Имхотеп, не са се сетили..иначе във фен клубовете на електровелосипедистите може да намериш мнения за батерии издържали 4 години и изпадат в екстаз - старахотна "оригинална" батерия. Скоро не съм чел, преди години..
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, така е но те направо го подаряват такъв електровелосипед и то само заради едната му батерия. Чел съм по форуми за електровелосипеди, те масово не им издържат много батериите като време. Ако имаш предвид че си заслужава да се смени с нова оригинална, не знам то този електровелосипед е на малко години и ще има едно сменяне на оригинални батерии, ще станат разход.
Всъщност си прав, това е работа за работилница за електровелосипеди да им монтира нови батерии "неоригинални". Обаче малко се получава, като да се направени примерно колите с ДВГ да може да работят само с бензин на производителя. Сега бившия собственик на електровелосипеда дали ще си купи пак от същата марка ?
За право в десятката е "да могат да работят само с ток на производителя".
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Pyramid, така е но те направо го подаряват такъв електровелосипед и то само заради едната му батерия. Чел съм по форуми за електровелосипеди, те масово не им издържат много батериите като време. Ако имаш предвид че си заслужава да се смени с нова оригинална, не знам то този електровелосипед е на малко години и ще има едно сменяне на оригинални батерии, ще станат разход.
Всъщност си прав, това е работа за работилница за електровелосипеди да им монтира нови батерии "неоригинални". Обаче малко се получава, като да се направени примерно колите с ДВГ да може да работят само с бензин на производителя. Сега бившия собственик на електровелосипеда дали ще си купи пак от същата марка ?Last edited by supertrader; 30.10.2021, 19:18.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнениеИма много публикувани снимки на гробища за електромобили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, ти може да го вземеш такъв велосипед и да си му подмениш сам батерията, тя ще е съставена от някакви елементи или да си направиш друга сам от елементи като ти трябва определен волтаж и капацитет за да изминаваш колкото те устройват километри. Ситуацията с велосипедите е по добра отколкото с електромобилите, при тях батерията се смъква много по трудно и ти трябват сервизни условия които са малко нестандартни също защото кутията под пода е голяма и хидравличен подемник за двигатели и скоростни кутии за ДВГ коли ще дойде малък. Има обаче упорити хора и електромобилите ги правят с подмяна на елементи, дори потавят по ново поколение и получават по голям капацитет и пробег. Да не те заблудя, погледай видеа на тази тема за велосипеди как им правят батерии. Все пак е изгодно предвид цената на нов, те направо ти го подаряват на 14% от цената.
Коментар
-
v_tin, ти може да го вземеш такъв велосипед и да си му подмениш сам батерията, тя ще е съставена от някакви елементи или да си направиш друга сам от елементи като ти трябва определен волтаж и капацитет за да изминаваш колкото те устройват километри. Ситуацията с велосипедите е по добра отколкото с електромобилите, при тях батерията се смъква много по трудно и ти трябват сервизни условия които са малко нестандартни също защото кутията под пода е голяма и хидравличен подемник за двигатели и скоростни кутии за ДВГ коли ще дойде малък. Има обаче упорити хора и електромобилите ги правят с подмяна на елементи, дори потавят по ново поколение и получават по голям капацитет и пробег. Да не те заблудя, погледай видеа на тази тема за велосипеди как им правят батерии. Все пак е изгодно предвид цената на нов, те направо ти го подаряват на 14% от цената.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеОтдавна не съм влизал в темата, защото стана много специализирана. Но.......
Преди няколко дни докато разхождам кучето влязох в магазин за продажба на колелета. Имаше както нови, така и стари. Харесах си едно електрическо и питам колко струва. Продавачът казва- колелото е купено от тук и струваше преди 3 години около 3000 евро. Сега струва с тази батерия 380 евро, но батерията държи около 30км, ако искаш да се смени струва 680 евро само батерията. Аз питам - не може ли да се сменят вътре чаркалаците- човека отговаря- има си чип- систем мениджмънт който брои броят на зарежданията. Чипът е програмиран да каже че след 1-2-3000 зареждания батерията не става за нищо и трябва да се смени. И смяната на тази батерия струва 680 евро
На другият ден се събираме на почивката и си говорим за тези неща и един колега обяснява че неговото колело имало лимит около 3000 зареждания, каза пише си го в гаранционната карта, и същата информация излиза на компа.
май редкретена ще излезе прав че електричките като остареят ще се продават по 2 за лев и единственото ценно в тях ще бъде метала
Коментар
-
Отдавна не съм влизал в темата, защото стана много специализирана. Но.......
Преди няколко дни докато разхождам кучето влязох в магазин за продажба на колелета. Имаше както нови, така и стари. Харесах си едно електрическо и питам колко струва. Продавачът казва- колелото е купено от тук и струваше преди 3 години около 3000 евро. Сега струва с тази батерия 380 евро, но батерията държи около 30км, ако искаш да се смени струва 680 евро само батерията. Аз питам - не може ли да се сменят вътре чаркалаците- човека отговаря- има си чип- систем мениджмънт който брои броят на зарежданията. Чипът е програмиран да каже че след 1-2-3000 зареждания батерията не става за нищо и трябва да се смени. И смяната на тази батерия струва 680 евро
На другият ден се събираме на почивката и си говорим за тези неща и един колега обяснява че неговото колело имало лимит около 3000 зареждания, каза пише си го в гаранционната карта, и същата информация излиза на компа.
май редкретена ще излезе прав че електричките като остареят ще се продават по 2 за лев и единственото ценно в тях ще бъде метала
Коментар
-
ГАД, няма нищо гнило, става въпрос да се направят батериите на ел.колите много по юзър френдли и технологията им за производство не е нещо много по различно отколкото на сегашните им варианти за батерии. Главното - всяка батерия и сега се състои от модули, обаче смяната на един модул е луди пари, докато ако се направят с тези стандартни модули ще е нещо много по евтино и от там хората няма да се притесняват и да се дърпат от електромобилите. Те затова и не могат да навлязат електромобилите, защото батерията им е компонент който притеснява потребителя. С такива модули за които говорим първо дефектиралия модул ще се покаже веднага на дисплея и ще информира че трябва да се смени, електромобила ще продължи да се движи и липсата на един модул и дори няколко няма да се забелязва, няма да почне да се влачи по пътя и смяната за нула време както казах да не се повтарям.Last edited by supertrader; 28.10.2021, 19:43.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Зависи от приложението. Това "микро-" е условно. Ако говорим за подводница, може, примерно, 1-2-5 kWh, важното е, да се разбере принципът. Обаче, не "арматурата" определя е или не е "микро", а капацитетът му, сравнен с този на щатната батерия за конкретното приложение. Клетките в организма ни са с микроскопични размери, което, прави тях специализирани, с определена възможност за регенериране и(или и) заместване, а нас, прави дълго живеещи, адаптивни, мобилни, нечувствителни към загубата на много клетки, оживяващи и след ампутации и подлежащи на значителни трансформации, лечение и т.н. Изобщо, всичко това, което, днешните батерии с МАКРО ЕЛЕМЕНТИ, не са способни да дадат на днешните електромобили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмпотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.
Коментар
-
Импотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМикромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.Last edited by Pyramid; 28.10.2021, 01:01.
Коментар
-
Микромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар