да се отбележи, че проблемът не засяга само китайските клиенти на Tesla. Продаваните от тази есен и в Европа Model 3 са същите, произведени в Шанхай. Като се има предвид, че най-силният пазар на електромобили е в най-студените европейски държави, като Норвегия, Финландия и Швеция, може и на нашия континент да се заговори за подобни неприятности.
фалита неумолимо идва.
Абе тия от шанхай как минават стотици хиляди километри за 2 седмици че им деградират ВЕЧНИТЕ батерииНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар