If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
Чекай малко, доскоро разпраяше за "стотици волти", колкото е нужно, а вече станаха само 100 вата?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Pyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
Pyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.
Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
Разкажете повече моля,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.
Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в Космоса А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...
Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
Супертрейдър температурата се следи по всяко време. Всеки един параметър се следи по всяко време. Всичко за което ти хрумне идея се следи по всяко време.
Бях писал даже как
Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
И един мармот завива шоколада със станиол ....
Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.
Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
Pyramid, предполагам че в редукторите се използва трансмисионна масло. Има и охладителни течности, техния срок на годност може би е като при автомобилите с ДВГ.
Абе, тези ел.мобили, сякаш им се полагат по-различни мазилни системи и масла, съответно, естествено е да очакваме промяна в номенклатурата масла по бензиностанциите.
Tова е цитат. Не променен цитат. Правописа, всичко е автентично.
Първоначално изпратено от PyramidРазгледай мнение
В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.
Коментар