Първоначално изпратено от oslo
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
Дивидента е по сметките
За отчета, ел класико, повишаване на рентабилността през Q2, за сметка на по-бавен ръст на продажбите, защото губещите клиенти са нежелани, чрез по-високи цени
от 5 юли вдигнаха цените за тежките пратки, така че ще видим дали рентабилността ще се качи още
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа!
Коментар
-
Излезе и отчета на Спиди, не знам дали го погледнахте. За мен лично е разочароващ. Реални резултати след толкова много разходи и увеличения на заплати все още не се виждат. ПОложението за момента е по-зле от това, което аз очаквах.
Надявам се членовете на СД, Данаил Данаилов и Авак Терзиян, получили право да запишат по 1800 бр. акции всеки от увеличението на капитала на Спиди АД по реда на чл. 112, ал. 3 от ЗППЦК да се понапънат малко, защото тези им 1800 акции при сегашните цени на кацията са си доста солидни бонуси.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнениеПо отношение на международните пратки ми прави впечатление, че като пазарувам от Амазон или други големи риби никога пратката не ми е идвала със спиди , а винаги е или с някой голям международен или с някой местен дребен контрактор... имате ли идея защо е така. Сектора го чака бум идните 1-2 години и все повече хора се 'пречупват' да си пазаруват онлайн в ЕС без значение, че сайтовете са немски, френски, английски и др.. и това е един голям обем 'скъпи' пратки, които не са за изпускане.
- 1 like
Коментар
-
Отчетът най-накрая показва по-високата натовареност на капацитета, за която се говори от доста време. Рентабилността все още е далеч от целевото ниво на ръководството, но поне се движи в тази посока.
Ако не бяха тези разходи за обезщетения, оперативната печалба щеше да бъде по-висока от миналогодишната.От друга страна, румънското дружеството продължава да има символичен принос към печалбата.
Като цяло отчет според очакванията.
- 2 Харесвания
Коментар
-
По отношение на международните пратки ми прави впечатление, че като пазарувам от Амазон или други големи риби никога пратката не ми е идвала със спиди , а винаги е или с някой голям международен или с някой местен дребен контрактор... имате ли идея защо е така. Сектора го чака бум идните 1-2 години и все повече хора се 'пречупват' да си пазаруват онлайн в ЕС без значение, че сайтовете са немски, френски, английски и др.. и това е един голям обем 'скъпи' пратки, които не са за изпускане.това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
EU survey shows growing demand for cross-border online shopping
Tuesday, July 25th, 2017 “More and more EU consumers are shopping online,” according to the European Commission, which today (25 July) announced the publication of the 2017 Consumer Conditions Scoreboard.
The Scoreboard – which aims to provide “an overview of how the Single Market works for EU consumers” – also revealed that EU consumers’ trust in e-commerce has increased, in particular in buying online from other EU countries.
But while consumers may be eager to explore the digital shopping mall further, the Scoreboard found that many retailers are still reluctant to expand their online activities and continue to have concerns about selling online to consumers in other EU countries.
“Such concerns are mainly linked to a higher risk of fraud and non-payment in cross-border sales, different tax regulations, differences in national contract law and in consumer protection rules,” according to today’s EC statement.
Věra Jourová, the EC Commissioner for Justice, Consumers and Gender Equality, commented: “My priority has been to improve trust of the people and smaller retailers in the Digital Single Market. Consumers are now more confident when they shop online. And we’ve equipped them with a quick procedure to get their money back if something goes wrong, even when buying from another country. The challenge now is to encourage more businesses to respond to this growing demand.”
Виж тук:
http://ec.europa.eu/newsroom/just/it...item_id=117250Last edited by Minka; 31.07.2017, 06:52.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
а спиди нямат ли си база данни да видят че имат няколко пакета към един и същ получател на един и същ адрес? няма ли да си спестят спиди разходи ако пратят всичко наведнъж?
Защото Емаг ги излъчват и предават 1 по 1 в продължение на над 10 дни.
Спиди няма как да знае, да забави с 2 дни, защото след 2 дни ЕМАГ ще му даде още една поръчка за този адрес. Поръчката тръгва веднага и стига на другия ден, емаг дори ми даваха номер на товарителница Спиди и аз следях от склада в Русе как пратката пътува между разпределителните адреси на Спиди.
както каза и колегата по-долу грешката е на Емаг
представете си огромния им склад
и просто складовия работник за фотоапаратите, е изкарал стоката по-рано от този за хладилници или за външен диск
а и аз съм правил поръчките не на веднъж, а сутрин една, на обяд друга, вечер трета
Пълен хаос, емаг и куриерите се задръстиха с дни и работиха извънредно
това беше есента на 2015 г.
иначе вчера като бях в офиса на Спиди, бях видял смс-и за 3 дошли пратки, но те на място ми казаха "не 4-тири са" и ми дадоха и четвъртата
дава им по телефона ми, статуса на всичките ми пратки (не че и аз не мога да си го видя, но в случая не ги следих)
Коментар
-
Първоначално изпратено от maretoff Разгледай мнение
Интересно , че не схващаш, че проблема идва от некадърност на емаг - тяхна работа е била да обработят поръчки от един клиент и наведнъж да насочат към куриераdestroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от maretoff Разгледай мнение
Интересно , че не схващаш, че проблема идва от некадърност на емаг - тяхна работа е била да обработят поръчки от един клиент и наведнъж да насочат към куриера
и аз тогава имах 10-тина артикула в няколко поръчки
и емаг ги пращаха 1 по 1
добре че хладилника и пералната за вилата ги обединиха, че щеше да ме разкарват два пъти дотам
емаг бяха виновни така е
не само че нацепиха поръчките, а ги пратиха по 3 различни куриерски фирми
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
купих доста неща от емаг и те ми идват с 5 куриера на спиди вместо един, супер разкарване беше и цяла седмица ми късаха нервите особено като ми звъннат и кажат "пратката ви пристигна". коя от всичките бе?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеСтрашна скъпотия в Еконт
един от моите хора объркал и пратил документите от офис на Еконт, с връщането общо 12 лв., нататък 6,3 лв., насам (входящия номер) 5,7 лв.
При Спиди е натам 4,57 лв., насам 1,8 лв. , общо 6,37 лв.
Двойно по-скъпо в Еконт
Срамотаdestroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеСтрашна скъпотия в Еконт
един от моите хора объркал и пратил документите от офис на Еконт, с връщането общо 12 лв., нататък 6,3 лв., насам (входящия номер) 5,7 лв.
При Спиди е натам 4,57 лв., насам 1,8 лв. , общо 6,37 лв.
Двойно по-скъпо в Еконт
Срамота
Коментар
Коментар