IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • аз имах да взимам пратка от офис(фирмат където работя направи договр със спиди),
    отивам опашка от вън 6 човека, излезе служител и каза, че нямали интернет и чакат техник,
    тръгнах си - не се сетих да им шерна от телефона,
    на другия ден отивам опашка отново, влизам да си взимам нещата, не мога да платя с карта, защото устройството на другото гише било затрупано с пратки, не ми се разправяше и не исках да бавя, платих и си тръгнах
    за телефоните потвърждавам свързване невъзможно дори и в дни дето не са около черният петък
    “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

    Коментар


    • Първоначално изпратено от sasho7777 Разгледай мнение
      Тъй като виждам, че темат за офсите е доста нашумяла последно време, нека и аз да си кажа.
      Трябваше да получа международна пратка. Получих съобщени, че от Спиди ще ми я доставят. Добре, в крайна сметка не можем да си избираме доставчиците !!! Първо бяха сбъркали адреса, след това опитвайки се да се свържа с куриер или някой от кол центъра, видях че е много трудно. След втория ден опит се свързах с куриера, който ми каза, че е претрупан от работа и не може да смогне да ми я достави на адрес и ще я достави в офис на Спиди в Младост 3. Съгласих се, по презумцията, че така ще бъде по-лесно и за двете страни. Ден трети - отивам в офис на Спиди, където един човек обработва, приема, издава пратки, пари, касови бележки. Брей казах си, голяма робота ще е той щом успява с всичко това, но не. За мое голямо учудване, той не знаеше, че пратката ми е дошла в неговия офис и започна да обвинява Спиди, куриера и прочие. Помоли ме да дойда отново. Между другото докато се изясняваше ситуацията идваха и други хора, част от които имаха сходен проблем като моя. Казах си добре, не мога да чакам, ще дойда пак. Ден четвърти - отивам в офиса където се оказа, че куриера междувременно е изсипал нови 350 пратки, чакащи за обработка и моята беше някъде измежду тях. Стана скандал, естествено вината беше моя. В това време се появиха и други изнервени хора. Човекът се видя в чудо и се наложи да затвори офиса, за да може да обработи част от новодошлите пратки, както и да намери моята. Изминаха 45 мин. Не я намери, не можах повече да чакам и си тръгнах. Ден пети - отивам до офиса на Спиди да си взема пратката. Имаше опашка от 10 човека отвън. Както и да е, изчках си редът и сел 40 мин си вчех пратката.
      Сами си направете изводите.
      Съвсем нормално в най-натоварената седмица на годината. Чух че има 200 000 поръчки вповече от нормалното.
      Чувал съм, че изследвания с таен клиент показват същото като % недоволни клиенти/проблемни случаи и при Еконт и при куриери в Западна Европа
      просто сте изтеглил късата клечка в късата седмица!!!

      Аз подадох моя пратка в сряда и в петък бяха дошли обратните документи от другия край на България, така че аз проблеми не видях. Специално им казах "чух че има 200 000 поръчки вповече, аз не бързам, може да ми я забавите", служителката каза,
      че ще се справят нормално. Е справиха се.
      Първоначално изпратено от sasho7777 Разгледай мнение
      Сами си направете изводите.
      направих си
      иначе черния петък поръчвах само едно нещо, но си го взех от доставчика, защото случайно му посещавам магазина два пъти седмично и просто взех минус 39-те% от сайта му

      Поздрави
      Last edited by oslo; 01.12.2018, 20:26.

      Коментар


      • Тъй като виждам, че темат за офсите е доста нашумяла последно време, нека и аз да си кажа.
        Трябваше да получа международна пратка. Получих съобщени, че от Спиди ще ми я доставят. Добре, в крайна сметка не можем да си избираме доставчиците !!! Първо бяха сбъркали адреса, след това опитвайки се да се свържа с куриер или някой от кол центъра, видях че е много трудно. След втория ден опит се свързах с куриера, който ми каза, че е претрупан от работа и не може да смогне да ми я достави на адрес и ще я достави в офис на Спиди в Младост 3. Съгласих се, по презумцията, че така ще бъде по-лесно и за двете страни. Ден трети - отивам в офис на Спиди, където един човек обработва, приема, издава пратки, пари, касови бележки. Брей казах си, голяма робота ще е той щом успява с всичко това, но не. За мое голямо учудване, той не знаеше, че пратката ми е дошла в неговия офис и започна да обвинява Спиди, куриера и прочие. Помоли ме да дойда отново. Между другото докато се изясняваше ситуацията идваха и други хора, част от които имаха сходен проблем като моя. Казах си добре, не мога да чакам, ще дойда пак. Ден четвърти - отивам в офиса където се оказа, че куриера междувременно е изсипал нови 350 пратки, чакащи за обработка и моята беше някъде измежду тях. Стана скандал, естествено вината беше моя. В това време се появиха и други изнервени хора. Човекът се видя в чудо и се наложи да затвори офиса, за да може да обработи част от новодошлите пратки, както и да намери моята. Изминаха 45 мин. Не я намери, не можах повече да чакам и си тръгнах. Ден пети - отивам до офиса на Спиди да си взема пратката. Имаше опашка от 10 човека отвън. Както и да е, изчках си редът и сел 40 мин си вчех пратката.
        Сами си направете изводите.
        Last edited by sasho7777; 01.12.2018, 15:23.

        Коментар


        • По темата за офисите. Моя позната трябваше да получи нещо за ремонт в офис на Еконт в София. Отишла е там в 9:00ч, тъй като ѝ било спешно.. чакала е до 11ч отпред, защото пратките не били обработени и не можела да я вземе.. След 2 часа чакане я е взела. Хайде да не гледаме само Сиди

          Коментар


          • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

            Първо, на бас че говориш за офиса на Спиди в Надежда, там наплива от клиенти наистина е огромен. Лесно познах за кой офис говориш
            Второ, няма да кажа за кой офис говоря аз (за да не познаете къде живея), но по диагонал на него има на Еконт и вече има опашка пред Спидовия, а пред Еконтния вече няма..
            Трето, 30% ръст на продажбите през третото тримесечие на Спиди в България (и 23% с Румънския), това е доста добре и то преди ефекта от 2,55 лв. от офис до офис и т.н. супер оферта, с около 40% под тази на Еконт

            Ша са сетите

            Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам
            И аз вчера нещо такова се наканих да пиша:

            1. Не мога да разбера какви инвеститори има тук. Спиди обявява супер яки резултати, но се коментира опашка пред офиси.
            2. Въпросът с офисите на Спиди е като оня виц: "А ти що си без шапка?". Малко по-надолу някои коментира, че са толкова зле, че нямат никакви клиенти, малко по-нагоре друг се оплаква от опашки.
            3.Специално за офисите Спиди са супер. Имали е моменти пред офис на Еконт когато съм се чуствал като по Виденовата зима...

            За протокола - нямам акции, дразня се като някои казва на чернто - бяло.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от coolio Разгледай мнение
              Винаги съм бил доволен от обслужването и от компанията като цяло, имам и акции за около 30к. Днес отидох до техен офис за получаване на пратка и ми направиха впечатление някои неща. Клиентът пред мен поиска да му опаковат пратката, нямаха определени консумативи, били им свършили, а ги получавали веднъж седмично. Успяха някак си да се справят. Имаше опашка от около 6-7 човека. Последният на опашката започна да недоволства на висок глас, протестира, че работела само една каса и обслужването било много бавно. Попита как може да допускат подобни опашки, отговорът беше: Ооо, това не е нищо, понякога опашката стига до Билла (Биллата е на 200 метра от офиса). Клиентът се поядоса малко повече и започна да им сравнява обслужването с това в Еконт, което според него било перфектно
              Първо, на бас че говориш за офиса на Спиди в Надежда, там наплива от клиенти наистина е огромен. Лесно познах за кой офис говориш
              Второ, няма да кажа за кой офис говоря аз (за да не познаете къде живея), но по диагонал на него има на Еконт и вече има опашка пред Спидовия, а пред Еконтния вече няма..
              Трето, 30% ръст на продажбите през третото тримесечие на Спиди в България (и 23% с Румънския), това е доста добре и то преди ефекта от 2,55 лв. от офис до офис и т.н. супер оферта, с около 40% под тази на Еконт

              Ша са сетите

              Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам

              Коментар


              • Винаги съм бил доволен от обслужването и от компанията като цяло, имам и акции за около 30к. Днес отидох до техен офис за получаване на пратка и ми направиха впечатление някои неща. Клиентът пред мен поиска да му опаковат пратката, нямаха определени консумативи, били им свършили, а ги получавали веднъж седмично. Успяха някак си да се справят. Имаше опашка от около 6-7 човека. Последният на опашката започна да недоволства на висок глас, протестира, че работела само една каса и обслужването било много бавно. Попита как може да допускат подобни опашки, отговорът беше: Ооо, това не е нищо, понякога опашката стига до Билла (Биллата е на 200 метра от офиса). Клиентът се поядоса малко повече и започна да им сравнява обслужването с това в Еконт, което според него било перфектно
                Last edited by coolio; 01.11.2018, 15:51.

                Коментар


                • Да, тоя пост прилича как някои си е измислил издънка, да се прави на интересен във фейса.
                  1. Много ми е странно спешни пратки до автомат. Аз ако имам нещо важно си го искам в офиса.
                  2. Преди време имаше една пратка дето ми беше все тая кога ще дойде, ама исках да е евтино и ми я пуснаха до автомат. Ако имам пак, пак така ще направя. Получих саобщение, паркирах си в мола, там си беше.
                  Та и мене това дето се пише почва да ме съмнява.

                  Коментар


                  • Това твоето е "Една жена каза...". Аз пък имах да получавам колет, нямаше ме у нас, доставчикът звънна, казах му да го остави в офиса им наблизо. Мъжът ми я взе. Нямах никакви проблеми. Май всички критики са измислици-премислици.

                    Коментар


                    • Ето едно мнение от ФБ, на което попаднах преди малко:
                      Минавам някак си тихомълком да отбележа, че на Speedy и APS-ите им не стават На всички е ясно, че като куриери са изключително проблемни, но все се надявах, че като им занесеш пратка в офиса и я пратиш до автомат, то тя ще е там някъде сутринта, предвид че не се изисква кой знае какво усилие от тяхна страна, освен да заредят автомата. Е, да ама не! Пускам първи път, експрес 24, пристига на следващия ден в късния следобед, около 16-17 часа. Имало инцидентно забавяне. Пускам втори път.... ем, стоя и чакам да видим, кога ще се наканят да заредят автомата.... Ама това, че ми е спешно.... няма никакво значение! Все някога през деня ще го заредят автомата и аз все някога ще трябва да си преподредя деня, за да мога да взема пратката. Явно отново има инцидентно забавяне... Просто като видят моя пратка и става инцидент ))

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ADK83 Разгледай мнение

                        oslo - Толкова ме заинтересова, че чак ме накара да си направя профил!

                        Може ли да разкажеш повече за тези числа с цените на Еконт и комисионната? Много интересно...
                        да обобщим и после виж по-долу. Еконт цака клиентите си с 50% горница от 2,55 до 4 лв. Но защото франчайзите прибират 30% или 1,2 лв. от малките пратки лъжат като за световно срещу Спиди
                        А това са 600 франчайза с роднините и приятелите една ударна група от няколко хиляди Спиди хейтъри, който собственика на Еконт гордо нарича "моя башибозук", работещи срещу интереса на клиентите си и ел. търговия в БГ със високи цени и хейт на лоялната конкуренция. Още ли искате да работите с башибозука на Събев?

                        Срам
                        мисля че всички българи трябва да знаят за некоректното им поведение

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                          Всъщност ти явно си отчаяният
                          Защото според мен си държател на някой от 600-те офиса на Еконт и виждаш как губиш клиенти. Взимаш 1/3 от цената на всяка пратка или на 4 лв. от офис до офис взимаш 1,2 лв.
                          Сега Спиди като Ви удрят като маче от дирек с 2,55 лв. за пратка от офис до офис и край с твойто бизнесче.
                          Само се чудя, защо набутваш клиентите си на 4 лв., вместо да ги в Спиди, да спестят 36,25%!!! това не е малко

                          Срам ме е от това което правиш, даваш лоша цена на клиентите си

                          Аз не бих могъл да се гледам в огледалото

                          Амин
                          oslo - Толкова ме заинтересова, че чак ме накара да си направя профил!

                          Може ли да разкажеш повече за тези числа с цените на Еконт и комисионната? Много интересно...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                            Всъщност ти явно си отчаяният
                            Защото според мен си държател на някой от 600-те офиса на Еконт и виждаш как губиш клиенти. Взимаш 1/3 от цената на всяка пратка или на 4 лв. от офис до офис взимаш 1,2 лв.
                            Сега Спиди като Ви удрят като маче от дирек с 2,55 лв. за пратка от офис до офис и край с твойто бизнесче.
                            Само се чудя, защо набутваш клиентите си на 4 лв., вместо да ги в Спиди, да спестят 36,25%!!! това не е малко

                            Срам ме е от това което правиш, даваш лоша цена на клиентите си

                            Аз не бих могъл да се гледам в огледалото

                            Амин
                            oslo - Толкова ме заинтересова, че чак ме накара да си направя профил!

                            Може ли да разкажеш повече за тези числа с цените на Еконт и комисионната? Много интересно...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение
                              Дори по-ниските цени офис-офис на Спиди не са се отразили на потока клиенти в офисите на Еконт.
                              Благодаря за признанието.
                              А фрайчайзите на Еконт не са усетили спада, защото сега е октомври и поръчките растат, имат оптична измама спрямо летните месеци.
                              Ще усетят по-нисък ръст, а януари и спад.


                              Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение
                              При самите Еконт от впечатленията, които имам при контактите си с някои техни франчайзи за момента не виждам каквито и да е признаци за притеснение
                              Last edited by oslo; 19.10.2018, 09:26.

                              Коментар


                              • Трябва да се срамуваш основно от това, че всеки път носа ти бива натриван с факти, а ти се правиш на разсеян, покриваш се, за да се появиш отново след 2 седмици с поредната си тролска порция новини.
                                Колкото до Еконт, като клиент с най-голямо удоволствие бих ги сменил но на този етап не виждам и една причина да го направя в посока Спиди - нито ще предложат по-добри фирмени отстъпки, нито качество - в това отношение Спиди са НУЛА, отделно 90% от клиентите не искат и да чуят за Спиди.
                                При самите Еконт от впечатленията, които имам при контактите си с някои техни франчайзи за момента не виждам каквито и да е признаци за притеснение, сякаш не ги приемат насериозно като конкурент. Дори по-ниските цени офис-офис на Спиди не са се отразили на потока клиенти в офисите на Еконт.

                                Коментар

                                X