гледай ги сега как си подмятат палачинки на 17853
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениемайкъле твоята зелена е точно на любимото ми 17777. като ударим бингото и нагоре
Коментар
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеТака е силна е тази втората майкъле ще пробвам една със стопче
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеНямам тази дарба да гледам в бъдещето ман. Някой я имат други я нямат.
Доволен съм, че различавам добро от лошо сега и в обозримото бъдеще.
В повечето случаи.
Между другото, да видиш в бъдещето успешен продукт или услуга, все още никак не решава проблема. Има едни магически квадранти на Гартнър. Ако им обърнеш внимание, ще забележиш, как повечете фирми визионери се провалят в целта си да се утвърдят като инвестиционни убежища, даже в някои случаи и да оцелеят. Това независимо от факта, че продуктът или услугата им успява да се наложи на пазара.
И в момента боря едно такова чудо:
http://finviz.com/quote.ashx?t=fuel
И се чудя какво да го правя.Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнениеИменно това имах предвид. Не знам дали си точно типичният зрител но според мен си много близо до него. Почти всеки който познавам разсъждава като теб. В природата обаче нищо не се губи. Все по малко хора ще гледат стандартната телевизия а това ще отвори пазар за това с което ще замени телевизията стандартният зрител.Ако познаем с какво ще го замени, това може да ни донесе много печалби. Не мислиш ли
Доволен съм, че различавам добро от лошо сега и в обозримото бъдеще.
В повечето случаи.
Между другото, да видиш в бъдещето успешен продукт или услуга, все още никак не решава проблема. Има едни магически квадранти на Гартнър. Ако им обърнеш внимание, ще забележиш, как повечете фирми визионери се провалят в целта си да се утвърдят като инвестиционни убежища, даже в някои случаи и да оцелеят. Това независимо от факта, че продуктът или услугата им успява да се наложи на пазара.
И в момента боря едно такова чудо:
http://finviz.com/quote.ashx?t=fuel
И се чудя какво да го правя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеМоето мнение, е че телевизиите имат нужда от корекция. Както всяко нещо от време на време. Да си осигурят средства и да си купят нещо което има стойност. От къде пари - тяхна работа. Станат ли по-гледаеми, ще могат да продават реклама по-скъпо и то едновременно намалявайки рекламното време. Отделно ако са гледаеми, ще могат да изискват и някаква част от приходите на разпространителя.
В сегашното им състояние не ми се вярва някой да е навит да им плаща.
Да не говорим, че могат да следят в кой дом и на кой екран се гълтат реклами и в кой дом им бягат. Тоест могат да персонализират рекламата. Поне технологията за това вече е налична.Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от michaelis Разгледай мнениеАрхитектоникос, глей тогава последната синя линия на фашагата за месеца и направо пускай поръчка BUY ...... на линиите винаги има рикошет ....
Коментар
-
Моето мнение, е че телевизиите имат нужда от корекция. Както всяко нещо от време на време. Да си осигурят средства и да си купят нещо което има стойност. От къде пари - тяхна работа. Станат ли по-гледаеми, ще могат да продават реклама по-скъпо и то едновременно намалявайки рекламното време. Отделно ако са гледаеми, ще могат да изискват и някаква част от приходите на разпространителя.
В сегашното им състояние не ми се вярва някой да е навит да им плаща.
Да не говорим, че могат да следят в кой дом и на кой екран се гълтат реклами и в кой дом им бягат. Тоест могат да персонализират рекламата. Поне технологията за това вече е налична.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнениеИма един тънък момент който ме вълнува в този сектор. Сега например Виваком предлагат опцията да превърташ до програмата 24 часа назад. Не знам как стои въпросът от юридическа гледна точка. В случай че телевизиите няма как да им забранят това и всички оператори започнат да ползват тази услуга, това би довело до това че много голям процент от зрителите ще връща назад и ще гледа новините или филмите без рекламите. Тогава пък на свой телевизиите ще имат два пътя. Или да забранят достъпа на кабелните оператори и да останат само ефирни или да започнат да се издържат изцяло от таксите които получават за правата от самите оператори и да се превърнат в нещо подобно на нетфликс. Как ги виждате тези неща в бъдещето ?
Моето лично поведение е след като включа телевизора да прескоча всеки канал на който ме посрещне раклама или филм от формата сезон x, епизод y.
Допускам, че е възможно пийпълметрията да преброи и докладва, че съм гледал за една вечер 101 канала, докато аз съм превъртал и псувал, но тълкуването на тези резултати вече си е отговорност на хора на които им плащат за това.
И да, в случай, че намеря хубаво съдържание, зареждам се с търпение и се включвам час-два по-късно, като старателно избягвам рекламите.
Ако аз имам нещо общо със средно-статистическия потребител, то това би означавало, че за телевизиите не е вариант да ми ограничат възможността за избор на съдържание или доставчик, защото аз вече нямам никакъв проблем да се откажа да ги гледам.
Сега, това което спомена за Виваком - опцията да превърташ до програмата 24 часа назад. Наистина е силно.
Съветът ми е като потребител внимателно да провериш дали и колко канала са осигурили с тази възможност. Вероятно не става дума за всички, защото си е сериозна инвестиция.
Аз самия преди няколко месеца сключих договор с Мобилтел, точно заради тази функционалност. Обещаха ми да записват каналите до 7 часа назад. Няколко, часа по-късно установих, че записват само два канала - Нова Телевизия и Канал 1.
А останалите не ги записват изобщо. Това силно накърни самочувствието ми през следващите няколко дена
Коментар
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеБраво на дакса.стопли ме като млада ракия
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеДано не си ме разбрал неправилно.
Аз нямам акции на Нетфликс. Нито ми минава през ума да имам.
Просто не виждам силен катализатор за къси в момента.
Освен, че е "скъпа". Но това е кофти причина за влизане в позиция, както е кофти да вземаш дълги в нещо, за което не се сещаш защо ще расте освен, че е много "евтино".
Те в момент се оценяват като биотехнология. Пазарните участници виждат пред себе си многомилиярден пазар с огромен потенциал. Дават си сметка, че проникването на услугата е още в начална фаза и бъдещето е пред тях...и мачкат.
В модела им за оценка явно липсват разсъждения от типа:
1.Бариерата за влизане на конкуренция достатъчно висока ли е?
2.Ами ако конвеционалната телевизия реши да намали рекламното време и да подобри качеството на съдържание, какво става?
и т.н.
Защо да ги скъсявам, докато масата мисли обратно. Аз и долара смятам, че не е логично да е толкова скъп спрямо останалите валути, но слава богу досега успявам да укротя амбицията си да го шортя до справедливата му стойност.
Виж, Нетфликс ако обявят, че влизат в проект за някой филм с бюджет стотин милиони долари, бих ги скъсил. Защото знам, че вероятно ще се провалят.
Ако тръгнат да произвеждат телевизори със собствената си марка, с цел да възпроизвеждат ексклузивно собственото си съдържание, бих ги скъсил, защото знам, че не могат да правят и продават телевизори.
Дай ми някаква причина, която да ми увеличава шанса над ези тура?Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.
Коментар
Коментар