Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

    И правим много неща по добре от него.Не сме измамници като него и не лъжем и не мамим хората.Не им крадем парите и не ги убиваме.Ето това правим по добре от него...

    Демек не можем и не правим нищо. Не е голяма новина.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

      точно затова трябва да са в контролирана ИЗОЛИРАНА среда. ВЛАКОВЕТЕ са от 100 години електрически. Имаме и метро, и тролеи, и трамваи в града. Ама не стигат и трябва всеки да си купи 1 тон батерия на цената на цял апартамент да си вози задника. Супер екологично и ефективно ?!?!
      Ами не е. Наистина. Някога да си виждал да пиша друго? Но, нещата се развиват. Просто, електрохимията закъснява с развитието си. Обаче, тя не е управляем термоядрен синтез, нали?
      Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


        Ще ме извиняваш обаче пак залиташ в някакви твои конспиративни теории!?! Кое по-точно е невъзможно? И защо реши така? В човешката история почти всичко което го има днес е считано за невъзможно!
        Говориш за запазване на петрола! Иронично изместването на ДВГ от електрическо задвижване на транспорта (или поне в лекия) е един от начините за да се случи това.




        Едва сега започва. Тепърва големите започват да наливат пари и да изместват старата технология с нова! Казват ти го прав текст!




        Не знам пич, обаче хората никога не са живели по-добре от сега. Това не означава, че няма да има рецесии и пр. но да твърдиш че сме в ИКОНОМИЧЕКСА ДЕПРЕСИЯ, лелее



        Това 2300та година. До тогава нека да се оправяме със сегашните си проблеми
        Кое ни е доброто. ЦЯЛ СВЯТ Е НЕДОВОЛЕН. Това че имаш пари, ИЗКУСТВЕНА храна, дрънкулки и технически играчки не те прави щастлив а ЗАВИСИМ …
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

          с електрическите автомобили е просто невъзможно

          Ще ме извиняваш обаче пак залиташ в някакви твои конспиративни теории!?! Кое по-точно е невъзможно? И защо реши така? В човешката история почти всичко което го има днес е считано за невъзможно!
          Говориш за запазване на петрола! Иронично изместването на ДВГ от електрическо задвижване на транспорта (или поне в лекия) е един от начините за да се случи това.


          Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          а на този моден медиен шум ще му се види скоро краят.
          Едва сега започва. Тепърва големите започват да наливат пари и да изместват старата технология с нова! Казват ти го прав текст!


          Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Много е важно защото това е основната причина за икономическата депресия в която сме затънали
          Не знам пич, обаче хората никога не са живели по-добре от сега. Това не означава, че няма да има рецесии и пр. но да твърдиш че сме в ИКОНОМИЧЕКСА ДЕПРЕСИЯ, лелее

          Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Заменимостта ще дойде едва когато автомобилите отпаднат като средство за транспорт, но това ще е едно коренно различно общество с други навици и начин на живот - много по розлични и не съм сигурен че ще е по добър от този.
          Това 2300та година. До тогава нека да се оправяме със сегашните си проблеми

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Леле, разкопана улица за прокарване на кабели и тръби. Тези от Тесла трябва да са престъпници, за да правят нови инсталации
            Ед, подобна дървеняшка реакция на едно откровено пародийно включване, далеч повече би подхождало на Фараона.
            Ти доста ме изненада!

            Достатъчно беше на моите 4 имотиконови муцуни да отговориш просто с една.
            Казах го преди на майтап, но изглежда наистина сте ултраконсервативна групичка, с белези на клика.
            Сорри!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
              Снимки за причиненото на Пловдив от И. Мъск
              Когато зарият каналите, понеже са теслисти, няма да го направят като хората, ще има неизбежни слягания, дупки и размествания на плочките

              Ето какво се случва на един град с хилядолетна история от действията на една компания с има-няма 20-годишна история
              Ето, това е причината, поради която теслистите трябва да бъдат мразени
              Първата зарядна станция на Tesla в България е готова
              Леле, разкопана улица за прокарване на кабели и тръби. Тези от Тесла трябва да са престъпници, за да правят нови инсталации

              Трябва да имаш доста изкривена представа за ползите и недостигите. Я сподели според теб кое е по-добро – 1/ Инсталация на зарядна станция (което се прави от десетилетия) или производството и експлоатацията на фосилни горива?

              Само да си припомним преди няколко години петролния разлив в Мексиканския залив –

              210 million gallons

              The BP oil spill flowed for three months, becoming the largest accidental marine oil spill in the history of the petroleum industry. The spill stemmed from a sea-floor oil gusher that resulted from the April 20, 2010, explosion of Deepwater Horizon, which drilled on the BP-operated Macondo Prospect. The explosion killed 11 men working on the platform and injured 17 others.
              On July 15, 2010, the leak was stopped by capping the gushing wellhead, after it had released about 4.9 million barrels of crude oil. An estimated 53,000 barrels per day escaped from the well just before it was capped.
              The spill caused extensive damage to marine and wildlife habitats and to the Gulf's fishing and tourism industries. Skimmer ships, floating containment booms, anchored barriers, sand-filled barricades along shorelines, and dispersants were used in an attempt to protect hundreds of miles of beaches, wetlands, and estuaries from the spreading oil.
              Scientists also reported immense underwater plumes of dissolved oil not visible at the surface as well as an 80-square-mile "kill zone" surrounding the blown well.

              Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1
Size:	74.0 КБ
ID:	3535657


              Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1
Size:	86.8 КБ
ID:	3535658


              Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1
Size:	45.7 КБ
ID:	3535659


              Даже няма да коментирам замърсяването от изгорели газове, петролните войни, и трилионите изливани в тази индустрия.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                Снимки за причиненото на Пловдив от И. Мъск
                Когато зарият каналите, понеже са теслисти, няма да го направят като хората, ще има неизбежни слягания, дупки и размествания на плочките

                Ето какво се случва на един град с хилядолетна история от действията на една компания с има-няма 20-годишна история
                Ето, това е причината, поради която теслистите трябва да бъдат мразени
                Първата зарядна станция на Tesla в България е готова
                Но това е ужасно!

                Коментар


                • Снимки за причиненото на Пловдив от И. Мъск
                  Когато зарият каналите, понеже са теслисти, няма да го направят като хората, ще има неизбежни слягания, дупки и размествания на плочките

                  Ето какво се случва на един град с хилядолетна история от действията на една компания с има-няма 20-годишна история
                  Ето, това е причината, поради която теслистите трябва да бъдат мразени
                  Първата зарядна станция на Tesla в България е готова

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Пак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?


                    От какво се интересуват СЕО-тата на големите корпорации?
                    Екология, електричество, петрол?
                    Боли ги шпека важно е САМО ЕДНО - ПАРИТЕ, ПЕЧАЛБИТЕ.
                    Като забранят да се карат дизели в градовете как ще си продават стоката и ще печелят.
                    Европа каза - ще даваме трилиони но ще забраним колите с двигател. (безумци - мое мнение)
                    Ама шефовете трябва да печелят иначе стават просяци. И почват да "пеят" както арестант в стаята за разпит
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • ED това с електрическите автомобили е просто невъзможно, но шума покрай тях силно повлиява слабите сърца които разполагат и имат суровинен ресурс какъвто е петрола а той е МНОГО важен - ПЕТРОЛА. Какво се случва - продават на пожар суровина чиято стойносте гарантирана и при настоящото му потребление ще го ликвидират за няма и 50 години. ПЕТРОЛА е гарантирана стойност и да го оставят на три поколения след тях употребата му няма да е заменена и ще е все по ценен. Ето това е резултата и вместо да има една разумна цена на петрола при която той да се изразходва много пестеливо и хората да живеят по скромно което няма да им навреди а напротив се случва точно обратното. Ето това е резултата от електрическата истерия. Може би зеления план на Европа е много по добър макар и нереален защото в крайна сметка ще доведе до производство на някакви количества водород който да се смесва с природния газ и да води до по доброто му изгаряне а и един вид е енергиен акумулатор. Като начало дори конверсия на метан на автомобили с ДВГ която е напълно реална и възможна и не е скъпа чак толкова може да се приложи по масово. Втората крачка е електрическа платформа и горивни клетки за газ - метан и водород, без значение дали са смесени или дори по отделно но в бутилките не може да се зарежда много водород а 4 пъти по малко отколкото е енергийната стойнаст на метана което е голям негатив. Развитието на горивните клетки е спорно, те са електрохимия с определен екплоатационен срок дори е отраничен и като време т.е. като батериите трябва да се сменят но са по добър вариант от от батериите. И така стъпка по стъпка е много по добре , а на този моден медиен шум ще му се види скоро краят. Крайно време хората да поумнеят, наистина да се информират и да разсъждават трезво..има толкова много хора които са образовани и могат да ги разберат тези неща и само трябва да си направят труда и да ги обясняват вежливо и спокойно на другите. ЗАЩО ! Много е важно защото това е основната причина за икономическата депресия в която сме затънали, съвсем сериозно го казвам и другия изход от нея е ВОЙНА. Тези които са измислили този механизъм да управляват цената на петрола са безумци, те не знаят какво правят и въобще не е необходимо.НЕ съм враг на технологиите и развитието, мисля че сте го разбрали но връзката с реалността не трябва да се губи и хората да се зомбират. Технологично така стоят нещата че петрола едва ли ще е заменим и след 250 години, автомобилите със сигурност ще се променят и ще го пестят но заменимост не е постижима. Заменимостта ще дойде едва когато автомобилите отпаднат като средство за транспорт, но това ще е едно коренно различно общество с други навици и начин на живот - много по розлични и не съм сигурен че ще е по добър от този. Сега трябва да се спре с тези голупости и това би било революция - спирането на алкохола и опиятите все едно.Електрически превозни средства - да, велосипеди, скутери и свръх малки автомобили с 2-3 киловатчаса ток заредени в батерията максимум, но това са възможностите на батериите.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Пак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?

                        Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Интересно е какво мислят за интервюто на CEOто на VW - мрежата, безимения, валентинчо и останалите хейтъри на елетрическата промяна
                        Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                        Днес в ФТ:

                        Herbert Diess, Volkswagen chief executive, sees an existential challenge to the traditional auto business from new challengers. “If we continue at our current speed, it is going to be very tough,” he recently told senior managers at VW. It is a concern shared by Angela Merkel, Germany’s chancellor. In an interview with the FT this month, she said that software companies were inserting themselves into producer-customer relationships, becoming essential “intermediaries” between businesses and their clients.

                        The anxieties are most acute in the automotive industry, which accounts for one-third of German R&D spending. As Tesla challenges all facets of the German carmaking model, some industry executives fear that a century’s worth of combustion engine knowledge might be rendered superfluous.

                        Just five years ago, such a statement would have seemed ludicrous, but last week the valuation of Tesla — which produced fewer than 500,000 cars in 2019 — overtook that of Volkswagen, which routinely sells more than 10m cars a year. Investors are looking at VW’s global production sites as liabilities rather than assets, while betting that Tesla — like Apple, Google and Facebook before it — could derive new revenues from turning the car into a platform for other services.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Имхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
                          Пич, единствения начин да се наложи нещо е да се направи атрактивно за потребителя. Целта на Мъск е да изхвърли ДВГ и да наложи електрическите коли на пазара. За да се случи бързо и безвъзвратно той прави атрактивни автомобили, които превъзхождат конкурентните модели по цена, качество, ефективност, скорост и сигурност. Реакцията на хората е „чакай малко, ами тази тесла е електрическа, върви по-добре, струва ми по-малко, забавна е, по-сигурна! Защо да не си я купя.“ И след като продажбите литнаха, другите производители се видяха принудени да изоставят старата технология и да инвестират в разработки на електрически коли!!!
                          За масовия потребител с по-нисък бюджет ще се появят малки коли с малки батерии, но Тесла играе ролята на катализатор за промяна на очакванията към електрическите коли. Вместо да се вкарваш в разни коснпиративни теории започни да мислиш логично.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                            Втора употреба Кона, БМВ има и едно фиатче.
                            Коната ми хареса много, но ми малее за семейна кола. Иначе е пушка. Освен това се доближава доста до Тесла по ефективност, което много ме учуди при положение, че Аудита, Мерцедеси и Поршета са с трагични показатели.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              Всеки, който плюе по Мъск - ама много ми е интересно - дали си задава въпроса или пък, случайно, може да отговори утвърдително на него? -
                              -Добре де, ОК. А сам, мога ли и дали правя по-добре от него сума ти неща, че да имам поне моралното право да го критикувам?
                              Разбира че си го задаваме.И правим много неща по добре от него.Не сме измамници като него и не лъжем и не мамим хората.Не им крадем парите и не ги убиваме.Ето това правим по добре от него...
                              Last edited by RUBLA; 30.01.2020, 15:12. Причина: Спазвайте добрия тон!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Говоря не за ЕМП, а за смущения. Просто, скапват комуникациите (иначе, моторът работи). ЗА ТЕЗИ говоря. Не казвам, че трябва да се спира прогресът а, че изцяло „автопилотните” са по-опасни именно заради предоверяване на технологиите. И въпросът е, къде да мине Границата. На сигурността и живота на пътниците.
                                точно затова трябва да са в контролирана ИЗОЛИРАНА среда. ВЛАКОВЕТЕ са от 100 години електрически. Имаме и метро, и тролеи, и трамваи в града. Ама не стигат и трябва всеки да си купи 1 тон батерия на цената на цял апартамент да си вози задника. Супер екологично и ефективно ?!?!
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X