Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Да кажем, че примерно мерят мощност в киловатчаса!
И аз имам предложение: открии и ти някоя укорима теза и сподели. Ако намираш такава!
Намирам статията за открито лобистка, но въпреки това има разни полезни обобщения и непознати за мен елементи. Пример за много полезен и непознат за мен елемент е положението в Китай и актуалните регулации.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Кои са дивотиите?
И аз имам предложение: открии и ти някоя укорима теза и сподели. Ако намираш такава!
Намирам статията за открито лобистка, но въпреки това има разни полезни обобщения и непознати за мен елементи. Пример за много полезен и непознат за мен елемент е положението в Китай и актуалните регулации.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеВътре в тази статия има откровени дивотии, които дори слабо грамотен в техническата тема човек (като мен) веднага долавя и ме кара да се смея.
Има обаче и разни други елементи, които при по-просветено прочитане и правене на необходими корекции, биха били полезни за осветляване на голямата картина и извеждане на дългосрочни тенденции.
7 причини за доминацията на електромобилите
Коментар
-
Вътре в тази статия има откровени дивотии, които дори слабо грамотен в техническата тема човек (като мен) веднага долавя и ме кара да се смея.
Има обаче и разни други елементи, които при по-просветено прочитане и правене на необходими корекции, биха били полезни за осветляване на голямата картина и извеждане на дългосрочни тенденции.
7 причини за доминацията на електромобилите
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеАко някой присади на ел мотор на кола едно моторче да кажем 50-150 кубика работещо непрекъснато и захранващо батерията , тогава мисля че биха се получили нещата- на практика ще имаш все едно от тези модерните колелета с батерията- като въртиш зареждаш батерията, и тя подава ток , а не въртиш заради пътя
малко не се получи поста- значи ел мотор, батерия, ДВГ и генератор - палиш двг-то и едва тогава газ от батерията
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не ми се четат алабализми написани от такива като теб, но понеже съм добър човек и ще те образУвам, а покрай теб и останалите. Кораба има няколко двигателя които въртят генератори, генераторите подават ток на ел моторите и те задвижват винта. Това е теорията, На куин мери 2 има непрекъснато работещи 4 елдвигателя от общо 6. Идеята е ще двата са резервни във всеки един момент и могат да бъдат пуснати във всеки момент, но винаги работещи са 4 или по малко. Идеята да се ползуват ел двигатели е основана на принципа че този двигател е много по еластичен/ маневрен в оборотите от ДВГ. Не знам по каква причина- може би заради " мекотата" на движение но много пасажерски кораби са с такива двигатели- всъщност всички които съм виждал и на които съм работил. Недостатък на тази конструкция е че се изисква страшно много място за цялата система. Докато в товарен кораб машината се помещава в помещение с размери на 3 етажен блок, при пасажерите може спокойно да се умножи необходимото място за същата големина на кораба поне по 2
Нямам нужда да чета уйкипедия за корабите- виж за локомотивите може би бих прочел когато падна до това ниво
А прехода към ел. транспорт най-малко джуджето на снимката ти може да го предотврати, дори гледам го ускорява с последни напъни заедно с неговия оранжев приятел да вдигнат цената на петрола.
Коментар
-
Ако някой присади на ел мотор на кола едно моторче да кажем 50-150 кубика работещо непрекъснато и захранващо батерията , тогава мисля че биха се получили нещата- на практика ще имаш все едно от тези модерните колелета с батерията- като въртиш зареждаш батерията, и тя подава ток , а не въртиш заради пътя
малко не се получи поста- значи ел мотор, батерия, ДВГ и генератор - палиш двг-то и едва тогава газ от батерията
Коментар
-
Не знам защо но ми се струва че в тази тема пишат----------- хммммммммм дървени философи- я да си кажете колко от вас са виждали тесла на живо, колко човека са карали ел кола и какъв е пробега на ел колата. За мен определящ е пробега- няма как да тръгна от германия да се прибирам за бг - 2200 км и да щакам да ми се зареди батерията по няколко часа. Има форум за леки коли в бг на ток- ами прочетете нещо от там и тогава пишете. Има клипчета в тубата- не помня мисля че беше хюндай минал около 350км с едно зареждане с фантастичната скорост от около 38-40км в час. Ами че при тази скорост докато се прибера и ще трябва да се връщам.
Преди месец си купих тойота и питам дилъра - ако купя хибрид каква ще ми е ползата- отговор само при градско и само при скорост от около 30км в час ще имаш файда- тоест хибрида е добър за градско каране , навън- ами гори си като обикновена кола. Познайте от веднъж каква кола си купих. В момента се мъчат по екстензивен начин да увеличат капацитета, уплътняването, КПД-то. Емииииииииииии не става поне за сега. За по нататък - ще видим
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не ми се четат алабализми написани от такива като теб, но понеже съм добър човек и ще те образУвам, а покрай теб и останалите. Кораба има няколко двигателя които въртят генератори, генераторите подават ток на ел моторите и те задвижват винта. Това е теорията, На куин мери 2 има непрекъснато работещи 4 елдвигателя от общо 6. Идеята е ще двата са резервни във всеки един момент и могат да бъдат пуснати във всеки момент, но винаги работещи са 4 или по малко. Идеята да се ползуват ел двигатели е основана на принципа че този двигател е много по еластичен/ маневрен в оборотите от ДВГ. Не знам по каква причина- може би заради " мекотата" на движение но много пасажерски кораби са с такива двигатели- всъщност всички които съм виждал и на които съм работил. Недостатък на тази конструкция е че се изисква страшно много място за цялата система. Докато в товарен кораб машината се помещава в помещение с размери на 3 етажен блок, при пасажерите може спокойно да се умножи необходимото място за същата големина на кораба поне по 2
Нямам нужда да чета уйкипедия за корабите- виж за локомотивите може би бих прочел когато падна до това ниво
Благодаря.
Коментар
-
Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
Както обикновено си проявил завиден интелект. Прочети си сам какво пише в уикипедията, и какво съм написал аз, особено последното изречение.
Нямам нужда да чета уйкипедия за корабите- виж за локомотивите може би бих прочел когато падна до това ниво
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Колко от нас продадоха конвенционалният си автомобил, откакто се шуми по дезилгейт? Има ли изобщо такива, продали /подарили/ личният си автомобил с ДВГ като негоден и замърсяващ околната среда? Колко от нас си купиха електромобил и автомобилът им с ДВГ вече стана излишен?
Иначе си прав, това не се е случило за сметка на разкарването на конвенционалния автомобил.
Днес срещнах информация за новата инвестиционна програма на ZF. Не е казано в прав текст, но е твърде вероятно компанията поетапно да започне да се "оттегля" от развитието на ръчни и автоматични скоростни кутии за някои видове превозни средства, задвижвани от двг.
Новият акцент е категоричен - електрическо оборудване.
Някак ми докривя!
И аз не знам защо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
Модерните големи круизни кораби например ползват дизел(газ-турбина)-електрическо задвижване.
https://en.wikipedia.org/wiki/Oasis-...hnical_details
Дизеловите локомотиви на БДЖ са всъщност дизел-електрически - около 3000 кс.
Идеята е, че електрическия двигател предоставя огромен въртящ момент от 0 оборота нагоре, което елиминира нуждата от скоростни кутии и съединители. Това, което го спира електрическия двигател в транспорта, е не липсата на мощност, а липсата на електричество.
Постът ми долу изобщо НЕ изчерпва възможните движители. Тук за аудиторията, ако и да има познания в доста области - все пак желае да разбере написаното. Дали ще разбере написаното в цялостта на нечии разсъждения - това си е личен проблем на всеки.
По конкретният - горе цитат - така е! Гребните електродвигатели обслужват /дву- и тривинтови/ кораби с големи мощности. "Липсата на електричество" е проблем - така е! Т.е. - ЗА ДА СЕ развъртят генераторите за производство на ел.енергия до необходимите обороти, в паралел ли ще работят или каквито са изискванията - е необходим въртящ момент. От къде идва той? Колегата го е казал: използват се газотурбинни топлинни двигатели, които работят с някоя от фракциите от дестилациите на нефта /т.е. - с въглеводороди/. Въглеводородите ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ да замърсяват атмосферата, защото така работи цялата схема на пазарното стопанство!
Сега някой ще каже, че на тия ВСЕ ОЩЕ не им е дошъл акъла...Слънчеви панели, бе - нашият! Още ли не си чувАл за тях? Да де, ама - НЕ! Защо? Защото е важна получаваната ефективна мощност! Да повторим: десетки и стотици хиляди киловати!!!
Ама техниката се развива/ЛА/, ама - ай фоните - вижте, хора! За последните години и т.н..... Вярвам, че ЩЕ стане!
В кой живот ще е това?
Екологичните проблеми са СЕГА!
Колко от нас продадоха конвенционалният си автомобил, откакто се шуми по дезилгейт? Има ли изобщо такива, продали /подарили/ личният си автомобил с ДВГ като негоден и замърсяващ околната среда? Колко от нас си купиха електромобил и автомобилът им с ДВГ вече стана излишен?
Има ли такива? Кой ще признае тук първи? Предлагам да учредим награден фонд за първите трима, които докажат с документи закупуването на електромобил и отнасянето за отпадъци на работещият им кросоувър, закупен след 2015 година!
Няма начин, ако вече хората са привикнали с някакви удобства - да се откажат заради нещо, което няма да им донесе същото качество на една услуга, същият комфорт или усещания, или пък ще го получат срещу в пъти по-голяма цена...
Лично и неангажиращо мнение!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
И как става химията с прехвърлянето от нефт/ някакво гориво/ на ток ще кажеш ли- пише ли в уикипедия
Коментар
-
Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
Модерните големи круизни кораби например ползват дизел(газ-турбина)-електрическо задвижване.
Дизеловите локомотиви на БДЖ са всъщност дизел-електрически - около 3000 кс.
Идеята е, че електрическия двигател предоставя огромен въртящ момент от 0 оборота нагоре, което елиминира нуждата от скоростни кутии и съединители. Това, което го спира електрическия двигател в транспорта, е не липсата на мощност, а липсата на електричество.
Коментар
Коментар