IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Скъпи са и акумулаторите и ако се произвеждат по масово няма да достигат въпросните метали. Скъпи са и клетките които обръщат водорода в ел.енергия и при тях проблема е същия. Със съхранението на водород вече нещата са по добре , дори някакви бактерии които го абсорбират доста добре има а те са безплатни може да се каже.
    Има различни литиеви химии и някой не са сложни и редки. Все пак тези батерии се ползват само от около 10 години, а тепърва ще се развива производството. Редките метали, за които е писал ниде, са известен проблем. На практика ниодим в големи количества се добива само в Китай, а миналото лято имаше недостиг. Медиите набързо спретнаха една алагогия със зависимостта на петрол от арабелите, но този път със зависимост от редките метали и Китай ... И в Америка набързо планираха отваряне стари/закрити мини за редки метали ..В един Приус отиват 1 кг ниодим и 15 кг лантан за NiMH батериите.

    Коментар


    • az_ivan

      Скъпи са и акумулаторите и ако се произвеждат по масово няма да достигат въпросните метали. Скъпи са и клетките които обръщат водорода в ел.енергия и при тях проблема е същия. Със съхранението на водород вече нещата са по добре , дори някакви бактерии които го абсорбират доста добре има а те са безплатни може да се каже.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Принципен проблем на литиевата батерия е, че не може да ти даде много ток за малко време. Това е един от хилядите технологични детайли. Няма смисъл да ги обсъждаме. По-интересно е откъде ще дойдат големите пари.
        Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Щом я дават 100 амперчаса значи е толкова , не се съмнявай в това. Проблема е в цените им !
        Пари при пари отиват

        Коментар


        • az_ivan

          Щом я дават 100 амперчаса значи е толкова , не се съмнявай в това. Проблема е в цените им !
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Хибрид: електростанция --> енергийна система --> автомобил --> конвертиране в механична енергия
            Водородни: електростанция --> енергийна система --> станция за производство на водород --> автомобил --> конвертиране на водорода в химическа енергия --> конвертиране на химическата енергия в механична енергия
            Водорода може би има по-голямо приложение като система за съхранение на енергия, отколкото като гориво за транспорт.
            BTW към списъка на netware5, вероятно трябва да се добави и така наречените REE.
            В производството на хибридни и електро-автомобили се влагат около 30 кг/автомобил от REE - Nd, Pr, Dy, Tb, La - Neodymium, Praseodymium, Dysposium, Terbium, Lanthanum.
            Металите - neodymium, indium, lithium, dysprosium, и terbium са от съществено значение и за зелените енергийни технологии.

            Коментар


            • Все ми се струва, че е по-добре да се заложи на автомобили с гориво водород. А еленергията естествено ще произвежда този водород. Ама не съм се задълбочавал да проучвам въпроса. Просто впечатление...
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                Можеш ли да ни подскажеш 3-4 имена които да следим?

                HEV
                - - - - -
                MXWL
                - - - - -
                UQM
                - - - - -
                ENA
                - - - - -
                EFLVF.PK
                - - - - -
                JCI
                - - - - -
                AONE
                - - - - -
                TSLA

                Тия произвеждат само електрически автомобили. Отделно сложи Нисан, Тойота, БМВ и другите дето в момента освен че имат разработки за електрически то основно замърсяват

                Коментар


                • Можеш ли да ни подскажеш 3-4 имена които да следим?
                  Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                  Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
                  Пари при пари отиват

                  Коментар


                  • Обади се на тези мумчета и ги питай ако им вържеш един 100 амперов двигател на батерията какво ще стане?
                    Ако те мързи аз ще ти кажа: батерията ще заприлича на рисунка на Дали.
                    Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Пари при пари отиват

                    Коментар


                    • ..

                      Това за евтините електрически коли , си е направо МНОГО големи надежди.Тази батерия е с напрежжение 3.2 волта в заредено състояние и капацитет 100 амперчаса.За един електромобил са необходими много такива батерии , сумата е сериозна и самите ел двигатели са сериозни количества скъпо струващи материали - метали. Евтиното откъде ще дойде не знам. Знам за летящото , но не ми се обяснява сега. Има адски много скам в нета по тези въпроси и той дори е умишлен , но не всичко е скам , информация има за съвсем истински неща. И тези батерии наистина са с 2000 цикъла на разряд и заряд и дори 3 000 цикъла има от този тип батерии. Ако батерията е достатъчна за изминаване на 400 км. това са си 800 000 км. пробег и живот на батерията при електромобила. Фосилките ряпа да ядат , ел.колите наистина вървят много повече.Проблема е в цената.Няма как малоумни китайци да направят индустрия и технологии , трябва белите да станат евтини и тези цени тогава ще паднат. Летящото е много по скъпо , адски скъпо но не е невъзможно..китайци няма да могат да го правят.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • http://cgi.ebay.com/Foxx-Power-100-L...item20ad921060
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • hohohoo

                          Има технологии , налични са към момента. Ще кажеш защото не пробиват и не се правят ?
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • hohohoo

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.


                              виждам вече си изобретил новия двигател
                              намали обаче дозата...

                              Коментар


                              • Jay Gould

                                Прави се стандартна касета с акумулатори и те се закопчават отдолу под автомобила
                                .Само го подвеждаш към устройство за смяна и то автоматично ти смяня касетата.Няма да стигне до електромобили , има друга технология и тя ще замени автомобилите. Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X