IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
    Да живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуци
    Що да ви убеждават, това е факт!
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
      Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles

      Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
      От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
      Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
      Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
      От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
      Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.

      Подобно е и във всички останали страни.

      Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.

      Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.

      Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.


      Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
      Да живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуци

      Коментар


      • Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles

        Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
        От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
        Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
        Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
        От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
        Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.

        Подобно е и във всички останали страни.

        Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.

        Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.

        Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.


        Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?

        Коментар


        • Хайде народе- юруш на рендетата

          https://www.renault.de/kampagne/zoe.html

          Зоито е в промоция, който не си е купил сега е момента

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
            Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
            https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/

            И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
            Ами то е достатъчно да чукнеш на линковете на безименния, а може и сам да потърсиш например в тубата

            Коментар


            • Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
              https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/

              И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни

              Коментар


              • Необходимостта Tesla да разшири бизнеса си извън САЩ беше подчертана от резултатите за последното тримесечие, които не успяха да отговорят на очакванията. Намаляването на половина на федералните данъчни облекчения за покупките на Tesla от януари потопиха търсенето в САЩ, а компанията не успя да компенсира спада със старта на доставките на Model 3 в Европа и Китай.

                Производството в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, не само ще позволи на Tesla да избегне митата, докато тече търговската война, но и да ускори доставките си – приоритет, посочен изрично от главния изпълнителен директор Илон Мъск.

                31-процентния спад на доставките през първото тримесечие спрямо предходното доведе до 43% срив на цената на книжата на Tesla от началото на годината.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                  Излязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
                  http://ev-sales.blogspot.com/

                  Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.
                  А и безсмислен.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Поздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!
                    ...

                    Коментар


                    • Излязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
                      http://ev-sales.blogspot.com/

                      Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.

                      Коментар


                      • Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Поздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!

                          Коментар


                          • Вие двамата, че няма да се разберете, вече е ясно. Което, ама много, ни разстройва. Язъкъ!

                            Коментар


                            • Логореев, не е нужно да логорействаш.

                              Кажи си - нямам пари за Тесла, а и нямам пари за фанелка на която пише Тесла.
                              Виждаш ли колко кратко можеш да синтезираш всичките си терзания?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение


                                Mи това е!
                                За какво бяха всичките ти безсмислени постове за изохорни процеси, колянови валове и мюони-бариони?
                                Изречението ти е синтез на всичките ти постове досега в темата.

                                Мюони и бариони бяха за придаване на „тежест”. Човекът е контрареволюционер и дори при Дявола търси подкрепа за тъмните си планове. Ъхъ.
                                Last edited by Pyramid; 31.05.2019, 13:56.

                                Коментар

                                Working...
                                X