Тъй като виждам, че темат за офсите е доста нашумяла последно време, нека и аз да си кажа.
Трябваше да получа международна пратка. Получих съобщени, че от Спиди ще ми я доставят. Добре, в крайна сметка не можем да си избираме доставчиците !!! Първо бяха сбъркали адреса, след това опитвайки се да се свържа с куриер или някой от кол центъра, видях че е много трудно. След втория ден опит се свързах с куриера, който ми каза, че е претрупан от работа и не може да смогне да ми я достави на адрес и ще я достави в офис на Спиди в Младост 3. Съгласих се, по презумцията, че така ще бъде по-лесно и за двете страни. Ден трети - отивам в офис на Спиди, където един човек обработва, приема, издава пратки, пари, касови бележки. Брей казах си, голяма робота ще е той щом успява с всичко това, но не. За мое голямо учудване, той не знаеше, че пратката ми е дошла в неговия офис и започна да обвинява Спиди, куриера и прочие. Помоли ме да дойда отново. Между другото докато се изясняваше ситуацията идваха и други хора, част от които имаха сходен проблем като моя. Казах си добре, не мога да чакам, ще дойда пак. Ден четвърти - отивам в офиса където се оказа, че куриера междувременно е изсипал нови 350 пратки, чакащи за обработка и моята беше някъде измежду тях. Стана скандал, естествено вината беше моя. В това време се появиха и други изнервени хора. Човекът се видя в чудо и се наложи да затвори офиса, за да може да обработи част от новодошлите пратки, както и да намери моята. Изминаха 45 мин. Не я намери, не можах повече да чакам и си тръгнах. Ден пети - отивам до офиса на Спиди да си взема пратката. Имаше опашка от 10 човека отвън. Както и да е, изчках си редът и сел 40 мин си вчех пратката.
Сами си направете изводите.
Трябваше да получа международна пратка. Получих съобщени, че от Спиди ще ми я доставят. Добре, в крайна сметка не можем да си избираме доставчиците !!! Първо бяха сбъркали адреса, след това опитвайки се да се свържа с куриер или някой от кол центъра, видях че е много трудно. След втория ден опит се свързах с куриера, който ми каза, че е претрупан от работа и не може да смогне да ми я достави на адрес и ще я достави в офис на Спиди в Младост 3. Съгласих се, по презумцията, че така ще бъде по-лесно и за двете страни. Ден трети - отивам в офис на Спиди, където един човек обработва, приема, издава пратки, пари, касови бележки. Брей казах си, голяма робота ще е той щом успява с всичко това, но не. За мое голямо учудване, той не знаеше, че пратката ми е дошла в неговия офис и започна да обвинява Спиди, куриера и прочие. Помоли ме да дойда отново. Между другото докато се изясняваше ситуацията идваха и други хора, част от които имаха сходен проблем като моя. Казах си добре, не мога да чакам, ще дойда пак. Ден четвърти - отивам в офиса където се оказа, че куриера междувременно е изсипал нови 350 пратки, чакащи за обработка и моята беше някъде измежду тях. Стана скандал, естествено вината беше моя. В това време се появиха и други изнервени хора. Човекът се видя в чудо и се наложи да затвори офиса, за да може да обработи част от новодошлите пратки, както и да намери моята. Изминаха 45 мин. Не я намери, не можах повече да чакам и си тръгнах. Ден пети - отивам до офиса на Спиди да си взема пратката. Имаше опашка от 10 човека отвън. Както и да е, изчках си редът и сел 40 мин си вчех пратката.
Сами си направете изводите.
Коментар