IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Много плюене по Спиди, ама те постъпиха като пичове, и обясниха, и всичко
    Докато Еконт - нищо такова. Поръчах си нещо миналата седмица, идва на 18. Питам куриера що така, мънка ми, че бил в срок
    Днес загледах бележката, колета пуснат на 13, идва вчера и наистина в срок. Явно са си направили доставката 5 дни. Тихомълком, по терлици. Иначе експресната доставка им е стандарта. Да ама не, като е зор, хоп, експресна за 5 дни.Няма да давам квалификации че само обиди ми идват наум

    Коментар


    • Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
      Отивам във офис на Еконт .. да си получа поръчан часовник. И както винаги тъпият въпрос:
      - Какво има в пратката?
      Аз:
      – Вибратор!
      При което млъкват, споглеждат се .. и ми подават малак пакет. След малко ги питам:
      – А има ли .. включен преглед и тест?
      ... Спряха да дишат..
      Много яко!

      Коментар


      • Отивам във офис на Еконт .. да си получа поръчан часовник. И както винаги тъпият въпрос:
        - Какво има в пратката?
        Аз:
        – Вибратор!
        При което млъкват, споглеждат се .. и ми подават малак пакет. След малко ги питам:
        – А има ли .. включен преглед и тест?
        ... Спряха да дишат..

        Коментар


        • Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнение

          В какъв свят живеем, щом момиче от куриерски офис отказва на борсов спекулант


          толкова не се коментира акцията колкото "жената зад щанда" в офис на спиди

          това, че се бъзикам с хората наред не означава, че наистина искам да отговарят положително на предложенията ми

          ​​​​​​
          fuск the bеаr - give me the bееr

          Коментар


          • Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
            Гледам, че всички се оплаквате от куриерите .......... ами да се включа и аз в хора

            преди 2 месеца си поръчах едно тиганче за палачинки от емаг ........ този път пратката я получих от спиди ....... преди да заплатя "тиганчето и доставката" го отварям да го видя дали е това което съм поръчал ......... всичко е точно и момичето в офиса ми казва:

            - много хубав тиган

            а аз отговарям:

            - тигана на външен вид е хубав, но не знам дали палачинките които прави ще са хубави...

            казах и още:

            - дай да отидем до вкъщи да видим какви палачинки ще направи този хубав тиган

            но момичето от спиди категорично отказа

            иначе винаги получвам SMS-и при пратка, винаги 30 мин. след SMS-a ми се обаждат по телефона за всеки случай, ако не съм погледнал съобщенията, винаги вежливи и внимателни, но за съжаление не достатъчно услужливи (не иска да опита палачинките ми )

            ===============

            по принцип от офисите на спиди (а и от на еконт) съм доволен .......... единствено съм имал проблеми при доставката до адрес (не спазват часовете и винаги закъсняват) ........ също така най-слабите шофьори са на спиди - адски глупави селски парчета които не обичат да спазват ЗДП
            на челото му това ли пише - борсов спекулант?
            а жената може да търси успешни борсови спекуланти

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение

              Полки, жалко, че не ти е вързала мацката. Next time...
              В какъв свят живеем, щом момиче от куриерски офис отказва на борсов спекулант

              Коментар


              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                Валери Мектупчиян: До 2022 г. искаме да увеличим бизнеса в България и Румъния с 50%

                https://www.capital.bg/biznes/interv..._da_uvelichim/
                +1

                Коментар


                • Валери Мектупчиян: До 2022 г. искаме да увеличим бизнеса в България и Румъния с 50%

                  https://www.capital.bg/biznes/interv..._da_uvelichim/

                  Коментар


                  • Тук съвсем сте оспамили темата. BG-MAMMA пасти да яде...
                    Vanitas vanitatum...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
                      Гледам, че всички се оплаквате от куриерите .......... ами да се включа и аз в хора

                      преди 2 месеца си поръчах едно тиганче за палачинки от емаг ........ този път пратката я получих от спиди ....... преди да заплатя "тиганчето и доставката" го отварям да го видя дали е това което съм поръчал ......... всичко е точно и момичето в офиса ми казва:

                      - много хубав тиган

                      а аз отговарям:

                      - тигана на външен вид е хубав, но не знам дали палачинките които прави ще са хубави...

                      казах и още:

                      - дай да отидем до вкъщи да видим какви палачинки ще направи този хубав тиган

                      но момичето от спиди категорично отказа

                      иначе винаги получвам SMS-и при пратка, винаги 30 мин. след SMS-a ми се обаждат по телефона за всеки случай, ако не съм погледнал съобщенията, винаги вежливи и внимателни, но за съжаление не достатъчно услужливи (не иска да опита палачинките ми )

                      ===============

                      по принцип от офисите на спиди (а и от на еконт) съм доволен .......... единствено съм имал проблеми при доставката до адрес (не спазват часовете и винаги закъсняват) ........ също така най-слабите шофьори са на спиди - адски глупави селски парчета които не обичат да спазват ЗДП
                      Полки, жалко, че не ти е вързала мацката. Next time...

                      Коментар


                      • Гледам, че всички се оплаквате от куриерите .......... ами да се включа и аз в хора

                        преди 2 месеца си поръчах едно тиганче за палачинки от емаг ........ този път пратката я получих от спиди ....... преди да заплатя "тиганчето и доставката" го отварям да го видя дали е това което съм поръчал ......... всичко е точно и момичето в офиса ми казва:

                        - много хубав тиган

                        а аз отговарям:

                        - тигана на външен вид е хубав, но не знам дали палачинките които прави ще са хубави...

                        казах и още:

                        - дай да отидем до вкъщи да видим какви палачинки ще направи този хубав тиган

                        но момичето от спиди категорично отказа

                        иначе винаги получвам SMS-и при пратка, винаги 30 мин. след SMS-a ми се обаждат по телефона за всеки случай, ако не съм погледнал съобщенията, винаги вежливи и внимателни, но за съжаление не достатъчно услужливи (не иска да опита палачинките ми )

                        ===============

                        по принцип от офисите на спиди (а и от на еконт) съм доволен .......... единствено съм имал проблеми при доставката до адрес (не спазват часовете и винаги закъсняват) ........ също така най-слабите шофьори са на спиди - адски глупави селски парчета които не обичат да спазват ЗДП
                        fuск the bеаr - give me the bееr

                        Коментар


                        • Спиди не вървят в добра посока и нищо добро не ги чака

                          Ноември месец сме изпратили 2 пратки за Гърция и с двете имаме проблеми

                          Първата я върнаха без въобще да ни уведомят че не са могли да я доставят на получателя (редовен клиент) и платихме таксите и в двете посоки, след което се наложи да я изпртим отново и да и платим за трети път доставка, а клинета не можа да си получи пратката 20 дни.

                          Втората я загубиха и след 4 дни се обадиха и казаха да изпратим нова пратка, а за тази да подадем документи за обезщетение, ние изпратихме нова пратка, но след два дни ни се обадиха да ни кажат че все пак са я намерили и че пътува за Гърция - И сега искат да платим за да я върнат.

                          Тоест на две поредни пратки искат да платим по три пъти транспортните разходи поради техни грешки.

                          В България спряхме да работим с тях още преди 3 месеца поради същите причини (ежедневно загубени пратки и счупени стоки) а месечно сме изпращали с тях по няколко стотин пратки. От както ги отрязахме за три месеца имаме само една загубена пратка

                          Използваме ги и за палета към Румъния там нещата са ОК - Успеят ли и пале да загубят ще ги призная

                          Това писмо с извиненията и аз го получих, но съм сигурен че проблемът не е в черният петък, а в начина им на организация и вероятно скоро това ще проличи в отчетите им, защото едва ли само на нас ни е писнало и сме ги зарязали независимо от по ниските цени.

                          Коментар


                          • Между другото, супер пичовско поведение:

                            Уважаеми клиенти,

                            Във връзка с търговската кампания Black friday и последвалата Cyber week, и в допълнение поради затрудненията, причинени от първия сняг в някои части на страната, обръщаме се към вас със следната информация:

                            Всички централни и регионални разпределителни центрове на „Спиди“ работят на 24-часов цикъл, с над 100% от човешкия си потенциал. Преди началото на търговските активности бяха предвидени извънредни смени и всички други необходими ресурси, включително човешки. Пратките, получени за обработка за всеки ден от последната седмица са между 1.5 и 2.5 пъти повече от среднодневния им брой преди кампанията!

                            Въпреки установената в индустрията практика по въвеждане на ограничения и лимити по това време на годината, решихме, че подобни действия ще възпрепятстват бизнеса на нашите клиенти и не прибегнахме до това.

                            Заради огромния брой пратки, обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в разноса до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални изключения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в срок. В тази връзка, още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от близо 450 офиса и автомата в цялата страна.

                            Въпреки ранната подготовка (започнала още през летните месеци) на „Спиди“ и „Рапидо“ за ноемврийската кампания и Коледа, обработката на данните, подавани от целия електронен бизнес, също е предизвикателство. Вече отстраняваме външните и вътрешни причини за неочакваните затруднения и ще изясним на какво се дължат те.

                            С цел предоставянето на по-качествена услуга, молим всички наши клиенти за коректно попълване на адресите на получателите и/или данните за пренасочване на пратки, защото това е важна предпоставка за сигурна и по-бърза доставка – особено до адрес! В противен случай, при неточности в адреса, особено при претоварена логистична схема, закъсненията са неизбежни.

                            Отговорността на „Спиди“ към онлайн бизнеса в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания! „Спиди“ е партньор на българския бизнес вече 20 години и по тази причина разбира повече от отлично колко и какви услилия са положили корпоративните ни клиенти: маркетинг, реклама, организация по обслужване на клиенти и мобилизирането на ресурсите на своите компании, за да могат да реализират продажбите, които са желали и планирали за това време на годината.

                            Ние винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател заради закъснение от наша страна.

                            Ние ще дадем възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията – да заявят своите претенции за пратки, „отказани от получател“ заради закъснение на „Спиди“ и куриерската услуга по тези пратки няма да бъде заплащана. Правим го заради отговорността, която имаме към нашите партньори и защото така е редно!

                            В следващите няколко дни и в дните около Коледните празници (18-22.12), молим всички корпоративни и крайни клиенти за търпение. Уверяваме ви, че правим всичко възможно и дори повече – за бързото разпределение и доставка на вашите пратки. Извиняваме се на клиентите си за причинените неудобства и гарантираме, че всички пратки ще бъдат доставени при първа възможност!

                            С увежение,

                            Спиди и Рапидо

                            Коментар


                            • Миналата година и аз чаках на опашка от 15-20 човека да си получа нещото. Преди това бях ходил още един път и пак имаше опашка и не ми се чакаше и си викам аре ще дойда утре. Ама и утре пак хора.

                              Така че тоя проблем няма как да бъде решен. Няма как за 1-2 седмици в годината да увеличиш капацитета с 50%, примерно, ей така от раз.

                              Това се случва и на физическите магазини. Оня ден минах край един Технополис - паркинга пълен и в радиус от половин - един километър задръстено с коли.

                              Това се случва и когато гастербайтерите се струпат по КПП-тата. Случва се и кога софиянци се юрнат към Гърция по празниците. Случва се и у Франция кога всички си вземат отпуската на 1 август по пътищата им.

                              Коментар


                              • И какво излиза,че многото работа създава неудобства на народа,ама и пълни касичката на пощальона.С наличния материал толкова,да се оправят в движение по офисите.Факт е,че всички куриерски фирми работят на макс!
                                Не е препоръка за каквото и да е.......

                                Коментар

                                Working...
                                X