IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Осло и Минка да си купят днес Капитал. Има хубава статия за ръста на покупките през интернет!
    Поздрави и успех!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от johny-bravo Разгледай мнение

      Като стана дума, безумна политика за ритейла. За една детска къщичка разглобена в кашон с тегло под 20кг.ми поискаха 68лв от София до Плевен от офис до офис. Същата пратка с Рапидо ми излезе 18лв. Явно съм от губещите клиенти.
      да не е била няква експресна услуга, то зависи и на какъв специалист ще попаднеш,
      аз миналата седмица влизам в един офис и съм сам вътре, само едно момче(служител/началник) цъка с баркод четец една купчина пратки
      аз му викам да пусна тая пратка за германия, почва да ме разпитва кво е що е и после вика абе може ама ще трябва да
      чакаш, по добре иди в някои друг офис
      Last edited by ceneto; 03.08.2017, 23:04.
      “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

      Коментар


      • Първоначално изпратено от johny-bravo Разгледай мнение

        Като стана дума, безумна политика за ритейла. За една детска къщичка разглобена в кашон с тегло под 20кг.ми поискаха 68лв от София до Плевен от офис до офис. Същата пратка с Рапидо ми излезе 18лв. Явно съм от губещите клиенти.
        Безумие. По-добре да не предлагат подобни услуги, вместо да "дерат" с подобни цени. Във фейсбук има дори група обединяваща недоволни клиенти, от подобни практики. За мен е непонятно, как една голяма компания, си причинява такъв имиджов автогол с подобни действия. Но кой съм аз да ги съдя... Аз смятам да реинвестирам дивидента да... в Софарма...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
          Дивидента е по сметките
          За отчета, ел класико, повишаване на рентабилността през Q2, за сметка на по-бавен ръст на продажбите, защото губещите клиенти са нежелани, чрез по-високи цени
          от 5 юли вдигнаха цените за тежките пратки, така че ще видим дали рентабилността ще се качи още

          Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа!
          Като стана дума, безумна политика за ритейла. За една детска къщичка разглобена в кашон с тегло под 20кг.ми поискаха 68лв от София до Плевен от офис до офис. Същата пратка с Рапидо ми излезе 18лв. Явно съм от губещите клиенти.

          Коментар


          • Някой мисли ли да реинвестира дивидента?

            Коментар


            • Дивидента е по сметките
              За отчета, ел класико, повишаване на рентабилността през Q2, за сметка на по-бавен ръст на продажбите, защото губещите клиенти са нежелани, чрез по-високи цени
              от 5 юли вдигнаха цените за тежките пратки, така че ще видим дали рентабилността ще се качи още

              Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа!

              Коментар


              • Излезе и отчета на Спиди, не знам дали го погледнахте. За мен лично е разочароващ. Реални резултати след толкова много разходи и увеличения на заплати все още не се виждат. ПОложението за момента е по-зле от това, което аз очаквах.
                Надявам се членовете на СД, Данаил Данаилов и Авак Терзиян, получили право да запишат по 1800 бр. акции всеки от увеличението на капитала на Спиди АД по реда на чл. 112, ал. 3 от ЗППЦК да се понапънат малко, защото тези им 1800 акции при сегашните цени на кацията са си доста солидни бонуси.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                  По отношение на международните пратки ми прави впечатление, че като пазарувам от Амазон или други големи риби никога пратката не ми е идвала със спиди , а винаги е или с някой голям международен или с някой местен дребен контрактор... имате ли идея защо е така. Сектора го чака бум идните 1-2 години и все повече хора се 'пречупват' да си пазаруват онлайн в ЕС без значение, че сайтовете са немски, френски, английски и др.. и това е един голям обем 'скъпи' пратки, които не са за изпускане.
                  Когато пазарувам от Амазон, ми доставят пратките в офис на Габко , които след това ми доставят всичко до България. След това доставката, ако не мога да отида до техен офис, може да е със Спиди или Еконт. Зависи от избора ти. Наблюдавам обаче друго: разликата в качестовото на услугите между USPS, DPD, DHL и т.н. Най-добри са DPD засега.

                  Коментар


                  • Отчетът най-накрая показва по-високата натовареност на капацитета, за която се говори от доста време. Рентабилността все още е далеч от целевото ниво на ръководството, но поне се движи в тази посока.

                    Ако не бяха тези разходи за обезщетения, оперативната печалба щеше да бъде по-висока от миналогодишната.От друга страна, румънското дружеството продължава да има символичен принос към печалбата.

                    Като цяло отчет според очакванията.

                    Коментар


                    • По отношение на международните пратки ми прави впечатление, че като пазарувам от Амазон или други големи риби никога пратката не ми е идвала със спиди , а винаги е или с някой голям международен или с някой местен дребен контрактор... имате ли идея защо е така. Сектора го чака бум идните 1-2 години и все повече хора се 'пречупват' да си пазаруват онлайн в ЕС без значение, че сайтовете са немски, френски, английски и др.. и това е един голям обем 'скъпи' пратки, които не са за изпускане.
                      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                      Коментар


                      • EU survey shows growing demand for cross-border online shopping

                        Tuesday, July 25th, 2017 “More and more EU consumers are shopping online,” according to the European Commission, which today (25 July) announced the publication of the 2017 Consumer Conditions Scoreboard.

                        The Scoreboard – which aims to provide “an overview of how the Single Market works for EU consumers” – also revealed that EU consumers’ trust in e-commerce has increased, in particular in buying online from other EU countries.
                        But while consumers may be eager to explore the digital shopping mall further, the Scoreboard found that many retailers are still reluctant to expand their online activities and continue to have concerns about selling online to consumers in other EU countries.
                        “Such concerns are mainly linked to a higher risk of fraud and non-payment in cross-border sales, different tax regulations, differences in national contract law and in consumer protection rules,” according to today’s EC statement.
                        Věra Jourová, the EC Commissioner for Justice, Consumers and Gender Equality, commented: My priority has been to improve trust of the people and smaller retailers in the Digital Single Market. Consumers are now more confident when they shop online. And we’ve equipped them with a quick procedure to get their money back if something goes wrong, even when buying from another country. The challenge now is to encourage more businesses to respond to this growing demand.”

                        Виж тук:

                        http://ec.europa.eu/newsroom/just/it...item_id=117250
                        Last edited by Minka; 31.07.2017, 06:52.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                          а спиди нямат ли си база данни да видят че имат няколко пакета към един и същ получател на един и същ адрес? няма ли да си спестят спиди разходи ако пратят всичко наведнъж?
                          Няма шанс
                          Защото Емаг ги излъчват и предават 1 по 1 в продължение на над 10 дни.
                          Спиди няма как да знае, да забави с 2 дни, защото след 2 дни ЕМАГ ще му даде още една поръчка за този адрес. Поръчката тръгва веднага и стига на другия ден, емаг дори ми даваха номер на товарителница Спиди и аз следях от склада в Русе как пратката пътува между разпределителните адреси на Спиди.

                          както каза и колегата по-долу грешката е на Емаг

                          представете си огромния им склад
                          и просто складовия работник за фотоапаратите, е изкарал стоката по-рано от този за хладилници или за външен диск
                          а и аз съм правил поръчките не на веднъж, а сутрин една, на обяд друга, вечер трета

                          Пълен хаос, емаг и куриерите се задръстиха с дни и работиха извънредно
                          това беше есента на 2015 г.

                          иначе вчера като бях в офиса на Спиди, бях видял смс-и за 3 дошли пратки, но те на място ми казаха "не 4-тири са" и ми дадоха и четвъртата

                          дава им по телефона ми, статуса на всичките ми пратки (не че и аз не мога да си го видя, но в случая не ги следих)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от maretoff Разгледай мнение

                            Интересно , че не схващаш, че проблема идва от некадърност на емаг - тяхна работа е била да обработят поръчки от един клиент и наведнъж да насочат към куриера
                            а спиди нямат ли си база данни да видят че имат няколко пакета към един и същ получател на един и същ адрес? няма ли да си спестят спиди разходи ако пратят всичко наведнъж?
                            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                            Коментар


                            • Така се получава, когато се стараят да изпратят покупките максимално бързо. Секторът все още е далеч от зрялост и стават такива грешки.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от maretoff Разгледай мнение

                                Интересно , че не схващаш, че проблема идва от некадърност на емаг - тяхна работа е била да обработят поръчки от един клиент и наведнъж да насочат към куриера
                                точно така емаг бяха виновни
                                и аз тогава имах 10-тина артикула в няколко поръчки
                                и емаг ги пращаха 1 по 1
                                добре че хладилника и пералната за вилата ги обединиха, че щеше да ме разкарват два пъти дотам

                                емаг бяха виновни така е
                                не само че нацепиха поръчките, а ги пратиха по 3 различни куриерски фирми

                                Коментар

                                Working...
                                X