IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Здравейте, колеги! Темата е станала отново популярна във форума през последните няколко седмици. Харесвам идеята за алтернативна енергия, мисля че времето на петрола и твърдите горива отминава. Радвам се че в тази тема за разлика от повечето във форума има колеги който изразяват различни градивни мнения и коментари подкрепени с факти, цифри и доказателства. Ще се радвам, ако има колеги които инвестират в подобен тип иновативни компании и имат желание да споделят своя опит. Надявам се да се получи добър диалог на ниво инвестиции в компании. Успешна търговия на всички.

    п.п примери ...
    https://www3.solaredge.com/
    https://www.fiskerinc.com/
    http://www.rimac-automobili.com/en/
    Last edited by Innocent; 17.10.2017, 14:06.

    Коментар


    • Със самолетите засега е мисия невърможна ако ще возят пътници и товари, а за корабите знам, че разхода на гориво не е толкова съществен в цената на дневния разход, но мисля, че в корабоплаването също ще има промени, но няма да са батерии. Колкото до големите градове, за тия които живеят в центъра, а и не само мисля, че е безсмислена покупката на автомобил, освен ако не ти се налага по работа. Така, че и в собствеността на колите ще има промени или мисля, че ще има. Само 23% от жителите на Манхатън притежават автомобил http://investments.dir.bg/_wm/news/n...&df=45&dflid=3
      Last edited by Jay Gould; 17.10.2017, 13:09.
      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
        Особено подводници, особено в последните 60-70 години...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          За какво ти е суперчарджър вкъщи? С 22 киловата спокойно се зарежда дори 100 киловатовия вариант на Тесла за 5 часа, и това стига най-малко за седмица.
          Живееш някъде в предградията. Прибереш се вечерта, батерията почти паднала, но знаеш че до сутринта ще се зареди. Включиш да зареждаш и жена ти изведнъж се сети, че сте на театър, примерно. Или отрочета му затрябва колата и то се сетило сега. Да ама няма заряд за отиване и връщане до града. Да кажем че супер чарджъра ще те спаси в такава ситуация.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
            Не ти вярвам! Всички атомни реактори ЩЕ БЪДАТ СМЕНЕНИ с прочутата батерия!

            После поставяме гребни ел.двигатели - и сме готови!

            Толкова е лесно, но ти нямаш понятие как стават тия неща! Спамер!

            /"моите" - нали добре лобирам за електромобилчето, което ми запазихте вече? къде да дойда, за да си го взема? за зареждането не берете грижа - ще си го фиксирам без вашата подкрепа... Къде да дойда, за да си го получа?... и гледайте - от по-високият клас, от вида "за наш човек" да бъде, а и конете - над 150 да са..., аба - ще бъда доволен и на 200..., стиснахме си ръцете, нали!/

            Коментар


            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

              Сменяй тезата от сега. Никога, ама никога няма да има кораби и подводници само на батерии. Запиши си го.
              Сегашните батерии се изчисляват да работят по 5-6 часа. Утрешните няма да са кой знае какво. Работят 10 часа. И кво от това? Какво са 10-20 часа за един кораб? Нищо и половина.
              Подводниците с ядрен реактор на практика изкарват целия живот на подводницата без презареждане на реактора. Самолетоносачите, които са с по два ядрени реактора, работят по десетина години без презареждане. За какво ще са им електродвигатели, дето ще излезе от пристанището до фара на носа и ще се връща?

              Кръстя се! С няколко думи: ти уби всичко детско в мен, бе, чоУек!

              Боже, какви хора имало на тоя свят! Как поне едно "МОЖЕ БИ" поне не си ми оставил, за да има топлинка и в моя живот! Лъжеш!
              Батерията се прави! Е, не е от скоро, ама е към края вече!

              Реакционер! Няма да те чета, защото тезата ми е в полза на еко-то! Военните - ряпа да ядат! Ще им спрем субсидиите, защото НИЕ сме силната ПЕТА власт - властта на бъдещето на планетата!

              ........................

              /да не забравя да прошушна на "моите" хора - на мен едно електромобилче, ще може ли да ми запазите? Вече съм на вашата страна! Твърдо! Никакво менкане на мнения вече! Залогът е голям - чакам си бонусЧЕТО!/ ))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Извинявам се, но подмяната на всички видове топлинни двигатели /до 10 години/ - не е никаква фантастика! Всичко ще бъде преоборудвано с ел.двигатели! Пак да ги изброим: кораби, вкл. - подводници /военните да не се дърпат!/, самолети, сухопътни превозни средства с топлинни двигатели. Всичко! пАри има - ще усвоим първо тия, от скрап, а после ще си печатаме специална еко-валута!

                Може би, освен леките автомобили - да съм пропуснал само тоя клас на сухопътните - на товарните автомобили /громните влекачи - ТИР-ове/ - и те също - в рамките на 10-те години отиват за скрап...

                Това не е фантастика! Сменяйте си навреме тезата, защото сте от грешната страна на барикадата!
                Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Аз се интересувам от това, каква е субсидията за претопен кораб - например - на ''Jonh B. Waterman'', защото старичък ми се вижда вече - на 35 години... Главният му двигател /няма да говоря за спомагателните дизелгенератори/ - има мощност 23 550 киловата, който развива около 20 възела. Тия - 40 моряци на борда му, дали ще гладуват, ако му сменим за няколко дни двигателя, както и какъв трябва да бъде капацитета на неговата /неговите!/ батирии, за да му осигурят досегашният район на плаване, както и нормалната работа на 40-тонния му палубен кран.

                  Та, колко ще е субсидията за това и за колко време /ориентировъчно/ може да се пуснат екипажите в почивка?

                  п.п. Мисля, че - коректно е - щом ще се подменят ВСИЧКИ топлинни двигатели /ДВГ, парни и газови турбини/ не трябва да говорим само за леките автомобили, а също и за корабните и самолетните енергоносители. В противен случай - фиксирани само върху леките автомобили - подмяната няма да се получи както я желаем - ПОВСЕМЕСТНО!

                  Или - да сменяме тезата от сега?
                  Сменяй тезата от сега. Никога, ама никога няма да има кораби и подводници само на батерии. Запиши си го.
                  Сегашните батерии се изчисляват да работят по 5-6 часа. Утрешните няма да са кой знае какво. Работят 10 часа. И кво от това? Какво са 10-20 часа за един кораб? Нищо и половина.
                  Подводниците с ядрен реактор на практика изкарват целия живот на подводницата без презареждане на реактора. Самолетоносачите, които са с по два ядрени реактора, работят по десетина години без презареждане. За какво ще са им електродвигатели, дето ще излезе от пристанището до фара на носа и ще се връща?
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                    Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

                    https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

                    Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
                    За какво ти е суперчарджър вкъщи? С 22 киловата спокойно се зарежда дори 100 киловатовия вариант на Тесла за 5 часа, и това стига най-малко за седмица.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                      Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

                      Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
                      Теслите се прескачат понеже.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение
                        Защо Румъния може, а България - не?
                        http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-bylgariia-ne/
                        Това не е много за хвалене, щото с държавни пари се подпомагат определени групи лица.

                        Същото е като нашето саниране дето държавата плаща за него. Даже санирането може да е по-добра идея, отколкото стимулирането на покупка на електромобил.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение
                          Защо Румъния може, а България - не?
                          http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-bylgariia-ne/

                          Аз се интересувам от това, каква е субсидията за претопен кораб - например - на ''Jonh B. Waterman'', защото старичък ми се вижда вече - на 35 години... Главният му двигател /няма да говоря за спомагателните дизелгенератори/ - има мощност 23 550 киловата, който развива около 20 възела. Тия - 40 моряци на борда му, дали ще гладуват, ако му сменим за няколко дни двигателя, както и какъв трябва да бъде капацитета на неговата /неговите!/ батирии, за да му осигурят досегашният район на плаване, както и нормалната работа на 40-тонния му палубен кран.

                          Та, колко ще е субсидията за това и за колко време /ориентировъчно/ може да се пуснат екипажите в почивка?

                          п.п. Мисля, че - коректно е - щом ще се подменят ВСИЧКИ топлинни двигатели /ДВГ, парни и газови турбини/ не трябва да говорим само за леките автомобили, а също и за корабните и самолетните енергоносители. В противен случай - фиксирани само върху леките автомобили - подмяната няма да се получи както я желаем - ПОВСЕМЕСТНО!

                          Или - да сменяме тезата от сега?

                          Коментар


                          • Защо Румъния може, а България - не?
                            http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-bylgariia-ne/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Леко влево - в немечко ВСЯКА къща ПО СТАНДАРТ има и трифазен ток.
                              Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

                              Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                                Определено някои превърнаха темата в научна фантастика. Кораб на литиева батерия захранваща 30 хиляди киловата ел двигател... баси!

                                Извинявам се, но подмяната на всички видове топлинни двигатели /до 10 години/ - не е никаква фантастика! Всичко ще бъде преоборудвано с ел.двигатели! Пак да ги изброим: кораби, вкл. - подводници /военните да не се дърпат!/, самолети, сухопътни превозни средства с топлинни двигатели. Всичко! пАри има - ще усвоим първо тия, от скрап, а после ще си печатаме специална еко-валута!

                                Може би, освен леките автомобили - да съм пропуснал само тоя клас на сухопътните - на товарните автомобили /громните влекачи - ТИР-ове/ - и те също - в рамките на 10-те години отиват за скрап...

                                Това не е фантастика! Сменяйте си навреме тезата, защото сте от грешната страна на барикадата!

                                Коментар

                                Working...
                                X